Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 44

Θέμα: M52TUB25 tuning - στη φτήνεια.

  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή M52TUB25 tuning - στη φτήνεια.

    Τώρα που έχουμε την κρίση και παράλληλα με τα χρονάκια που έχουν περάσει απο την κυκλοφορία του Μ52TUB πιστεύω ότι είναι η κατάλληλη εποχή να δούμε πως μπορεί να βελτιωθεί αυτό το μοτέρ.
    Είτε στα σημεία είτε σε ένα ευρύ φάσμα.

    Στην αρχή αυτού του θρεντ θα ασχοληθώ με "το πρότζεκτ της πεντάρας" δηλαδή με τις πιό φτηνές βελτιώσεις που μπορεί κάποιος να κάνει, είτε με πράγματα "πρώτης ζήτησης" είτε με πράγματα απο τα παλιατζίδικα (που πλέον έχουν πράμα με το σωρό).

    Ας δούμε όμως ποιός είναι ο M52TUB25.

    Κατα βάση είναι ένας M52 2.500 κυβικά με διπλό βάνος.
    Φορέθηκε στα μοντέλα 5.23 και 3.23 (με παραπλανητικό το 23 καθώς το αδελφάκι του ο Μ52TUB28 θα είχε μικρή διαφορά στην αρίθμηση. Επίσης ο Μ50 325 έβγαζε ακριβώς όσα άλογα και ο 3/5 328 οπότε θα γίνονταν μπέρδεμα, απο ότι διαβάζω στο ιντερνετ).

    Ο M52TUB25 λοιπόν, φτιάχτηκε για να είναι οικονομικός και παράλληλα να είναι και ένας χαμηλόροπος και αξιόπιστος κινητήρας.

    Η πρώτη και πιό απλή βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος λοιπόν, είναι να αλλάξει τη "σκούπα" και το φιλτοκούτι του κινητήρα του αντικαθιστώντας τα με αυτό απο τον Μ54.
    Ο κωδικός της σκουπας του Μ54 είναι 13717501988 και είναι κοινός για όλα, ενώ το φιλτροκούτι είναι 13717501975 και είναι του 330.
    Τα μεγέθη και στην σκούπα και στο φιλτροκούτι, μαζί με το φίλτρο του, είναι διαφορετικά και αξίζει να κάνετε τη δοκιμή, καθώς αναπνέει πολύ καλύτερα.
    Δείτε εδώ το κουτί και τη σκούπα του 52 https://www.realoem.com/bmw/showpart...46&hg=13&fg=20
    και δείτε εδώ https://www.realoem.com/bmw/showpart...06&hg=13&fg=20
    το σύστημα του 54.

    Η αλλαγή αυτή είναι plug and play, δεν θέλει τίποτα άλλο εκτός απο ένα καρυδάκι και ένα κατσαβίδι και ο βαθμός δυσκολίας της είναι μηδενικός.

    Επόμενη βελτίωση είναι η εξάτμιση.
    Ο Μ52 έχει ένα χταπόδι που δίνει καυσαέρια σε δύο σωλήνες που γίνονται μία και φτάνει στην εξάτμιση.
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...26&hg=18&fg=20
    Ο Μ54 έχει ένα χταπόδι που δίνει καυσαέρια σε δύο σωλήνες που συνεχίζουν έτσι μέχρι το πίσω καζανάκι.
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...35&hg=18&fg=20
    η διατομή είναι μεγαλύτερη, η εξαγωγή καυσαερίων πιό εύκολη, το κόστος χαζό εντελώς, και απαιτείται μοναχά μια μικρή πατούρα στην έξοδο απο το χταπόδι για να πάρει κομπλέ το σύστημα του Μ54 απο εμπρός μέχρι πίσω.
    Η διαφορά μαζί με το φίλτροκούτι (παραπάνω) είναι αισθητή στο δρόμο και τα άλογα έρχονται πιό εύκολα ψηλά.

    Με αυτές τις απλές κινήσεις έχουν έρθει απο το πουθενά 4 αλογάκια χωρίς να ανοίξει ρουθούνι και χωρίς καθόλου πατέντες και κόλπα.
    Το κόστος είναι απείρως μικρότερο απο ένα ΦΠΕ και το αυτοκίνητο παραμένει στοκ και αθόρυβο, με μόνη διαφορά έναν πιό βαθύ ήχο απο την εξάτμιση.

    Έχοντας τελειώσει με τα απλά και βασικά, πάμε σε κάτι πιό σύνθετο.
    O M52TUB25 μπορεί άνετα να πάρει τα πιστόνια στρόφαλο και τις μπιέλες του M54/30.
    Τσεκαρισμένο, κατατσεκαρισμένο.
    Το μόνο που χρειάζεται είναι πιστόνια, μπιέλες και στρόφαλος απο έναν Μ54 τρίλιτρο.
    Αυτό ακριβώς κάνει και ο noelle αυτό ακριβώς έχει γίνει και σε πολλούς Μ52 ακόμα και στην χώρα μας.
    Ούτε καν πρόγραμμα δεν απαιτείται σε αυτήν την μετατροπή.
    Ο κινητήρας θα δουλέψει κανονικότατα.
    Αν έχουν γίνει όλα σωστά, ο εγκέφαλος και τα στοιχεία του, προσαρμόζουν τη λειτουργία κατα 100%.

    Σαφώς και δεν είναι εύκολο να ανοίξει κάποιος τον κινητήρα του και να του αλλάξει τα φώτα, αλλά όμως ειδικά τώρα με τα τεκμήρια κτλ κτλ, ένας φθαρμένος Μ52 ή ένας διψασμένος για άλογα ιδιοκτήτης, θα ωφεληθεί απίστευτα απο αυτή τη λύση.

    Μέχρι τώρα με κόστος αστείο, έχουμε φτιάξει έναν τρίλιτρο κινητήρα και το μόνο που του λείπει είναι ένα ωραίο πείραγμα στο διαφορικό του.

    Μπλοκέ;
    Μπά, είναι ακριβό.
    Κοντύτερο διαφορικό είναι η λύση.
    με ένα βήμα 3.23 ή και 3.46 για τους πολύ "καμμένους" δίνουμε δύναμη σε πιό κοντές στροφές.
    Αυτή η κίνηση, δεν θα ωφελήσει στο 0-200, αλλά θα δώσει ένα πολύ σβέλτο μοτέρ στα ταξίδια, στις ανηφόρες και γιατί όχι στην πίστα.
    Το κόστος σε τελική είναι απο 15 μέχρι και 25 χιλιόμετρα ανάλογα με τον κόφτη.

    αν λοιπόν έχετε έναν Μ52 και θέλετε το κάτι παραπάνω, πριν αρχίσετε να ρίχνετε λεφτα για διάφορα, κάνετε μια βόλτα στον παλιατζή σας, ρωτήστε τις τιμούλες και αποφασιστε ανάλογα.

    Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
    (συνεχίζεται)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stamatis : 15-11-11 στις 22:51

  2. The Following 12 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (16-11-11), chief (16-11-11), joseph (16-11-11), kostas 325 (15-11-11), Kostas_1 (18-11-11), Leonidas_E39 (15-11-11), m-power_01 (15-11-11), merbeind (16-11-11), nikos1400 (15-11-11), Stathis (16-11-11), z3 2.2 (17-11-11), ziaba (19-11-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    διόρθωση

    M52B25 με 192 άλογα δεν υπήρξε, μόνο 170

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    διόρθωση

    M52B25 με 192 άλογα δεν υπήρξε, μόνο 170
    σωστή διόρθωση, ήθελα να γράψω 325Μ50 και 328Μ52 αλλά με τόσα νούμερα το έχασα κάπου.

    thanks

  5. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    διόρθωση

    M52B25 με 192 άλογα δεν υπήρξε, μόνο 170
    λαθος μετα το 2000 υπηρξε με παραπανω αλογα

    "325

    The 325 took over from the market position of the 323 and uses the same 2.5 L I6 engine, however the 325's engine has improved double-VANOS and fully dual pipe exhaust system. The European version makes 192 hp (143 kW), while the U.S./Canadian version had a catalytic converter installed which reduces the output to 184 hp (137 kW) ."
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη katsaraios : 15-11-11 στις 23:00

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  6. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν 'κοκκινησα" το improved vanos

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  7. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    λαθος μετα το 2000 υπηρξε με παραπανω αλογα

    "325

    The 325 took over from the market position of the 323 and uses the same 2.5 L I6 engine, however the 325's engine has improved double-VANOS and fully dual pipe exhaust system. The European version makes 192 hp (143 kW), while the U.S./Canadian version had a catalytic converter installed which reduces the output to 184 hp (137 kW) ."
    Ο Μ52TUB25

    M52TUB25

    While retaining most of the internal dimensions and components of the earlier M52, the M52TU (Technical Upgrade) featured an aluminum alloy block in all markets including North America. More importantly, it featured a revised head design with Double-VANOS (variable intake AND exhaust cam timing) for additional improvements in torque delivery, economy and emissions. It also featured a variable intake manifold and an upgraded Siemens engine control system.
    Applications:
    1997-2001 E46 323i/323Ci/323ti (M52T)
    1998-2001 E39 525i (M52TU)
    1998-2001 E36/7 Z3 (M52TU)
    έχει διπλό βάνος και είναι αλουμινένιος.
    Αυτό για τον 325 μήπως είναι ο Μ54?

  8. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    katsaraios (15-11-11)

  9. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    λαθος μετα το 2000 υπηρξε με παραπανω αλογα

    "325

    The 325 took over from the market position of the 323 and uses the same 2.5 L I6 engine, however the 325's engine has improved double-VANOS and fully dual pipe exhaust system. The European version makes 192 hp (143 kW), while the U.S./Canadian version had a catalytic converter installed which reduces the output to 184 hp (137 kW) ."
    φίλος αυτός είναι ο Μ54Β25

  10. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    katsaraios (15-11-11)

  11. #8
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    λαθος μετα το 2000 υπηρξε με παραπανω αλογα

    "325

    The 325 took over from the market position of the 323 and uses the same 2.5 L I6 engine, however the 325's engine has improved double-VANOS and fully dual pipe exhaust system. The European version makes 192 hp (143 kW), while the U.S./Canadian version had a catalytic converter installed which reduces the output to 184 hp (137 kW) ."
    κι εγω αυτο ηξερα για Ε46. και καποιοι παλιατζηδες επιμεναν οτι το ιδιο ισχυε και για ε36. Πως ξεχωριζε αν το μοτερ προερχοταν απο 46αρι η 36αρι;

  12. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο τον αριθμό σειράς.
    μέχρι το S4 είναι σε 36άρια.
    S5 και S6 είναι απο 5άρες και 3άρες (46)

  13. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πιστονια μπιελες και στροφαλο χρειαζεται και ο Μ54Β22 για να γινει 3λιτρος?

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP