Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 837

Θέμα: [E46] Γενικά προβλήματα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #40
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.620
    Thanked
    6754
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μετά από τρισήμισι χρόνια πάλι εγώ ενημερώνω το thread !

    Κύριος λόγως είναι το σετ χρονισμού που δεν αλλάχτηκε ποτέ. Δεν είχα κάποιο θόρυβο

    απλά άλλαξα φλάντζα κάρτερ πρόσφατα και είχε κάποια μικροσκοπικά κομματάκια πλαστικό οπότε...

    Ο μάστορας μου είχε πει αν είναι καλή η αλυσίδα δεν θα την αλλάξουμε γιατί η μαμά είναι σαφώς

    ποιοτικότερη από του εμπορίου. Έτσι κι έγινε, η αλυσίδα ήταν βράχος αλλάχτηκαν οι γλυσιέρες μόνο.

    Λύνοντας από πάνω αλλάχτηκε ότι φλαντζο-ορινγ βγήκε. Λόγω valvetronic είχε αρκετή δουλίτσα

    το λύσιμο, φαίνεται και στις φώτο όλο το σύστημα με τον τρίτο εκκεντροφόρο του βυθίσματος.

    Όπως φαίνεται και στις φώτο δεν υπάρχει μούργα πουθενά. Λάδια κάθε 10κ και πάντα επιλεγμένο

    λάδι, όχι ότι μας βάλουν από το βαρέλι 4 ευρώ/λίτρο ότι να'ναι.

    Έχανε κάτι λίγα και από τσιμούχα στροφάλου, αλλάχτηκε και αυτή και λάδια φίλτρα καινούργια

    και τέλος από μπροστά. Πάμε πίσω τώρα!

    Στην ευθυγράμμιση δεν έλυναν οι καμπερόβιδες και το είχα σαν εκρεμότητα καθώς και

    το γερασμένο συνεμπλόκ του διαφορικού. Βρεθήκαν (δύσκολα..) οι καμπερόβιδες με παραγγελία

    λύθηκαν και οι βίδες οι πίσω του ψαλιδιού να είναι έτοιμες και αυτές για την ευθυγράμμιση και μόλις

    λύσαμε το διαφορικό βρέθηκε ο σταυρός φρακαρισμένος! Μετά από κακές εμπειρίες από επισκευές αξόνων

    ο μάστορας επέμενε ότι η καλύτερη λύση είναι να βάλουμε ένα καλό μαμά μεταχείρο. Βρέθηκε λοιπόν το

    μόσχευμα σε άριστη κατάσταση και βουαλά σταμάτησε το βουητό στο άσε και το τρέμουλο στο πάτα!

    Κουμπώσαμε και το συνεμπλοκ και τέλος. Αααα πριν λίγες μέρες άλλαξα και τους πολλαπλασιαστές

    με Delphi που είναι οι μόνοι μεταλλικοί και οι πιο ακριβοί. Αυτά προς το παρόν, μηχανικά είναι πολύ

    καλό το αμάξι παρά τα 408.000χλμ που κουβαλάει στην καμπούρα του. Επόμενες επενδύσεις θα γίνουν

    για την μόστρα, PDR γυαλίσματα και τέτοια. Όλα αυτά τα έκανα μαζεμένα γιατί σκοπεύω να πάω Σέρρες

    κάποια στιγμή μετά από πολύυυ καιρό να δω αν βαστάν ακόμα τα κότσια μου αλλά

    και του valvetronic


    Η γλυσιέρα (ή γλιτσέρα) έχει αλλάξει χρώμα

    Γλυσιέρες.jpg

    Valvetronic 2.jpg

    Το valvetronic (ή βαλβοτρονικ)

    Valvetronic.jpg

    Κεντρικός.jpg

  2. The Following 7 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    deepBLUE (02-12-25), GiannisRob (01-12-25), isou (01-12-25), Leonidas_E39 (07-12-25), pilot (04-12-25), skaros (02-12-25), wheelman (01-12-25)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP