Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Θέμα: kit κομπρέσσορα για Μ42-Μ44

  1. #1
    Εγγραφή
    20-04-12
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    19
    Thanked
    20
    Rides
    0

    Προεπιλογή kit κομπρέσσορα για Μ42-Μ44

    τυχαια χθες επεσα πανω στο συγκεκριμενο

    https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-Ser...item19d94e046b

    προκειται για (νεο μαλλον) κιτ κομπρεσσορα για τα Μ42-Μ44, το οποιο χρησιμοποιει το κομπρεσσορα απο τα Μini Cooper (εχει χρησιμοποιηθει κατα κορον τα τελευταια χρονια σε diy κατασκευες, και ιδιαιτερα σε ΜΧ5 στην Αγγλια)...Το κιτ περιλαμβανει (απ'οτι λεει ο πωλητης) τα παντα εκτος απο τον ιδιο τον κομπρεσσορα, ο οποιος ομως βρισκεται ευκολα απο αγγλικο ebay σε καλες τιμες (κανα 300αρι ευρω)....
    Φαινεται καλη περιπτωση μιας και ο κομπρεσσορας απο το Mini ειναι 4ης γενιας (ΜP45) με πολυ καλο efficiency σε σχεση με τις παλαιοτερες γενιες και δουλευει καλα μεχρι περιπου τα 18psi (o παλαιοτερος Μ45 μετα τα 12psi "εσκαγε")...στα 16αρια MX5 1ης γενιας εβγαλε ευκολα με κ συντηρητικες πιεσεις (9-11 psi) πανω απο 200 αλογα, οποτε στα Μ42/Μ44 νομιζω οτι, τηρουμενων των αναλογιων παντα, θα "ξυριζει" ...εκ πειρας (ειχα για αρκετα χρονια ΜΧ5 κομπρεσσορατο με Μ45 και στην συνεχεια με MP62), θα προτεινα σε οποιον αποφασισει να ασχοληθει να ψαξει για την τελευταια εκδοση του κομπρεσσορα, ο οποιος ειχε ροτορες περασμενους με teflon και ελαφρα καλυτερη αποδοση απο αυτους που δεν ειχαν teflon...

  2. The Following 9 Users Say Thank You to stav For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (12-03-13), BILL007 (12-03-13), chris41 (01-08-15), JimE36 (14-03-13), mark e92 (14-05-13), S8N (12-03-13), tassos (12-03-13), ziaba (12-03-13), zografias (12-03-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    20-04-12
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    19
    Thanked
    20
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ενα update μιας κ εμαθα μερικες λεπτομερεις παραπανω...το κιτ δουλευει στα 0,65bar (9.4psi) στα οποια αποδιδει τα 205 αλογα που φαινονται στη δυναμομετρηση στο ebay...φανταζομαι οτι με μια σωστη διαχειρηση, αντι του μαμα εγκεφαλου, εχει πολλα περιθωρια βελτιωσης της αποδοσης....

  4. The Following 2 Users Say Thank You to stav For This Useful Post:

    BILL007 (12-03-13), Panos 316T (12-03-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με έναν παράλληλο κάνεις παπάδες όπως έχει πράξει παλιό μέλος μας
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    BILL007 (12-03-13), VanVIC (12-03-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    20-04-12
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    19
    Thanked
    20
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ενας MS θα κανει καλη δουλεια...τον ειχα στο ΜΧ5 και δινει τρομερες δυνατοτηες...

  8. #5
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.557
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λογικα δεν θα μπαινει και στο Μ43?

  9. #6
    Εγγραφή
    20-04-12
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    19
    Thanked
    20
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λογικα, αν η εισαγωγη του Μ44 κουμπωνει στο Μ43, τοτε θα κουμπωνει πιθανοτατα κ αυτο...δεν ξερω ομως τι παιζει με την ευθυγραμμιση των τροχαλιων...

  10. #7
    Εγγραφή
    30-03-12
    Περιοχή
    Δάφνη
    Μηνύματα
    376
    Thanked
    472
    Rides
    1

    Thumbs up

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stav Εμφάνιση μηνυμάτων
    τυχαια χθες επεσα πανω στο συγκεκριμενο

    https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-Ser...item19d94e046b

    προκειται για (νεο μαλλον) κιτ κομπρεσσορα για τα Μ42-Μ44, το οποιο χρησιμοποιει το κομπρεσσορα απο τα Μini Cooper (εχει χρησιμοποιηθει κατα κορον τα τελευταια χρονια σε diy κατασκευες, και ιδιαιτερα σε ΜΧ5 στην Αγγλια)...Το κιτ περιλαμβανει (απ'οτι λεει ο πωλητης) τα παντα εκτος απο τον ιδιο τον κομπρεσσορα, ο οποιος ομως βρισκεται ευκολα απο αγγλικο ebay σε καλες τιμες (κανα 300αρι ευρω)....
    Φαινεται καλη περιπτωση μιας και ο κομπρεσσορας απο το Mini ειναι 4ης γενιας (ΜP45) με πολυ καλο efficiency σε σχεση με τις παλαιοτερες γενιες και δουλευει καλα μεχρι περιπου τα 18psi (o παλαιοτερος Μ45 μετα τα 12psi "εσκαγε")...στα 16αρια MX5 1ης γενιας εβγαλε ευκολα με κ συντηρητικες πιεσεις (9-11 psi) πανω απο 200 αλογα, οποτε στα Μ42/Μ44 νομιζω οτι, τηρουμενων των αναλογιων παντα, θα "ξυριζει" ...εκ πειρας (ειχα για αρκετα χρονια ΜΧ5 κομπρεσσορατο με Μ45 και στην συνεχεια με MP62), θα προτεινα σε οποιον αποφασισει να ασχοληθει να ψαξει για την τελευταια εκδοση του κομπρεσσορα, ο οποιος ειχε ροτορες περασμενους με teflon και ελαφρα καλυτερη αποδοση απο αυτους που δεν ειχαν teflon...
    Οποιος ψάχνει, βρίσκει... Δίνεις καινούριες ιδέες!!!

  11. #8
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stav Εμφάνιση μηνυμάτων
    λογικα, αν η εισαγωγη του Μ44 κουμπωνει στο Μ43, τοτε θα κουμπωνει πιθανοτατα κ αυτο...δεν ξερω ομως τι παιζει με την ευθυγραμμιση των τροχαλιων...


    ΟΧΙ αλλα κουμπωνει (με αρκετη δουλει βεβαια που σε καμια περριπτωση δε συμφερει) η κεφαλη απο m42 στο m43 εχουν ιδιο μπλοκ

  12. The Following User Says Thank You to ziaba For This Useful Post:

    BILL007 (13-03-13)

  13. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.264
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΟΧΙ αλλα κουμπωνει (με αρκετη δουλει βεβαια που σε καμια περριπτωση δε συμφερει) η κεφαλη απο m42 στο m43 εχουν ιδιο μπλοκ
    Και έτσι κάνεις το 8 βάλβιδο 16 βάλβιδο????



  14. #10
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι έτσι γίνεται 16βαλβίδο στ παρά κάτω λινκ το παλικάρι για να μπαξει το κιτακι της Downing Atlanta (αυτό στ ebay πρέπει να ναι η αντιγραφή του) στ ζετα με μ43 έβαλε κεφάλαρι από μ42

    http://www.bimmerforums.co.uk/forum/...n-dasc-t56813/

  15. The Following User Says Thank You to ziaba For This Useful Post:

    BILL007 (13-03-13)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP