-
C&D: 1M vs TT RS vs Infinity IPL G37
-
το κόλλημα μου μέσα που έχω με τα τούρμπο...:ranting2:
τελικά μου έχουν αφήσει κουσούρι τα προηγούμενα
μου αυτοκίνητα...δεν ξέρω τι να πώ. όλα μπορώ να
τα δικαιολογήσω. τα ρημάδια τα τούρμπο πάνω στις
πλατφόρμες των ///Μ με τπτ...παρωπείδες φούλ.:original:
όσο καλό και να είναι εδώ μου κάθονται...για να'μαι
και ειλικρινής, θα την πώ την αμαρτία μου. το ΤΤ,
τολμώ να πώ πως μου αρέσει και αυτό, αλλά και τα
νούμερα του...
-
χμμμμ όχι πως έχει καμία σχέση η πούτσ@ με τη βούρτσα, αλλά τούτο εδώ το ΤΤ είναι ένας πύραυλος σε 4 ρόδες. Δείτε το 0-100 (0-60) και το 1/4 mile με του GT3.
https://img.photobucket.com/albums/v226/EKaru/1-47.png
-
Θωμά, κοιτα στο flexibility που στο rs δινουν 1/5 ενώ στο Μ 4/5, οσο και στο ατμοσφαιρικό ινφινιτι.
Υποκειμενικές κρίσεις αυτές, αλλά αποτυπώνουν μια εικόνα.
-
Αυτό δε το κατάλαβα. Μήπως πρόκειται για λάθος? Δεν είναι flexible αυτή η μοτερούκλα?
-
Θα το κανω λιανά τοτε white boy:
Δύο ομόνυμα κλάσματα, 1/5 και 4/5, ποιό είναι μεγαλύτερο (και καλυτερο);
-
2 Συνημμένο(α)
το πορτοκαΛί γαμεί
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Monsta
Αυτα ειναι απλως πολυ μικρα νουμερα.
0.2 δευτερολεπτα και 0.02 g.
Η ψυχη μετραει !
Ασε που 0-130 ml το βι-νταμπ εχει 17 ενω το Πορσικο 14,7.
:thumbsup:
-
Εμενα γιατι μαρεσει περισσοτερο το TTRS:whistle::hystericalbs1:
Παρατηρησατε και τις τιμες πωλησης????:ranting2:
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
gnx
Αυτο το χρωματάΚ σ'αρέΣ;
Εμένα... μα καθόλου... Προτημώ με 1000 το πορτοκαλί... :thumbsup:
-
Κι ομως ζωντανό, στον ήλιο είναι απίστευτο!
-
https://www.youtube.com/watch?v=ISqOm2Ecwn4
λεει βαλανε πιο φαρδια λαστιχα μπροστα για να περιορισουν την υποστροφη...
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
panos90
λεει βαλανε πιο φαρδια λαστιχα μπροστα για να περιορισουν την υποστροφη...
Ναι, αυτοι θα βαζουνε 255 μπρος, 225 πισω !!
:th_Laie_67-1:
-
-
1 Συνημμένο(α)
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
gnx
Θα το κανω λιανά τοτε white boy:
Δύο ομόνυμα κλάσματα, 1/5 και 4/5, ποιό είναι μεγαλύτερο (και καλυτερο);
Eat me you hilly billy red neck :tease:
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
gnx
Αυτο το χρωματάΚ σ'αρέΣ;
I think I just threw up in my mouth
-
Εμενα αυτο το αμαξι μ αρεσει.....αλλα με τα λεφτα που εχει εδω (πανω απο70) που σημαινει οτι με ενα καλο επιπεδο εξοπλισμου παμε χαλαρα στα 80+.....υπαρχουν αλλα εργαλεια.......Μ......η και μεταχειρο πυραυλο..:thumbsup:
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
ttjohn
Εμενα γιατι μαρεσει περισσοτερο το TTRS:whistle::hystericalbs1:
Παρατηρησατε και τις τιμες πωλησης????:ranting2:
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Thomelef
το κόλλημα μου μέσα που έχω με τα τούρμπο...:ranting2:
τελικά μου έχουν αφήσει κουσούρι τα προηγούμενα
μου αυτοκίνητα...δεν ξέρω τι να πώ. όλα μπορώ να
τα δικαιολογήσω. τα ρημάδια τα τούρμπο πάνω στις
πλατφόρμες των ///Μ με τπτ...παρωπείδες φούλ.:original:
όσο καλό και να είναι εδώ μου κάθονται...για να'μαι
και ειλικρινής, θα την πώ την αμαρτία μου. το ΤΤ,
τολμώ να πώ πως μου αρέσει και αυτό, αλλά και τα
νούμερα του...
https://i136.photobucket.com/albums/...of-trust-2.gif
Το ΤΤ RS είναι αναμφισβήτητα πιο αποδεκτό από το Infinity, το οποίο μοιάζει σα να βγήκε από τον αντιδραστήρα Νο. 2 της Φουκοσίμα. Κατά την ταπεινή μου άποψη όμως, απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί όμορφο. Υπερβολικά κραυγαλέο, ναι, θα το έλεγα. Σύμφωνοι, και η 1Μ δεν πάει πίσω αλλά γλύτωσε τουλάχιστον τις διχρωμίες στα σπόιλερ και τις μεγάλες αεροτομές.
Respect στις επιταγχύνσεις από στάση του ΤΤ που -ελέω τετρακίνησης- ντροπιάζουν υπερκατασκευές όπως η GT3. Respect όμως και στις πλευρικές επιταγχύνσεις της 1Μ που κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ. Ρίξτε μια ματιά σ' αυτό το 0,97g.
-
Το ΤΤ παράγει νούμερα για τα χρονόμετρα. Φοβερό μοτέρ, αλλά 'αυτοματοποιημένη' ταχύτητα. Μαζί με DCT, AWD και launch control.....είναι κάτι σαν ένα μικρό Nissan GTR.
Με το 1Μ πρέπει να παλέψεις να πας το ίδιο γρήγορα. Αν το C&D είχε πίνακα αξιολόγησης για τη συμμετοχή του οδηγού, το 1Μ θα έπαιρνε '5', ενώ το ΤΤ για ακόμα μία φορά ένα φτωχό '1'.
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Monsta
Το ΤΤ παράγει νούμερα για τα χρονόμετρα. Φοβερό μοτέρ, αλλά 'αυτοματοποιημένη' ταχύτητα. Μαζί με DCT, AWD και launch control.....είναι κάτι σαν ένα μικρό Nissan GTR.
Με το 1Μ πρέπει να παλέψεις να πας το ίδιο γρήγορα. Αν το C&D είχε πίνακα αξιολόγησης για τη συμμετοχή του οδηγού, το 1Μ θα έπαιρνε '5', ενώ το ΤΤ για ακόμα μία φορά ένα φτωχό '1'.
Εξάλλου, πόση σημασία έχουν τα χρονόμετρα σήμερα? Σάμπως έχουμε χρόνο ή χρήματα να πηγαίνουμε στην πίστα κάθε τρεις και λίγο για ν' αναμετρηθούμε? Ή μήπως το να κοντράρεσαι στην Κερατέα με την ταυτότητα στο στόμα είναι μεγαλύτερη απόλαυση από το να κάνεις μια ταρζανιά κάποιο βράδυ σε μια έρημη πλατεία χωρίς να χρειάζεται ν' αποδείξεις κάτι σε κάποιον? Θα μου πεις, χρειάζεσαι 1Μ γι' αυτό?
-
το BMW εχει air condition............
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
PATSIMINI
το BMW εχει air condition............
Κάπου γράφει στο άρθρο πως είναι προπαραγωγής μοντέλο και πως του λείπουν αρκετά αξεσουάρ (μεταξύ των οποίων και HID lights).
To δε ΤΤ θα εισάγεται στην Αμερική χωρίς DSG. Κουκουρούκου.
-
πολυ καλη προσπαθεια της audi αλλα εξισου καλη και της bmw...φοβερα αμαξια και τα δυο...καλα το infiniti απλα δεν υπαρχει...και γω τρομαζω απο τις ικανοτητες του rs αλλα υποκλινομαι περισσοτερο στην 1μ!!!!
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
ttjohn
Εμενα γιατι μαρεσει περισσοτερο το TTRS:whistle::hystericalbs1:
Παρατηρησατε και τις τιμες πωλησης????:ranting2:
Όταν μπαίνουν τέτοια συγκριτικά από αμέρικα κοιτάω πάντα τις τιμές :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Γελάμε για να μην βάλουμε τα κλάματα!!!