Λίγο help όποιος γνωρίζει. Πρέπει να της βάλω τα καινούρια της δώρα...
https://dl.dropbox.com/u/451227/Beem...10420-2103.jpg
https://dl.dropbox.com/u/451227/Beem...10420-2103.jpg
Printable View
Λίγο help όποιος γνωρίζει. Πρέπει να της βάλω τα καινούρια της δώρα...
https://dl.dropbox.com/u/451227/Beem...10420-2103.jpg
https://dl.dropbox.com/u/451227/Beem...10420-2103.jpg
Ο λεβιές είναι σίγουρα τραβηχτός προς τα πάνω. Το χειρόφρενο δεν ξέρω.
To χειροφρενο πρεπει να ειναι τραβηχτο προς τα μπροστα.
Σχεδον σε ολα τα BMW βγαινει τραβηχτα με πολυ μα πολυυυ δυναμη ο λεβιες των ταχυτητων και ταυτοχρονα και στριφογυρισμα δεξια αριστερα για να χαλαρωσει.Εγω στο 46αρι το εβγαλα ετσι αν και καποια στιγμη νομιζα οτι θα βγει μαζι με τις ντιζες!! (τι παλικαρι εεεεε!!) Το δε χειροφρενο εβγαλα ολη την κονσολα του χειροφρενου για να το αλλαξω,εδω ισως να διαφερουν τα δυο μοντελα,αυτα απο εμενα
Το θαθμαν ειναι θτη θεθη του???
Όλα καλά. Μόνο το χειρόφρενο δεν άλλαξα.
Οπότε έχουμε:
Ταχύτητες: Πιέζουμε τα 4 clips και ξεκουμπώνει η φούσκα. Τραβάμε δυνατά προς τα πάνω.
Χειρόφρενο: Πιέζουμε τα 5 clips και ξεκουμπώνει η φούσκα. Τραβάμε δυνατά προς τα εμπρός. Κόβουμε το cable tie που κρατάει το δέρμα με το λεβίε, βάζουμε τον καινούριο και δένουμε με άλλο cable tie
https://dl.dropbox.com/u/451227/Beemer/handbrake.jpg
Καλά ποιότητα έτσι; Μέχρι και το cable tie είναι Panduit.
Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.
Μια μικρή διαφωνία με τον Νίκο πιο πάνω. Δεν πρέπει να στρίβουμε τον λεβιέ για να τον βγάλουμε. Εχει μια λεπτή πλαστική ασφάλεια πάνω η οποία "θυληκώνει" σε μια φρέζα η οποία αμα σπάσει μετά όχι μόνο βγαίνει για πλάκα ο λεβιές αλλά γυρνάει κιόλας. Το έπαθα στο 46άρι και έμαθα για αυτό λέω να μην το στρίψεις.
Πάλι καλά dr. bilouko που τέλειωσες. Να δούμε και τα καλούδια σου :)
Τα καλά καλούδια θα σταλούν την άλλη Παρασκευή:
1.BMW 3 series E92 coupe E93 convertible M Package
2.BMW Performance 3 series E92 E93 Diffuser one exhaust pipe, primed
3.Air ducts
4.Engine cover
:thumbsup:
Νίκο το έκανα αυτό αλλά δεν έκανε τίποτα και προχώρησα σε πιο σκληροπυρηνικά μέτρα. Κατασκεύασα δακτυλίδι - χιτώνιο απο τεφλόν στον τόρνο με μικρομετρική ακρίβεια και ακολουθώντας την κωνικότητα του λεβιέ και του πομώλου (γιατί λεβιές είναι το μεταλλικό αξονάκι του επιλογέα) και ενώ έσφιξε στην αρχή μετά απο κανένα μήνα άρχισε να πατινάρει.
στο δικο μου 46αρι που ειναι αυτοματο το σαζμαν πως βγαινει το πομολο?
εχει εκεινο το κουμπακι-μπουτον, κ το φοβαμαι στο τραβηγμα.
Την ίδια απορία είχα κι εγώ για τον λεβιέ ώσπου με έβγαλε από τον κόπο ένας τεχνικός σε ιδιωτικό κτεο. Τι εννοώ, όταν άφησα το αμάξι μου έξω στον χώρο υποδοχής για να το πάρει ο "τεχνικός" και να το περάσει από τον έλεγχο ο λεβιές ήταν στην θέση του, όταν τελείωσε τον έλεγχο ο λεβιές ήταν βγαλμένος και απλά σχεδόν ακουμπισμένος (στραβά) πάνω στην ντίζα, όταν πήγα και του ζήτησα εξηγήσεις μου απάντησε ότι νόμιζε πως ήταν τραβηχτή η όπισθεν, ρε μεγάλε του λέω ντε κα βε είναι ...έλεος.
Από τότε ποτέ δεν σφήνωσε σωστά και όταν κάνω γρήγορη αλλαγή :whistle: κουνιέται.
(άρα μάλλον έχει δίκιο ο Στράτος για την σφήνα που σπάει αν το στρίψεις)
Φανταζομαι τρελαθηκες Στεφανε!! Σκεψου εμεις τα προσεχουμε σαν τα ματια μας μην κανουν τικ και να σου κανει ζημια ενας ασχετος! Εγω βγαζω την βερα οταν οδηγω για να μην κανει σημαδακια ο λεβιες που ειναι αλουμινιο και να τον ξηλωσει αλλος ??? Ε ειναι καπως
Και μιας και μιλάμε για μικροαλλαγές, έχω άλλο ένα καλούδι που πρέπει να βάλω. Αυτό στη φώτο. Ξέρει κανείς λεπτομέριες; Μου είπαν σίγουρα να είναι σβηστή η μηχανή (αερόσακος). Οι βίδες είναι Torx;
https://dl.dropbox.com/u/451227/Beemer/m_wheel.jpg
Και μία ερώτηση που μου ήρθε. Υπάρχει ο αντίστοιχος λεβιές για Ε92/Ε93 φωτιζόμενος;
Πρεπει να βγει ο αεροσακος.Μολις βγει θα δεις οτι ειναι 3 βιδες torx.Το αυτοκινητο σαφως και πρεπει να ειναι σβηστο μη σου σκασει κανας αεροσακος.Ψαξε για κανενα DIY στο νετ.
Ο αερόσακος όμως είναι κουμπωτός και θέλει λίγο τέχνη για να βγεί...ΤΟ κλειδί σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση πάνω στη μίζα!!
Δεν ειναι δα και τπτ τρομερο ο αεροσακος.Δυο σχετικα μακρια και λεπτα κατσαβιδακια χρειαζονται.
Δεν χρειαζεται καν να αφαιρεθει ο αεροσακος.Ακομα πιο ευκολο λοιπον
Ναι δεν είναι σαν τα Ε46 που μου βγήκε η πίστη μέχρι να δω πώς βγαίνει ο αερόσακος!