https://www.bmwblog.com/2009/11/24/n...-bmw-5-series/
https://www.bmwblog.com/2010/01/22/2...rs-and-videos/
https://www.bmwblog.com/2010/01/23/a...-bmw-5-series/
https://www.bmwblog.com/wp-content/u...7_-655x491.jpg
Printable View
Πιστεύω πως θα είναι πολύ καλη απο κοντά, γενικα δεν με χαλάει κατι στην εμφάνισή της.
Το εσωτερικό της πάντως είναι πραγαμτικά πολύ όμορφο, καμία σχέση με τα άλλα γερμανικά της κατηγορίας του!
Πάντως η Ε60 είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος! Προσωπικα την θεωρώ το πιο όμορφο (και οχι μονο) αυτοκίνητο που έχει βγει στην κατηγορία!!
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο,αλλά περιμένουμε να το δούμε και από κοντά,πάντος η Ε60 είναι ακόμα μέσα στην καρδιά μου (θέλω μια άσπρη Μ)...
https://www.bmwblog.com/2010/01/23/b...va-motor-show/
σε λιγο και υβριδικη!!!!!!!!!!!!!1
Πολύ ωραία η νέα αισθητική των BMW!! Το νέο 5άρι είναι πανέμορφο.
ωραιο εινια αλλα τα link τα εδωσα για να διαβασετε τι λενε οι πρωτες δοκιμες....δε λενε και τα καλυτερα γενικοτερα.....
Σίγουρα πολύ πιο αποδεκτό σχήμα από την Ε60, αλλά όχι αυτό που θα με κάνει να το ερωτευτώ με τη πρώτη ματιά.
Επίσης αν και 5 εκ. μεγαλύτερο από τη προηγούμενη, φαίνεται πολύ stretched όπως λένε και στο video. Ίσως too stretched για τα γούστα μου...
Βέβαια μέχρι να τη δω live δε μπορώ να είμαι και εντελώς απόλυτος.
Περιμένουμε το διτούρμπινο Μ5... και φυσικά τις επιδώσεις και πόσο εύκολο στο tunning θα είναι.
Μακάρι και ελπίζω σύντομα :wub::wub:
Τα πολλά κυβικά και οι δύο τουρμπίνες (σημαντικά μεγαλήτερου μεγέθους απο τον Ν54 φαντάζομαι) θα αποτελέσουν εύκολο διάδρομο για τα πολλά άλογα. Και σίγουρα αυτό θα αποτελέσει πόλο έλξης για πολλούς τρελαμένους. Ανασταλτικός παράγοντας θα αποτελέσει μόνο η (πιθανή?) ύπαρξη valvetronic και τέλος το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου.
Αναμένουμε να το δούμε απο κοντά και φυσικά να μάθουμε και την τιμή του.
Μακάρι να είναι τόσο οι τιμές. Γιατί τόσο φτάνει και το Μ3 με σχεδόν full αυτά που χρειάζονται (κιβώτιο, ηλεκτρονική ανάρτηση και άλλα τέτοια καλούδια). Η τιμή φυσικά είναι αρκετά χαμηλότερη σε σχέση με την σημερινή Μ5 Ε60. Μακάρι να το δούμε το θαύμα.
Σημείωση: Και με 3-4Κ ακόμα θα γίνεται αεροπλάνο χαχαχαχα. Φυσικά όσο επιτρέπει το κιβώτιο της.
Όχι ότι στη νέα «πεντάρα» περιμένεις να αντικρίσεις κάτι εντελώς πρωτότυπο και διαφορετικό, αλλά όσο να 'ναι το όνομα της BMW της επιτρέπει να κάνει πολλές φορές προχωρημένες κινήσεις χωρίς να φοβάται την απόρριψη από το κοινού της. Από την άλλη, όμως, η γερμανική εταιρεία δεν παίζει μόνη της σε αυτό το παιχνίδι. Έχει απέναντι της την αξιόλογη Mercedes-Benz E-Class που κυκλοφορεί λιγότερο από ένα χρόνο, έχοντας κατακτήσει ήδη σημαντική μερίδα του αγοραστικού κοινού. Προφανώς, οι δύσκολοι καιροί δεν σηκώνουν πειράματα, σκέφτηκαν οι άνθρωποι της BMW και προτίμησαν το γνωστό συμπαγές και μυώδες προφίλ που πλέον παραπέμπει αρκετά στην μικρότερη «τριάρα», αλλά έχει και κατι από τη μεγαλύτερη «επτάρα».
Το μέγεθος μετράει
Είναι έξι εκατοστά μακρύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ το πλάτος και το ύψος της φθάνουν τα 1,86 και 1,46 μέτρα αντίστοιχα. Σε σχέση με τον άμεσο αντίπαλό της, την E-Class, είναι δύο εκατοστά μακρύτερη, αλλά χάρη στο συμπαγές καλούπι της και τη μαεστρία του σχεδιαστικού τμήματος της BMW, η νέα σειρά 5 δείχνει να ξέρει πώς να κρύβει τις αναλογίες της, ακόμη και από τις φωτογραφίες. Φυσικά, αποπνέει την απαραίτητη αύρα πολυτέλειας και μεταφέρει όλες τις νέες τεχνολογίες με τις οποίες κάθε φορά η βαυαρική εταιρεία εφοδιάζει απλόχερα τα μοντέλα της. Συγκεκριμένα, η 6η γενιά της μεσαίας μπερλίνας εξοπλίζεται -σε κάποιες εκδόσεις- με σύστημα τετραδιεύθυνσης, αυτόματο κιβώτιο της ZF με 8 σχέσεις και σύστημα start/stop, ενώ στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (BER ή Brake Energy Regeneration).
Πάνοπλη απέναντι στην E-Class
Η γκάμα των κινητήρων έχει ως βάση τον εξακύλινδρο -σε σειρά- ατμοσφαιρικό τρίλιτρο απόδοσης 204 ίππων (523i), ενώ ακολουθούν οι εκδόσεις 528i (με 258 ίππους) και 535i (turbo με 306 ίππους). Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση 550i με τον υπετροφοδοτούμενο (με διπλά turbo) V8 των 4,4 λίτρων με απόδοση 407 ίππους. Φυσικά, υπάρχουν και τρεις turbodiesel κινητήρες, με τον πιο εμπορικό δίλιτρο τετρακύλινδρο 184 ίππων να ξεχωρίζει, από τα μέσα του χρόνου, οπότε θα διατεθεί. Η διάθεση της σειράς 5 ξεκινά στην ευρωπαϊκή αγορά το Μάρτιο του 2010. Αργότερα θα ακολουθήσουν και υβριδικές εκδόσεις, ενώ από το Φεβρουάριο θα μπει στη γραμμή παραγωγής και η station wagon εκδοχή. Το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος και αφορά, τι άλλο, τη νέα M5, που θα είναι έτοιμη το 2012 και για πρώτη φορά αναμένεται να εφοδιάζεται με διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα (X5 Μ και Χ6 Μ), εγκαταλείποντας την ατμοσφαιρική της παράδοση...
Αν έχει 120κ η Μ5 πιστεύω ότι θα σαρώσει....βέβαια επειδή με την BMW όλο και κάτι θέλεις να βάλεις από πάνω φαντάζομαι πως τα 140 θα έρχονται σχετικά εύκολα...
....εδώ τα πρώτα test drive από τον τύπο (535i kai 530d) με video και πάρα πολλές φωτό
https://paultan.org/2010/01/26/video...al/#more-21279
https://paultan.org/photo/cache/F10-...21.jpg_770.jpg
https://paultan.org/photo/cache/F10-...43.jpg_770.jpg
https://paultan.org/photo/cache/F10-.../7.jpg_770.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=8Xdo...layer_embedded
H BMW προτείνει να μπαίνει η 5αρα σε πιστες????:confused::confused:
Είδα 2 5άρες από κοντά (εκτός από τις GT) σε άσπρο, στο Μόναχο. Είναι όμορφο αμάξι, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο. Αυτό ακριβώς που θέλαν να πετύχουν οι σχεδιαστές της bmw.
Nα και η πρώτη ελληνική δοκιμή της 5άρας. https://www.autotriti.gr/data/news/p...news/94288.asp
Εντύπωση μου κάνουν τα όσα γράφονται για έλλειψη ζωντάνιας και interaction του τιμονιού με τον οδηγό, όπως και για τον ήχο που είναι πιο ρηχός απ'ότι αρμόζει σε 6κύλινδρο. Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύουν όλα αυτά (κυρίως για το τιμόνι), μιας και δεν εμπιστεύομαι ιδιαίτερα το συγκεκριμένο περιοδικό, αλλά χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία δεν μπορώ να τα αμφισβητήσω κιόλας. Αν ισχύουν πάντως, φοβάμαι ότι έγινε εν μέρει η mercedoποίηση της 5άρας...
μη με πειτε ''κολλημενο''........αλλα ειχαν βγαλει τοσο.....μα τοσο ομορφη την 39αρα M-PACK που οταν ειδα την 60αρα ειπα ''ωρε τι ειναι τουτο''????......και οταν ακουσα οτι βγηκε καινουρια 5αρα......υπεθεσα οτι θα την καταλαβαν την ''πατατα'' που ειχαν κανει.....με εκπληξη μου ειδα μια Ε90 μεγαλυτερου μεγεθους.......
σαφως και οι πιο καινουριες εχουν σιγουρα πιο πολλα ''ψιψινια'' και ''κοκοποψαρα'' αλλα εχω την εντυπωση οτι απο εμφανιση....ειτε εσωτερικη,ειται εξωτερικη......εχουν χασει το στυλ της σπορ-επιθετικης-επιβλητικης εμφανισης.
εχω αρκετους φιλους και γνωστους με 60αρες......οι οποιοι ειχαν 39αρες και τις αλλαξαν επειδη απλα ηταν η καινουρια 5αρα............που ομως αναπωλουν την 39αρα.
ισως να ειμαι οφ τοπικ.........αλλα ηθελα να τα πω.
αν κρινουν οι μοντς οτι πρεπει να σβηστει........no problem.
Δεν είναι απόλυτο αυτό, όταν αλλάζεις BMW αναπολείς το προηγούμενο έτσι κι αλλιώς... thumb
η Ε39 είναι κατά κάποιο τρόπο "απλούστερο" όχημα από την Ε60. Η Ε39 είχε μια λίγο πιο "σπορ αίσθηση" από την Ε60. Από άποψη άνεσης η Ε60 είναι ανώτερη χωρίς να χάνει στην πραγματικότητα σε κάτι. Δεν έχει εκείνη την "σπορ αίσθηση" της 39 αλλά έχει τις ίδιες (ίσως και παραπάνω) ικανότητες. Έχει πιο "μελετημένο" σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης εμπρός, έχει εξελιγμένο (τέλειο θα έλεγα) ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας και τέλειο ζύγισμα στο βάρος της ενώ παρά τον έξτρα εξοπλισμό είναι ταυτόχρονα και πιο ελαφριά. Στις Msport εκδόσεις έχεις έντονη τη σπορ αίσθηση ...πολύ έντονη θα έλεγα.
Από ομορφιά και εμφάνιση είναι καθαρά θέμα γούστου καθώς είναι εντελώς διαφορετικά. Εμένα μου αρέσουν πολύ και τα 2, και χρόνο με το χρόνο βλέποντας και νέα μοντέλα διαφόρων εταιριών να κυκλοφορούν (ειδικά τα τελευταία χρόνια) αντιλαμβάνομαι όλο και περισσότερο πόσο "μπροστά" είναι εμφανισιακά το Ε60 ...που σχεδιάστηκε το 2002.
Το ένα καλύτερο από το άλλο απλά θα χρειαστεί λίγος καιρός να τη συνηθίσουμε στο μάτι.
δεν διαφωνουμε πουθενα.......
σιγουρα η 60αρα τεχνολογικα εχει περισσοτερα πραγματα απο την 39αρα....και σιγουρα η νεα 5αρα,χωρις να ξερω το παραμικρο γι'αυτην θα εχει περισσοτερα απο την 60αρα....και παει λεγοντας......αλλωστε το ανεφερα.
σαφως και οι πιο καινουριες εχουν σιγουρα πιο πολλα ''ψιψινια'' και ''κοκοποψαρα''
εχεις δικιο παλι σε κατι που δεν το ανεφερα(οχι επιτηδες)οτι υπαρχουν και αυτοι που την γουσταρουν την 60αρα,εμφανησιακα........
απλα με οσους εγω γνωριζω........οι περισσοτεροι,απλα ηθελαν την καινουρια 5αρα.....εχωντας φυσικα εμπιστοσυνη στην BMW και 2ον ηθελαν ενα μεγαλυτερο και ασφαλεστερο αυτοκινητο και στο τελος κοιτουσαν την εμφανιση.
αν διαβασες καλα αυτα που εγραψα πιο πριν,θα διαπιστωσεις οτι μιλαω για την εμφανιση.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
επισης μου αρεσει παρα-παρα πολυ η παλια 7αρα (Ε38) δεν σημαινει οτι ειναι καλυτερη απο την νεα 7αρα........οπως παλι σωστα ειπες.....ολα ειναι θεμα γουστου.
Μια Μ5 διτουρμπινη και να καπνιζουν τα λαστιχα.Ολο τετοια ονειρευομαι...
με τα μετρα που ερχονται πιθανοτατα εκτος απο τη Μ5, θα αρχισεις να ονειρευσαι και το καπνισμα...
εμένα πάντως μου αρέσει. όσο για τη μερσεντοποίηση κατά τη γνώμη μου οι 5άρες ποτέ δεν ήταν αρκετά σπορτίφ (για εμένα γιατί για τη κατηγορία τους ήταν) άρα γιατί να μην την κάνουν ακόμα πιο λιμουζίνα σε αίσθηση?
Thanks Στάθη! thumb
...και αναλογίζεται ο "test driver" παραθέτοντας τα προσόντα της F10..
"έχει κάποιο μείον? Ναι, είναι πιο ανιαρό, έχει λιγότερο τολμηρό στυλ (στην εμφάνιση) αν το συγκρίνεις με το Ε60. Είναι πολύ καλό αλλά όχι υπέροχο και απορώ πως θα αντιμετωπίσει το θέμα αυτό..."
Χωρίς να το δω δεν θα συμφωνήσω, έχω πει (και το παραδέχεται κι ο τύπος) ότι έχει πολύ απο 5GT ειδικά στο εσωτερικό, και συμπληρώνω ότι βλέπω πολύ από σειρά 7 ειδικά στα φωτιστικά σώματα, τις μπροστινές γρύλιες κλπ, και πολύ από σειρά 3 στο σχήμα και τις καμπύλες του.
Αφου ειχα παει στη BMW Spanos παρω το 116 με ενημερωσαν οτι ειχαν φερει μια νεα 523, και φυσικα ζητησα να τη δω!!!!!!
Απο κοντα ειναι ακομα πιο ομορφη, εχει μεγαλωσει σε διαστασεις, το εσωτερικο πολυτελεστατο με πανεμορφο i-drive με 3D γραφικα, φοβερο ταμπλο ταχυτητας και στροφων, γενικα φοβερο design....Τα περι κινητηρων και επιδοσεων θα τα εχετε διαβασει.
Πολυ ωραια προσοψη αλλα και το πισω μερος πολυ καλο.Εντυπωσιασμενος!!!
Επομενο βημα Testdrive:thumbsup:
Συμφωνω πως δειχνει πολυ ομορφο κ καλοφτιαγμενο.Ας δουμε ομως τις τιμες κ τους κινητηρες που θα ερθουν στην Ελλαδα κ τα λεμε.Πιστευω παντως πως με τα νεα μετρα λιγα θα ειναι που θα κυκλοφορησουν.....δυστυχως!!
Από 2.5 και πάνω θα βγαίνει.
Εδώ μερικές φωτογραφίες από ένα από τα πρώτα F10 (525d) που πουλήθηκε στην Αγγλία χθες.
(από το 5series.net)
https://img716.imageshack.us/img716/703/5largec.jpg
https://img225.imageshack.us/img225/9774/3largeh.jpg
https://img43.imageshack.us/img43/8165/4largek.jpg
https://img42.imageshack.us/img42/8167/2largev.jpg
https://img690.imageshack.us/img690/9499/11largel.jpg
https://img709.imageshack.us/img709/3223/16large.jpg
https://img376.imageshack.us/img376/5291/6large.jpg
https://img260.imageshack.us/img260/8886/12large.jpg
https://img132.imageshack.us/img132/112/14largeb.jpg
https://img153.imageshack.us/img153/6336/8large.jpg
https://img511.imageshack.us/img511/173/10largeg.jpg
Πάρα πολύ όμορφο...την ειδα και εγώ από κοντά στο Σπανό Βουλιαγμένης.