Παιδιά πόσο χρόνο χρειάζεται για μια τέτοια μετατροπή??? Όλα τα ανταλλακτικά υπάρχουν...Η όρεξη και ο χρόνος λείπουν....:ranting2:
Printable View
Παιδιά πόσο χρόνο χρειάζεται για μια τέτοια μετατροπή??? Όλα τα ανταλλακτικά υπάρχουν...Η όρεξη και ο χρόνος λείπουν....:ranting2:
Αμα λειπει ο χρονος τι ρωτας ?
Συν ότι δεν μπορεί να δηλωθεί για κυκλοφορία κάτι τέτοιο...
Μόνο για χρήση πίστας προορίζεται?
https://www.youtube.com/watch?v=bCo00asduEQ
Ακομα και για χρηση πιστας να μιλαμε ο κινητηρας αυτος για να μπει θελει τεραστιες διαδικασιες που δεν αξιζει να κανεις..ασε που αν μιλαμε για τον 2jZ μιλαμε για κινητηρες που θελουν λυσιμο για να δεις σε τι καταστασει ειναι..
Το πόσο χρόνο μπορεί να σου πάρει δεν μπορεί να στο πει κανένας από εμάς!
Επίσης ο χρόνος συνήθως είναι συναρτήσει του χρήματος.
Θα τα κάνεις μόνος σου? Με φίλο σου? σε μάστορες? Τι?
Τωρα μου θυμησες ενα drift που ειχα δει στην Λαρνακα και τα μισα Ε30 φορουσαν SR20 DETT και τα αλλα μισα RB26!!
Σιγουρα δεν το κανεις μονο για τα γκαζια αλλα και για το διαφορετικο της υποθεσης... Το μονο σιγουρο ειναι οτι θες παααααρα πολυ χρονο.Ρωτα κανενα Κυπριο καλυτερα για αυτο το project εχουν μεγαλη εμπειρια στα engine swap ιαπωνικων κινητηρων.Εχω και ενα τηλ. να σου δωσω αν θελεις απο φιλο που θα σου πει οπωσδηποτε κατι χρησιμο
ευχαριστω παιδια αλλα το αμαξι ηδη φτιαχνεται απλα εχω φρικαρει ειμαι κ@υλωμενος να το βολταρω κ δν μπορω να περιμενω...οσο για το αν αξιζει δν πιστευω να εχει η bmw κανενα 6κυλινδρο που να βγαζει 44 κιλα ροπη κ να ειναι τοσο βελτιωσιμο...το αμαξι ειναι βολτας κ προτιμησα αυτην την οδο γιατι για να ανεβεις στα 500 αλογα ειναι η πιο φθηνη κ αξιοπιστη λυση... 2jz GTE μιλαμε απο τουσ πιο δημοφιλεστερουσ κινητηρεσ στον κοσμο αν εχετε ιδεα...
πολυ ενδιαφερον! φωτογραφιες εχεις?
να φανταστω οτι και το αμαξι ειναι αδειο μεσα??
προσοχη οταν κυκλοφορεις ομως... καλυτερα μονο για πιστα γιατι στο δρομο με αυτο το αμαξι θα κλαψεις τα λεφτα που εδωσες, παει για κατασχεση αμεσως.
μα ο κινητηρας αυτος δε μπηκε ποτε σε Ε46 ...!?!? λεω κατι λαθος?
Κανονικα για να ειναι νομιμος πρεπει να δηλωθει ο κινητηρας στην αδεια κυκλοφοριας. Ο συγκεκριμενος -αφου δεν εχει ξαναγινει τετοια μετατροπη- θα πρεπει να περασει απο κτεο ελληνικου(αν θυμαμαι καλα) και να περασει ολα τα "τεστ" και να εχει σχεδια μηχανικου για την τοποθετηση.
πιθανον να γινεται αλλα μου φαινεται λιγο χλωμο
οσο για την κυκλοφορια ειναι λιγο χλωμα τα πραγματα αλλα θα παω με την ψυχη στο στομαεξωτερικα ειναι ενα γνησιο 320cι ουτε προφυλακτηρεσ δν εχω αλλαξει καν...με τα σαλονια του μεσα ολα κομπλεσαν κανονικο αυτοκινητο...απλα αν σε μπλοκο μου πουν να ανοικσω το καπω τοτε σκουραινουν τα πραγματα...θα εχω το τιμολογιο αγορας του κινητηρα αλλα κ παλι δν ειναι αρκετο...απ'οσο ξερω μονο bme κινητηρα πρεπει να βαλεισ μεσα σε bmw κ αφτο αναλογα να υπερβεισ 25 % του αυτοκινητου που εχει βγει απο το εργοστασιο...400 κυβικα πανω η 400 κυβικα κατω καπωσ ετσι παει...οσο για m3 follow https://youtu.be/fKdp78K0Gjk
φιλε μου τετοια ρισκα παιρνεις μονο οταν σου περισεουν λεφτα...
αν το αμαξι ειναι εξωτερικα μαμα και δεν φωναζει απο μακρια οτι ειναι "τερας",δεν προκαλεις με εξατμιση και πλαγιολισθησεις στο δρομο,αποκλειεται να ανοιξουν καπο.επισης δεν πρεπει να το λες σε οποιον ξερεις οτι φορας το ταδε μοτερ γιατι συνηθως "κσρφωνουν"στην εφορια τα "φιλαρακια" μας και δε ξερουμε απο που μας ηρθε!
αληθεια ε???ακου να δεις...οχι τιποτα γιατι εχω πολλους καλοθελητες...δν πιστευω παντως να εχω προβλημα...εδω σχεδον ολα τα bmw ειναι 316 κ εχουν 3λιτρα κ 2,5λιτρα μοτερ...τεσπα παντως σε θεμα μοτερ αν εριχνα 6,5 με 7 χιλιαρικα στο 2,2 το πολυ πολυ να το πηγαινα μεχρι τα 240 αλογα κ θα ημουν με τη ψυχη στο στομα μη μου κλασει...τωρα θα ειμαι με τη ψυχη στο στομα μη με σταμπαρουν οι *******...αν θα κινει υποψιεσ θα τις κινει απο κατι 6πιστονα galfer εμπρος κ θορυβο απο εξατμιση...intercooler kτετοια δν προκειται να φαινονται...θελω να σασ ανεβασω μια φωτο αλλα πωσ ανεβαζετε εσεισ εδω?
Για να ανεβάσεις φωτό,πήγαινε εδώ https://imageshack.us ;) και πόσταρε μας το λινκ ;)
Δεν ισχυει αυτο......στην χειροτερη να φαει προστιμο για αδηλωτο μοτερ....ασε που κανεις δεν θα καταλαβει οτι ειναι ΤΟΥΟΤΑ μοτερ,οποτε παιξτο κινεζος και πες οτι ειναι τουρμπισμενο 6κυλινδρο και να'χεις τα τιμολογια μαζι σου ωστε να σιγουρευτουν οτι δεν ειναι κλεμμενο...τιποτα αλλο...
συμφωνω με τον mike σε έναν απλο ελέγχω δε παίζει το αυτοκ θέλει ράμπα για να δουν (είναι κ δήλωμενος 6κύλινδρος) τον αριθμό κινητήρα εκτός άμα γίνει καταγγελία κ ασχοληθούν σοβαρά μαζί του
απλά θα χει μικρο πρόβλημα στ κτεο + μεγάλο με τ ασφαλιστική σε περίπτωση τροχαίου
Μην ψαρωνετε ρε με τις αλλαγες μοτερ!Αν ηξεραν οι αστυνομικοι να ξεχωρισουν τετοιες αλλαγες θα δουλευαν μηχανικοι και θα βγαζανε καλυτερο μεροκαματο απ'το δημοσιο....Προχωρατε αφοβα!2jz,S2000,SR20,RB26 βαλτε αλογα στις BMW σας!!!Για ΚΤΕΟ στειλτε μου pm....
Παρακαλεισθε να μην γραφετε για παρατυπιες και παρανομίες. Δεν ξερετε σε τι περιπετεια μπορει να μπει καποιος που τυχον παρασυρθεί. Επειτα μη ξεχνατε οτι ειναι δημοσιο φορουμ.
Ο καθενας ας ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του και ας αφησει τις προτροπες τετοιου ειδους