Σελίδα 1 από 9 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 83

Θέμα: Upgrade WATERCOOLER!

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Cool Upgrade WATERCOOLER!

    Πλεον μιλαμε για water cooler........

    Μετα απο αρκετό ψάξιμο και πολλές πολλές ερωτήσεις και αλλες τόσες ερωτήσεις απο έμενα τον Γιάννη (jannisa), ton Niko (M3est) και την πολύτιμη βοηθεια απο το zpost και την bmw ag.....το αποτέλεσμα ηταν ενα και απόλυτο!!!!......
    Οχι ψύξη μεσο λαδιού αλλα ψύξη μεσο νερού η bmw ειναι απολυτη σε αυτο........με το σύστημα που δινει η ιδια η bmw για το performance pack στα αμάξια της.....(δεύτερο ψυγείο νερού απο την μεριά του θολού του οδηγού).
    Για το δικο μου αμαξι επιλέξαμε τα έτοιμα ανταλλακτικά απο το 1Μ......
    Ετσι και ξεκίνησε ενας μεγάλος αγώνας για να μάθουμε πως και τι και αν θα μπορούσαμε να βάλουμε αυτο το σύστημα ψύξης στο Ζ
    Μετα απο πολύ καιρό και αμέτρητα mail.....το θαύμα έγινε.......το ψυγείο μπήκε στο συνεργείο του Φλασκη, με πολύ κόπο (ημουν ο πρωτος)....γιατι πηγαίναμε στα τυφλά.....τελικά ειναι εύκολο!!
    Βεβαια χρειάστηκε πολυ δουλειά απο τον Ηρακλη?? (αν θυμάμαι καλά το όνομα του παιδιού στον Φλασκη ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ παρα πολυ ...απολυτα συνεργάσιμος και υπομονετικός....υπάλληλος για μίμηση!!) και αρκετή υπομονή και τροποποίηση στο σύστημα για να μπει....αλλα είπαμε ηταν η πρώτη φορα....στο τέλος καταλάβαμε οτι αν ξέραμε απο την αρχη τι θα κάνουμε θα το κάναμε σε 2,5 ωρες και ωχι σε 7!!!!!
    Θα βαλω αρκετές φώτο παρακάτω απο την τοποθέτηση.....

    Το σύστημα του 1Μ








    Η τοποθέτηση......































    ΣΤΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΤΩΡΑ......

    Εχθες το βράδυ μην μπορώντας να κρατηθούμε με τον Jannissa, και έχοντας περάσει το stage2....πήγαμε μια βόλτα μεχρι την Χαλκιδα
    Απίστευτο γκάζι.....15- με 26- σε χρονο dt.....το αμάξι πετάει.....με 5η σε κολλάει στο κάθισμα και δεν κάνεις μπροστά με τίποτα.....

    Στα του θέματος μας όμως.....

    Με εξωτερική θερμοκρασία 18 βαθμούς και το αμάξι σε συνεχή πίεση σε ολη!!! την διαδρομή με μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο.....και ταχύτητες συνεχώς 17@..+++.....δεν ανέβασε ΠΟΤΕ θερμοκρασία λαδιού πανω απο 122 το [πολυ βαθμούς!!!!!!.... και με το που άφηνα το ποδι απο το γκάζι έπεφτε ΑΜΕΣΑ στους `120.....αν δε το άφηνα να ρολαρει για 30 sec έπεφτε κατω απο τους 120!!!!!......σε ρυθμο πολυ γρήγορου ταξιδιού ηταν καρφωμένο στους 110-115!!!!!

    Για να καταλάβετε την διαφορά θα πω μόνο......οτι σε ανάλογη εξωτερική θερμοκρασία, ειχα....σε πιεση 125++ βαθμούς που για να πέσουν στους 120 έπρεπε να το αφήσω για αρκετή ωρα με νορμάλ πάτημα........και σε ταξιδι νορμάλ έπαιζα στους 118........
    Η διάφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!!.....
    Τωρα θα γινει και ενα τελευταίο τεστ στον Αγιο....οποτε θα πάρουμε και τελικα αποτελέσματα!!!!


    Να πω ενα τεράστιο ευχαριστώ στον Jannisa για την πολύ μεγάλη βοήθεια στο θέμα του ψαξίματος και για την πολύωρη παρέα στο Φλασκη!!
    Και ενα ξανά ευχαριστώ στον Νικο (M3est) o οποιος με προμήθευσε τα ανταλλακτικά, έψαξε κωδικούς, του ζάλισα τον έρωτα, και τελικα τον ανάγκασα, να μου τα φέρει και μεσα σε 1,5 μέρα αλλάζοντας του την μερα παραλαβής τελευταία στιγμή ......
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 30-08-13 στις 20:53
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  2. The Following 13 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    aristent (05-04-12), BILL007 (05-04-12), chief (05-04-12), hades7 (06-04-12), mark e92 (05-04-12), nikos1400 (06-04-12), Panos 316T (05-04-12), pilot (06-04-12), Ptboul (05-04-12), strof (05-04-12), Thomelef (05-04-12), Tsakirakos (05-04-12), VanVIC (05-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Α ρε ΓιαΝΝ πιονέρο!

    Ετοιμος για Σερρες τώρα.

  4. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    Ptboul (05-04-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πλεον μιλαμε για water cooler........

    Μετα απο αρκετό ψάξιμο και πολλές πολλές ερωτήσεις και αλλες τόσες ερωτήσεις απο έμενα τον Γιάννη (jannisa), ton Niko (M3est) και την πολύτιμη βοηθεια απο το zpost και την bmw ag.....το αποτέλεσμα ηταν ενα και απόλυτο!!!!......
    Οχι ψύξη μεσο λαδιού αλλα ψύξη μεσο νερού η bmw ειναι απολυτη σε αυτο........με το σύστημα που δινει η ιδια η bmw για το performance pack στα αμάξια της.....(δεύτερο ψυγείο νερού απο την μεριά του θολού του οδηγού).
    Για το δικο μου αμαξι επιλέξαμε τα έτοιμα ανταλλακτικά απο το 1Μ......
    Ετσι και ξεκίνησε ενας μεγάλος αγώνας για να μάθουμε πως και τι και αν θα μπορούσαμε να βάλουμε αυτο το σύστημα ψύξης στο Ζ
    Μετα απο πολύ καιρό και αμέτρητα mail.....το θαύμα έγινε.......το ψυγείο μπήκε στο συνεργείο του Φλασκη, με πολύ κόπο (ημουν ο πρωτος)....γιατι πηγαίναμε στα τυφλά.....τελικά ειναι εύκολο!!
    Βεβαια χρειάστηκε πολυ δουλειά απο τον Ηρακλη?? (αν θυμάμαι καλά το όνομα του παιδιού στον Φλασκη ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ παρα πολυ ...απολυτα συνεργάσιμος και υπομονετικός....υπάλληλος για μίμηση!!) και αρκετή υπομονή και τροποποίηση στο σύστημα για να μπει....αλλα είπαμε ηταν η πρώτη φορα....στο τέλος καταλάβαμε οτι αν ξέραμε απο την αρχη τι θα κάνουμε θα το κάναμε σε 2,5 ωρες και ωχι σε 7!!!!!
    Θα βαλω αρκετές φώτο παρακάτω απο την τοποθέτηση.....

    Το σύστημα του 1Μ








    Η τοποθέτηση......































    ΣΤΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΤΩΡΑ......

    Εχθες το βράδυ μην μπορώντας να κρατηθούμε με τον Jannissa, και έχοντας περάσει το stage2....πήγαμε μια βόλτα μεχρι την Χαλκιδα
    Απίστευτο γκάζι.....15- με 26- σε χρονο dt.....το αμάξι πετάει.....με 5η σε κολλάει στο κάθισμα και δεν κάνεις μπροστά με τίποτα.....

    Στα του θέματος μας όμως.....

    Με εξωτερική θερμοκρασία 18 βαθμούς και το αμάξι σε συνεχή πίεση σε ολη!!! την διαδρομή με μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο.....και ταχύτητες συνεχώς 17@..+++.....δεν ανέβασε ΠΟΤΕ θερμοκρασία λαδιού πανω απο 122 το [πολυ βαθμούς!!!!!!.... και με το που άφηνα το ποδι απο το γκάζι έπεφτε ΑΜΕΣΑ στους `120.....αν δε το άφηνα να ρολαρει για 30 sec έπεφτε κατω απο τους 120!!!!!......σε ρυθμο πολυ γρήγορου ταξιδιού ηταν καρφωμένο στους 110-115!!!!!

    Για να καταλάβετε την διαφορά θα πω μόνο......οτι σε ανάλογη εξωτερική θερμοκρασία, ειχα....σε πιεση 125++ βαθμούς που για να πέσουν στους 120 έπρεπε να το αφήσω για αρκετή ωρα με νορμάλ πάτημα........και σε ταξιδι νορμάλ έπαιζα στους 118........
    Η διάφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!!.....
    Τωρα θα γινει και ενα τελευταίο τεστ στον Αγιο....οποτε θα πάρουμε και τελικα αποτελέσματα!!!!


    Να πω ενα τεράστιο ευχαριστώ στον Jannisa για την πολύ μεγάλη βοήθεια στο θέμα του ψαξίματος και για την πολύωρη παρέα στο Φλασκη!!
    Και ενα ξανά ευχαριστώ στον Νικο (M3est) o οποιος με προμήθευσε τα ανταλλακτικά, έψαξε κωδικούς, του ζάλισα τον έρωτα, και τελικα τον ανάγκασα, να μου τα φέρει και μεσα σε 1,5 μέρα αλλάζοντας του την μερα παραλαβής τελευταία στιγμή ......
    Ενα ενα τα θυμαμαι....

    Να πω και οτι για το Ζ η Bmw δεν εχει δωσει performance pack οποτε και δεν ειχαμε την πολυτέλεια του plug and play, γι αυτο και η τόση δουλειά στην τοποθέτηση......
    Για αμάξια 135,335....ειναι plug&play......


    Να πω οτι η θερμοκρασίες που συγκρινα και βελτιωθήκαν ηταν οταν ειχα το το stage1 κα μαμα......οποτε τωρα που εχω τετοια βελτιωση με stage και χωρις κανενα παρελκόμενο (ακομα), ανάσας που ισως να βοηθουσε κι αλλο την ψυξη Ισως..., intercooler, downpipes, η βελτίωση ειναι θεαματική.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενα ενα τα θυμαμαι....

    Να πω και οτι για το Ζ η Bmw δεν εχει δωσει performance pack οποτε και δεν ειχαμε την πολυτέλεια του plug and play, γι αυτο και η τόση δουλειά στην τοποθέτηση......
    Για αμάξια 135,335....ειναι plug&play......


    Να πω οτι η θερμοκρασίες που συγκρινα και βελτιωθήκαν ηταν οταν ειχα το το stage1 κα μαμα......οποτε τωρα που εχω τετοια βελτιωση με stage και χωρις κανενα παρελκόμενο (ακομα), ανάσας που ισως να βοηθουσε κι αλλο την ψυξη Ισως..., intercooler, downpipes, η βελτίωση ειναι θεαματική.....

    Και......


    Η BMW θεωρεί οτι η ψυξη μεσω του νερου ειναι ωφελιμότερη απο την ψυξη μεσω το λαδιού.....προφανώς γι αυτο και δεν το εκανε ουτε στο 1Μ....οποτε και γω πιστευω οτι η αναβάθμιση αυτη για μενα ειναι μονόδρομος....με πολλά +
    Μαμα ανταλλακτικά...ΚΑΙ δοκιμασμένα σε πραγματικές συνθήκες απο την μαμα εταιρεία και τελικά τοποθετημένα σε αμαξι παραγωγής....με την υπογραφη Μ!!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    mark e92 (05-04-12), Panos 316T (05-04-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η αντλία νερού είναι ίδια ?

    Πως το έξτρα ψυγείο νερού κρατάει πιο κρύο το λάδι ?

    Αν θες διάβασε και αυτό για θερμοστάτες. https://www.cslregister.com/forum/sh...924#post108924

  9. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (09-04-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπράβο ρε Χριστόφορε Κολόμβε της μοντίφας. Έστρωσες το δρόμο για πολύ κόσμο με το μεράκι και την επιμονή σου με λύση μαμά όπως είπες (αν και του Νίκου πρέπει να του γίνανε τσουρέκια ).

    Καλορίζικο ρε μερακλή.

  11. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αντλία νερού είναι ίδια ?

    Πως το έξτρα ψυγείο νερού κρατάει πιο κρύο το λάδι ?

    Αν θες διάβασε και αυτό για θερμοστάτες. https://www.cslregister.com/forum/sh...924#post108924
    Αλέξη, οι κωδικοί των αντλιων ειναι ίδιοι, ο όγκος νερού ειναι πολυ μικρός ( 10%Max)
    Οποτε μάλλον δεν υπάρχει θέμα, θα το έχουν τσεκάρει......

    Τώρα όσο αφορά την ψύξη, λένε ότι μέσω της ψύξης του μοτέρ μέσω του νερού σε λειτουργία φορτίου, ψύχεις και το λάδι κατ επαγωγη ,
    Στην πράξη πάντως αυτο ειναι γεγονός....έχω κρατήσει δεδομένα θερμοκρασιών μου, και έχω μεγάλη διαφορα
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.184
    Thanked
    14077
    Rides
    1

    Προεπιλογή UPDATE WATERCOOLER

    Ωραία δουλειά Γιάννη!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 05-04-12 στις 10:45



  13. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Z4 DCT (05-04-12)

  14. #9
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.849
    Thanked
    11469
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mεγειες Γιαννη!!



    (Γλυφαδα το συνεργειο ?)

  15. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Z4 DCT (05-04-12)

  16. #10
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πόσο κόστισαν τα ανταλλακτικά;

    Εκ πρώτης όψης το ψυγείο αυτό μοιάζει πολύ με το εργοστασιακό λαδιού που χρησιμοποιεί ο n54.

Σελίδα 1 από 9 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP