Επειδή δε σπάνε μόνο οι S54...
Το θέαμα που αντίκρισα σήμερα το μεσημέρι στο συνεργείο. :shok::shok:
Printable View
Επειδή δε σπάνε μόνο οι S54...
Το θέαμα που αντίκρισα σήμερα το μεσημέρι στο συνεργείο. :shok::shok:
Και μετά σου λέει καινούρια αμάξια, τεχνολογία, αξιοπιστία :whistle:
...δεν είναι μόνο ένα.
Ειναι Δ Υ Ο δηλαδή;
Ουπς, ρεε τι εγινε εκει?
Kώστα S85 εννοείς ε?
Για πες, τι έδειξε η νεκροψία?
πωπω...βιασμένο μοτέρ
τρελό το μπούμ...και τρελή τύχη με τέτοιες τρούπες που δεν τα πάτησε τα λάδια που έφυγαν.
τελικά πιστόνι ήταν αυτό εεε???γιατί είχα σκοπό να το ρωτήσω. μιλάμε κομμάτια έγινε...απο
τι προήλθε τέτοιο αποτέλεσμα???μήπως ο τύπος τυρούσε πιστά τις οδηγίες της αντιπροσωπείας
με τις αλλαγές λαδιών στα 20κ χιλιόμετρα???ή μήπως είναι απο αυτούς που με το που μιζάρουν
το αμάξι δεν αλλάζουν ταχύτητα κάτω απο τις 7500???
Μηπως να μαθαιναμε και ποσα χλμ εχει στο κοντερ το Μ5?
Θωμα τοσο καιρο φωναζεις για την συντηρηση και τις αλλαγες λαδιων στον S54 γιατι να διαφερει η συντηρηση και σε αυτου τον τυπο το μοτερ. Αμα αλλαζε λαδια καθε 20.000 χιλιομετρα τυχερος ηταν που ανοιξε μονο 4 τρυπες 44 επρεπε να ειχε ανοιξει.
πάντως απο την δική μου εμπειρία με τον s54 που θεωρείτε υπερευαίσθητος έναντι του
s85, με σωστή συντήρηση και ανθρώπινο δούλεμα, (δλδ να το σπάσεις μετά απο καλό ζέσταμα,
να το αφήσεις να κάτσουν τα λάδια πρίν σβήσεις κτλ κτλ) δεν έχει κανένα θέμα...το δικό μου
είναι με σχεδόν 170 χιλιάδες χιλιόμετρα, και δεν κάνει κιχ...
απο τι εγινε κωστα εμαθες?
δεν γινεται τετοια ζημια να προηλθε απο παλια λαδια, ουτε απο κρυο πλακωμα...
Και γω ετσι λεω...
Κοιτα το αποτελεσμα απο κρυα πλακωματα δεν μπορει να ειναι τρυπηματα, τα δε παλια λαδια ειναι σχετικο... Αν θυμασαι στο θρεντ που ειχε κανει ο Σταματης για την διαρκεια των λαδιων (τα ειχε στειλει σε επισημο τεστ - μετρησεις) δεν δικαιολογουν τετοια συμπτωματα.
Μηπως ηταν κανενα ελαττωματικό και θελουν να αποφυγουν την ευθυνη? (λεω εγω τωρα...)
Ρε παίδες να φέρω το CSI Athens να το ψάξει καλύτερα?
Όπως είπα
α. το είδα και έμεινα μακάκας.
β. ρώτησα αν μπορώ να το φωτογραφήσω και να σηκώσω θρεντ.
γ. όταν ρώτησα τι το προκάλεσε, πήρα τη παραπάνω απάντηση.
Θα ρωτήσω και τη Παρασκευή που θα ξαναπάω για κάτι δουλειές μπας και μου διέφυγε κάτι, αλλά απ όσο ξέρω η ακοή μου είναι ακόμα 10/10.
:)
Εν τω μεταξύ ήταν αυτό εδώ το κτήνος δίπλα (~900 ΗΡ) και μου φτιαξε λίγο τη διάθεση.
:drool all over da place: :original:
Κώστα ειναι λογικό το φιλοθεάμων κοινό να διψά για παραπάνω λεπτομέρεια...δε βλέπουμε συχνά S85 μοτερ σώβρακο!
χωρις να εχω δει το μοτερ απο κοντα, ετσι οπως φαινεται θα πιθανολογουσα οτι ειναι ζημια απο υπερστροφαρισμα.
δηλαδη καποιος "σουγιας" προγραμματιστης ανεβασε τον κοφτη (ή τον εβγαλε τελειως κατα λαθος?) με αποτελεσμα το μοτερ να σπασει.
δευτερη πιθανη αιτια ειναι απο χρηση προσθετων λαδιου ή βενζινης (ή και παρατεταμενη χρηση αγωνιστικου καυσιμου).
ισως και συνδυασμος αυτων των δυο...
εχω δει παρομοιες ζημιες λογω αυτων που προανεφερα...
και πιθανως δεν θα μαθουμε την αληθεια καθως συνηθως σε αυτες τις περιπτωσεις οι εμπλεκομενοι προτιμουν να αφηνουν θολο το τοπιο...
Κατ αρχη ευχαριστουμε το Κωστα που σκεφτηκε να τραβηξει φωτο και ανεβασε ενα ακομη ενδιαφερον θεμα που μας δινει την ευκαιρια για συζητηση
Και ετσι για να κανουμε κουβεντα, εχω δει παρομοια εικονα σε αγγλικο site οταν σε μοτερ απο Ζ4 όπου σε γκαζια και προσπαθεια για γρηγορη αλλαγη αντι να μπει η 6η μπηκε 2α....
Δεν είμαι όμως εγώ Γιώργο ο ειδήμων για να κάνει συζήτηση πάνω στο θέμα.
Όπως ξέρεις, έχω ζητήσει αρκετές φορές από τον συγκεκριμένο μηχανικό να συμμετέχει στο φόρουμ με τις πολύτιμες - πάνω στα bmw / porsche - γνώσεις του, χωρίς όμως αποτέλεσμα, μιας και το πρόγραμμά του είναι ιδιαίτερα φορτωμένο (ακόμα και τις Κυριακές).
Όπως υποσχέθηκα, τη Παρασκευή που θα ξαναπάω, θα ρωτήσω περισσότερες πληροφορίες.
Λοιπόν με βάλατε στη πρίζα και τον πήρα τηλέφωνο.
-Το αμάξι έχει 155.000 χλμ.
-Το αμάξι έκανε σπάνια συντήρηση, δεν άλλαζε λάδια ούτε καν όταν άναβε η σχετική ένδειξη.
-Άλλαζε / συμπλήρωνε λάδι με άλλη ρευστότητα από εκείνη που προτείνει ο κατασκευαστής.
-Το αμάξι δεν φοράει πρόγραμμα.
-Ναι η ζημιά έγινε κάτω από WOT, το μοτέρ κόλλησε (δεν έστελνε καν λάδια η αντλία λαδιού). Δεν έγινε υπερ-στροφάρισμα.
-Ο ιδιοκτήτης έχει άλλα 14 αυτοκίνητα και ειλικρινά στα @@@ του.
-Παραγγέλθηκε καινούριος κινητήρας.
Το συγκεκριμενο porsche παντως ειναι προς πωληση :
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1425051/
λογικό και επόμενο είναι να έχει αυτό το αποτέλεσμα...αυτό είναι τρανή απόδειξη
πάντως τι μοτεράκλα είναι το ν10...άντεξε κάτω απο αυτές τις συνθήκες για 155κ
χιλιόμετρα...
όσο για αυτό,
θυμάστε μια παρόμοια κουβέντα που είχαμε σχετικά με την αλλαγή λαδιού πάνω
στα συγκεκριμένα μοτέρ???
και κάτι απο τα παλιά...
πιτσιρικάς όταν είμουν, νομίζω τρίτη δημοτικού, ετοιμαζόμασταν οικογενειακός
να πάμε εκδρομή με ένα 320 Ε21 που είχε τότε ο πατέρας μου...πάντα μου έδινε
τα κλειδιά για να βάλω μπρός το αμάξι, μιάς και απο τότε είχα τρέλα με τα αυτοκίνητα.
ήταν λοιπόν ένας φίλος μου απο την γειτονιά, στον οποίο πείγα να κάνω μόστρα.
βάζω λοιπόν μπροστά, και με την μία πατάω τέρμα γκάζι και κοφτιάζω στην νεκρά.
αποτέλεσμα να πάμε εκδρομή με το ρενάκι, εγώ να έχω γίνει μαύρος απο τις
σφαλιάρες,
και το μπεμπέ να έχει καρφωμένη βαλβίδα...πολά γέλια.
Εγω εχω μια απορια...Εχεις διαθεσει τοσα λεφτα για να εχεις ενα τετοιο αμαξι και τσιγκουνευεσαι να πας να αλλαξεις ενα λαδι??σαν τον αλλο με το m3 που σκοτωθηκε(που το ανεβασε παλι αν δεν κανω λαθος ο Monsta) και τα λαστιχα του ηταν για τα σκουπιδια...
ΥΓ:μαλλον ειμαι πολυ περιεργος....
Σε αλλες εποχες (δηλ πριν καμια διετια) το αμαξι αυτο θα ηταν πραγματικη ευκαιρια! (ακομη και με τις τιμες της τοτε εποχης). Τωρα με την οικονομικη αβεβαιοτητα που διανυουμε δεν ειναι ευκολο πραγμα να διαθεσεις 65 χιλιαρικακια για αυτοκινητο. Και βεβαια εχε υποψιν οτι το κραου σε αυτα τα αυτοκινητα, που βρισκονται σε αυτο το βαθμο βελτιωσης, θα κοστιζει παρα πολλα χρηματα. Δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο, αλλα εχουμε παραδειγματα εδω στην Ελλαδα απο porsche που εκαναν Λευκη (αλλα και Μαυρη) ανασταση νωριτερα thumb. Σε αυτα τα σταδια βελτιωσης ολα μπορουν να συμβουν, ακομη και στα porsche.
Παρολα αυτα και μενα μου αρεσει πολυ το συγκεκριμενο....
Υ.Γ.
Εγω βεβαια θα το επαιρνα και για ενα αλλο λογο. Για να περναω τον Σταθη και τα καλοκαιρια με τον καυσωνα. Σταθη ετοιμασου :tease:
άρα δλδ δημήτρη, ο στάθης σε περνάει τώρα με το κασόνι???
αααααααα τώρα είδα...μόνο τα καλοκαίρια...:D
κυριοι το μοτερ εσπασε απο υπερθερμανση
και εξηγουμαι.
πηγαινε το μοτερ ταπα.
οι μπιελες ειχαν αρχισει να κουραζονται απο το πολυ πανω-κατω.
μια απο τις δεκα φωναξε απιβδισμενη...."ΑΑΑΑΑΑΑΑ δε μπορω αλλο εδω μεσααααα....εχω σκασει απο τη ζεστη και την ταλαιπωρια.....ΘΑ ΒΓΩ ΕΞΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΛΙΓΟ ΑΕΡΑ"
"ΜΗ-ΜΗ-ΜΗ" της φωναζαν οι αλλες εννια
Αυτη ομως ανενδοτη.
Εκανε ενα κρρρρακ και βγηκε!!!!
Και μετα απο αυτη ακουλουθησαν και αλλες....