"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
Για άλλη μια φορά ανακαλύπτουμε πάλι τον τροχό.
Και πάλι φαίνεται ότι είμαστε έρμαια της παραπληροφόρησης των κατευθυνόμενων ΜΜΕ και θύματα της δικής μας άγνοιας.
Αυτό ισχύει παίδες από το 2003.
Παραπληροφόρηση νταβατζιλίκι και υπερτιμολόγηση από τις αντιπροσωπείες.
Φύκια με μεταξωτές κορδέλες δλδ.
Δεν έχω κάτι με εσένα Βασίλη, αλλά γενικά με το όλο σύστημα που και καλά βοηθάει τον καταναλωτή.
https://www.in.gr/auto/news/article....gEntityID=5907
https://www.inctek.gr/block_exemption.htm
https://www.seeaa.gr/articleview_pli...p?id=359&lang=
https://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=27920
Και εδώ οι τραγικές απόψεις των αντιπροσωπειών που ακόμα και τώρα πουλάνε τρόμο (δλδ μαζί με την πώληση οχήματος πουλάνε και τον φόβο ότι αν κάνεις το σέρβις αλλού βγαίνεις από την εγγύηση του ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ, οι εγγυήσεις που παρέχει η κάθε αντιπροσωπεία έξτρα από το εργοστάσιο είναι άλλο θέμα).
https://www.4t.gr/default.php?pname=...=4&art_id=5875
Προσωπικά πηγαίνω σε συνεργεία και δεν έχω πατήσει ΠΟΤΕ σε αντιπροσωπεία (εκτός από μια φορά).
Καλό είναι να γίνει sticky το όλο θέμα.
Γιατί είναι τραγικό να σε χρεώνουν την εργατώρα όσο ένα καλό μεροκάματο και μετά να γκρινιάζουν που κλείνουν.
BILL007 (28-05-10), katsaraios (28-05-10), NickE60 (07-06-10), Ptboul (28-05-10), Samaro (28-05-10), sierra (28-05-10), Stefanos_Cool (07-06-10)
+1..
απο προσωπικη εμπειρια,σερβις στην αντιπροσωπεια δν εχω κανει ποτε,παρολαυτα οποτε χρειαστηκα την εγγυηση>(και ηταν αρκετες φορες)δεν ειχα κανενα προβλημα..
Το Θέμα αφορά στο περιβόητο "Block Exemption'' για το οποίο υπάρχει ο Ευρωπαικος Κανονισμός 1400-2002.
Παραθέτω σχετικό λίνκ οπως δήμοσιεύθηκε το 2003 στην εφημερίδα Το Συνεργείο προς ενημέρωση των επεγγελματιών του κλάδου.
https://www.ideea.gr/newspaper/no/NO0024-NEWS-845.pdf
z3 2.2 (28-05-10)