Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: Carbon οροφη

  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή Carbon οροφη

    Γνωριζει κανεις τι γινεται απο θεμα επισκευης σε περιπτωση ζημιας σε carbon οροφη Μ3 η Μ6 ??
    Ας πουμε οπως μια βαθεια γρατζουνια η πτωση αντικειμενου με αποτελεσμα "τραυματισμο" του βερνικου και του ανθρακονηματος .

  2. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    Monsta (19-08-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γνωριζει κανεις τι γινεται απο θεμα επισκευης σε περιπτωση ζημιας σε carbon οροφη Μ3 η Μ6 ??
    Ας πουμε οπως μια βαθεια γρατζουνια η πτωση αντικειμενου με αποτελεσμα "τραυματισμο" του βερνικου και του ανθρακονηματος .
    Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση Νίκο. Να σου πω την αλήθεια δεν μου έχει τύχει να επισκευασουμε κάτι σε ανθρακόνημα, πέρα από κάτι τριψίματα από scotch brite στον ουρανό ενός Μ6 που διορθώθηκαν κατά ένα μεγάλο ποσοστό με ντουκοχαρτάρισμα και γυάλισμα.

    Δε γνωρίζω αν υπάρχει τρόπος επισκευής αν η γρατζουνιά είναι πιο βαθιά από το βερνίκι, αλλά μπορώ να μάθω όταν επιστρέψω.

    Πάντως όταν έρθει η ώρα της βαφής φυσικά και ΔΕΝ μιλάμε για <τοπική επισκευή>.

  4. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γνωριζει κανεις τι γινεται απο θεμα επισκευης σε περιπτωση ζημιας σε carbon οροφη Μ3 η Μ6 ??
    Ας πουμε οπως μια βαθεια γρατζουνια η πτωση αντικειμενου με αποτελεσμα "τραυματισμο" του βερνικου και του ανθρακονηματος .
    Νίκο, συμβαίνει συχνά να έχεις τρύπα στο βερνίκι.
    Είναι σημαντικό να την "κλείσεις" με βερνίκι γιατί αλλιώς το νερό μπαίνει μέσα και σε λίγο καιρό θα ξεφλουδίσει όλη η οροφή.
    Ένα σετ επισκευής χρώματος της BMW (με τα μπουκαλάκια-πινελάκια) είναι ότι πρέπει.

    Γενικότερα και άν έχει πιο μεγάλη ζημιά (μεγάλη γρατσουνιά), μπορείς να το τρίψεις και να περάσεις ειδικό βερνίκι για κάρμπον.
    Άν έχει πολύ μεγάλη ζημιά, αλλάζεις οροφή.-

  5. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απ όσο ξέρω Αλέξη το βερνίκι που μπαίνει στο ανθρακόνημα δεν διαφέρει από αυτό που μπαίνει στο υπόλοιπο αμάξωμα.

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το κάρμπον το περνάνε απλά μια καλη αλοιφή.
    αυτό το γυάλισμα που έχει το κάρμπον είναι
    η ρητίνη που κολάνε τα φύλλα κάρμπον με το
    φοάμ που βάζουν ενδιάμεσα.
    αν τυχόν βγεί με ανωμαλίες, απλά τρίβεται για
    να ισιώσει και μετά το περνάνε μια αλοιφή.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #6
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    το κάρμπον το περνάνε απλά μια καλη αλοιφή.
    αυτό το γυάλισμα που έχει το κάρμπον είναι
    η ρητίνη που κολάνε τα φύλλα κάρμπον με το
    φοάμ που βάζουν ενδιάμεσα.
    αν τυχόν βγεί με ανωμαλίες, απλά τρίβεται για
    να ισιώσει και μετά το περνάνε μια αλοιφή.
    Όχι Θωμά, αυτό που λες ισχύει για aftermarket carbon parts i.e. Vorsteiner και άλλες, που κάθε τρεις και λίγο θέλουν γυάλισμα αλλιώς γίνονται σκ@τ@. Το carbon από το εργοστάσιο είναι βερνικομένο κανονικότατα, στο λέω από εμπειρία και στις δύο περιπτώσεις.

  8. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Thomelef (19-08-10)

  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Οντως το καρμπον οροφης ειναι κανονικα βερνικωμενο.
    Στη οροφη μου εχει αφαιρεθει περιπου 2 εκατοστα βερνικι στην ακρη της.

  10. #8
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οντως το καρμπον οροφης ειναι κανονικα βερνικωμενο.
    Στη οροφη μου εχει αφαιρεθει περιπου 2 εκατοστα βερνικι στην ακρη της.
    ΑΟΥΤΣ!!!!!

  11. #9
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απ όσο ξέρω Αλέξη το βερνίκι που μπαίνει στο ανθρακόνημα δεν διαφέρει από αυτό που μπαίνει στο υπόλοιπο αμάξωμα.
    Αν δεν είναι ακριβώς το ίδιο είναι παρόμοιο...
    Όπως και να έχει, μικροδιορθώσεις μπορείς να κάνεις με πινελάκι και φυσικά να το βερνικώσεις κι'όλας αν χρειαστεί.

  12. #10
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις....θα ηταν ενδιαφερον να μαθαιναμε και πως ειναι πιασμενη ο οροφη στις κολωνες......με ποντες το βλεπω αδυνατο....κολλητη μηπως ?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP