Kαλή επιτυχία!!!
Kαλή επιτυχία!!!
Σήμερα το μεσημέρι το παρέλαβα με την Ups.
Πολύ καλή συσκευασία με τιμολόγιο, κάρτα της εταιρίας, οδηγίες σε γερμανικά-αγγλικά. δεματικά, ζελατίνα, το module και η καλωδίωση.
Τοποθέτηση πανεύκολη μέσα σε 2 λεπτά το πολύ.
Τα default settings που έρχεται δίνουν βελτίωση 18-20% στην εργοστασιακή απόδοση.
Μιλάμε για βελτίωση λίγο περισσότερη από 20 άλογα και αντίστοιχη ροπή.
Η μέγιστη ιππόδύναμη μπορεί να φτάσει με το ρύθμισμα ενός διακόπτη στα 147 άλογα. Δηλαδή +31 άλογα από το μαμά.
Εμφανής διαφορά στον δρόμο τόσο σε ροπή όσο και δύναμη.
Προς το παρών δεν το έχω πειράξει για να αυξήσω την απόδοση παραπάνω από το default.
Δεν ξέρω αν θα το κάνω.
Ίσως αργότερα.
Θα είχε ενδιαφέρον δοκιμή με χειροκίνητο 116d μαμά ή και με χειροκίνητο 116 βενζίνη με τα 136 άλογα.
Αυτά από το μέτωπο...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Harisp : 02-09-13 στις 22:07
aristent (02-09-13), Bazil Van Sinner (06-09-13), BILL007 (03-09-13), bill_m3 (03-09-13), gant (09-09-13), karavag116d (04-09-13), Leonidas_E39 (03-09-13), nikos1400 (03-09-13), Panos 316T (06-09-13), Ptboul (04-09-13), zografias (07-09-13)
Περιμενουμε συνεχη ενημερωση....
BILL007 (03-09-13)
Σωστά.
Είχα μια πρόσφατη συζήτηση μαζί τους στην Αγγλία (βαση στο King's Lynn, Norfolk) και μου είπαν αυτό ακριβώς.
Επιπλέον
1) Παρέχουν 3 χρόνια εγγύηηση worldwide
2) Το πακετάκι μπορεί να αποσταλεί ταχυδρομικά και να τοποθετηθεί στην Ελλάδα¨
Το 116ι γίνεται με 200 ίππους
το 118ι γίνεται με 204 ίππους
Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!
Bazil Van Sinner (06-09-13), BILL007 (05-09-13), Ptboul (05-09-13)
Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!
BILL007 (05-09-13)
Νεότερα από το μέτωπο.
Μεγάλη διαφορά στις μεσσαίες με περίσσια ροπή.
Η μεγάλη διαφορά είναι σε ανοιχτό δρόμο που έχει πάρει τα πάνω του ενώ πριν σε ταχύτητες πάνω από 130 ήθελε αρκετό γκάζι για να ανεβάσει χιλιόμετρα.
Η κατανάλωση σε ταξίδι έχει πέσει σίγουρα 0,5 λίτρο/100. Μπορεί και παραπάνω...
Πολύ καλές εντυπώσεις γενικά, κανένα πρόβλημα με οτιδήποτε(λαμπάκια, κομπιάσματα, δισταγμούς κτλπ).
Bazil Van Sinner (06-09-13), BILL007 (06-09-13), bill_m3 (06-09-13), chrisgiapz3 (06-09-13), freddys (06-09-13), gant (09-09-13), I_MNL (01-01-14), karavag116d (06-09-13), Leonidas_E39 (06-09-13), Nick bmwlover (09-09-13), nikos1400 (06-09-13), ntinos (06-09-13), Panos 316T (06-09-13), Ptboul (06-09-13), Vasilis (06-09-13)
mark e92 (06-09-13)
Θα πω μια άποψη και αν θέλετε ακούστε με.
Εφόσον μιλάμε για παράλληλους εγκεφάλους(piggyback) δεν αξίζει να δίνετε 1000-2000-3000 ευρώ σε επώνυμες εταιρίες.
Με πολύ λιγότερα χρήματα παίρνετε το ίδιο αποτέλεσμα από άλλες.
Δεν κάνει τίποτα ιδιαίτερο το εγκεφαλάκι αυτό. Απλά αυξάνει πίεση και όλους τους υπόλοιπους ελέγχους ασφάλειας τους κάνει η μαμά ecu.
Προς θεού δεν λέω να πάρετε εγκεφαλάκι από άγνωστη εταιρία, απλά να ψωνίσετε έξυχνα και χωρίς bmw tax που βάζουν οι μεγάλες επώνυμες εταιρίες.
Δεν θα ξεχάσω μεγάλη αντιπροσωπία που πούλαγε προγράμμα ως schnitzer για 3000 ευρώ και στην πραγματικότητα τα έφτιαχνε Έλληνας για 500.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Harisp : 06-09-13 στις 17:43
BILL007 (06-09-13), mark e92 (06-09-13), Nick bmwlover (09-09-13)
Για Ε90 316 ποιο παιρνουμε;
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
Samaro (07-09-13)