Μετά από 3+ χρόνια και πάνω από 140.000 χιλιόμετρα
με την αξιολατρευτη BMW μου ειρθε η ώρα να της κάνω
ένα προληπτικό έλεγχο στα πάντα της, για την καλύτερη
αξιοπιστία και για το ευχαριστώ στις τόσες συγκινήσεις
που μου έχει προσφέρει.
Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει τυπικό έλεγχο σε βαλβίδες
και κουζινετα και οτιδήποτε δε μας αρέσει θα αλλαζεται.
Το θέμα είναι πως από τη στιγμή που θα ελεγχθούν τα
κουζινετα καλό θα ήταν να μπουν καινούρια.
Στις βαλβίδες ελπίζω να μη χρειαστούμε πιατακια κτλ
και να είναι όλα όπως πρέπει. Γενικά δε πιστεύω να
ανακαλύψουμε κάτι που δε μας αρέσει μιας και το
αυτοκίνητο δουλεύει άψογα.
Θα ελεγχθούν οι πολαπλασιαστες, οι κυλινδροι ένας ενας,
τα μπεκ θα μπουν σε πλυστικο, το μαφ θα ελεγχθεί και
θα καθαριστεί.
Οι βαλβολινες διαφορικου και σαζμαν επισεις θα
αντικατασταθούν, το smg θα το κάνουμε reset και
προληπτικά θα ελεγχθεί και η τρομπα του.
Φυσικά μπουζι - φίλτρα κτλ είναι Μεσα στον έλεγχο
και αυτά.
Μαζί με τα παραπάνω που έχουν να κάνουν με
μετάδοση και μοτέρ θα γίνει και ανάλογο ρετουσαρισμα
σε ότι αφορά το περπάτημα του αυτοκινήτου.
Θα ελεγχθούν λοιπόν η αντλία υδραυλικών της
κρεμαριερας, σινεμπλοκ και δεξί ψαλιδι που έχει ένα θεματακι.
Μαζί με αυτά θα αλαχτουν και οι αναρτήσεις που
από ότι όλα δείχνουν θα μπαχτουν αυτές του csl.
Τέλος θα παραγγελθουν και οι πίσω δίσκοι από τα
τετραπιστονα που φοραω και οι μαμά θα μπούνε στο
συρτάρι μαζί με το υπόλοιπο σετ που κάθονται και
σκουριαζουν πλέον.
Ουφφφ από τη μια θα τσουξει ο κωλος μας μιας
και θα βγει ο κούκος αηδόνι, αλλά από την άλλη
δε βαριέσαι μωρε;;; Του αξίζει ένας καλός έλεγχος
και αυτού του κειμένου...
Και στα δικά σας μάγκες!!!
Υγ. Στις Σέρρες πάντως θα είμαι σα να έχω βγει από
την αντιπροσωπεία με 0 χιλιόμετρα...