Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 44

Θέμα: BMW M3/E30- Ιστορίες από το παρελθόν

Threaded View

Panagiotise46 BMW M3/E30- Ιστορίες από το... 25-03-16, 16:46
Panagiotise46 ωχ ναι! Το γνωρίζεις το... 25-03-16, 19:16
BILL007 :shok::shok::shok:... 26-03-16, 10:58
Panagiotise46 Απίστευτο! Τελικά είναι... 25-03-16, 19:30
Panagiotise46 :thumbsup: 25-03-16, 21:26
m_power_lunatic Το 1995 ητανε εξωφυλλο στην... 03-04-16, 15:42
Panagiotise46 Άγγελε πότε το είχες το... 03-04-16, 22:56
savvas bmwdakias Το εχω δει και γω οπως τα... 04-04-16, 21:09
m_power_lunatic Αυτα τα αυτοκινητα απο... 04-04-16, 22:01
m_power_lunatic Είχε και άλλα θέματα η... 05-04-16, 02:46
m_power_lunatic Οχι και γνησια Μ3 Ε30... 05-04-16, 12:25
stef is θα βρούμε;; Χαχα 07-04-16, 12:11
Panagiotise46 Τα getrag δεν τα γνωρίζω. Η... 21-04-16, 16:02
Panagiotise46 Όσο ζεις μαθαίνεις.... ... 22-04-16, 09:09
Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-03-16
    Μηνύματα
    285
    Thanked
    250
    Rides
    0

    Προεπιλογή BMW M3/E30- Ιστορίες από το παρελθόν

    Προ δεκαπενταετίας είχα την τύχη και την "ατυχία" να είμαι κάτοχος ενός Μ3 E30.
    Το αυτοκίνητο ήταν τελικά μετατροπή, αν και εμένα τότε με ειχαν διαβεβαιώσει οι πρώτοι μηχανικοί που το πήγα ότι ήταν γνήσιο (άρα το είχα πληρώσει για γνήσιο). Οι επόμενοι όμως (από την αντιπροσωπία) με διαβεβαίωσαν ότι ήταν μετατροπή, αλλά πολύ καλή, καθόσον είχε έλθει ολόκληρο αυτοκίνητο από Γερμανία και είχε μπει σε ένα κουφάρι εδώ. Ο ένας εκ των μηχανικών της αντιπροσωπίας συμμετείχε στη μετατροπή και έτσι το έμαθα.
    Το αυτοκίνητο ήταν απίστευτο και στη κυριολεξία πέταγε με το evo 2 μοτέρ πάνω (όχι το ιταλικό) και το zf. Από τα καλύτερα αυτοκίνητα που είχα οδηγήσει. Δυστυχώς δεν έχω Photos, καθόσον εκείνη την εποχή δεν ήταν διαδεδομένα τα κινητά με κάμερα.
    Πέραν όμως της απολαυτστικής οδήγησης και του γεγονότος ότι ήταν αμάξι που το κοίταγαν όλοι (ήταν και κόκκινο χρώμα με μαύρες ζάντες από το αντίστοιχο M5 για όσους γνωρίζουν) ήμου συνέχεια στη τσίτα μην πάθει κάτι...
    Αντιμετώπισα πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρικά του. Μέχρι και το κοντέρ κάποια στιγμή είχε χαλάσει. Το επόμενο παιδί που το είχε πάρει τότε, είχε αναγκαστεί να αλλάξει όλοκληρη τη πλεξούδα. Πέραν των ηλεκτρικών πόναγε στους θερμοστάτες. Αν θυμάμαι καλά είχα αλλάξει δύο. Το χειρότερο όλων όμως ήταν το zf όπου έσπασα τρία σασμάν. Πολύ καλό το zf γρήγορο, αλλά υπερβολικά ευαίσθητο. Γενικά ήταν αυτοκίνητο που το ευχαριστιώμουν στην οδήγηση, στο παιχνίδι, αλλά ήθελε πολύ παρακολούθηση και σχεδόν ανά δύο μήνες έπρεπε να το πηγαίνω συνεργείο απλά προληπτικά για να μην βγάλει κάτι. Σε προληπτικό έλεγχο για παράδειγμα αντιληφθήκαμε ότι ήθελαν ρύθμιση η βαλβίδες καθώς και αλλαγή τα ωστήρια κοκοράκια. Γλυτώσαμε το μοτέρ, αλλά θυμάμαι ότι και μετά τις βαλβίδες (δε θυμάμαι τώρα πόσα είχα πληρώσει, αλλά θυμάμαι ότι με είχε πονέσει...) αποφάσιασα να το πουλήσω, γαιτί πλέον δεν άντεχα άλλο να πληρώνω και με είχε κουράσει πολύ να είμαι στη τσίτα όποτε το άνοιγα. Δε ξέρω για τα πιο κανιούρια (Ε36,Ε46), αλλά θυμάμαι τότε είχα πει ποτέ ξανά Μ3!
    Στη συνέχεια πήρα το Ε39 (με το μονό vanos) και βρήκα την υγειά μου. Φοβερά αξιόπιστο αυτοκίνητο, στα όσα χρόνια το είχα μόνο κρεμαριέρα και Compresor A/C χρειάστηκε να αλλάξω.
    Αυτή ήταν η ιστορία μου με το Ε30 για τους λάτρεις του είδους

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Panagiotise46 For This Useful Post:

    A8hnaios (25-03-16), aristent (25-03-16), BILL007 (25-03-16), gant (25-03-16), nik200 (04-04-16), Ptboul (04-04-16), Vassilis ///M (25-03-16), wheelman (26-03-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP