Καλησπέρα θέλω να κανω μια ερώτηση σχετικα με το αμαξι μου έχω ένα compact μετατροπή 330 θα ήθελα την γνώμη σας:
- για το τι αναρτηση να βαλω και αν αξίζει να βαλω χταπόδια k
- αν ναι χειροποίητα η έτοιμα
ευχαριστώ θα περιμένω απαντηση σας
Καλησπέρα θέλω να κανω μια ερώτηση σχετικα με το αμαξι μου έχω ένα compact μετατροπή 330 θα ήθελα την γνώμη σας:
- για το τι αναρτηση να βαλω και αν αξίζει να βαλω χταπόδια k
- αν ναι χειροποίητα η έτοιμα
ευχαριστώ θα περιμένω απαντηση σας
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 10-01-12 στις 20:46 Αιτία: γκρικλις
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
BILL007 (10-01-12), bill_m3 (11-01-12), Kostas_1 (10-01-12), Vassilis ///M (11-01-12)
επί της ουσίας:
για τα χταπόδια το έχω ψάξει αρκετά
λοιπόν υπάρχουν τα τσαμπέ από ebay γερμανίας ή αμερικής, κόστους 170-180 ευρώ.
αυτά είναι ρέπλικα supersprint...τα supersprint δε θέλεις να μάθεις πόσο κοστίζουν.
το πρόβλημα είναι ότι, είτε ρέπλικα είτε γνήσια, δεν έχουν ίσου μήκους σωλήνες για κάθε κύλινδρο...προσωπικά δε θα τα έβαζα
μετά πάμε στα alpina τα οποία είναι σούπερ αλλά η τιμή είναι για εγκεφαλικό...υπάρχουν όμως ρέπλικα και ονομάζονται schmiedmann
τα schmiedmann πωλούνται μαζί με δύο καταλύτες περί τα 700 ευρώ...είναι τίμια επιλογή
τέλος αν θες να παιδευτείς λίγο, μπαίνουν τα γνήσια M3 s50b30/b32, τα οποία είναι όνειρο αλλά και ογκώδη
στον Μ54 τα χταπόδια είναι η πιό αξιόλογη αναβάθμιση![]()
Panos 316T (11-01-12)
Replica χταποδι μη βαλεις γιατι ακουγονται πολλα παραπονα περι τοποθετησης, σπασιματων, κ.α Γνησια βρες και ας κοστιζουν, τα πληρωνεις 1 φορα. Τα replica ειναι τσαμπα (200¤) αλλα καθε φορα που θα σπαει θα πληρωνεις εργατικα και χρονο.
Τα Supersprint για Μ54Β30 κανουν 976¤ + φορους. Για τα αλλα δεν γνωριζω.
KW Variant 2 1250¤ και δουλευει πολυ ωραια σε Ε46 καροτσα, χωρις κοπανημα.
Panos 316T (11-01-12)
dark knight (10-01-12)