την Τεταρτη παραλαμβανω αυτο που πιστευω θα δωσει αλλη πνοη στον κινητηρα
Printable View
την Τεταρτη παραλαμβανω αυτο που πιστευω θα δωσει αλλη πνοη στον κινητηρα
ναι φιλε μου!
εμενα 20 μετρα διπλα απο το mayo!
A μπράβο...Και έλεγα κάτι μου θυμίζει,κάτι μου θυμίζει...!!Κούκλα το έχεις φίλε μου!!!να το χαίρεσαι!!!Είχα κάτσει και το χάζευα..!
πανο ειχα σκοπο να το κανω κομπρεσσορα
αλλα τελευτεα στιγμη αλαξα τελειος τροπο σκεψης.
τωρα πρεπει να μαζεψω κανα φραγκο να
ενισχυσουμε λιγο τα σωθικα του για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.
θα μπει σιγουρα ενα ψυγειο λαδιου!
ενισχυμενο δισκο-πλατο!
εξτερναλ!
η θα παω για προγραμμα στον μαμα εγκεφαλο η για αγραφο τις ΑΕΜ!
επισης σκεφτομαι και για αλλη πολλαπλη εισαγωγης αλουμινιου!
Δεχομεθα και pm!
θα χρειαστω σιγουρα την βοηθεια σου!
ΩΩΩ με το καλό Χρήστο!!
Άνοιξε καινούργιο θρέντ και βάλε τούρμπο μέσα να μας πέφτουν τα σάλια!!!!
Σε ότι γνωρίζω και μπορώ, βεβαίως !
Με το καλο χρηστο.....κραταμας ενημερους για τις αλαγες που σκοπευεις να κανεις!!!!!thumbthumb
Αντε Χρηστο προχωρα και μας ενημερωνεις να χαιρόμαστε παρεα!!!
Το θεμα αξιζει δικο του θρεντ, και τα μετεφερα. Αν διαφωνεις ομως πες να τα ξαναγυρισω :)
και ιντερκουλερ???
αντε με το καλο να γινουν τα "φυσερα":original:
Turbo στον Μ54 Β30 ?????????????????????????????????? :shok: :shok: :shok:
https://img850.imageshack.us/img850/8686/holyu.jpg
Δεν θελω να χασω post απο αυτο το thread!!! περιμενουμε ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ τα βηματα σου και με πλουσιο φωτογραφικο υλικο....
φουντωσε μας.
ποιος θα ειναι ο βελτιωτης σου;
ποσα bar και ποσα αλογα εχεις κατα νου;
καλα ρε αχορταγε! δε σου φτανουν 3000 κυβικα θες και τουρμπο? με το καλο αγορινα!
ελα να μπει το τουρμπο με το καλο!
Προβλεπω πολλα Μ3 να στεναχωριουνται....:whistle:
Με το καλο Χρησταρα,ολα να πανε καλα
Ελπίζω να μην είναι κάποιος γνωστός Τούρκος απο το παρελθόν...thumb
Θα περιμένουμε νέα!!!!:thumbsup::thumbsup::thumbsup::rally::ra lly:
Να γίνω και εγώ λιγάκι :fountwtis:
:fountwtis::fountwtis::fountwtis:Παράθεση:
Just so you know, the M54B30 crank and rods....same as the N54B30(335/535 turbo engine)....CONFIRMED by a BMW Engineer...
με το καλο!!!!
φωτο κ ινφος στο λαο!!!!
Τωρα μπορουμε να μιλησουμε ανετα...
Χρηστο εχεις καποιο πλανο κατα νου;
καταρχην ποσα αλογα θελεις να βγαλεις στο μοτερ σου;
και κατα δευτερον συναδει με την επιλογη της μαγευτικης φτερωτης;
η οποια τι specs εχει ωστε να δεις σε τι πιεση θα τη δουλευεις;
αυτα για αρχη και μια συμβουλη:
βαλε ενα στοχο ή οριο το οποιο θα τηρησεις γιατι το μικροβιο καραδοκει!
Στο λέει ένας που εχει προσβληθει απο αυτο ;)
βε 12 ///Μ Μοτερια το S70 ///M8 του 850CSI μοτερ εχει 400_500 ευρω?????:original:με το κιλο?????:original: Βρες μου εσυ αν Υπαρχει ΚΑΝ διαθεσιμο και αν ειναι ΚΑΤΩ απο δεκαρικο ΕΓΩ θα τοπαρω ΤΩΡΑ.
Μηπως ενοης των 850i η 850ci με τα 301 και 326 αλογα αντοιστιχα εκεινα ειναι οχι με το κιλο αλλα μπορεις να βρης φτηνο ολο το αυτοκινητο
https://www.autoscout24.de/Details.a...3kae1z&asrc=fa
αλλα αυτα τα μοτερια φιλε μου:
https://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vt1q1muoeg1w
ειναι βε12 αλλα οχι το Σπορτ///Μ8 παραγωγης S70 του CSI εεεεεχει μεγαααααααααλη διαφορα :original: αλλες βαλβιδες και χρονισμος Αγωνιστηκος απο ///Μ μαμα αλλοι Εκκεντροφοροι αλλος κυβισμος αλλο 300 αλογα και αλλο 400 και ΑΛΛΑ Εμβολοχιτωνια Κοβαλτιου Βαμμενα αποτελωντας τα 35% πιο ελαφρυ απο το ιδιο το πιστονι που βαλεται και συνχρονος πιο σκληρο και ανθεκτικο απο Χαλυβα για ανεπαρκεια παλμου στοις ψηλες απο 12κυλινδρο κινητηρα Γενικα πιο παλια τα ειχε ψαξη ενας συμφ/της μας και ειχε πει ο S70 ///M8 from 850CSI ειναι Ο ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΠΟΛΥΔΑΠΑΝΟΣ κινητηρας που εβγαλε ποτε η ///Μ BMW ως σημερον για αυτο και δεν συνεχιστηκε οπως ΟΛΟΙ οι αλλοι.
Για αυτο παραμενη και θα παραμεινη το μοναδικο ///Μ βε 12 (το προτοτυπ 1 κομματι δε θεωρειται κατασκευης) , Οποτε τι να πουμε τι να δουμε τι να συγκρινουμε πιο αντιλιπτα ειναι σαν να συγκρινουμε το 850CSI με τα 850i - 850ci - 840i οπως μια 316 με μια εμ3 σε διπλασια φαση:original:
ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια!
επισης ευχαριστω πολυ που ανοιξατε και καινουργια ενοτητα για το συγκεκριμενο
εγχειρημα!
η ολη διαδικασια θα γινει αργα και με πολυ προσοχη κ μελετη!
η συγκεκριμενη μετατροπη δεν εχει καμια σχεση με τον γνωστο τουρκο!
ολα θα γινουν και θα αγοραστουν απο εμενα και το μηχανικο!
για αρχη εχουμε βαλει σκοπο γυρω στα 300-350 αλογα!
η τουρμπινα εχει παροχη για 700 αλογα! οποτε για αρχη θα την δουλεψουμε με χαμηλη πιεση!
πρωταρχικος σκοπος ειναι να γινει οσο πιο αλεξισφαιρο γινεται το μοτερ!
πιστονια-μπιελες-στροφαλος-κουζινετα-εκεντροφορια-ελατηρια-φλαντζες-βιδες κεφαλης!
αγραφος εγκεφαλος ΑΕΜ,μαπ σενσορ και καταργηση του μαφ!
προγραμμα απο οτι δειχνουν ολα θα κατεβω στην αθηνα στον μετρ του ειδους κ. Ανδριανακη!
υγεια να εχουμε και θα γινουν ολα γιατι εκτος απο χρονο ολα αυτα χρειαζονται και πολυ χρημα και καθοτι οι καιροι δυσκολοι πρεπει να κραταμε και καμια καβατζα!
φιλε mormon με το καλο το εγχειρημα σου να βγει σωστο και απροβληματιστο..
αν και εχω τις αντιρρησεις μου σαν φιλοσοφια "καθαρα"..εχεις 343 αλογα..σε ενα μοτερ διαμαντι και απροβληματιστο..ηδη δηλαδη στο δρομο..ελαχιστα αυτοκινητα μπορουν να ακολουθησουν (και δεν μιλαω για κοντρες) αλλα για ενα ταξιδι πχ..ή μια αρκετα μεγαλη διαδρομη αν το m3 συνδυαζεται και με εναν αναλογο οδηγο..ηδη το αμαξι στη χωρα μας σπιναρει την 3η (εμενα παντως με τις 19αρες στους ελληνικους δρομους ευκολα γυρναει..)...τι αλλο να ζητησει κανεις??μηπως χανουμε λιγο το μετρο???και μηπως δεν αξιζει να μπεις σε μια διαδικασια η οποια μονο ευκολη δεν θα ειναι???
φιλε σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια
αλλα το αμαξι μου δεν ειναι Μ3 ειναι 330 με λουκ απο Μ3!
δεν εχω σκοπο να κανω το μαξι κοντραδικο αλλα πιο σβελτο!
γιατι κακα τα ψεματα 230 αλογα με 19αρια τεραστια φρενα οσο να'ναι το κοβουν αρκετα!
οποτε ενα τουρμπακι και γυρω στα 350 αλογα πιστευω ειναι καλα!
για να μην χασει το αμαξι και το χαρακτηρα του!
οπότε στην αρχή θα ναι υποτονική η τουρμπίνα αλλά εκεί που θα τα δεις όλα θα ναι όταν την φουσκώνεις καλά.
Επίσης προς διευκόλυνση σου χώρισε το πρότζεκτ σε μέρη πχ
μοτέρ ,ότι χρειάζεται για να γίνει αλεξίσφαιρο
περιφερειακά , την τουρμπίνα την καβάντζωσες οπότε κοιτάς το i/c , διάμετρο σωληνώσεων για την μέγιστη ιπποδύναμη που θα βγάλεις
εισαγωγή-εξαγωγή,να προσέξεις και δω την διάμετρο των σωληνώσεων
ρεύματα, το τρίπτυχο πολ/στής , μπουζοκαλώδια , μπουζί
μετάδοση και ότι έχει σχέση με αυτό, εδώ την πατάνε πολλοί γιατί τα αυτοκίνητα τα κάνουν πολύ δυνατά αλλά όχι γρήγορα,έχει διαφορά...
φρένα-κράτημα,δεν σχολιάζω εδώ και τέλος
το πρόγραμμα, προσωπική μου άποψη είναι να "παίξεις" με δυο χαρτογραφήσεις(νομίζω ότι το υποστηρίζει), μία ήπια και μία επιθετική.Στην τελευταία μπορεί να σου ρυθμίσουν σε κάθε σχέση και την πίεση ;) .
ελπίζω να γνωρίζεις ότι την ανεμελιά της ατμοσφαιρικής οδήγησης την ξεχνάς και ότι τα αυτιά σου θα γίνονται σαν του ελέφαντα όταν θα μπαίνεις μέσα :)
αυτά γενικά γενικά thumb
παραγειλαμε και ενα ψυγειο λαδιου
10 σειρων της MOCAL!
και ψαχνω την βαση του φιλτρου λαδιου απο Μ3 ε46
που εχει εισοδο κ εξοδο για το ψυγειο
:shok::shok::shok: ωχχχ τι έγινε ρε παιδιά?? έχασα επεισόδια εδώ???
παρεληφθει εχθες το μεσημερι το τουρμπο!
precicion PT6776!
με τουρμο a/r 62!
σειρα εχουν τωρα τα εντοσθια του κινητηρα!
εν αναμονη κ υπομονη!
πόσο το μαλλί ρε φιλε και από που...δώσε πληροφορίες στο λαό..ειμαστε μαζί σου.....
Δεν σηκωνει με τα ιδια εντοσθια 350 αλογα ο m54b30?
Καλα κανεις και αλλαζεις με σφυρηλατα αλλα αν ειναι να φτασεις μεχρι 350 ισως και να τα σηκωνει και οπως ειναι.
αν δεν του φεύγουν τα τιμόνια στην ευθεία...:D.
χαχαχαχαχα!!!για σου ρε γιωργάρα, που όταν γράφεις, όλοι κάνουνε γαργάρα...
τσου βρε λάκη που μου θές και αλεξίσφαιρο μοτέρ. αν περάσεις τις 5.000 θα πάς
στην μάνα σου τρέχοντας, και μετά σε πνευματικό για να εξομολογηθείς.
γμσ τα...και η λούγκρα δεν λέει τπτ απο το τηλέφωνο...η παλιοκρυφή.
άιντε καλώς τα δέχθηκες μωρή.
thumb
λοιπόν για να κόβω και λίγο την πλάκα.
χρηστάκη καλορίζικο το φυσητήρι. ακόμα μην χάνεις τον χρόνο σου άδικα με
εντόσθια αν μιλάς για 35ο άλογα. το μοτέρ είναι έτσι και αλλιώς αλεξίσφαιρο,
και όπως πολύ σωστά είπαν πιο πάνω, έχουμε τέτοια μοτέρ, που βγάζουν τα
ίδια άλογα, με μαμά μπιελοπίστονα χωρίς πρόβλημα. απο όλα, συμφωνώ μόνο
τις βίδες κεφαλής. τα υπόλοιπα τα βλέπω σαν λόγο για να καθηστερήσεις πολύ
απο το πρότζεκτ. αν αργότερα θέλεις να ανεβάσεις και άλλο, τότε την ψάχνεις
την δουλειά για μπιελοπίστονα.
η γνώμη μου είναι, να το κουμπώσεις μία επάνω με σωστά πράγματα, να δείς πως
πάει, και μετά πάς και για τα υπόλοιπα. δλδ μην σκέφτεσαι για δισκόπλατα κτλ
ακόμα. τα άλογα που λές δεν είναι και κάτι τραγικό σε σημείο που πρέπει να
κουμπώσεις ένα κάρο πράγματα για να κοτσάρεις και το τούρμπο. καλύτερα
δώσε βάση στον προγραμματισμό του αυτοκινήτου έτσι ώστε να δουλεύει σωστά,
και μετά βλέποντας και κάνοντας. απο την αρχή, δεν θα μπορέσεις να βγάλεις
σωστό αυτοκίνητο αγοράζοντας τυφλοσούρτη ότι πιστεύεις εσύ ότι είναι σωστό
να αγοραστεί. και πολά λεφτά, και το χειρότερο, πολά πεταμένα λεφτά που ίσως
να χρειαστεί να ξαναδώσεις απο λάθος αγορά. βάλε τα πράγματα που χρειάζονται
για να τουρμπιστεί το αυτοκίνητο, και μετά βλέποντας και κάνοντας.
ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια
και τις συμβουλες σας!
αυτην την αποψη εχει κ ο μηχανικος που τα συζηταμε!
οποτε προχωραμε για εγκεφαλο αγραφο της ΑΕΜ!