Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 31-07-10 στις 21:22
η ζαντα πολυ bmw μου κανει...
μπροστα ειναι ολοιδια οι υπολοιπες
και στο πλαι κατι δε μου κολλαει
πισω μου ρθε στο μυαλο masserati
Πριν από μερικές μέρες σας είχαμε αποκαλύψει τις πρώτες φωτογραφίες και πληροφορίες για το A7 Sportback και μετά την επίσημη πρεμιέρα του νέου μοντέλου της Audi έγιναν γνωστά περισσότερα στοιχεία. Όπως μπορείτε να δείτε πρόκειται για ένα εντυπωσιακό αμάξωμα με έντονα κουπέ σχεδίαση παρά το γεγονός πως μιλάμε για ένα πεντάθυρο μοντέλο με διάταξη 2+2 στο εσωτερικό.
Αισθητικά φαίνεται πως έχει διατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό η δυναμική εμφάνιση του πρωτότυπου που είχε παρουσιαστεί στο Detroit ενώ οι διαστάσεις του αμαξώματος φτάνουν τα 4,97 μέτρα σε μήκος, τα 1,91 σε πλάτος και τα 1,42 σε ύψος.
Βάση των διαστάσεων αντιλαμβάνεται κανείς πως το νέο Α7 Sportback τοποθετείται ανάμεσα στα Α6 και Α8 και θα αντιμετωπίσει μοντέλα όπως την Mercedes-Benz CLS και τη BMW 5 GT. Έτσι, στο αυστηρά τετραθέσιο διάκοσμο τον πρώτο λόγο έχει η πολυτέλεια και ο πλούσιος τεχνολογικά εξοπλισμός που περιλαμβάνει την πρόσφατη έκδοση του ΜΜΙ συστήματος που προσφέρει ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο, ένα υπερσύγχρονο multimedia σύνολο από 15 ηχεία μέγιστης ισχύος 1.500 W, σύστημα προβολής στο παρμπρίζ (HUD) και πολλά άλλα καλούδια. Πολλά από αυτά τα συστήματα προέρχονται από το επερχόμενο Α6 καθώς και τα δύο μοντέλα μοιράζονται κοινά μηχανικά μέρη, όπως το πλαίσιο στο οποίο έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου.
Για την ώρα το Α7 Sportback εξοπλίζεται με τέσσερις κινητήρες διάταξης V. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι οι 2.8 FSI και 3.0 TFSI και αποδίδουν 204 και 300 PS αντίστοιχα. H έκδοση με τους 204 PS είναι προσθιοκίνητη και συνδυάζεται με τα αυτόματα κιβώτια Multitronic και S tronic (με τις επτά σχέσεις) ενώ η μεγαλύτερη με τους 300 PS συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης (προέρχεται από το RS5) και αποκλειστικά με το S tronic κιβώτιο.
Η σειρά των πετρελαιοκινητήρων αποτελείται από δύο εκδόσεις 3.0 TDI που αποδίδουν 204 και 245 PS. Αργότερα αναμένεται να δούμε και άλλες εκδόσεις κινητήρων, από το ισχυρότερο A7 Sportback παραγωγής που θα ξεχωρίζει από τα διακριτικά RS μέχρι και μία υβριδική έκδοση!
Πηγή: www.protothema.gr
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
BILL007 (31-07-10)
Σαν επιμηκυμένο Α5 sportback και μάλιστα λιγότερο κομψό.
Tίποτα το ιδιαίτερο...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
bimmer-corfu (01-08-10)
Το CLS σα σχέδιο που έκανε και την αρχή, ήταν μοναδικό. Το αμέσως επόμενο και στο 1/4 των χρημάτων είναι το Passat CC. Με τούτο εδώ κάτι δε πάει καλά με το πίσω μέρος. Η δε μάσκα έχει απειρο-ελάχιστες διαφορές με το Α4.
BILL007 (31-07-10)
Το μόνο πράγμα που μου άρεσε στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι
η αφαίρεση των πλαισίων απο τις πόρτες.
Σπάνιο για 4θυρο !!!!
Εγω πάλι δεν θα πρότεινα κανένα Audi !!!!
2 χρόνια συμβίωσης με ένα Α4 ήταν αρκετά !!!
Υπόψιν οτι κάποια μοντέλα μου αρέσουν πολύ
αλλα η ταλαιπωρία που τράβηξα όταν ήμουν κάτοχος
με απομακρυνει απο την αγορά τους !!!
Υ.Γ Τα είπαμε στην Λαμία για τους τριγμούς......Βγαλε τα run flat και θα δείς μεγάλη διαφορά !!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Konstantinos E60 : 31-07-10 στις 21:37