ο τιμωρός του 2012 Nissan GTR
https://www.youtube.com/watch?v=nL6l...layer_embedded
Printable View
ο τιμωρός του 2012 Nissan GTR
https://www.youtube.com/watch?v=nL6l...layer_embedded
american muscle....δεν εχει επαφη το gtr απλα!!!απο ρεπριζ απλα δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ των δυο...
καλα, αυτο το αμαξι ειναι μοναδικο...
:salias:
https://www.carsdesign-review.info/i...d-gt%20(6).jpg
Aπλα respect φανταστειτε με τετοια ροπη τι θα κανει στο drift :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok:
Δεν θα κρεμαει ποτε!!!!!!!!
παντα η ford εβγαζε αμαξια για το κοινο με μετριες επιδοσεις αλλα παντα ειχε και κατι για τον γρηγορο οδηγο που αυτο το κατι απλα ηταν παρα πολυ γρηγορο...βλεπε cosworth
Καλά για πλάκα το έχει το GTR...
To Fordάκι όλα τα Λ7!
Κωστα το συγκεκριμενο Ford δεν ειναι stock (pulley & tune που σημαινει->οτι εχει αυξημενη πιεση και το tune που ειναι κατι γενικο και μπορει να περιλαμβανει διαφορα αφτερμαρκετ πραγματακια)
Αν το συγκριναμε με ενα modified GTR πχ switzer P800 τα αποτελεσματα δεν θα ηταν ιδια. Και το σημαντικοτερο...σε road test και κανονικες συνθηκες η σε ποιοτητα ασφαλτου Made in Greece τα αποτελεσματα θα ηταν ακομη πιο υπερ του Nissan. Το θεμα δεν ειναι μονο ποσα αλογα εχεις αλλα ποσο συχνα μπορεις να τα αξιοποιησεις. Παντως και το ford ειναι 'εργαλειο'
Ναι το πρόσεξα Δημήτρη. Απλά τ αμάξι είναι πολύ πορωτικό γι αυτό το ανέβασα.
σαν το ford gt, κανένα μα κανένα άλλο...είναι το απόρθητο όνειρο...
Ποιος ο λογος να βελτιωσεις το GT....???...????.....??????
https://www.youtube.com/watch?v=-2SN...&feature=feedf
:hyper:
:salias:
μου εδωσε την εντυπωση οτι σταματουσε τον χρονο κ περναγε το GTR η και οτι απλως το γραπωνε με ενα χερι κ το γυρνουσε πισω του ... :D
Μονο εγω αν μου τα χαριζανε και τα δυο θα κραταγα το τζαπονι?
Κι εγω το τζαπονι θα κρατουσα, γιατι με την αμερικ(λ)ανια, θα ημουν μονιμος κατοικος συνεργειου.
Ο φιλος μου με το Focus RS, που ομως το σκιζει κανονικα, εχει γινει ο καλυτερος φιλος του συνεργειου και της εγγυησης της Ford.
Παντως στο βιντεο, το GTR ειναι ανυπαρκτο μπροστα στο GT.
Στην ισιαδα δε πα να πηγαινει οπως θελει, ας μενει το gt πισω. Απο κει και περα ομως ???
Για τα φορντ - νομιζω οτι αλλη η φορντ στην αμερικη, αλλη η ευρωπαικη
Αμερικανικο προϊον και ποιοτητα ειναι συνηθως ασυμβατες ενοιες.