Εντελώς τυχαία βρήκα αυτά:
https://www.hhoplusgas.com/?gclid=CJ...FR-Y2AodJEDSTg
Έχει κανείς ιδέα τί παίζει με αυτά? Ηλεκτρολύουν το νερό και διοχετεύουν το υδρογόνο ως καύσιμο στον κινητήρα (αν κατάλαβα σωτά).
Εντελώς τυχαία βρήκα αυτά:
https://www.hhoplusgas.com/?gclid=CJ...FR-Y2AodJEDSTg
Έχει κανείς ιδέα τί παίζει με αυτά? Ηλεκτρολύουν το νερό και διοχετεύουν το υδρογόνο ως καύσιμο στον κινητήρα (αν κατάλαβα σωτά).
Όταν μεγαλώσω θα γίνω Μ5....
μηπως ο φιλος μας ο timilatos....εχει να σχολιασει κατι εδω????
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
Και εγώ εντελώς τυχαία βρήκα αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/530074/
Νόμιζα οτι γράφει βλακείες αλλά τώρα που είδα αυτό ίσως κάτι να παίζει.
Καλά Θοδωρή δεν παίζεσαι!!!!
Ναι οντως Βασιλη μου, εχω να πω, οχι εγω δηλαδη, ο φιλος μου εδω... Εδω και κανενα χρονο τωρα το δουλευει ετσι το 36αρι του με 30 περιπου % οικονομια, χωρις κανενα προβλημα, και με μια μικρη αυξηση ιπποδυναμης η οποια λογω απουσιας δυναμομετρου στο νησι δεν εχει εκτιμηθει...Εχει ειδοποιηθει, και μολις ξεμπερδεψει απο ενα σοβαρο προσωπικο του προβλημα θα μας τα πει ολα και με φωτογραφιες...!
-Θεοφιλος-
Vasilis (11-03-11)
Αν δουλεύει όντως τόσο καλά μας βλέπω για κανένα group buy!
Μίλησα με το παλικάρι που έβαλε την αγγελία. Μου είπε πως ένα καλό κιτ παίζει απο 400 ευρω και πάνω. Κάθε κιτ έιναι και για διαφορετικά αυτοκίνητα. Εξαρτάται απο κυβικά, αν είναι βενζίνη/πετρέλαιο και από το πόσο υδρογόνο θέλουμε να παράγουμε. Μπορούμε δηλαδή να βάλουμε 2,3 κιτ μαζί για μεγαλύτερη απόδοση. Η οικονομία στα καύσιμα παίζει απο 10% έως και 30% ενώ η κατανάλωση σε ρεύμα είναι αρκετή (30Α και παραπάνω). Τώρα όσο αφορά τα υποτιθέμενα προβλήματα: επειδή μαζί με το υδρογόνο διοχετεύεται και οξυγόνο, ο αισθητήρας λ "διαβάζει" λάθος. Αυτό παρακάμπτεται είτε με αλλαγή MAF, είτε με ένα τσιπάκι πάνω στη θύρα OBD (OBD II μόνο) ή στον εγκέφαλο, είτε και με ένα δαχτυλίδι στη βάση που βιδώνει ο λ έτσι ώστε να μη "διαβάζει" πλήρως τα καυσαέρια.Πάντως μου τόνισε οτι είναι λίγο δύσκολο μέχρι να το ρυθμίσεις έτσι ώστε να καταφέρεις να επιτύχεις τη μέγιστη οικονομία.
Επίσης εδώ:
https://www.hydrogen-boost.com
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη zgouriazmenos : 17-03-10 στις 15:49
Όταν μεγαλώσω θα γίνω Μ5....
BILL007 (17-03-10)
Συγγνωμη αλλα εδω κατι δεν μου αρεσει...Τι σημαινει διαβαζει λαθος ο λ ????? Αφου διαβαζει οξυγονο το μειγμα ειναι φτωχο!!! Τελος...
τι να τον κοροιδεψουμε ...?
Γεια σας παιδιά είμαι ο βαγγελης απο θεσσαλονικη.Με το συγκεκριμένο πράγμα ασχολούμαι χρόνια για να μην ψάχνετε άδικα και πέφτετε σε παγίδες του κάθε ημιμαθή σας λέω ειλικρινά ότι είναι ο ποιο φθηνός και σωστός τρόπος για να έχουμε οικονομία στα πολύτιμα πλέον καύσιμα μας.Η οικονομία που έχουμε σε παλιούς κινητήρες με καρμπιρατέρ είναι 40-50% ijection 20-45% και στα disel 40-60% με απίθανη βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα επάνω σε λεωφορεία και σε νταλίκες τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά. Καλά μέχρι εδώ.μια τέτοια εγκατάσταση πρέπει να γίνει από άτομο που έχει ασχοληθεί ώστε να μην έχει μεγάλη κατανάλωση ρεύματος με αποτέλεσμα να θέλει φαΐ ο κινητήρας και να ρυθμιστή σωστά ο ¨λ¨ για να μην έχει ρεταρισματα.Η εγκατάσταση θέλει μια γεννήτρια hho και ένα ηλεκτρονικό σύστημα ώστε να αναγνωρίζει το αέριο που παράγουμε ο εγκέφαλος σαν πρόσθετο καύσιμο και αυτός με την σειρά του να μειώνει τον ψεκασμό του καύσιμου στα ακριβώς ίδια επίπεδα απόδοσης του κινητήρα. Όλα αυτά χρειάζονται γνώση και εξειδίκευση αλλιώς το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που γράφω. είναι εκατομμύρια φορές ποιο ασφαλές από το αέριο και δεν δημιουργηθεί καμία φθορά σε κανένα κινητήρα, αντιθέτως με τα αέρια (βαλβίδες-πιστόνια για τους ποιο γκαντεμιδες ) από τα 20000 - 40000 χιλιόμετρα λειτουργίας σπανίως δεν παρουσιάστηκε κάτι, ενώ με το υδρογόνο ποτέ δεν παρουσιάστηκε βλάβη γιατί ο χώρος καύσεως είτε σε disel η βενζίνη δουλεύει παράλληλα και το υδρογόνο οπότε η λίπανση παραμένει ίδια.Το κόστος πραγματικά είναι από 400 και πάνω σε βαρέως τύπου οχήματα φορτηγά σκαπτικά κ.α. καθώς και σε σκάφη όλων τον τύπων. Αυτά και άλλα πολλά.
φιλικά βαγγελης