Παίδες γνωρίζει κάποιος για τον N45B20A, όπου οι βαλβίδες σύμφωνα με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή θέλουν ρύθμιση κάθε 50 χιλιάδες km, αν απαιτείται κάτι το ιδιαίτερο (γνώσεις, εργαλεία, κλπ) σε σχέση με ένα π.χ Μ3 Ε92;
Printable View
Παίδες γνωρίζει κάποιος για τον N45B20A, όπου οι βαλβίδες σύμφωνα με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή θέλουν ρύθμιση κάθε 50 χιλιάδες km, αν απαιτείται κάτι το ιδιαίτερο (γνώσεις, εργαλεία, κλπ) σε σχέση με ένα π.χ Μ3 Ε92;
ΠανούΛη, το τελευταιο Μ3 δεν χρειαζεται ρυθμιση στις βαλβιδες.
Το τελευταιο μοτερ που βγηκε και θέΛει είναι το δκόσ΄.
Ρύθμιση βαλβίδων κάνεις 1 φορά στα 50.000 ΚΜ και δεν είναι κανένα τραγικό κόστος... (περίπου 200 ευρώ είχα ακούσει)
μην τα λυπηθείς να τα δώσεις και κάντο κάπου υπεύθυνα!
Εμένα η αφελής απορία μου είναι:
Μ3 υπάρχουν πολλά κ οι μάστορες ξέρουν να τα ρυθμίσουν. Si υπάρχουν λίγα κ δεν ξέρω κατα πόσο έχει μελετήσει κάποιος μάστορας το θέμα ώστε να μην πάρεις το καρμπόν στην αμασκάΛη.
Θέλει κάποια μελέτη το θέμα ή το πάει φασόν;
ps: Τιμές τηλεφωνικά έχω πάρει από 170 εως 300 γιούρο..
https://old.culturegarage.com/wp-con...2/fia-wtcc.jpg
Το να ρυθμίσεις βαλβίδες δεν είναι επιστήμη...
οτι διάκενα σου λέει ο κατασκευαστής.
το θέμα είναι να έχει ο μάστορας τα καταλληλα εργαλεία ΑΝ χρειάζονται τέτοια καθώς και τις οδηγίες με τα διάκενα.
επίσης πολύ σημαντικό να μην ρυθμίζει με τον κινητήρα ζεστό.
το αμάξι πρέπει να μέινει μια μέρα μέσα κανονικά και να ρυθμιστούν την επομένη το πρωί.
αυτή είναι σωστή δουλειά!
Ωραια η ρυθμιση.. αλλα που την κανουμε με το κεφαλι μας ησυχο? Αν γινοταν με ζεστο μοτερ πας, καθεσαι πανω απο το κεφαλι του μαστορα και φευγεις. Αν το αφησεις και το πιασει πρωι, πως ξερεις αν εκανε τις μισες, ολες, μια απο ολες και αν αφησε το σωστο διακενο σε ολες?
Σπυρο ψηνεσαι για DIY? :hystericalbs1:
Εμ πες τα ρε ΦάααΝΝΝ! Αυτό λέω και εγώ. Με την εμπειρία που έχω αποκομίσει από τα συνεργεία τα τελευταία 2 χρόνια και έχω ακούσει δε μπορώ να εμπιστευτώ εύκολα κ έχω εγκλωβιστεί. https://freesmileyface.net/smiley/sad/prisoner-039.gif
Ίσως κ να υπερβάλω who really knows?
Αφήστε τα κιτάκια, η λεζάντα μας έφαγε! Μάθετε απόσταση για διάκενα, πάρτε φίλλερ, πάρτε και τα απαραίτητα εργαλεία και αμολυθείτε ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ywPAjyMQ-C4
Όχι ρε συ, φυσικά και δεν έχω ιδέα να τσεκάρω.
Δε λέω πως σε κοροϊδεύουν, όχι πάντα τουλάχιστον.
Απλά είτε είναι μερικός ή ολικός ανίδεοι, είτε βαριούνται να την ψάξουν την δουλειά, είτε θα το παίζουν χειρούργοι και θα σε χρεώνουν υπέρογκα ποσά.
Ότι συμβαίνει με όλους κλάδους δηλ. όχι τίποτα καινούριο ή φοβερό.
:original:
τιιιιιιιιιιιιι???????????170 - 300
τι ειναι πλοιο ?????και γιατι τι παραπανω θα κανουν απο οτι σε ενα συμβατικο αυτοκινητο που εχει απλες βαλβιδες????
ενταξει καταλαβενω οτι εχουν αγορασει το κιτ και δεν το εχουν ολοι οι μηχανικοι αλλα οχι και ετσι ρε παιδια....τι ειναι φορμουλα1.....
ειπαμε ρε πανο καρμπον φολμουλισιο αλλα οχι και να σας τσακιζουν τις τσεπες ετσι.....thumb
Δεν σου την λέω... προσπαθώ να σε καθησυχάσω!Για κάποιον λόγο το έχεις πάρει από φόβο και εσύ και ο Φανης.
Το κόστος, σε εργασίες κυλιδροκεφαλής bmw είναι ψιλολογικό να είναι τσιμπημένο. Ρίξτε έτσι από περιέργεια μία ματιά σε μία λίστα από special tools.
τις τιμές φανταστείτε τες. https://www.baumtools.com/pdf/BMW_engine.pdf.
Για να μην πούμε για αυτό το περίφημο βαλιτσάκι μεγέθους πόλυ πόκετ ,που κοστίζει 350ευρώ https://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/73503_x600.jpg
Στο δικο μου si παντως δεν εχω κανει.
Ρωτησα τις προαλλες και μου ειπαν οτι επρεπε να ειχαν κανει...
Μαλλον θα παω καποια στιγμη να κανω. Αν θυμαμαι καλα, καπου κοντα στα 200 γιουργια μου ειπαν...
Αυτος ο ... καραφλας και εμενα μου ειπε για κοντα στα 200 (αν οπως εγραψα και πριν θυμαμαι σωστα)
Τι "θεμα" και δη σοβαρο εννοεις ομως ?
Σοβαρα ακουγονται....
αν εκεί που το κάνεις service τόσο καιρό δεν σου είπαν οτι πρέπει να ρυθμίσεις βαλβίδες, άλλαξε άμεσα συνεργείο γιατί αυτά είναι στοιχειώδη για ανθρώπους που ασχολούνται με το αυτοκίνητο. ακόμα και οι πωλητές στις αντιπροσωπείες το γνωρίζουν για το si αυτό, πόσο μάλλον οι μηχανικοί!
:shok:
Μαλά...ες υπάρχουν παντού
αν και δεν νομίζω, θα του το είχαν πει αν το πήγαινε εκεί απο την αρχή και παρακολουθούσαν το ιστορικό του αυτοκινήτου!
το πρώτο πράγμα που μου είπαν ήταν αυτό με το που τους πήγα το δικό μου και η καμπάνια για τον τεντωτήρα της καδένας του εκκεντροφόρου
Το παω "εκει" (οπως επισης και της γυναικας μου), εδω και 5+ χρονια.
Εχουμε αριστες σχεσεις, δεν ειχα σχεδον ποτε παραπονο. Τιποτε σοβαρο τουλαχιστον.....
========
Πριν απο 1μισο μηνα, μου αναψε λαμπακι και στο ρελαντι εκανε σαν τρακτερι...
Την επομενη φευγω για εξωτερικο, το παει η γυναικα μου συνεργειο....
Με καλουν την επομενη μερα (ημουνα Λονδινο ή Αιγυπτο δεν θυμαμαι), και μου λενε οτι εχει θεμα η "πλεξουδα"...
- Ποσο κανει
- "Τοσο" μου λενε
- Αλλαξε την του λεω.
Δεν ειχε ανταλλακτικο, το παρηγγηλε, και μεχρι να το εχεουν στα χερια τους εφυγα για διακοπες. Ακομη δεν εχω παει, στο μεταξυ το αμαξι δουλευει κανονικα. Καποια στιγμη θα παω.
Οταν λιοπον με πηραν να μου πουν για την πλεξουδα, με ρωτησαν αν εχω ποτε ρυθμισει βαλβιδες. Δεν ξερω πως μπορει να τους ηθρε το φλας και με ρωτησαν....
Του ειπα (υπενθυμισα) οτι μονο στο δικο τους συνεργειο το παω και να κοιταξει τα κιταπια του. Τα κοιταει στο μεταξυ, και μου λεει οτι πραγματι δεν εχει γινει ποτε.
Του λεω (με βαση τι εχω διαβασει εδω) οτι "αυτο δεν ειναι να ειχε γινει στα 50.οοο ?"
Μα-μου μου φανηκε η απαντηση, τελος παντων μου ειπε οταν ερθεις για την πλεξουδα θα ρυθμισουμε και τις βαλβιδες.
Τι ΔΕΝ μου αρεσει (παραπονα):
1. Πως στον κορακα βγαινει φιρμανι "αλλαγη πλεξουδας" ? Επαιζε κανεις σκοινακι με δαυτη, κυνηγανανε τιποτε κατσουλια ποντικους μεσα στην μηχανη ?
2. Εφοσον εισαι ο νο. 1, και αφου το λεει και το βιβλιο (οπως λεει ο Παναγιωτης παραπανω - εγω δεν ξερω μονο εικονογραφημενα διαβαζω) γιατι δεν ξερεις / ηξερες να κανεις την δουλεια για τις βαλβιδες οταν επρεπε, νωριτερα ???
Βγαζω ενα συμπερασμα (βασικα σχετικο με την ... κοτσιδα....)
Αλλαγη, και ας μην ειναι απαραιτητο.....,
Κερδος απο το ανταλλακτικο + κερδος απο την εργασια, ειναι κατι απαραπανω απο το τιποτα..... Καταραμενη κριση....
Το θεμα ειναι οτι τωρα που την εχω παραγγειλει (αιφνιδιαστηκα, ημουν οπως ειπα για δουλεια στο εξωτερικο), κανω μοκο και παω να την βαλω. Ντρεπομαι να κανω τον παπ@ρα....
Αλλο ενα σχετικο με τις βαλβιδες:
Την εποχη τω παχιων αγελαδων, δεν προλαβαινανε να παρουν ανασα... Που να θυνηθουν να πουν και για βαλβιδες στα λιγα si που εμπαιναν εκει... Τυποποιημενο σερβις, ταμειο, στο επενειδην.....
Τωρα ομως....
"ρε σεις, για κοιτατε εκεινα τα si, τους ειχαμε ποτε ρυθμισει βαλβιδες ?? Για να παρουμε τιπτε 200αρες- 300αρες... εεεε, τηλεφωνα ηθελα να πω...."
Τεςπα, σας τα ζαλισα.....
Δε μας ζαλίζεις Ντίνο, ίσα ίσα θεωρώ πως επιβεβαιώνομαι στις ανησυχίες μου για την αντιμετώπιση των εξουσιοδοτημένων συνεργείων κ τον σεβασμό στον πελάτη.
Επειδή το νήμα θα χάσει το νόημα του μιας κ ακούγομαι αρνητικός για τους επαγγελματίες του χώρου, σε πιθανή συνάντηση (αύριο :D ) μπορούμε να το αναλύσουμε το θέμα.
Ps: Αίγυπτο ήσουν :D :hystericalbs1:
αυτό που ξέρω σίγουρα είναι οτι γενικά ήταν πολύ θολό το τοπίο σχετικά με τη ρύθμιση των βαλβίδων στα si μέχρι που αρκετά μοτέρ είχαν προβλήματα σοβαρά.
τότε πολλές αντιπροσωπείες ρωτούσαν τη μαμά στο Μόναχο και ειδικά στην Αγγλία κάθε πότε πρέπει να γίνεται ρύθμιση.
αρχικά λέγανε κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιού και μετά καθιερώθηκε στις 50.000 ΚΜ.
Γεγονός όμως είναι οτι έπρεπε να στο πουν. πιθανότατα δεν είχαν πολλά si να τους έρχονται οπότε δεν ήξεραν οτι έχουν και ξεχωριστό εγχειρίδιο από τα νορμάλ 320 της εποχής...
Δεν ξέρω ποιος είναι ο τριχωτός και ο άτριχος... Αυτό που ξέρω είναι πως όταν είσαι σωστός πελάτης, αναθέτεις την συντήρηση σε ένα συνεργείο. Ο μάστορας με την σειρά του έχει υποχρέωση να κάνει τις απαραίτητες εργασίες ,στις σωστές χρονικές/χιλιομετρικές στιγμές. Αν αυτό δεν το κάνει είναι απαράδεκτος! Δεν είναι θέμα του ιδιοκτήτη να ξέρει πότε θα κάνει αλλαγή λαδιών ή ποτέ θα αλλάξει ιμάντες? Αν λοιπόν μετά προκύψουν ζημιές δαπανηρές ή μείνεις στο δρόμο , θα ξ ηγηθεί το μαστόρι?
Δόξα τον θεό έχουμε πληθώρα συνεργείων BMW ...βρείτε έναν άνθρωπο υπεύθυνο.
Γιατί τι βαλβίδα έχει το Si που απαιτεί κάτι το ιδιαίτερο? Ότι βαλβίδα έχει τοποθετηθεί πάνω σε αυτοκίνητο απο την ώρα που ανακαλύφθηκε το αυτοκίνητο ίδιο τρόπο ρύθμισης έχουν οι βαλβίδες.... Λύνουμε την 10/13άρα, στρίβουμε με το κατσαβίδι να βυθίσουμε το διάκενο όσο θέλουμε με το φίλλερ και μετά κρατάμε το κατσαβίδι και σφίγγουμε την 10/13άρα και τέλος η υπόθεση...
Τόσα χρόνια παω σε συνεργεία δεν είδα κανέναν να έχει special tools της BMW και της κάθε BMW thumb
Τέσπα κάντε ότι νομίζετε.... :original:
Υ.γ. τουλάχιστον βάλε καμιά φωτογραφία των βαλβίδων του Si να τις δούμε και εμείς οι άσχετοι....
Συνεχίζεις να επιμένεις για κάτι που δεν ξέρεις και έχεις άδικο. ΔΕΝ ξεσφίγγεις καμία 13αρα ΔΕΝ ρυθμίζεις με κανένα κατσαβίδι. Αλλάζεις καπελότα που κάνουν 300+ με το ειδικό μαγνητικό εργαλείο λαβίδα. Αφού πρώρα αφαιρέσεις κάποια κλιπ-ασφάλειες και αφού φράξεις τα λούκια για το λάδι.
προφανως ο φιλος μας σπυρο εχει παει σε συνεργεια που ρυθμιζαν μονο βαλβιδες με κοντρα παξιμαδι...
τα καπελοτα ειναι σχετικα νεα ανακαλυψη... :D :D :D
Αν δεν κάνω λάθος, Σπύρο, και διόρθωσε με αν είναι, αυτός δεν είναι ο σωστός τρόπος ρύθμισης των βαλβίδων του συγκεκριμένου μοτέρ?
https://www.youtube.com/watch?v=SoYVubj9y5U"]https://www.youtube.com/watch?v=SoYVubj9y5U
https://www.youtube.com/watch?v=HhV4m-ngvd0&feature=related"]https://www.youtube.com/watch?v=HhV4m-ngvd0&feature=related
Δεν κάθισα να το δω όλο Γιάννη , αλλά σε φαστ φοργουορντ που το είδα ...Ναι, έτσι, όπως τα λέει
Οι βαλβδες αυτές είναι ένα μπασταρδεμα υδραυλο μηχανικών βαλβιδων και τις συναντάμε σε σύγχρονες τεχνολογίες βαλβιδων! Ότι είναι μια σοβαρή δουλειά,χρονοβόρα με ευθύνη το δέχομαι ότι πρέπει να βγάλει όμως το κιτακι απ τα καπελωτα από κάθε αμάξι που φταχνει όχι! Γιατί αυτό το περιβόητο κιτακι που δείχνει το αφεντικό κάνει έναν κύκλο και τα καπελωτα γυρνάνε δεν τα πετανε! Θα βάλει 2 διαφορετικά θα κρατήσει αυτά που είχε για τον επόμενο εκτός αν έχουν φθορά! Καθίστε από πάνω γιατί παίζει να μην θέλουν καν ρυθμισμα δλδ να τις περάσει με το φιλλερ και να ναι κομπλε!