Κλαίω με το κόσμημα που γυαλίσανε....
https://www.detailingworld.co.uk/for...d.php?t=227752
Printable View
Κλαίω με το κόσμημα που γυαλίσανε....
https://www.detailingworld.co.uk/for...d.php?t=227752
Τι αμάξι και τούτο!. Ακόμη και σήμερα, αξεπέραστο σουλούπι. Πολύ παλιά κατέβαινα σχεδόν κάθε καλοκαίρι στην Κύμη και όταν πήγαινα στις Κονίστρες, χάζευα με τις ώρες ενα 635CSI με γερμανικά νούμερα.
Έχω στη γειτονία έναν με 635 CSI που το χρησιμοποιεί καθημερινά συνέχεια
Το έχει πένα...
Ένα ακόμη 635 dolphin grey 635...
Tο χαζεύουμε με τον πατέρα μου εδώ και μας τρέχουν τα σάλια...
https://www.detailingworld.co.uk/for...d.php?t=245197
Αυτή τη κουκλάρα τη βλέπω πρωί - μεσημερι - βράδυ δίπλα στο σπίτι μου
[IMG]https://img256.imageshack.us/img256/7615/087od.jpg[/IMG]
[IMG]https://img204.imageshack.us/img204/1601/088hd.jpg[/IMG]
[IMG]https://img69.imageshack.us/img69/3638/086ska.jpg[/IMG]
:original::original::original:
Ο τύπος έχει και ένα γκρι 2002 με ιστορικες και ένα 330ci compr. γιά κάθε μέρα ...
απίστευτο αμάξι!
Φαντάσου να καλέσει κανένας το Δήμο και να ρθει να του το σηκώσει. :shok:
Θα μας πει ο Nicholas02.
Καλά ρε, με τι τις τράβηξες τις φωτογραφίες? Με ταμειακή μηχανή?
Τι ειναι ΜΑ ΝΙ ΓΑ;
Εχει ο πατερας μου του 1978 το 635CSI - graphite - το οποιο δεν δεν το χρησιμοποιουσε εδω και αρκετα χρονια, εκτος μια φορα το μηνα για μια μικρη βολτα.
Ειναι σε κλειστο γκαραζ και προκειται να επιστρεψει Γερμανια στην BMW.
Ειναι το πρωτο αυτοκινητο που εμαθα να οδηγαω ( μετα απο προκαρτακτικα σε μικρο φορτηγο).
Ελένη, είναι με ελληνικά το 635;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελειως τυχαια (πραγματικα) εψαχνα χθες ολο το απογευμα στο εξωτερικο να δω που παιζουνε αυτα τα ''διαμαντια'' τα οποια εναντι νορμαλ τιμηματος μπορουνε να ερθουνε απεξω με τον νομο περι ιστορικων οχηματων.
Ειδικα τα 633 ειναι και πιο προσιτα σε αντιθεση με τα 635 και Μ635 που τα καλα κομματια ειναι τσιμπημενα αλλα δικαιολογημενα ειδικα το τελευταιο.
Ετσι για την ενημερωση,δοκιμαστε να βρειτε κοστος φτερου μπροστινου (σαπιζουνε σαν τρελα) και πορτες (το ιδιο και αυτες) απο τετοιο διαμαντι.......απλησιαστα και σπανια στην πλεοψηφια των περιπτωσεων.Μηχανικα να αποκατασταθει επειδη ταιριαζουνε διαφορα εξαρτηματα περιφερειακα απο διαφορα BMW της ιδιας εποχης μπορει να βρει καποιος ακρη αλλα στη φανοποιια τα πραγματα ειναι δυσκολα.
Πριν αρκετους μηνες ειχε τρακαρει πισω δεξια ενα κοκκινο πανεμορφο και πολυ προσεγμενο τετοιο στην παραλιακη νομιζω.....μονο που δεν εκανα χαρακιρι!!!!!!!!!!
Χμμμ...Κοιτώντας και εγω σήμερα,είδα ότι όντως μέσα σε 3-4 χρόνια πήρε πάνω στην τιμή το Μ6 Ε24 κοντά στα 4-5 χιλιάρικα.Δεν τα λες και λίγα Εuro/έτος.
Απο την άλλη δεν τα λες και πολλά.Κάποτε έπαιζαν γύρω στα 9-12 (βέβαια αυτά με τα 9 είχαν τα μαύρα τους τα χάλια).Τώρα πλέον με 15-18 χιλιάρικα μπορεί να το αποκτήσει κάποιος και να έχει ενα sport car εποχής που γ@μάει...thumb
Βέβαια ολα αυτά είναι υποθετικά.Σε κάποια άλλη χώρα,κάποια άλλη εποχή,γιατί πλέον εδω περα,δεν νομίζω ότι υπάρχουν και πολλοί που θα έδιναν αυτά τα λεφτά για να αγοράσουν κάτι και αυτο να κάθεται και να βγαίνει μόνο μια βόλτα το δίμηνο...thumb
:viannen_01: ΤΟ GREECE!:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Εποχή '79-'80 και ο Βοσκόπουλος κυκλοφορούσε με ένα τέτοιο στη παραλιακή. Φυσικά από τα απειροελάχιστα κομμάτια στην Ελλάδα. Ήμουν τότε 9-10 ετών, τον είχαμε πετύχει 2-3 φορές στ Αστέρια και μου χανε κοπεί τα πόδια.
Πως λοιπόν να μην ερωτευτείς τη μάρκα αυτή, όταν παιδί ακόμα έβλεπες να κατασκευάζονται αυτά τα αριστουργήματα ??? Ήταν κατά τη γνώμη μου η καλύτερη ηλικία για να πάρει κάποιος τα σωστά αυτοκινητιστικά ερεθίσματα.
Δυστυχώς όμως και ενώ ο γιος μου φαίνεται να κουβαλάει το δικό μου μικρόβιο στο συγκεκριμένο θέμα, αυτή η υπερ-προσφορά μοντέλων που ζούμε σήμερα, δεν τον αφήνει να ενθουσιαστεί όπως όταν είμασταν εμείς παιδιά.
Ααααααχ ωραίες εποχές !!!!
Πλέον όλα είναι με το κιλό...Ακόμα και τα φερράρι και τα λάμπο...Τα βαρέθηκα τα καινούρια μοντέλα που βγαίνουν με την σέσουλα...
Αλήθεια μια προσωπική ερώτηση Κώστα (που θα δείξει πολλά κιόλας).
Εσυ με τι θα ενθουσιαστείς περισσότερο οπτικά στο δρόμο?Με μια Lamborgini Diablo ή με μια Murcielago?
Eγω που εχω τετοια ζαντολαστιχα με αυτα τα michelin τις τοτε εποχης και τα ξεσκονιζω
λες και θα τα βαλω στο δικο μου 6αρι εχω θεμα ; ; ;
χαχαχαχαχα !!!!!!
Aν σου πω ότι περίμενα ότι θα απάνταγες έτσι ακριβώς?:D
Πάντως στη χώρα μας πιο εντυπωσιακό είναι να δεις μια Diablo παρά μια Μurci.Μπουχτήσαμε στα μπουζουξίδικα και στα club να τα βλέπουμε...thumbΕίναι πλέον κάποια μοντέλα αμαξιών και μάρκες που ειδικά τα τελευταία 10 χρόνια βαρεθήκαμε να τα βλέπουμε (ακόμα και αν κοστίζουν 200k-300k) να μοστράρονται με το κιλό.
Υ.Γ Σε καμία περίπτωση δεν λέμε ότι δεν είναι ωραίο και σπάνιο,αλλά άλλο το να πεις "ΟΥΑΟΥ δεν το έχω δει να κυκλοφορεί" και άλλο να το βλέπεις πρώτη μούρη εξω απο τα νυχτερινά κάθε βράδυ...thumb
Αυτα τα αμαξια μας "μιλανε" γιατι εχουμε βιωματα απο αυτα.
Στους νεους δεν λενε τιποτα γιατι ζουν δυο γενιες μετα.
Τα σχηματα αυτα εχουν αποτυπωθει στο δικο μας μυαλο και για αυτο μας αρεσουν.
Πως ειμαι πχ εγω με τις κοντες;
Ετσι.
Οι νεαροι σημερα ασχολουνται με αλλες φορμες που τους εχουν υπαγορευθει απο τα γιουκιο και τα μπεντεν.
Εμεις μεγαλωσαμε με ιμπρεσιονιστικα σχηματα ενω πλεον επικρατει η γεωμετρικη αφαιρεση.
Καθε εποχη εχει τις φορμες της και χαρακτηριζεται απο αυτες.
Εκτος απο τον πολυπλοκο μανιερισμο της Αμερικανικης σχολης, η δικη μας γενια εχει να αναπολησει την καμπυλη, την ρευστη φορμα και την ομορφη ατελεια του "χεριου" του σχεδιαστη.
Η σημερινη κατασταση κατα τη γνωμη μου ειναι ενας νεο-feuve-ισμος, οπου οι φορμες δεν αναπλαθονται απο ερεθισματα αλλα δημιουργουν ερεθισματα, με εντονες αντιθεσεις, παραμορφωμενες γραμμες και κυριως λιτες αεροδυναμικες προσταγες στο αποτελεσμα.
Θα χαρακτηριζα τη σημερινη εποχη ως την κορφη της βιομηχανικης φορμας.
Σχεδιασμενο απο μηχανες φτιαγμενο απο μηχανες κινουμενο απο μηχανες και απολυτα εξαρτημενο απο αυτες (cad cam σχεδιαζει, power robots φτιαχνουν, abs antispin κτλ συντηρουν).
Θα ηταν αδυνατο μια μηχανη να σχεδιασει ενα 635 εκτος και αν μπορεσουμε να της μεταφερουμε συναισθημα, κατι που δεν γινεται.
Παρασυρθηκα.
:notworthy: σπιτσλεςς
Τέλοςςςς. Γράψε άλλο τόσο και θα λιώσω εδώ πάνω στη καρέκλα.
Αυτο εχει να κανει με τον παραγοντα της εκπληξης της φορμας.
Το ιδιο θα σε εντυπωσιασει ακομα και αν δεις Saab του 1960.
Τοτε ηταν μια κοινη εως ασχημη φορμα.
Σημερα επειδη "περιμενεις" να δεις ακμες και επιθετικες γωνιες οταν δεις καμπυλη το μυαλο σου επεξεργαζεται το σχημα ωστε να το καταταξει.
Το "διαφορετικο" ειναι που μας συναρπαζει.
Αν ολα τα αυτοκινητα ηταν στη φορμα του 635 θα μας εντυπωσιαζε η "διαφορετικοτητα" ενος Ε60.
Γενικα ο ποθος της διαφοροποιησης ειναι χρησιμος σε ολες τις τακτικες προωθησης.
Για αυτο και πιστευω οτι απο τα σημερινα αυτοκινητα μονο οσα ξεχωριζουν σχηματικα θα ειναι τα κλασικα του μελλοντος.
Πχ βλεπω κλασικο το Ζ3 αλλα σε καμμια περιπτωση το τελευταιο Ζ4.
Σταμάτη ... chapeau ! :original:
Σταμάτη μου άρεσαν πολύ οι τοποθετήσεις σου.:thumbsup:
Ωστόσο εγω θα επικεντρωθω στο mass production.
Άλλο μια γραμμή παραγωγής με 5000 αυτοκίνητα παγκοσμίως και άλλο με 100.000 thumb
Τι είναι πιο σπάνιο σαν απλή παρατήρηση στο δρόμο?Ένα Ε30 Μ3 ή ένα Ε46 Μ3?Πόσα Μ3 βλέπεις καθε μέρα Ε46???Εγώ ΑΠΕΙΡΑ! (μπορεί να έχω και τον μαγνήτη)
Το mass production έχει καταστρέψει τον ρομαντισμό του τότε (οχι πριν αιώνες,το πολύ δυο δεκαετίες πίσω).Σε όλα τα πράγματα!Οχι μόνο στα αυτοκίνητα.
Και συγκλίνω απόλυτα σε αυτό που λες,ότι κάποτε τα έφτιαχναν οι άνθρωποι,ενω τώρα τα παράγουν απλά μηχανές...thumb
Οπότε για εμένα εκεί επικεντρώνεται το θέμα προτίστως.Έπειτα ακολουθούν όλα τα υπόλοιπα...
Υ.Γ Επίσης σημαντικό παράγοντα παίζει και τα ερεθίσματα που έχεις και το πόσο δεκτικός είσαι στα καινούρια ερεθίσματα σε σχέση με αυτά που έχεις ηδη.
π.χ Αν σου δείξω κάτι που είναι εκτος της κοινής πραγματικότητας μπορεί να το απορρίψεις σαν αλλόκοτο.Σε μερικά χρόνια μπορεί να το δεις όμως να γίνεται best seller!;) simply evolution :original:
Πως να μην ερωτευτεις..........
Θυμαμαι τον πατερα μου με το 2002 του 1970, μεγαλος ερωτας... επρεπε να σκουπισεις παπουτσια πριν μπεις μεσα, το οποιο ηταν σε υπεροχη κατασταση και το εδωσε περυσι τον Μαιο....
μετα το 635 που ηταν ο πρωτος μεγαλος μου ερωτας......:thumbsup:
και δυστυχως και αυτο προκειται να δωθει συντομα.... δεν μπορουμε να του αλλαξουμε γνωμη........:whistle:
Can we get a right of first refusal?
Αυτο πως σας φαινεται? Δεν ειναι κακο!!!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/719337/
Βασιλη η η ανθρώπινη φύση δημιουργειται ουδέτερη - δεν τείνει δηλαδή κάπου.
Αποκτά τάσεις απο τις επιδράσεις που έχει το περιβάλλον πάνω στο άτομο.
Ο Μaslow, (από τους πατέρες της Ανθρωπιστικής Ψυχολογίας) εχει διατυπώσει το νομο της Πυραμίδας, όπου οι ανθρώπινες ανάγκες διαχωρίζονται σε 5 επίπεδα:
Φυσιολογικές (φαγητο, σεξ, νερο)
Ανάγκες Ασφάλειας (στέγη, υγεια κτλ)
Ανάγκες Κοινωνικής Αποδοχής(να έχουμε φίλους, να ερωτευτούμε και να είμαστε κοινωνικά αποδεκτοί)
Ανάγκες Αυτοεκτίμησης( προβολή της ατομικότητας, αξιών κι αρχών)
Ανάγκες Αυτοπραγμάτωσης όπου ανήκουν όλες εκείνες οι ανάγκες οι οποίες κάνουν το άτομο να νιώθει πλήρης, πραγματωμένος κι ευτυχισμένος.
Τα δυο τελευταια σκαλοπάτια ειναι καθαρά υλιστικά και υποκειμενικά.
Αντίστοιχα λοιπόν, μπορώ να πω ότι οπως παλιά είχαν οι άνθρωποι τα ζωα σαν μετακίνηση, στην πυραμίδα αυτή η αποδοχή πήγαινε ως εξής:
Φυσιολογικές ανάγκες - να εχω ενα αλογο για να κανω τις δουλειές μου
Αναγκες Ασφαλειας - να το προστατευσω σε ενα σταβλο
Αναγκες κοινωνικης αποδοχής - να με θαυμάσουν που έχω άλογο
Αναγκες αυτοεκτιμησης - να κερδισει το αλογο μου εναν αγωνα η να ειναι το καλυτερο αλογο στη δουλεια του
Αναγκες Αυτοπραγματωσης - να του βάλω ενα λαμπερο καπιστρι, χρυσα πεταλα και να του χτενισω τη χαιτη με κοτσιδες γιατι ετσι θα ειναι πιο ξεχωριστο και θα αρεσει σε πιο πολλους και σε εμενα φυσικά.
Στα αυτοκινητα τωρα αυτο παει στο τελευταιο σκαλοπατι.
Ζητας αυτο που θα σε αυτοπραγματωσει καλύτερα.
Ας πάρουμε για παραδειγμα εσένα. (με την καλη εννοια παντα)
Θες ενα 635.
Ουτε το εχεις οδηγησει, ουτε το έχεις "ζησει".
Το θες για την Saga του, επειδή έχει την διαφορετική άποψη και επειδή ειναι πιο σπάνιο απο τα mass που κυκλοφορουν.
Ενδεχομένως να μην ειναι καλο στο δρομο, να μην εχει αεροσακους να σε προστατευσει, η ακομα και να μην ειναι πρακτικό για καθε μερα.
Το μυαλο σου ομως, εχει εντελως συνειδητα δημιουργήσει τον ποθο για αυτο το αμαξι απο τις προσλαμβάνουσες που έχεις.
Στη λογική του "αρχέτυπου", οτι δηλαδή όλα ειναι στο μυαλό μας έτοιμα και υπαρκτά, απλά ενεργοποιούνται αυτά που "φωτίζουμε" - παράδειγμα, σε ένα δωμάτιο υπάρχουν στους τοίχους πίνακες. Αν μπεις μέσα με σβηστό το φως, και εναν φακό, θα δεις λιγο απο τον καθένα.
Βγαίνοντας έξω, μπορεί να ξεχωρίσεις κάποιον αν στον δείξουν απο τις λεπτομέρειες και οχι απο το σύνολο.
Ετσι λοιπόν η αναγκη σου για το 7άρι είτε για το 635, προέρχεται οχι απο την ομορφιά τους αυτή καθ αυτή γιατι ειναι υποκειμενική, αλλά απο τον πόθο σου για διαφοροποίηση και ατομικότητα στο συνολο που κινείσαι. (και εγώ και ολοι μας, απλα σε χρησιμοποιώ σαν παραδειγμα).
Αυτά σαν μια θεώρηση για την ομορφιά των πραγμάτων, που τελικα ισως να μην είναι ομορφιά αλλά ανθρώπινη ανάγκη ή διαστροφή.
(διαστροφή με την καλή έννοια, όχι με αυτό που φαντάζεσαι)
πχ, το να πίνω μονο μπύρα είναι διαστροφικό.
διαστροφικό ειναι επίσης και αυτό που έχω εγώ με τις κοντές βυζαρούδες.
και οχι με την έννοια του διεστραμμένου παιδεραστή, που και αυτός διαστροφή έχει, αλλά επιβλαβή για το σύνολο.
πολλά είπαμε όμως και μαλλον κουράσαμε...