This year the BMW M5 celebrates its 30th anniversary.
This year the BMW M5 celebrates its 30th anniversary.
A8hnaios (15-04-14), Akis 330Ci (15-04-14), aristent (15-04-14), deepBLUE (15-04-14), doctore (15-04-14), Eleni (16-04-14), HLIAS - E36 (16-04-14), katrin_bmw (03-09-14), nikos1400 (21-04-14), ntinos (03-09-14), pilot (16-04-14)
gazzetta.grΗ M5 έγινε 30 χρονών και στην καλύτερη ίσως ηλικία της, γιορτάζει και μας αφιερώνει ένα βίντεο με πολύ… καπνό.
Εορταστικό είναι το κλίμα στην BMW που σβήνει 30 κεράκια για την M5. Είθισται τα δώρα να τα πηγαίνουν σε αυτόν που γιορτάζει, ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση η BMW μάλλον ετοιμάζει αυτή ένα δώρο για εμάς.
Τα χαρτιά είναι κλειστά ακόμα, αλλά όπως ακούγεται μέσα στη χρονιά θα ετοιμάσει κάτι συναρπαστικό που θα συνοδεύεται από το σηματάκι Μ.
Η M5 γεννήθηκε το 1985 και ήταν το πιο ακριβό μοντέλο εκείνης της εποχής. Τότε εφοδιάζονταν με έναν 6κύλινδρο κινητήρα 3,5 λίτρων, με 286 ίππους, ο οποίος φυσικά ξεχώριζε για την απόδοσή του σε εκείνη την εποχή.
Αυτά είναι τα ωραία...!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,
ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!
Αν στα είκοσι δεν μάθεις,
στα τριάντα δεν κάνεις,
στα σαράντα δεν έχεις,
τότε στα πενήντα ούτε θα μάθεις, ούτε θα κάνεις, ούτε θα έχεις.
Τι γαρ ωφελείται άνθρωπος, αν τον κόσμον όλον κερδίσει την δε ψυχή αυτού ζημιωθή?
BILL007 (07-05-14), bimmer-corfu (07-05-14), dark knight (03-09-14), HLIAS - E36 (07-05-14), Laggispower (10-05-14)
Οι Βαυαροί ετοίμασαν μία επετειακή έκδοση του μεγάλου sedan επιδόσεων, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών από τη στιγμή που οι μηχανολόγοι της BMW άρχισαν την εξέλιξή του. Μόλις 300 μονάδες θα κατασκευαστούν, καθιστώντας τη συγκεκριμένη Μ5 άκρως συλλεκτική.
Στην πέμπτη της γενιά πλέον, η M5 εφοδιάζεται από τον 4.4 V8, ο οποίος αποδίδει 560 PS. Στην επετειακή όμως έκδοση «30 Jahre M5» – 30 χρόνια M5, στα γερμανικά – οι επεμβάσεις στον κινητήρα έχουν ως αποτέλεσμα η ισχύς να ανέβει στα 600 PS και η ροπή στα 71,4 kgm. Έτσι η συγκεκριμένη Μ5 γίνεται το πιο δυνατό μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.
Η «30 Jahre M5» είναι φυσιολογικά πιο γρήγορη, καθώς επιταχύνει πλέον από στάση στα 100 km/h σε 3,9 sec (έναντι 4,4 sec της… απλής). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Όσοι όμως θέλουν το… κάτι παραπάνω, μπορούν να επιλέξουν το προαιρετικό M Driver Package που εκτοξεύει την τελική στα 305 km/h. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 9,9 lt/100 km και εκπομπές CO2 στα 231 g/km. Το πακέτο Competition περιλαμβάνει τροποποιήσεις στο πλαίσιο με πιο σφιχτές αναρτήσεις και μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 mm.
Με βοήθεια από το τμήμα BMW Individual, η ακραία Μ5 δείχνει διαφορετική χάρη στις λεπτομέρειες από χρώμιο και τις 20άρες ζάντες (ελαστικά 265/35 εμπρός και 295/30 πίσω). Το λογότυπο «30 Jahre M5» εμφανίζεται τόσο στο αμάξωμα όσο και στο ακόμη πιο ξεχωριστό εσωτερικό. Στο ταμπλό, μπροστά από τον συνοδηγό, υπάρχει και το ταμπελάκι με την αρίθμηση κάθε αυτοκινήτου.
Πηγή : https://www.newsauto.gr/i-pio-ischiri-bmw-m5/
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Bazil Van Sinner (07-05-14), BILL007 (07-05-14), HLIAS - E36 (07-05-14), Laggispower (10-05-14), mark e92 (07-05-14)
και άλλη μια φωτογραφία απο το κτήνος
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
BILL007 (07-05-14)
BILL007 (07-05-14)
bimmer-corfu (10-05-14), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (09-05-14)