εχω δει διαφημισεις με προϊοντα που λενε οτι κανουν οικονομια βενζινης τη ταξεως του 30%.
https://www.fueleconomy.gr/
εγγυημενα μαλιστα!
τι λετε γνωμη εχετε?
δουλεουν σε συνδυασμο με στρινγκ μπουστερ, ή θα εχει παρεμβολες?
εχω δει διαφημισεις με προϊοντα που λενε οτι κανουν οικονομια βενζινης τη ταξεως του 30%.
https://www.fueleconomy.gr/
εγγυημενα μαλιστα!
τι λετε γνωμη εχετε?
δουλεουν σε συνδυασμο με στρινγκ μπουστερ, ή θα εχει παρεμβολες?
κοιτα εμενα για το χ3 δεν με ενδιαφερει(δεν θελω να χασω καθολου απο τον ατιθασο αυτο κινητηρα),αλλα αν κανει δουλεια... να το παρω για τον καυστηρα στη πολυκατοικια που ως διαχειριστης μου κανουν ολοι παραπονα...![]()
MOY XA XA χαχα!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Πλάκα πλάκα, το είχε δοκιμάσει ο πρόεδρος του S3 Club πριν χρόνια και το αποτέλεσμα ήταν...
...τζίφος. Οπότε πάει κι αυτό. Πάμε τώρα στο παραφλού του Καματερού.
gnx (13-04-11)
Κιολας? Αυτα ειναι!
Λοιπον ειμαι ανιδεος επι του ζητηματος, αλλα καποια στιγμη πριν χρονια ειχα διαβασει ενα αρθρο του Διονυση Χοιδα για το συγκεκριμενο ζητημα.
Ουτε λιγο ουτε πολυ κατεληξε στο οτι... Οντως πολώνοντας τα μορια του καυσιμου πετυχαινεις τα υποσχόμενα!!!
....
Επισης ομως ελεγε οτι εξαιτιας των θερμοκρασιων που αναπτυσσονται στο χωρο του μηχανοστασιου οι μαγνητες χανουν πολυ γρηγορα τις ιδιοτητες τους.
Δηλαδη τα μαγνητακια θα δουλεψουν μια φορα, μεχρι να ζεσταθεί η μηχανη!
Αυτα.
κοιταξε θωμα για να το δοκιμασω στο V10 επρεπε να παρω καμια 10αρια μαγνητακια.
ετσι αποφασισα να το δοκιμασω στη λαμπρετα. βρισκομαι στο τελικο σταδιο της αξιολογησης...
οσον αφορα την τεκμηριωση εδω μιλαμε για σοβαρο προϊον με αεροπορικη τεχνολογια:
δε νομιζω ομως να ειναι μουφα...Από πού προέρχεται αυτού του είδους η τεχνολογία του FuelEX?
Στο απόγειο του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου, η R.A.F και η U.S.A.F. προσπαθούσαν να βρουν τρόπους να αυξήσουν την ακτίνα δράσης των πολεμικών τους αεροπλάνων, καταδιωκτικών και βομβαρδιστικών. Έτσι δημιούργησαν ένα παρόμοιο μηχανισμό που λειτουργούσε με ηλεκτρομαγνητισμό, ο οποίος όμως ήταν πολύ βαρύς και μεγάλος και το όλο σχέδιο απορρίφτηκε, διότι απαιτούσε μία μεγάλη εξωτερική πηγή ενέργειας.
Σήμερα πλέον μπορούμε να δημιουργήσουμε τα ίδια και μεγαλύτερα μαγνητικά πεδία χρησιμοποιώντας συσκευές όχι μεγαλύτερες από ένα σπιρτόκουτο. Το 1952 ο Felix Bloch και ο Edward Mills Purcell βραβεύτηκαν με το βραβείο Νόμπελ για τις έρευνές τους πάνω στα μαγνητικά πεδία σε σχέση με την επίδρασή τους στα καύσιμα, υγρά, στερεά ή αέρια.
Την δεκαετία του 1950, ο επιστήμονας πυραυλικών συστημάτων Simon L. Ruskin ανακάλυψε πως η μαγνητική διέγερση μπορεί να μετατρέψει το παραϋδρογόνο σε ορθοϋδρογόνο. Αυτή η διέγερση, που πραγματοποιούταν με μαγνητικό πεδίο, είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της κίνησης των μορίων υδρογόνου και κατά συνέπεια την δραματική αύξηση της αποδοτικότητας του καυσίμου.
Η τεχνολογία αυτή τελειοποιήθηκε αρκετά χρόνια αργότερα, και καταχωρήθηκε σαν παγκόσμια πατέντα. Χρησιμοποιεί 2 υπερμαγνήτες οι οποίοι είναι οι πιο ισχυροί και μόνιμοι μαγνήτες που υπάρχουν και άλλα 3 ειδικά υλικά που μόνο το FuelEX® έχει, κάνοντας το προϊόν μας να έχει δεκαπλάσια απόδοση από τα ανταγωνιστικά προϊόντα. Μετά από δεκαετίες τεχνολογίας και έρευνας, μπορείτε εσείς πλέον σήμερα να απολαμβάνετε τα πολλά οφέλη του.
Τα οφέλη
Οικονομία στα καύσιμα έως και 30%
Εως 30% περισσότερα χιλιόμετρα
Αύξηση ροπής ιπποδύναμης μέχρι και 13%
Μείωση των εκπομπών καυσαερίου έως και 80%
Ομαλότερη λειτουργία κινητήρα
Καθαρίζει τα συσσωρευμένα κατάλοιπα στον χώρο καύσης του κινητήρα και ο κινητήρας σας παραμένει καινούργιος χωρίς φθορές
Ευνοϊκό για το περιβάλλον
Χωρίς έξοδα συντήρησης
Γρήγορη και εύκολη τοποθέτηση χωρίς εργαλεία μέσα σε 1 λεπτό
Δεν φθείρεται και δεν χρειάζεται ποτέ αντικατάσταση. Κρατάει για μιά ζωή.
Μπαίνει σε όλα τα οχήματα, παλιά και καινούργια ανεξάρτητα τον τύπο καυσίμου (βενζίνη, πετρέλαιο κλπ)
Μπορεί να μεταφερθεί πολύ εύκολα από το παλιό σας αυτοκίνητο στο καινούργιο.
Είναι σαν να πληρώνει από μόνο του, βάση της οικονομίας που κάνει, ξανά και ξανά.
Μειώνει ή παύει την κρουστική καύση (πυράκια)
Η λειτουργία του είναι τέτοια που σαν επιπρόσθετο αποτέλεσμα είναι σαν να αυξάνει τα οκτάνια του καυσίμου
Μειώνει τη θερμοκρασία του κινητήρα (2-5 βαθμούς) και αυτό γιατί επιτυγχάνουμε τέλεια καύση μίγματος
Έχω βάλει ένα στο πασσάτ εδώ και ένα χρόνο (μου το δωσε πελάτης μου να το δοκιμάσω) και δεν έχω δει καμία απολύτως διαφορά.
Καλά να πάθεις με το κουVAG!
S8N (13-04-11)