παιδιά θέλω να κοντύνω το κάπως μακρύ διαφορικό του 530
είναι 2,93:1
είμαι ανάμεσα σε 3,07 και σε 3,15...υπάρχει κάποιος που έχει ανάλογη εμπειρία;
τί μου προτείνετε; :thnx:
Printable View
παιδιά θέλω να κοντύνω το κάπως μακρύ διαφορικό του 530
είναι 2,93:1
είμαι ανάμεσα σε 3,07 και σε 3,15...υπάρχει κάποιος που έχει ανάλογη εμπειρία;
τί μου προτείνετε; :thnx:
Αν κανεις ταξιδια και κινεισε με μεγαλες ταχυτητες, μην το "κοντυνεις" πολυ.. Θα καιει παραπανω και θα πηγαινεις σκασμενος.. Τοτε καλυτερα 3,07..
Εγω φοραω 3,38 αλλα μενω σε νησι οπου συνηθως κινουμαι με 60-80χλμ και πολυ σπανια πανω απο 100.. Για μενα και με τους ρυθμους που το δουλευω μεσα στο νησι, το 3,38 ειναι λουκουμι..
Οποτε αναλογως τη χρηση που του κανεις, διαλεξε.. :)
για 3,38 δεν το συζητώ...
για 3,07 σκεφτόμουν αλλά φοβάμαι μήπως είναι μικρή η διαφορά σε σχέση με το 2,93
ή το αφηνεις ως εχει ή 3.07. Αν ξεπερασεις το 3.07 χαλαει λιγο το ταξιδι.
αν γουσταρεις ''φασαρια , τσαμπουκα'', και να μοιραζεις κυαλι μεχρι τα 180 χ.α.ω
αδιαφορωντας για τη καταναλωση τοτε η λυση του 3.38 απο 330(η 530) αυτοματο ειναι μονοδρομος.
Εχω δοκιμασει 3.38 κι εμεινα ευχαριστημενος απο τα καουμποιλικια οχι ομως απο τη καταναλωση.
Παντως στο μελλον μπορει να το ξαναφορεσω το 3.38 για χρηση πιστας.
με τους υπολογισμούς που έχω κάνει μέχρι 3,15 δεν μου κόβει χιλιόμετρα από την τελική γιατί η 5η μου δεν μπαίνει στα κόκκινα...
το 3,38 είναι για σαματά όντως αλλά κόβει αρκετά την τελική και ρουφάει ασύστολα
Σκέφτομαι ενδεχόμενη αλλαγή (από 3,38) σε 3,15 η 3,07!
stefm5 νομίζω το πιο καλό, για ήσυχο οικονομικό ταξίδι !
Εχει κάποιος ρωτήσει το κόστος ;;
δε σκέφτεσαι να πας σε μπλοκε από m5
το 39αρι έχει 250 τελική σύμφωνα με το εργοστάσιο και θεωρητική τελική 269, πάντα με 2,93 διαφορικό...
με 3,07 η θεωρητική τελική πέφτει στα 256,5 και με 3,15 πέφτει στα 250.
οπότε σε όλες τις περιπτώσεις το αμάξι θα φτάνει τα 250 πραγματικά χλμ...ακόμα έχω δίλλημα :think:
περα απο καταναλωση.πιστευω οτι το 3,38 με ενα μετατοπισμενο κοφτη στροφων θα σκοτωνει...
ζαχαρια συμφωνω με οσα λες.ομως αν καποιος εχει και ενα δευτερο αυτοκινητο για καθε μερα και το bmw το βγαζει για να ευχαριστηθει οδηγηση νομιζω οτι αξιζει τον κοπο.εχω μπει σε 328 με βημα 2,93(με εισαγωγη) και 328 με εισαγωγη αλλα βημα 3,15(αν δεν κανω λαθος)και η διαφορα στην αισθηση ηταν πολυ μεγαλη
μάλλον για το 3,15 βλέπω να πηγαίνω...
Κοιταξε ποσο εχει εδω ολοκληρο οριγκιναλ το αυτοκινητο αυτο τωρα με ενα 6ρακι ντουκο το πηρες ΟΛΟ και αν ημουν στη θεση σου ΤΙ θα κανα θα το κατεβαζα με uberstellung Kenzeichentaffeln τρανζιτ προσωρινες πινακιδες και με 100_150_250 ευρ. π.χ. στο σαντανσκι της βουλγαριας μιση ωρα απο το προμαχωνα εχει τοπικους που μ αυτο το ποσο σε δηλωνουν σε δικα τους οικηματα και με τη σφραγιδα Νομιμου Κατοικου βουλγ.βαση νομου Ε.Ο.Κ. πας στον αρμοδιο τομεα και παιρνεις πινακιδες και αδεια για το αυτοκινητο σου και οι ασφαλειες η πρασινη καρτα και τεκμηριο εκει δεν ειναι ΤΙΠΟΤΑ σε σχεση μεμας γιατι εισαι ξενος και θα κανεις αιτηση μελλοντικης επενδυσεως για εταιρεια (και κανενας δε σου λεει ΠΟΤΕ θα την κανεις ας μη γινει ποτε η εταιρεια εννοειται) και ΟΛΑ μαζι ασφ.τεκμ.φορ. βγαινουν κατω απο 500ρικο αιτησιως σε μας ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ ΟΥΤΕ πουντο ουτε τιπο δε κρατας οχι ///Μ5 βε 8 και αμα διαθετης διεθνης βιζα η μαστερκαρτ λογαριασμο σε καρτα πιστωτικη ΔΕ χρειαζεται ουτε καν να ανεβαινεις ετησιως για να εξοφλησεις πληρωνεις ονλαιν το τοπικο τροχοφορο τομεα τους και το ασφαλιστικο γρ. και σου στελνουν ταχ. ετησιως την ανανεομενη πρασ.καρτα ουτε τελη κυκλ. ουτε π@π@ρια οι μισοι σεραιοι και δραμηνοι αυτο κανουν και τ αμαξια τ αγοραζουν ηδη απο κει,,,,,,αλλα δε σηνηθηζουν ///Μ5:original::th_Laie_67-1: το παρακατω ειναι ενα καλο κομματι 410 αλ.μαμα οριγκιναλ και,,,,το 530 το πουλας Ελλαδα στο ///Μ5 μη κοιτας χιλιομετρα αυτα τ αμαξια ΔΕ καταλαβαινουν απο χιλιομετρα
https://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=btib3xpeywyy
η,,,,, αν διαθετεις παραπανω μπορεις ντουκο με ενα 26ρακι να κατεβασεις και να βγαλεις με τον ιδιο τροπο πινακιδες σε ενα βε 10 7χητο σασμαν σε ες εμ γκε (ο παρακατω κιολας ειδη πληρωσε και εβγαλε το κοφτη περιορισμου ταχ. στα 250) το αμαξι εχει 305 τελικη.
https://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vshi4mgllelt
το 6άρι έχει τις πρώτες 5 ταχύτητες σχεδόν ίδιες με το 5άρι συν μια 6η πιο μακριά, για οικονομία δηλαδή
με 3,15 το πεντάρι βγάζει στις ταχύτητες 59-100-151-201-250
με 2,93 μαμά βγάζει 64-108-162-217-269
οπότε το 3,15 φαντάζει ιδανική τελική σχέση είτε με 5αρι είτε με 6αρι σασμάν
επιπλέον το 6αρι από Μ62/S62 δεν μπαίνει στον Μ54
γέφυρες διαφορικα κλπ θα βγουν από ολόκληρο αυτοκίνητο όταν έρθει η ώρα (του χρόνου μάλλον), οπότε είναι τσάμπα έξοδα σε σχέση με τα 150-200 ευρώ που θα μου στοιχίσει το ελεύθερο διαφορικό
είναι σίγουρο ότι το σασμαν από m62 δε μπαίνει?
μην νομίζεις ότι θα σ κοστησει μόνο 200 ευρω να αλλάξεις διαφορικό τά εργατικά δε τά υπολογίζεις(εκτός άμα θα τά κάνεις μόνος τότε πάω πάσο) ?