Σελίδα 1 από 7 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 61

Θέμα: CSL info and random questions

  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή CSL info and random questions

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...425#post285425

    εδώ έχουμε μια ερώτηση που τελικά μονο θεωρητικά μπορούμε να απαντήσουμε καθώς δεν έχουμε καμμία άποψη απο το αμάξι αυτό προσωπικά.

    Δύο μονο μπορούν να μας πουν και τους έχω παρακαλέσει να μας διαφωτίσουν αν έχουν χρόνο και διάθεση.

    Τους ευχαριστώ απο πριν.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    alexk (13-06-12), BILL007 (14-06-12), doctore (13-06-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αλλη αναρτηση και αλλες ζαντες σε CSL εννοεις Σταματη ?
    M3 CSL

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι συμπέ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Arrow

    Για αρχή Σταμάτη, ξέχασες τον φίλο μου τον Χριστόφορο !

    Ο Μάνος και ο Χριστόφορος έχουν πιο εμπεριστατωμένη άποψη για τις αναρτήσεις, μιας και έχουν αλλάξει και δοκιμάσει.
    Εγώ έχω οδηγήσει άλλα με αλλαγμένη ανάρτηση και για λίγα σχετικά χιλιόμετρα.

    Ξεκινώ λοιπόν.
    Όλα εξαρτώνται με το τι θέλεις να κάνεις...
    Ο κατασκευαστής προσπαθεί να βάλει ότι καλύτερο δυνατό για να καλύψει 9 στις 10 περιπτώσεις χρήσεως.

    1. Η εργοστασιακή ανάρτηση αυτό προσπαθεί να κάνει.
    Με μια άλλη στο CSL θα βελτιώσεις το 1 εκ' των 10, και θα χειροτερέψεις τα άλλα 9.
    Άν κάποιος πηγαίνει συνέχεια σε πίστα, και μάλιστα με κλειστές στροφές η σφιχτή/καλή ανάρτηση κάνει πολύ μεγάλη διαφορά μιας και περιορίζει τις κλίσεις.
    Σκέψου στην κλειστή πίστα στη Γαλλία, στις κλειστές στροφές (2ας και 65-70 χλμ/ώρα) με το Ζ3 έχω μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω ανάρτησης.
    Αλλά η εργοστασιακή ανάρτηση είναι απλά τέλεια για οτιδήποτε άλλο.

    Στο Ρινγκ δεν υπάρχει τίποτε πιο αποτελεσματικό από την εργοστασιακή ανάρτηση, αντίστοιχα και για το δρόμο (η ανάρτησή του στήθηκε εκεί μέσα για εκεί μέσα).
    Εγώ δεν έχω δει πρόβλημα σε πιο γρήγορες πίστες (Spa & Monza) αν και στα σικεϊν στην Monza γέρνει σαν κατσίκι...

    Φλερτάρω συνέχεια με την ιδέα μιας KW Clubsport. Μετά το οδηγώ πάλι και αναρωτιέμαι "Γιατί ???".

    2. Ζάντες
    Οι εργοστασιακές ζάντες είναι πολύ καλές, όμορφες και ελαφρυές.
    Είναι σημαντικά ελαφρύτερες από τις BBS CH (έχω ένα σετ CH για όσους δεν γνωρίζουν... έχω σε αυτές τα χιονολάστιχά μου).
    Το κάνεις "χειρότερο" με τις CH μιας και είναι βαρύτερες.
    Βέβαια του πάνε πολύ !
    Μια λεπτομέρεια εδώ. Ένα κακό των ζαντών CSL είναι ότι δεν έχουν πολύ χώρο για μεγάλα φρένα μιας και οι ακτίνες είναι χοντρές και συνήθως θέλεις αποστάτες για να χωρέσεις τα φρένα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό μιας και οι αποστάτες 12χιλ. μόνο καλό του κάνουν.
    Αυτό το CSL έχει μεγάλα φρένα και είμαι σίγουρος ότι με τις CH χωρέσανε άνετα ενώ με τις CSL όχι.

    Παρένθεση : ένα φάουλ είναι ότι έχει 380χιλ. δίσκους.
    Αυτοί αυξάνουν το βάρος και την ροπή αδράνειας χωρίς ταυτόχρονα να κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά στην απόδοση... οπότε είναι καλοί για την καφετέρια.
    Καλύτερη επιλογή 355χιλ. δίσκοι.

    Αυτά από εμένα.

  6. The Following 24 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    5555 (13-06-12), aristent (13-06-12), BILL007 (14-06-12), bill_m3 (13-06-12), doctore (13-06-12), EVERGET (13-06-12), giannis_compact (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), manos///3 (14-06-12), mitsos_chania (13-06-12), Nikos (15-06-12), nikos valvetronic (15-06-12), nikos1400 (25-08-12), Panos 316T (13-06-12), Ptboul (14-06-12), S8N (13-06-12), Stamatis (13-06-12), Stathis (13-06-12), steliosm46 (13-06-12), Thomelef (13-06-12), TSAF (14-06-12), VanVIC (14-06-12), Vasilis M3 (14-06-12), Vassilis ///M (13-06-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για αρχή Σταμάτη, ξέχασες τον φίλο μου τον Χριστόφορο !
    Δικιο έχεις αλλά αυτός το πήρε στημένο απο τον Αγγλο και δεν δοκίμασε την εργοστασιακή του έχω την εντύπωση.
    Μπορεί και να κάνω και λάθος βέβαια γιατι το θρεντ ειναι παλιό και ξεχνάω.

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για αρχή Σταμάτη, ξέχασες τον φίλο μου τον Χριστόφορο !

    Ο Μάνος και ο Χριστόφορος έχουν πιο εμπεριστατωμένη άποψη για τις αναρτήσεις, μιας και έχουν αλλάξει και δοκιμάσει.
    Εγώ έχω οδηγήσει άλλα με αλλαγμένη ανάρτηση και για λίγα σχετικά χιλιόμετρα.

    Ξεκινώ λοιπόν.
    Όλα εξαρτώνται με το τι θέλεις να κάνεις...
    Ο κατασκευαστής προσπαθεί να βάλει ότι καλύτερο δυνατό για να καλύψει 9 στις 10 περιπτώσεις χρήσεως.

    1. Η εργοστασιακή ανάρτηση αυτό προσπαθεί να κάνει.
    Με μια άλλη στο CSL θα βελτιώσεις το 1 εκ' των 10, και θα χειροτερέψεις τα άλλα 9.
    Άν κάποιος πηγαίνει συνέχεια σε πίστα, και μάλιστα με κλειστές στροφές η σφιχτή/καλή ανάρτηση κάνει πολύ μεγάλη διαφορά μιας και περιορίζει τις κλίσεις.
    Σκέψου στην κλειστή πίστα στη Γαλλία, στις κλειστές στροφές (2ας και 65-70 χλμ/ώρα) με το Ζ3 έχω μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω ανάρτησης.
    Αλλά η εργοστασιακή ανάρτηση είναι απλά τέλεια για οτιδήποτε άλλο.

    Στο Ρινγκ δεν υπάρχει τίποτε πιο αποτελεσματικό από την εργοστασιακή ανάρτηση, αντίστοιχα και για το δρόμο (η ανάρτησή του στήθηκε εκεί μέσα για εκεί μέσα).
    Εγώ δεν έχω δει πρόβλημα σε πιο γρήγορες πίστες (Spa & Monza) αν και στα σικεϊν στην Monza γέρνει σαν κατσίκι...

    Φλερτάρω συνέχεια με την ιδέα μιας KW Clubsport. Μετά το οδηγώ πάλι και αναρωτιέμαι "Γιατί ???".

    2. Ζάντες
    Οι εργοστασιακές ζάντες είναι πολύ καλές, όμορφες και ελαφρυές.
    Είναι σημαντικά ελαφρύτερες από τις BBS CH (έχω ένα σετ CH για όσους δεν γνωρίζουν... έχω σε αυτές τα χιονολάστιχά μου).
    Το κάνεις "χειρότερο" με τις CH μιας και είναι βαρύτερες.
    Βέβαια του πάνε πολύ !
    Μια λεπτομέρεια εδώ. Ένα κακό των ζαντών CSL είναι ότι δεν έχουν πολύ χώρο για μεγάλα φρένα μιας και οι ακτίνες είναι χοντρές και συνήθως θέλεις αποστάτες για να χωρέσεις τα φρένα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό μιας και οι αποστάτες 12χιλ. μόνο καλό του κάνουν.
    Αυτό το CSL έχει μεγάλα φρένα και είμαι σίγουρος ότι με τις CH χωρέσανε άνετα ενώ με τις CSL όχι.

    Παρένθεση : ένα φάουλ είναι ότι έχει 380χιλ. δίσκους.
    Αυτοί αυξάνουν το βάρος και την ροπή αδράνειας χωρίς ταυτόχρονα να κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά στην απόδοση... οπότε είναι καλοί για την καφετέρια.
    Καλύτερη επιλογή 355χιλ. δίσκοι.

    Αυτά από εμένα.
    ίσως και λίγο ακόμα, λόγο του κοντύτερου μεταξονίου. γίνεται αρκετά πιο ευέλικτο, αν και η μειωμένη κλήση μετράει πολύ πιο πολύ για πολύ κλειστά κομμάτια...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (13-06-12)

  10. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μια απορία ακόμα.
    Μιλαγα με τον Στάθη ο οποίος μου είπε ότι με το CSL όταν πατάς στο δρόμο ένα ευρώ καταλαβαίνεις αν πάτησες κορώνα ή γράμματα.

    Είναι τόσο σκληρό σαν αυτοκίνητο για κάθε μέρα;

    δηλαδή αναλογικά με ένα 46Μ3 στημένο, είναι πολύ πιό άβολο για ένα ταξίδι -χαλαρότητας-

    Μπορεις πχ να το πάρεις με τη γυναίκα σου και να πας απο Αθήνα Γιάννενα και στο τέλος του ταξιδιού -αν δεν έχεις κέφι να πηγαίνεις 70% το αμάξι- να πεις ότι έκανες ένα "ανετο" ταξίδι?

    πάντα είχα αυτή την απορία.

  11. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Panos 316T (13-06-12)

  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δικιο έχεις αλλά αυτός το πήρε στημένο απο τον Αγγλο και δεν δοκίμασε την εργοστασιακή του έχω την εντύπωση.
    Μπορεί και να κάνω και λάθος βέβαια γιατι το θρεντ ειναι παλιό και ξεχνάω.
    του έχει κάνει χιλιόμετρα και με την εργοστασιακή ο συμπέ...αυτός που δεν έχει κάνει χιλιόμετρα με την μαμά ανάρτηση του σι ες ελ, είναι ο μάνος, μιάς και το αμάξι το είχε αγοράσει με σνίτζερ ανάρτηση φορεμένη, και όταν την πέταξε έμπαξε την νίτρον.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    α οκ, κάπου τα μπέρδεψα.

  14. #10
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    2. Ζάντες
    Οι εργοστασιακές ζάντες είναι πολύ καλές, όμορφες και ελαφρυές.
    Το κάνεις "χειρότερο" με τις CH μιας και είναι βαρύτερες.
    Βέβαια του πάνε πολύ !
    Όντως οι CH πρέπει να είναι 1 με 1,5 κιλό βαρύτερες από τις CSL. Bέβαια το συγκεκριμένο αμάξι απ' όσο μπορώ να διακρίνω φοράει τις CH-R για τις οποίες, μιάς και είναι σχετικά φρέσκο μοντέλο, δεν έχω βρει δεδομένα βάρους. Υποθέτω πως μιας και είναι φαρδύτερες από τις CSL κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και βαρύτερες...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  15. The Following 3 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    alexk (13-06-12), BILL007 (14-06-12), Thomelef (13-06-12)

Σελίδα 1 από 7 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP