https://www.youtube.com/watch?v=8qaoVjw-qBI
Printable View
το γουστάρω πάρα πολύ το Ε30, αλλά απο τα δύο θα διάλεγα το Ε190...αυτό και το 155, είναι
τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα που έχουν περάσει απο την ιστορία του DTM.
εεε ητανε και αυτο τρομερο...
https://images.mediaportal.kiev.ua/u...201-9_1024.jpg
https://www.190teile.de/Grafiken_Pre...ericht_004.jpg
https://www.motorworld.net/gallery/d...Evo_II_062.JPG
https://images.mediaportal.kiev.ua/u...01-11_1024.jpg
https://images.mediaportal.kiev.ua/u...a2002f6896.jpg
https://images.mediaportal.kiev.ua/u...EVO2/gal15.jpg
Οποιος εκθειαζει τα μερσεντε κινδυνευει με μπαν.
Το μονο αυτοκινητο με φτερουγα τυπου απλωστρας που εχει αποτελεσει ονειρο.
Υπεροχο!
ειχα την τυχη..ενας φιλος να εχει ενα 190e evo1 2.3 16v με τα 185ps..και το εχω οδηγησει και καποιες φορες..και μπορω να πω οτι ηταν ενα πολυ καλο αυτοκινητο και "κοντραρε" στα ισα την m3 σε αρκετους τομεις...και απλα δεν ειχε το στροφαρισμα του m3..σαν στριψιμο και παντες στα καταλληλα χερια μπορει να κανει πολλα πραγματα..ειμαι bmw-δακιας..αλλα πρεπει να ομολογησω οτι και η mercedes ειχε βγαλει ενα πολυ καλο αμαξι..το οποιο ομως ποτε δεν γνωρισε την επιτυχια της m3 e30...και που ειναι πολυ καλυτερο απο τα σημερινα amg..
ειχε και πολλαπλους συνδεσμους πισω
αν δεν κανω λαθος ηταν το 1το αμαξι μαζικης παραγωγης που εφαρμοσε τους πολλαπλους συνδεσμους στην πισω αναρτηση
το 190ε εχει ατερμονα μπροστα αν θυμαμαι καλα..για οσους δεν το γνωριζουν!!!
Καλά κοιμηθείτε!
Μ3 Ε30 Sport Evo και τα μυαλά στα κάγκελα!!!
https://lh3.ggpht.com/_KcgBwzAEDl0/R...U/DSC04475.JPG
ενταξει τωρα...εμεις το ψαχνουμε σε φωτο
εσεις το'χετε μεσ'το γκαραζ...
:(
ε δεν νομίζω ότι το 190 είναι και χάλια...μαρκάν το καλύτερο αυτοκίνητο που βγήκε ποτέ απο την μερσεντές.
+ του ότι το αμάξι έχει γράψει και αυτό την ιστορία του...γούστα είναι αυτά, αλλά αν ήταν να διαλέξω ένα απο
τα δύο, πραγματικά δεν ξέρω τι θα διάλεγα...σίγουρα η ζυγαριά κλείνει πιο πολύ σε ένα Ε30, αλλά εκείνη την
στιγμή, θα έπεφτε πολύ σκέψη...
H σύγκριση του e30 m3 με οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι ατυχής.... thumb
ας είχα έστω μια ιταλική Μ3 (320is e30) σε τέλεια απόλυτα εργοστασιακή κατάσταση.......
δεν νομίζω φίλε.
ειδικά όταν η σύγκριση γίνεται ανάμεσα σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα...
για σένα ίσως να είναι άκυρη. απο την άλλη όμως, μιλάμε για αμάξια
που κυκλοφόρησαν την ίδια ακριβώς εποχή, μιλάμε για αυτοκίνητα
που χρησιμοποιήθηκαν σαν αγωνιστηκές πλατφόρμες, μιλάμε για τα
απόλυτα αυτοκίνητα της εποχής τους.
προσωπικά πιστεύω πως είναι τελείως άκυρο να σνομπάρουμε ένα
αμάξι σαν το 190 μόνο και μόνο επειδή φέρει το άστρο στο καπό...και
εγώ είμαι φανατικός αντιμερσενταδάκιας (ίσως και πιο πολύ απο τα άουντι),
αλλά η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο αξίζει respect, τουλάχιστο απο
όσους έχουν έστω και λίγη αυτοκινητιστική παιδεία.
αχχχχχχ μην το λες μην το λες......υπαρχουν κι αλλα ονειρα με φτερουγα οπως αυτο που στο dtm μοιρασε το τσαι του αιωνα σε ολα (μεσα σε αυτα και το λατρεμενο μας Ε30)
https://www.youtube.com/watch?v=4xRiYQv72T8
Ο πατέρας μου πάντως είχε μια 190Ε από το 1991-1997 και ομολογώ πως ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο για την εποχή του. Όχι τόσο παιχνιδιάρικο όσο η Ε30 (λόγω πίσω άξονα) αλλά ασφαλέστερο οδηγικά και πολύ πιο άνετο.
Τελικα αυτα τα γερμανικα της εποχης 'ογδοντα-τοσο' μεχρι 'ενενηντα-τοσο'
ητανε πολυ σκυλια.
Κριμα που δεν τα φτιαχνουνε πλεον ετσι...
ενταξει ειμαστε καμενοι με τα bmw μας αρεσουν...
αλλα ας ειμαστε και λιγο αντικειμενικοι
το ε30 ειναι τρελα!
με λιγο ψαξιμο..βρηκα την ιστορια του dtm..αξιζει τον κοπο πιστυευω..
https://www.dtm.com/historie.php?lang=en&
και ένα πολύ ωραίο review για το πολύ ωραίο αμάξι.
https://www.gtcarreviews.com/id163.html
Έψαξα αλλά δε μπόρεσα να βρω ένα ξένο άρθρο της εποχής που είχα ανεβάσει και το οποίο έλεγε ΠΟΣΟ ανώτερο αυτοκίνητο ήταν το (πολιτικό) Ε30 Μ3 από το (πολιτικό) 190 (το 2.3). Σε μοτέρ, αίσθηση, τιμόνι, κιβώτιο, κράτημα, τα πάντα δηλαδή.
Για μένα δε τίθεται καν θέμα σύγκρισης των δύο, ναι respect και στο benz για την αγωνιστική του καριέρα, όμως αν είχα τη δυνατότητα για τέτοιο αυτοκίνητο κάποια στιγμή στη ζωή μου, το Ε30 θα ήταν εξαρχής μονόδρομος.
Συμφωνώ απόλυτα στο παραπάνω...
είχα την τύχη να κάνω πολλά χλμ με "ιταλικό m3" (320is) (στην ελλάδα->είχε εισαχθεί από ιταλία) και με 190 2.3 (στην αγγλία) .... καμμία σχέση - μιλώντας για τις πολιτικές εκδόσεις πάντα -> το BMW ακόμα και στα 2.0 λίτρα ήταν αλλού - πόσο μάλλον το Μ3 ...
(δεν θα ξεχάσω το κράτημα της 320is, το στήσιμό της, τον ήχο του πολυπετάλουδου.... τον τρόπο που ντρίφταρε.....αλλά και το πως πήγαινε οδηγώντας με γραμμές )
:original:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...RT&tabNumber=2
+1 και απο μενα για το 190 που ειναι υπεροχο,στροφαρει πολυ ψηλα και ειναι μοναδικο.δεν γνωριζω αλλα εγω προσωπικα δεν εχω δει ουτε μετατροπη 190 σε EVO 2.απο γνησιο ειχε κανεις οδηγικη εμπειρια ? εισηχθη στην ελληνικη αγορα?
Δεν συγκαταλέγομαι στους Ε30 maniacs. Ούτε του έχω καμμιά ιδιαίτερη αδυναμία. Για να καταλάβετε προτιμούσα μια Ε36 Μ3 απο μια αψεγάδιαστη γνήσια Ε30 Μ3. :innocent:
Και ούτε είμαι και κανένας αντι-ΜΒ.
Καλή η 190 16v αλλά δεν μπορούμε να την βάλουμε πλάι στην Ε30 Μ3. Ούτε για αστείο.
Η Ε30 Μ3 σέρνει έναν αυτοκινητιστικό μύθο πίσω της απο οπαδούς όλων των εταιριών. Κάτι που σε καμμία περίπτωση δεν έχει κατορθώσει η 190. Όλα κι' όλα.........
Εγώ έχω μια χαζή απορία...Τί απέγιναν όλα αυτά τα αυτοκίνητα (ΒΜW M3 E30,Mercedes 190 Evo, Ford Sierra Cosworth κτλ κτλ) που έτρεχαν κάποτε στο DTM?Υπάρχουν ακόμα σε κάποια αποθήκη ή καταστράφηκαν?
Η 190Ε σε διαφορες μορφες ειναι πολυ σπανια στην Ελλαδα.Βγηκε σε 2.3-16v σε 2.5-16v σε 2.5-16v EVO1 και σε 2.5 16v EVO2.
Στην Ελλαδα υπαρχουν γνησια 2.3-16v,υπαρχουν 2.5-16v γνησια και υπαρχουν τελειο οπως ειδα προσφατα 2.5-16v ΕVO1 μετατροπη και 2.5-16v EVO2 μετατροπη.
Ολα ειναι πιο σπανια απο την Μ3 Ε30 στην Ελλαδα μιας και ειχε λιγοτερη απηχηση απο την Μ3 Ε30.Δεν παυει ομως να ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο ειδικα στις μορφες EVO1 και EVO2.
πάντως μιλάμε γι απολύ σπάνιο αμάξι γενικά...ακόμα και γερμανία στις αγγελείες, υπάρχουν
πάαααααααααρα πολύ λίγα κομμάτια που πουλιούνται, και φυσικά κάνα δυο καλά ξεπερνάνε
τα 50 χιλιάρικα...
πολύ bad ass αυτοκίνητο, και η ζάντα του πολύ μπροστά για την εποχή του...ίσως απο τις πιο
ωραίες που έχουν φορεθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής, μαζί με τις bbs των Μ3 Ε30, Μ3 CSL.
στο 1:42 - 1:45 του βιντ. το Ε30 ειναι αριστουργημα το πως μπαινει στη στροφη πως στεκεται και απο φινετσα κλασεις ανωτερο απο το χοντροκομμενο μερσεντες