Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 47

Θέμα: Απο 318 σε 320

  1. #1
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Smile Απο 318 σε 320

    Καλησπερα, εχω ενα Ε46 318 με κινητηρα Ν42Β20Α και σκεφτομαι να βαλω τον κινητηρα απο το 320 το 2.2 (Μ54 ανδεν κανω λαθος)με τα 170 αλογα. Θελω να ρωτησω τι χρειαζεται για να γινει. Μπορω να κρατησω σασμαν διαφορικο απο το δικο μου?Με τα φρενα τι γινεται? Ξερω πολλοι θα πειτε δεν αξιζει για 27 αλογα να μπω σε αυτην την διαδικασια αλλα τουλαχιστον το 2.2 μπορεις να το σκαλισεις λιγο να το φτασεις 190-200 αλογα σε σχεση με το valvetronik που δεν παιρνει τιποτα.
    quattro ist fur sissies

  2. The Following User Says Thank You to savvas bmwdakias For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (01-02-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δες βρε φιλος μη κανεις καλο deal και βαλεις το 25ρη.
    Θα το λατρεψεις το αμαξι μετα ακομα πιο πολυ.
    Ειδικα μετα σκαλισματα που λες να κανεις τα ιδια λεφτα θα δωσεις.


    Στο λεω μιας και ειμαι ακριβως στην ιδια θεση και ολο λεω να σκαλισω αλλα
    το πιο σωστο ειναι να περιμενω να βαλω ενα 25αρη

  4. The Following User Says Thank You to andreas_R For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (01-02-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το πιο σωστο για μενα θα ηταν να παω σε 330 απευθειας οπως ηταν το αρχικο σχεδιο, απλα θελω να το δηλωσω το μαμημενο γιατι πολλα ακουω τελευταια. Αν παω σε 2.2 παραμενω στα ιδια τελη κυκολφοριας, αυτος ειναι ο λογος που δεν σκεφτομαι για 25αρη.
    quattro ist fur sissies

  6. The Following User Says Thank You to savvas bmwdakias For This Useful Post:

    nikos valvetronic (02-02-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    10-12-12
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    57
    Thanked
    53
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο savvas bmwdakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα, εχω ενα Ε46 318 με κινητηρα Ν42Β20Α και σκεφτομαι να βαλω τον κινητηρα απο το 320 το 2.2 (Μ54 ανδεν κανω λαθος)με τα 170 αλογα. Θελω να ρωτησω τι χρειαζεται για να γινει. Μπορω να κρατησω σασμαν διαφορικο απο το δικο μου?Με τα φρενα τι γινεται? Ξερω πολλοι θα πειτε δεν αξιζει για 27 αλογα να μπω σε αυτην την διαδικασια αλλα τουλαχιστον το 2.2 μπορεις να το σκαλισεις λιγο να το φτασεις 190-200 αλογα σε σχεση με το valvetronik που δεν παιρνει τιποτα.
    και πολυ καλα θα κανεις!
    ειναι διαμαντι ο 2.2 Μ54
    αθανατο εξακυλινδρο μοτερακι..

  8. #5
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    1. το 46άρι είναι που είναι βάρη αμάξι θα πάρει κ αλλά κιλα με τ 6κύλινδρο μοτερ κ δε θα καταλάβεις καν αυτα τ 27 άλογα

    2. για να δεις 200 άλογα απ αυτό τ κινητήρ θέλει compressorα δηλ να υπολογίζεισ ένα 4ακι χλμ ευρα κ δε σου βάζω μέσα φρένα - κ διαφορά αλλά απρόοπτα συμφέρει? δε νομίζω

    3. πούλα το κ πάρε το 330 του ζαχαρία που ναι λουλούδι

  9. The Following 2 Users Say Thank You to ziaba For This Useful Post:

    Bitz (02-02-13), PANOS-E60 (01-02-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ziaba:
    1. o M54 ειναι απο τους ποιο ελαφρεις κινητηρες.αν δεν κανω λαθος ο 2.2 ζυγιζει 168kg

    2.+1

    3.+1000

    Savva αν ειναι να βαλεις 2,2.....δεν εχει καμια διαφορα εμφανησιακα με τον 3,0

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    andreas_R (01-02-13), ziaba (01-02-13)

  12. #7
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    ziaba:
    1. o M54 ειναι απο τους ποιο ελαφρεις κινητηρες.αν δεν κανω λαθος ο 2.2 ζυγιζει 168kg

    2.+1

    3.+1000

    Savva αν ειναι να βαλεις 2,2.....δεν εχει καμια διαφορα εμφανησιακα με τον 3,0
    Mονο το μεγαλυτερο airflow meter

  13. #8
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    ziaba:
    1. o M54 ειναι απο τους ποιο ελαφρεις κινητηρες.αν δεν κανω λαθος ο 2.2 ζυγιζει 168kg

    2.+1

    3.+1000

    Savva αν ειναι να βαλεις 2,2.....δεν εχει καμια διαφορα εμφανησιακα με τον 3,0
    το μόνο σίγουρο ότι το ν42 είναι πολύ πιο ελαφρύ θα ζυγίζει το πολύ 110-115 κιλα, τεσπα δε τ πα επειδή το μ54 είναι πιο βάρη μοτερ αλλά γενικά το 46άρι σαν αμάξι είναι βάρη κ δε θα καταλάβει πότε αυτα τ +27 άλογα

  14. The Following User Says Thank You to ziaba For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (01-02-13)

  15. #9
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θεωρω οτι μπορεις να βρεις ενα ετοιμο αμαξι 325-330 και να το χαρεις πραγματικά

  16. The Following User Says Thank You to super duper For This Useful Post:

    BILL007 (05-02-13)

  17. #10
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.553
    Thanked
    2758
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τα Μ54 ανεξαρτητως κυβισμου με σωστη συντηρηση ειναι αθανατα.το 2,2 εκτος απο τη χαμηλη ισχυ σε σχεση με τα μεγαλυτερα, το αντισταθμιζει με πολυ τη πολυ χαμηλη καταναλωση για την κατηγορια του.βαλε μια εισαγωγη απο 330 Μ54,τελικο απο 330 και προγραμμα και θα εισαι μια χαρα.εισαγωγη θα βρεις στο ε μπει Η και απο το φορουμ απο παιδια που εχουν φορεσει κομπρεσορα στο 3λιτρο και δεν την χρειαζονται

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP