σημερα συναντηθηκα με ένα καλο φιλο με 4 πορτο ε46 και Μ43. το πρόβλημα εχει ωσ εξης. μολις αλλαξε δισκο-πλατο, στο ρελαντί ακούγεται ένα σφυριγμα. μολις πατησει το πενταλ συμπλεκτη σταματάει ο θορυβος, ειτε επιλεξει ταχυτητα ειτε όχι, μολις το αφησει ξανα τα ιδια. το οδηγησα και διαπιστωσα και εγω τα παραπανω. το πιεσαμε,ουτε διακοπες ,ουτε μυρωδιες ,ουτε πρόβλημα στην επιλογή των σχεσεων. ο μηχανικος του ειπε ότι ο θορυβος οφείλεται σε φθορα του κιβωτιου αλλα ο φιλος λεει ότι πριν αντικατασςτησει το δισκο με luk δεν ειχε κανενα θορυβο. τι λετε να είναι?