Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Θέμα: Exhaust m3 e46

  1. #1
    Εγγραφή
    13-04-13
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    35
    Thanked
    32
    Rides
    0

    Προεπιλογή Exhaust m3 e46

    Καλησπέρα είμαι έτοιμος για αλλαγή τελικού εξατμισης σε schnitzer και λέω να βγάλω και καταλυτες για ποιο ελεύθερη ροή τι λέτε;

  2. #2
    Εγγραφή
    23-01-10
    Περιοχή
    BAYSIDE,NY
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    229
    Thanked
    177
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλη η σκεψη σου αλλα σε προειδοποιω οτι με χωρις καταλυτες θα μυριζει το αμαξι φιλε μου ...το ιδιο εκανα και εγω και τωρα θα βαλω καταλυτες παλι...αν αντεχεις τη μυρωδια καντο... ποσα χλμ εχει το μητριο σου?

  3. #3
    Εγγραφή
    13-04-13
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    35
    Thanked
    32
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zannis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλη η σκεψη σου αλλα σε προειδοποιω οτι με χωρις καταλυτες θα μυριζει το αμαξι φιλε μου ...το ιδιο εκανα και εγω και τωρα θα βαλω καταλυτες παλι...αν αντεχεις τη μυρωδια καντο... ποσα χλμ εχει το μητριο σου?
    70.000 exei!exase to amaxsi xwris katalites???

  4. #4
    Εγγραφή
    23-01-10
    Περιοχή
    BAYSIDE,NY
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    229
    Thanked
    177
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ροπιαζει απο χαμηλοτερα τωρα μαμα US M3 ροπιαζει απο τις 4900 στροφες τωρα μου ροπιαζει απο τις 3500-3700 και κρεμαει λιγο στις ψηλες χρειαζεται προγραμμα. Επισης τα αμερικανικα Μ3 εχουν 400αρηδες καταλυτες τα δικα σας εχουν μαμα 200αρηδες....

  5. The Following User Says Thank You to zannis For This Useful Post:

    steliosm46 (27-06-13)

  6. #5
    Εγγραφή
    23-01-10
    Περιοχή
    BAYSIDE,NY
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    229
    Thanked
    177
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εμεις εδω δεν εχουμε θεμα κτεο με χωρις καταλυτες αλλα δεν αντεχω τη μυρωδια

  7. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα US spec Μ3 εχουν τους καταλυτες πανω στα χταποδια λογω νομοθεσιας ρυπων, οποτε η αλλαγη τους με ευρωπαικα η aftermarket ειναι μια ουσιαστικη βελτιωση με αρκετο κερδος. Αλλαζοντας τα ομως φευγουν και οι καταλυτες και ειτε πρεπει να βαλουμε στο section 1 της εξατμισης (οπως ειναι τα OEM ευρωπαικα δηλαδη) ειτε να τους καταργησουμε εντελως (συνηθιζεται στο Αμερικα).
    Η αφαιρεση καταλυτων,οπως και η αλλαγη τους με πιο ελευθερους, στα Euro spec, εχει δειξει διαφορες της ταξεως των + 5 εως 10 αλογων παρεα με CEL (λαμπακι μηχανης στο καντραν) εκτος αν συνδυαστει με προγραμμα οποτε εχουμε λιγο καλυτερη αποδοση χωρις CEL. Φυσικα μαζι με αυτο παιρνουμε και μυρωδια οπως και τους ρυπους. Αν εχουμε και aftermarket τελικο εχουμε και αυξηση του rasping οπως και του droning (βομβος) καθως οι καταλυτες δουλευουν και σαν φιμωτρα θορυβου

  8. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    zannis (27-06-13)

  9. #7
    Εγγραφή
    13-04-13
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    35
    Thanked
    32
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πιστεύω πως επειδή φοράει 200 αριδες καραλυτες από τη μάνα του πως δεν είναι τόσο αναγκαίο να βγάλω καταλυτες από το λίγο που το εψαξα συν ότι θα ανάβει και το check engine!βασικα λίγο θόρυβο θέλω να βγάλει και να μην χάσει!

  10. #8
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το εχουμε ποσταρει και παλιοτερα αλλα εδω εισαι αν θελεις να μαθεις κατι περισσοτερο για την εξατμιση του αυτοκινητου σου

    https://www.unofficialbmw.com/images...ust_System.pdf

  11. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (28-06-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP