Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: e36 m50tub25 TURBΟ/ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑ

  1. #1
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή e36 m50tub25 TURBΟ/ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑ

    χαιρετε και παλι!! εψαξα (λιγο) αλλα δεν βρηκα σχετικο thread


    Θα ηθελα να με βοηθησετε λιγο στα εξης:

    Ποια απο τις δυο ειναι η καλυτερη λυση σε θεμα οικονομικου/ αξιοπιστιας και αποφυγης "εκπληξεων"? (μιλαω μονο για stock μοτερ)

    Ποιο κιτ προτεινετε και περιπου κοστος?

    Και αν εχετε να μου προτεινετε καποιον καλο μηχανικο που εχει ασχοληθει με το αντικειμενο

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για πες μας τι χρηση του κανεις , ποιος ο πραγματικος σου σκοπος σου και το μπατζετ που διαθετεις νεαρε μου μπας και ριξουμε λιγο φως στην υποθεση.
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  3. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Stunt Mike (24-10-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... μπας και ριξουμε λιγο φως στην υποθεση.
    "φώς" το λένε τώρα Πάνο ;
    Εγώ ξέρω πως σε τέτοιες περιπτώσεις... "λάδι στη φωτιά" το λένε

  5. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    Panos 316T (24-10-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο AlexDK Εμφάνιση μηνυμάτων
    χαιρετε και παλι!! εψαξα (λιγο) αλλα δεν βρηκα σχετικο thread


    Θα ηθελα να με βοηθησετε λιγο στα εξης:

    Ποια απο τις δυο ειναι η καλυτερη λυση σε θεμα οικονομικου/ αξιοπιστιας και αποφυγης "εκπληξεων"? (μιλαω μονο για stock μοτερ)

    Ποιο κιτ προτεινετε και περιπου κοστος?

    Και αν εχετε να μου προτεινετε καποιον καλο μηχανικο που εχει ασχοληθει με το αντικειμενο
    Money talking young man!!Πες μας τι ακριβως περιμενεις και για τι ποσό μιλαμε,οτι εισαι διατεθειμενος να σπρωξεις......Αλλιως τζαμπα η κουβεντα....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  7. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Bassakos (25-10-15)

  8. #5
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για πες μας τι χρηση του κανεις , ποιος ο πραγματικος σου σκοπος σου και το μπατζετ που διαθετεις νεαρε μου μπας και ριξουμε λιγο φως στην υποθεση.
    Το θελω καθαρα για καθημερινη χρηση..εχω δει οτι ο m50 εχει αντοχες μεχρι και 500hp κλειστο μοτερ (οι σουηδοι το εχουν κανει φλεγον θεμα απ οτι εχω δει στο youtube, αν και θα ηθελα επιβεβαιωση απο εσας) ΩΣΤΟΣΟ!! δεν επιδιωκω τετοια νουμερα.... Θα ηθελα να παιξω γυρω στα 350 με 400hp...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    "φώς" το λένε τώρα Πάνο ;
    Εγώ ξέρω πως σε τέτοιες περιπτώσεις... "λάδι στη φωτιά" το λένε
    Κ εγω ετσι το νιωθω...απλα ελπιζω να μη γινει κυριολεξια αυτο το λαδι στη φωτια
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Money talking young man!!Πες μας τι ακριβως περιμενεις και για τι ποσό μιλαμε,οτι εισαι διατεθειμενος να σπρωξεις......Αλλιως τζαμπα η κουβεντα....
    Stunt mike απ οσο εχω δει εσυ εχεις ασχοληθει μ ενα παρομοιο project με διαφορα οτι τ εχεις για χρηση στην πιστα....οσο για το ποσο ειπα πιο πανω τι ακριβως ζηταω κι ελπιζω εσυ να μου πεις τι ποσο θα πρεπει να κοιταω!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη AlexDK : 28-10-15 στις 00:13

  9. #6
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κλειστο μοτερ και υπερπιεση σε Μ50-52,ειναι μια μεγαλη κουβεντα.....τα 350-400 που σκεφτεσαι,θελουν μια τουρμπινα Τ3 και ανω και πιεσεις 1bar+.....και ναι για χρηση δρομου,πιστονια-μπιελες αντεχουν....Οχι ομως το υπολοιπο μοτερ....Περαν του οτι θες αγραφο για αρχη,θελει βιδες στο καπακι,πειρους μπιελων,κουζινετα,ελατηρια πιστονιων κτλ ολα θελουν ενισχυση.Αυτο δεν καλειται ακριβως ''κλειστο μοτερ''......Ολα αυτα λοιπον,μιλαμε για περιπου 5-8000 πραγματα.....Και δισκο-πλατο?Εργασιες?Θελει πολυ ψαξιμο να βρεις καλα μεταχειρισμενα πραγματα μπας και γλυτωσεις κοστος.....Εγω βαζω τ'αμαξι μεσα για αναβαθμιση παντως...Καποια πραγματα μπορω να στα πουλησω πριν τα βαλω αγγελια....πολλαπλη εξαγωγης,μπεκ,φλαντζα χοντρη αχρησιμοποιητη να ριξεις συμπιεση....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    A8hnaios (28-10-15)

  11. #7
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κλειστο μοτερ και υπερπιεση σε Μ50-52,ειναι μια μεγαλη κουβεντα.....τα 350-400 που σκεφτεσαι,θελουν μια τουρμπινα Τ3 και ανω και πιεσεις 1bar+.....και ναι για χρηση δρομου,πιστονια-μπιελες αντεχουν....Οχι ομως το υπολοιπο μοτερ....Περαν του οτι θες αγραφο για αρχη,θελει βιδες στο καπακι,πειρους μπιελων,κουζινετα,ελατηρια πιστονιων κτλ ολα θελουν ενισχυση.Αυτο δεν καλειται ακριβως ''κλειστο μοτερ''......Ολα αυτα λοιπον,μιλαμε για περιπου 5-8000 πραγματα.....Και δισκο-πλατο?Εργασιες?Θελει πολυ ψαξιμο να βρεις καλα μεταχειρισμενα πραγματα μπας και γλυτωσεις κοστος.....Εγω βαζω τ'αμαξι μεσα για αναβαθμιση παντως...Καποια πραγματα μπορω να στα πουλησω πριν τα βαλω αγγελια....πολλαπλη εξαγωγης,μπεκ,φλαντζα χοντρη αχρησιμοποιητη να ριξεις συμπιεση....
    Καταλαβα απολυτως τι εννοεις και προφανως εχεις δικιο. Αν υποθεσουμε οτι θα δουλεψω 0.5 με 0.8 bar maximum με μαμα εγκεφαλο που θα ειναι το πιο safe σαν επιλογη θα χρειαστουν παλι ΟΛΑ αυτα που ανεφερες για ενισχυση? Ξερω οτι ψιλοπραγματα θα πρεπει να αλλαχτουν οπως μπουζονια.

    Ολα αυτα που μου ειπες (ορθως) αντιστοιχουν σ ολα αυτα που θελω να αποφυγω να κανω...πχ να ψαχνω απο εδω κι απο κει για πραγματα και μαλιστα μεταχειρια.....αν ασχοληθω θα επιλεξω ενα απο αυτα τα κιτ τουρμπο

    https://www.ebay.com/itm/T3-10P-TURB...pWDYYQ&vxp=mtr

    Δηλαδη η ιστορια που εχω στο μυαλο μου ειναι η αγορα ενος τετοιου κιτ και μετα αλλαγη σε δισκο πλατω και μπεκ....τιποτε αλλο...μοτερ κλειστο....το θεμα ειναι αν δουλεψω 0.5-0.8 πιεση το καταφερνω η παλι θα περιμενω ποτε θα γινει ρυζι το μοτερ? Και τι κοιταω? 300hp maximum?

  12. #8
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πανω απο 0.45 δεν διαβαζει ουτε το μαφ,ουτε ο μαμισιος εγκεφαλος...Αρα μεχρι περιπου το 0.7(αν βαλεις μεγαλυτερο μαφ) θα δουλευεις το μοτερ σου στην τυχη με μαμα ηλεκτρικα(συνηθως φουλ πλουσιο για να μην σπασει)....Πανω απο 0.5 το καπακι σου θ'ανασηκωνεται και θα καιει φλαντζες για ψωμοτυρι..Αρα θες βιδες...Σε γενικες γραμμες το κιτακι αυτο δνε ειναι κακο για ηπιες λυσεις αλλα η τουρμπινα χωρις ψυξη νερου εχει πολυ περιορισμενο χρονο ζωης ενω συνηθως αυτες οι τουρμπινες μετα απο λιγο σφυριζουν,δεν σηκωνουν πιεση ή εχουν διαρροες....Το ιντερκουλερ ειναι υπερβολικα μικρο για τα κυβικα σου,δεν κανει....Αν λοιπον εχεις σκοπο να φτιαξεις ενα 325 Ε36 που καποια στιγμη θα φτασει 300+,καλο ειναι να βαλεις και τα αντιστοιχα πραγματα απο τωρα....Και με τα κινεζικα κιτακια,δεν θα παει μακρια και θα χρειαστει να πεταξεις τα σημαντικοτερα απο τα εξαρτηματα,μολις θελησεις να ξεπερασεις το 0.45.....Ψαξε για μεταχειρισμενα σοβαρα τουρμποπραγματα....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  13. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    A8hnaios (28-10-15), Vassilis ///M (28-10-15), Βασιλης (28-10-15)

  14. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κοντο βημα , ενισχυμενο δισκο πλατο , δυο ημισλικ ελαφρωμα ,ενα σοβαρο σερβις και εισαι μπομπα!
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  15. #10
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πανω απο 0.45 δεν διαβαζει ουτε το μαφ,ουτε ο μαμισιος εγκεφαλος...Αρα μεχρι περιπου το 0.7(αν βαλεις μεγαλυτερο μαφ) θα δουλευεις το μοτερ σου στην τυχη με μαμα ηλεκτρικα(συνηθως φουλ πλουσιο για να μην σπασει)....Πανω απο 0.5 το καπακι σου θ'ανασηκωνεται και θα καιει φλαντζες για ψωμοτυρι..Αρα θες βιδες...Σε γενικες γραμμες το κιτακι αυτο δνε ειναι κακο για ηπιες λυσεις αλλα η τουρμπινα χωρις ψυξη νερου εχει πολυ περιορισμενο χρονο ζωης ενω συνηθως αυτες οι τουρμπινες μετα απο λιγο σφυριζουν,δεν σηκωνουν πιεση ή εχουν διαρροες....Το ιντερκουλερ ειναι υπερβολικα μικρο για τα κυβικα σου,δεν κανει....Αν λοιπον εχεις σκοπο να φτιαξεις ενα 325 Ε36 που καποια στιγμη θα φτασει 300+,καλο ειναι να βαλεις και τα αντιστοιχα πραγματα απο τωρα....Και με τα κινεζικα κιτακια,δεν θα παει μακρια και θα χρειαστει να πεταξεις τα σημαντικοτερα απο τα εξαρτηματα,μολις θελησεις να ξεπερασεις το 0.45.....Ψαξε για μεταχειρισμενα σοβαρα τουρμποπραγματα....
    Περιεκτικοτατη απαντηση σ ευχαριστω... Απ οτι καταλαβα με μισες δουλειες δεν θα παει μακρια το πραγμα και θα ειμαι με την ψυχη στο χερι !! (Αυτο που φανταζομουν δηλαδη !) με λυση κομπρεσσορα παιζει να μην πειραξω μοτερ ή παλι ισχυουν τα ιδια??

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοντο βημα , ενισχυμενο δισκο πλατο , δυο ημισλικ ελαφρωμα ,ενα σοβαρο σερβις και εισαι μπομπα!
    Το θελω καθαρα για καθημερινη χρηση πανο!! Το κοντο βημα θα με βασανιζει στο ταξιδι και γενικοτερα σε ανοιχτο δρομο και το ελαφρωμα που συνεπαγεται ξηλωμα καθισματων δεν μ αρεσει σαν ιδεα...αν ηταν ετσι θα παιρνα civic :P

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP