Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Θέμα: Αγορά αυτοκινήτου. Καταργείται ο Φόρος Πολυτελείας στα ΙΧ

  1. #1
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή Αγορά αυτοκινήτου. Καταργείται ο Φόρος Πολυτελείας στα ΙΧ

    Ακόμα και σήμερα –αν προκάμει η Βουλή- αναμένεται να κατατεθεί τροπολογία κατάργησης του φόρου πολυτελείας των ειδών που υπόκεινται σε αυτόν, μεταξύ των οποίων και τα αυτοκίνητα.
    Ενας φόρος εμπνεύσεως Γιώργου Παπακωνσταντίνου, ο οποίος επί θητείας του στο Υπουργείο Οικονομικών, μεταξύ πολλών άλλων φόρων που εφάρμοσε (όπως για παράδειγμα ο φόρος στα «εταιρικά» αυτοκίνητα κλπ) επέβαλε και τον συγκεκριμένο φόρος σε αυτοκίνητα μάλιστα που η τιμή τους ξεκινούσε ακόμα και από τα 25.000¤.
    Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας, από τις πωλήσεις του 2011 πουλήθηκαν περίπου 5.000 αυτοκίνητα με Φόρο Πολυτελείας. Από αυτά, μόνο από τον συγκεκριμένο φόρο, το κράτος εισέπραξε 4 εκατ. ευρώ.
    Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς αυτοκινήτου, τα 5.000 αυτοκίνητα θα ήταν τουλάχιστον 10.000 εφόσον δεν υπήρχε ο φόρος αυτός. Τα έσοδα του Κράτους από όλους τους φόρους αυτών των 10.000 αυτοκινήτων θα ήταν στα περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή ο πρώην Υπουργός Οικονομικών για να εισπράξει τα 4 εκατομμύρια του Φόρου Πολυτελείας έχασε τα 30…

    H Κυβέρνηση Παπαδήμου, μελετάει εδώ και καιρό την κατάργησει του Φόρου Πολυτελείας ο οποίος επιβαρύνει τα αυτοκίνητα των λεγόμενων φορολογικά «καλών κατηγοριών». Γιατί μην ξεχνάμε ότι, πέρα από το ΦΠΑ που προστίθεται ποσοστιαία στην τιμή του αυτοκινήτου, υπάρχει και ο Ειδικός Φόρος Ταξινόμησης, ο οποίος στην περίπτωση των ακριβών αυτοκινήτων αυξάνει ακόμα και 50% την τελική του αυτοκινήτου.
    Ετσι λοιπόν, πολλοί υποψήφιοι αγοραστές των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, μη θέλοντας να τους πιάνει… κότσο το Ελληνικό κράτος με το Φόρο Πολυτελείας, προχωρούσαν στην αγορά ενός ελαφρά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, το οποίο σε συνεννόηση με τον έμπορο τους το εισήγαγε υποτιμολογημένο και βέβαια κάτω από το όριο του Φόρου Πολυτελείας, και παράλληλα όλοι οι υπόλοιποι φόροι που εφαρμόζονται πάνω στην τιμή (την υποτιμημένη) ήταν κατά πολύ χαμηλότεροι.

    Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο της καλής -φορολογικά- κατηγορίας, όπως είναι το Range Rover Sport με τον 3λιτρο diesel κινητήρα. Η τελική του τιμή σήμερα με όλους τους φόρους είναι στα 120.000¤. Με την κατάργηση του φόρου πολυτελείας αυτό θα πέσει στα 98.800¤. Και για να καταλάβουμε το γιατί αυτής της κατηγορίας των αυτοκινήτων φορολογικά χαρακτηρίζονται ως «καλή», αν αφαιρέσουμε όλους τους φόρους που έχουν μπει στο συγκεκριμένο μοντέλο η τιμή του θα ήταν στα 61.160¤! Βέβαια, φόροι υπάρχουν σε όλες της χώρες της Ευρώπης. Φόρος Πολυτελείας σε αυτή τη μορφή και σε αυτές τις κατηγορίες προϊόντων, μόνο στην Ελλάδα…

    Ενδεικτικές τιμές αυτοκινήτων με και χωρίς τον Φόρο Πολυτελείας

    ΜΟΝΤΕΛΟ

    ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΙΜΗ

    ΤΙΜΗ ΧΩΡΙΣ Φ. ΠΟΛΥΤ.

    Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid Quattro Tiptronic
    59.900¤
    49.382¤

    Audi A5 Coupé 1.8 TFSI multitronic
    52.000¤
    43.434¤.

    Audi S3 2.0T FSI quattro
    55.900¤
    47.084¤

    BMW X5 xDrive40d
    93.600¤
    78.423¤

    BMW X6 xDrive35i
    81.600¤
    79.053¤

    BMW 525d (2,0lt)
    60.350¤
    57.810¤

    BMW Z4 sDrive28i (2,0lt)¤
    53.950
    51.400¤

    BMW 1 M Coupe
    74.000¤
    65.096¤

    BMW M3 Coupe
    108.700¤
    92.192¤

    BMW M5:
    156.900¤
    132.498¤

    Mercedes CLS 250 CDI BlueEFFICIENCY
    85.200 ¤
    76.510 ¤

    Mercedes S 250 CDI BlueEFICIENCY
    111.950 ¤
    95.360 ¤

    Mercedes SLS AMG Coupe
    323.650 ¤
    259.400 ¤

    Mercedes SLS AMG Roadster
    337.850 ¤
    270.850 ¤

    Range Rover Evoque 2.2 TD4 Pure 5dr
    52.600 ¤
    49.800 ¤

    Range Rover Evoque 2.2 TD4 Dynamic 5dr
    69.600 ¤
    59.500 ¤

    Range Rover Evoque 2.0 Si4 Pure 5dr
    59.800 ¤
    51.000 ¤

    Range Rover Evoque 2.0 Si4 Dynamic 5dr
    76.600 ¤
    62.300 ¤

    Range Rover Evoque 2.0 Si4 Dynamic Coupe
    76.900 ¤
    62.300 ¤

    RR Sport 3,0 SDV6 HSE
    120.000 ¤
    98.800 ¤

    RR Sport 5,0 V8 Supercharge
    155.000 ¤
    128.900 ¤

    RR Classic 5,0 Supercharge Vogue
    196.000 ¤
    162.200 ¤

    LR Discovery4 3.0 SDV6 HSE
    102.500 ¤
    84.600 ¤

    LR Freelander2 2.2 TD4 HSE
    61.300 ¤
    52.300 ¤

    Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Larendo
    55.000¤
    51.000¤

    Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Limited
    65.000¤
    56.000¤

    Jaguar XF 2.2D SE
    70.000¤
    60.000¤

    Jaguar XF 2.2D Premium Luxury
    78.300¤
    64.300¤

    Jaguar XF 5.0 SE
    105.500¤
    86.500¤

    Jaguar XK 5.0 SE
    105.500¤
    86.500¤

    Jaguar XK Coupe 5.0
    155.000¤
    127.000¤

    Jaguar XJ 5.0 Supersport
    235.000¤
    200.000¤

    Πηγή: Πρώτο Θέμα

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    ghost-rider (08-04-12), gnx (08-04-12), mark e92 (08-04-12), nikos1400 (08-04-12), Samaro (08-04-12), zizu (08-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Αυτό το σημάδι το sls...τσάμπα θα ειναι μετά την κατάργηση.

  4. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Oooooooooookey. Τώρα μπορούμε να τρέξουμε να ψωνίσουμε δλδ.

    Η παραπάνω λίστα μου προκαλεί τα υστερικά lulz.

    Σε ποιο ακριβώς ποσοστό του (σημερινού) ελληνικού πληθυσμού απευθύνεται το συγκεκριμένο μέτρο ?

  5. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    120ie87 (08-04-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Φορο πολυτελειας έχουν ίσως ολα τα πεμβε big GUS! Καλό είναι...stop the rant!

  7. #5
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν είπα πως είναι κακό, όμως ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ έχει να καταργήσουν έκτακτες εισφορές και να λογικέψουν τα τέλη κυκλ., ΠΡΙΝ γίνει οτιδήποτε άλλο.

  8. The Following 4 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Driver M (08-04-12), ghost-rider (08-04-12), gnx (08-04-12), mark e92 (08-04-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    31-03-10
    Περιοχή
    Αθηνα
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    307
    Thanked
    1538
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ο Άσσος δεν έχει φόρο πολυτελείας!

  10. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σωστή κίνηση (για να μην πω αυτονόητη), αλλά μικρή σημασία έχει πλέον.
    Έτσι κι αλλιώς τόσο που έχουν πέσει οι τιμές των μεταχειρισμένων και πάλι ασύμφορο είναι το καινούριο.

    Μόνο αν καταργήσουν έκτακτες εισφορές και μειώσουν δραματικά τα τέλη κυκλοφορίας θα υπάρχει ελπίδα έστω και μικρής ανάκαμψης της αγοράς σχετικά ακριβών αυτοκινήτων και πάνω απ'όλα, θα αποκτήσουν και πάλι λίγη αξία τα μτχ από 2 λίτρα και πάνω, όπου πλέον πωλούνται φτηνότερα από 1600άρια και δεν τα αγοράζει και πάλι κανείς.

    Αλλά σιγά μην μειώσουν αυτοί τα χαράτσια.
    Εδώ ετοιμάζουν κι άλλα...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    120ie87 (08-04-12), ghost-rider (08-04-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP