Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 49

Θέμα: BMW M1 teaser

  1. #31
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση σαν κατηγορία αυτοκινήτου το ένα με το άλλο...
    Το ένα είναι coupe και το άλλο station νέας κοπής...

    Nαι..Αλλα εγω το ανεφερα απο οικονομικης πλευρας που θα παιζουν κοντα οι τιμες τους.
    Το οτι ειναι διαφορετικης κατηγοριας αυτοκινητα το βλεπω.

  2. #32
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι σίγουρα από οικονομικής, απλά καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες!

  3. #33
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτό έχει ποοοοοολύ ενδιαφέρον.

    Για κοιτάξτε για τι ιπποδύναμη μιλάνε.....

    https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=457707

  4. #34
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό έχει ποοοοοολύ ενδιαφέρον.

    Για κοιτάξτε για τι ιπποδύναμη μιλάνε.....

    https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=457707
    Το να εχει η US version με την Euro version 110 αλογα διαφορα ξεχασε το! Συνηθως τα US spec εχουν κατα τι λιγοτερα αλογα λογω πιο αυστηρων προδιαγραφων ρυπων! Βεβαια αυτο το Ν54 platform με τα 450 αλογα ακουγεται ενδιαφερον! Αλλα να εχουν το ιδιο βασικα μοτερ το Μ1 με το Μ3? Και αυτο μου φαινεται κομματακι δυσκολο. Θα πρεπει να περιμενουμε λιγο καιρο για τα σχεδια της BMW στο τι μας επιφυλασσει για τη καινουργια Μ3

  5. #35
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Η συνδεση που κανει αυτός που ποσταρει με το καινουργιο Μ3 ειναι αστήρικτη.

    Αλλα η λίστα ειναι ξεκαθαρη. Τι ειναι who knows

  6. #36
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    86
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τι ζανταρες ειναι αυτες ρε παιδια!!Δεν θα ηταν ασχημο και σε πορτοκαλι χρωμα σαν τις 2002ti....τι λετε?
    καθε στροφη και μια ιστορια!!!

  7. #37
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    450 αλογα απο τριλιτρο με φιμωμενες εισαγωγες, καταλυτες euro 5, αθορυβο κτλ σημαινει οτι θα πρεπει να δουλευει σε μεγαλες πιεσεις στα 1.5+ bar. Δεν νομιζω να βγει μοτερ παραγωγης που να δουλευει τετοιες πιεσεις λογω μειωμενης αξιοπιστιας.
    Εδω οι Ν54 με τελειωμενες τουρμπινες και ενα καρο βελτιωσεις δεν φτανουν σε αυτα τα νουμερα. Και ουτε νομιζω οτι θα βαλουν τιποτα δρακουλες για τουρμπινες ωστε να μπορουν να δουλεψουν χαμηλοτερη πιεση αφου τους ενδιαφερει η αποκριση απο αυτον κινητηρα και παρα πολυ μαλιστα! Για σειρες Μ μιλαμε. Ειμαι και εγω αρκετα περιεργος τι ειναι τουτο το Ν54 με 450 αλογα

  8. #38
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάντως για 450 άλογα μιλάνε για το νέο Μ3 που ΘΑ βγεί 2012-2013...

  9. #39
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.928
    Thanked
    3250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπον, κατι μου βρωμαει ασχημα σε αυτη τη φωτο, και αυτο ειναι ο κωδικος του κινητηρα. Κατ' αρχην, οριστε πως ερμηνευεται η ονομασια καθε κινητηρα:




    Αυτο που θελω να τονισω ειναι οτι ο χαρακτηρας (6) ειναι εκει για να διαχωριζει τις διαφορες εκδοσεις του ιδιου κινητηρα με διαφορετικες υποδυναμεις.

    Επισης, συμφωνα με τη 2η σελιδα, η εκδοχη του 3λιτρου Ν54 με τη μεγιστη υποδυναμη ονομαζεται Ν54Β30Τ0. Αυτη ομως ειναι η ονομασια της εκδοχης με τα 340 αλογα. ΔΕΝ γινεται να εχει την ιδια κωδικη ονομασια με καποια εκδοχη με 450 αλογα. Αν υπηρχε καποια εκδοχη με 450 αλογα on the way τοτε θα επρεπε να ονομαζεται Ν54Β30Ο0 αυτη με τα 340, ωστε με τα 450 να ονομαστει Ν54Β30Τ0 συμφωνα με το παραπανω εγγραφο.

  10. The Following 9 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    bill_m3 (24-11-10), ghost-rider (04-03-11), gnx (23-11-10), Kostas_1 (04-03-11), nikos valvetronic (05-07-11), S8N (04-03-11), Stathis (04-03-11), stef (23-11-10), turbodog (23-11-10)

  11. #40
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.928
    Thanked
    3250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και το σχολιο του γνωστου Scott27 σχετικα με την ολη ιστορια με τα 450 αλογα:

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο SCOTT27 Εμφάνιση μηνυμάτων
    I am dubious about this list , because there is no plans to offer a special market only 1M, especially when there are key M-markets such as China and Russia which see rising demand for M models snapping at the heels of the US market.

    The engine in the 1M has such potential but it will not come with the 1M due to the close proximity of the BMW M3. BMW will not let the 1M overstate the M3 , in the early project days this was the stipulation that 1M should not surpass the M3 to make the M3 irrevelant.

    The iS could feature in the next generation 1er Coupe but the term "S" is used to describe the "Sport" M model of the 135i here. If you check the dates you see the standard 135i is dated but classified as "S".

    As for the BMW 1M Coupe , BMW will build models till the end of production to satisfy demand but production ends for the 1M by the first quarter of 2011.
    https://www.germancarforum.com/1-ser...tml#post490332

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP