Πλεον πορωμενος καιρο τωρα σκεφτομουν να αγορασω μια Ε46 Μ3 coupe αλλα ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα με τους φορους "πολυτελειας" "και ποιος ξερει τι θα βαλουν ακομη) ειναι κριμα να δινει καποιος λεφτα σε αυτο το "αγνο" κρατος. Οποτε κατεληξα να παρω μια μικρουλα Ε46 318 CI με Μ43ΤU κινητηρα 1895cc χωρις μετατροπες και ΜΑΙΜΟΥ χαρτια γιατι ποτε δεν ξερεις πως ερχονται τα πραγματα ... Το τελευταιο διαστημα εχω ψαξει αρκετα πως μπορει να γινει μετατροπη απο ενα απλο CΙ σε Μ3 ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ (στην αρχη σκεφτομουν για facelift αλλα τεσπα).
Λοιπον για την μουρη ολοι ξερουν οτι χρειαζονται:
2 Φτερα Μ3 με πλαστικους θολους
1 Kαπο Μ3 με καρουμπαλακι χαχα
και 1 προφυλακτηρας απο Μ3
αν και λιγο δυσκολα μπορουν να βρεθουν απο καποιο μεταχειρισμενο.
Το θεμα ειναι στα πισω φτερα... πολλοι τα κοβουν τελειως και ραβουν απο Μ3:
Με τι καρδια και λεφτα ομως να πας να ξεκοιλιασεις ετσι την μπεμπα σου??
Αλλοι προθετουν λαμαρινα πανω στο φτερο οπου και αυτο δεν αντεχεται...
την καλυτερη λυση την ειδα εδω στο φορουμ οπου ο χρηστης @mormon μαζι με τον φανοποιο του εχουν κανει καταπληκτικη δουλεια χωρις κοψε ραψε απλα "ΦΟΥΣΚΩΝΟΝΤΑΣ". Επισης μεγαλο προβλημα αποτελουσε και η θεση της ρεζερβας που δεν μπορουσες να βαλεις τελικο τετραμπουκο look Csl ..Οποτε βρεθηκε λυση και σ'αυτο χωρις το "ΚΟΨΕ-ΡΑΨΕ" του πατωματος της ρεζερβας..(φωτο ποιο κατω) Πηρα την πρωτοβουλια να ανοιξω αυτο το θεμα γιατι βλεπω αρκετους μου ασχολουνται με "ΜΠΑΞΙΜΑΤΑ" χαχαχα