Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: Τέλος το υποχρεωτικό σέρβις στις αντιπροσωπείες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw330vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούν να απαιτήσουν να γίνονται τα σέρβις μόνο όταν καλύπτονται από την εγγύηση αλλά τα έξοδα της συντήρησης θα βαραίνει τις αντιπροσωπείες.
    Δεν καταλαβαινω τι λεει εδω ρε παιδια....

    Ασχετα παντως αν κανεις η δεν κανεις σερβις σε αντιπροσωπεια η εγγυηση σου ισχυει κανονικα.
    Πρεπει μονο να μην παραβεις του κανονισμους της εγγυησης που αναγραφονται στο βιβλιο συντηρησης
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για άλλη μια φορά ανακαλύπτουμε πάλι τον τροχό.

    Και πάλι φαίνεται ότι είμαστε έρμαια της παραπληροφόρησης των κατευθυνόμενων ΜΜΕ και θύματα της δικής μας άγνοιας.

    Αυτό ισχύει παίδες από το 2003.

    Παραπληροφόρηση νταβατζιλίκι και υπερτιμολόγηση από τις αντιπροσωπείες.

    Φύκια με μεταξωτές κορδέλες δλδ.

    Δεν έχω κάτι με εσένα Βασίλη, αλλά γενικά με το όλο σύστημα που και καλά βοηθάει τον καταναλωτή.

    https://www.in.gr/auto/news/article....gEntityID=5907

    https://www.inctek.gr/block_exemption.htm

    https://www.seeaa.gr/articleview_pli...p?id=359&lang=

    https://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=27920

    Και εδώ οι τραγικές απόψεις των αντιπροσωπειών που ακόμα και τώρα πουλάνε τρόμο (δλδ μαζί με την πώληση οχήματος πουλάνε και τον φόβο ότι αν κάνεις το σέρβις αλλού βγαίνεις από την εγγύηση του ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ, οι εγγυήσεις που παρέχει η κάθε αντιπροσωπεία έξτρα από το εργοστάσιο είναι άλλο θέμα).

    https://www.4t.gr/default.php?pname=...=4&art_id=5875

    Προσωπικά πηγαίνω σε συνεργεία και δεν έχω πατήσει ΠΟΤΕ σε αντιπροσωπεία (εκτός από μια φορά).

    Καλό είναι να γίνει sticky το όλο θέμα.

    Γιατί είναι τραγικό να σε χρεώνουν την εργατώρα όσο ένα καλό μεροκάματο και μετά να γκρινιάζουν που κλείνουν.

  3. The Following 7 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    BILL007 (28-05-10), katsaraios (28-05-10), NickE60 (07-06-10), Ptboul (28-05-10), Samaro (28-05-10), sierra (28-05-10), Stefanos_Cool (07-06-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    01-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    32
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    +1..
    απο προσωπικη εμπειρια,σερβις στην αντιπροσωπεια δν εχω κανει ποτε,παρολαυτα οποτε χρειαστηκα την εγγυηση>(και ηταν αρκετες φορες)δεν ειχα κανενα προβλημα..

  5. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το Θέμα αφορά στο περιβόητο "Block Exemption'' για το οποίο υπάρχει ο Ευρωπαικος Κανονισμός 1400-2002.
    Παραθέτω σχετικό λίνκ οπως δήμοσιεύθηκε το 2003 στην εφημερίδα Το Συνεργείο προς ενημέρωση των επεγγελματιών του κλάδου.
    https://www.ideea.gr/newspaper/no/NO0024-NEWS-845.pdf

  6. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    z3 2.2 (28-05-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP