https://www.youtube.com/watch?v=hJRF-VPY0us Μπραβο στο παλικαρι εχει κανει πολυ καλη δουλεια...!!!!!:thumbsup:thumb
Printable View
https://www.youtube.com/watch?v=hJRF-VPY0us Μπραβο στο παλικαρι εχει κανει πολυ καλη δουλεια...!!!!!:thumbsup:thumb
αχχχχ μικρε μου Monsta (σχημα λογου το μικρε ) αν σου πω οτι με ακριβως το ιδιο προγραμμα και κ03 εβγαλε 230.000κλμ και την κατευασε απλα για να βαλει την κ04 τι θα μου πεις???? Αυτα τα μαραφετια εχουν ενα νομο....
Αν ειναι να κανεις κατι καντο σωστα και να ξερεις, τα καβουρια ειναι για τη θαλασσα οχι για τις τσεπες.... thumb
Λοιπον Μαριε...
Σχολιο πρωτο. Πολυ καθαρο βιντεο!:shok:
Σχολιο δευτερο. Πολυ αργες αλλαγες ταχυτητων(κατι τετοιοι τυποι βγαζουν τις βρωμες οτι τα αυτοματα ειναι πιο γρηγορα απο τα manual).:th_Laie_67-1:
Το αυτοκινητο αδικειται ρε, περα απο την πλακα. Κρυψτε τα βιντεο!!!
Σχολιο τριτο. Νιωθω οτι μεχρι τα 400 μετρα με παιρνει.
Και ειμαι 320 φουλ εργοστασιο.
Τσικνοπεμπτη θα ειμαι Πατρα...
Πλάκα κάνω ρε. Περιμένω τον S8N να αρχίσει το κράξιμο :)
Παιδια ο s8n εχει παρει υπογλωσσιο και πριμενει να πεσουν οι παλμοι και να επανελθει η κυκλοφορια του αιματος για να γραψει......:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
ο ηχος του ειναι λες και τροφοδοτειται με φασολαδα
για να καταλαβω και εγω..
ειναι α4 1.8Τ quattro με ko4...αρα αν μιλαμε για το παλιο μοτερ (20v) και οχι το tfsi...σωστα?και αν ειναι αυτο τοτε μιλαμε για 260hp...τοσο πηγαιναν τα πρωτα σταδια με κο4..προσωπικα δεν τρελαθηκα απο την δυναμη..εχω δει πολυ πιο δυνατα σε αυτο το σταδιο....αν και αυτο ειναι quattro...και αρα πιο βαρυ σαφως (+150kg)...κατι ibizakia, α3, με κο3 (πρωτο σταδιο) πανε κοπιο ισως και καλυτερα στα πολλα...απλα δεν ξερω αν εχει νοημα να κρατας τοσο μικρη τουρμπινα σε αυτο το μοτερ και σε τοσο βαρυ αμαξωμα!με μια 28αρα...πιστονια μπιελες το αμαξι θα γαζωνε!
εμένα γιατί μου φαίνεται πως δεν πάει βήμα???
Για όσους δεν κατάλαβαν το video το δεύτερο άνοιγμα που γίνεται από τα 140 μέχρι 250 είναι ρεπριζ έκτης..........
μια Καπανδριτι-Ωροπο με 2.2 46αρι ανετα...
Καταρχας το αυτοκινητο δεν ειναι δικο μου, εγω με το παλικαρι που το εχει ειμαστε κολλητοι και εγω απλα τραβηξα το video, δευτερον ποιος μιλησε για κοντρα(στο bmwfans ειμαστε και οχι στους dragster).Απο την αλλη η διαδρομη Kαπανδριτι-Kαλαμο-Ωροπο εχει πολλες στροφες και δεν ειναι οτι ποιο συνετο να βαζεις κοντρες εκει διοτι υπαρχουν πολλες στροφες με αναποδες κλισεις(εκει μενω και πιστεψε με τις ξερω πολυ καλα).Τριτον το ''ανετα'' απο που το συμπερενεις εφοσον το παλικαρι ειναι αδερφος του ghostrider και εχουμε ανοιξει ουκ ολιγες φορες μαζι του......(συγνωμη εαν ακουγουμε καπως περιεργα απλα δεν καταλαβενω τον τροπο καποιον ανθρωπων εδω που μολις ακουσουν audi βγαζουν φλύκταινες,δεν υπαρχει κατι που να φοβαστε απο τα audi, ολοι σας εχετε υπεροχα αυτοκινητα και δεν μιλω καθολου ειρωνικα, οποτε δεν βρησκω το λογω στο να υπαρχουν απαντησεις ειρωνικου περιεχομενου)
Πετρο ,ο Γιωργος (Κατσαραιος) ειναι πολυ ανετος ανθρωπος και ακομπλεξαριστος.
Επισης ειναι αρκετα ''σοφος'' για να μην κανει κοντρες στον παλιοδρομο εκεινο.
Εγω καταλαβαινω το υφος σου και οτι τωρα κανεις συζητηση, απλα το διευκρινιζω για αποφυγη παρεξηγησεων
με συγχωρεις ,βασικα δεν εχω τιποτα με αουντι κλπ ουτε κοντρες κανω απλα επειδη ειδα οτι παει λιγο ,πεταξα και το ανετα για την συγκεκριμενη διαδρομη οπου θα ειχε λιγο τσιγκλισμα παραπανω για να στριψει ...
κανω λιγο πλακιτσα καμια φορα παρεξηγιεται ο γραπτος λογος απο μενα σορυ και ολα οκ.
φιλε μαριε..
και εγω εχω α3 1.8Τ με Κ03s..και επισης και εγω το χω προγραμματισει στον μαραβελια (powerlogic)..δεν θεωρω οτι ειναι απο τους καλυτερους...αλλα ειναι απο τους πιο safe προγραμματιστες...και εχει μαθει αρκετα τα τελευταια χρονια...
απο κει και περα...επειδη χαζεψα λιγο το βιντεο...ειδα 80-110 (με αλλαγη δευτερας-τριτης)...4+ δευτερα...οταν το δικο μου..ειναι κανα 3αρι-3.2sec (με 3η)....και ειμαι χωρις intercooler (το μαμα που ειναι πολυ μικρο)...το α4 φοραει intercooler (η εχει το μαμα στο δεξι φαναρι μπροστα)???με σωστη ρυθμιση ενα intercooler δινει +20hp αφου τουρμπισει κι ας lagaρει λιγο παραπανω...επισης η "αγελαδα" της forge κανει "δουλεια"....
και κατι αλλο...γιατι μολις 1.2 bar απο 1η με 3η ταχυτητα???στην τριτη θα μπορουσε να δωσει λιγο παραπανω και να δωσει και over...γιατι σταθερη???
αυτη η τουρμπινα δουλευει ανετα μεχρι 1.6-1.7 over (τα oktavia τις δουλευαν 1.9 Over με μαμα ολα!!!!!)...αρα οταν λεω οτι ο μαραβελιας ειναι πολυ safe...το εννοω...
απο κει και περα το αμαξι δεν ακουω να φοραει εξατμιση...μια καλη εξατμιση σε αυτα δινει 10-15 αλογα...συν δυναμη και ψηλα που τωρα ειναι απλως καλα (λογω κο4!)....
βρε παιδια οταν πειραζεις turbo αμαξι πρεπει να σκεφτεις και ολα τα υπολοιπα....η σωστη βελτιωση σε ενα turbo αμαξι...ειναι +intercooler+εξατμιση (απο downpipe και πισω...δηλαδη ολη)...δεν γινεται απο 180hp να πας το αμαξι 260hp και να μην εχει τα παραπανω....οχι μονο προγραμμα και turbo και παμε βολτα....
το βιντεο ειναι επιτηδες τραβηγμενο για να του παρετε λαθος μετρα....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
ωραιο αμαξι!!!!!!!!!!!!!!!
Μην το γελας...
Σκεψου οτι με 2η κοφτη περνα ελαφρως τα 110.
Εδω αλλαζει στα 100 περιπου. Παρατηρησε και ποσο διαρκει η αλλαγη...
Εχει τυχει να το χρονομετρησω καθως και να ανοιξω μαζι του.
Βλεποντας ομως το βιντεο θα ελεγα οτι και με το δικο μου μπορω...
Υποθετω πως παλι ψαχνει για παγκαρι ο π@υστης ο μικρος...:th_Laie_67-1:
Το χει κανει και πιο παλια με ε36 320:whistle:
Στην αρχη δεν παταγε, ψαρωσε ο αλλος, αρχισε τα προκλητικα, επεσε το (light) στοιχηματακι.... Και ανοιξαν...
Μιλαμε για πολυκατοικιες διαφορα οχι 3-4 αμαξια.................
Ε? Μαριε?:whistle:
γιατι εχει νοημα να πας 1.8Τ με μαμα εξατμιση και κο4 (σχετικα μικρη τουρμπινα) στις 6800rpm????αφου εχει ξεφουσκωσει απο τις 6000...εγω προσωπικα οσες φορες εβαλα κοντρα (που δεν συνηθιζω..ειμαι αλλης φιλοσοφιας) αμα αλλαζα κοφτες εχανα την διαφορα του φουσκωματος με παραπλησια αμαξια!!!!αν ειχε καμια 28αρα το ξανασυζηταμε....
το οφελιμο φασμα σε αυτους τους κινητηρες με αυτο το set up ειναι 3000-6000rpm...ισως και 6000 ειναι πολυ..αλλα το αφηνω λογω κο4...με κο3s και χωρις εξατμιση ειναι ακομα πιο χαμηλα (5600rpm)...
στο συγκεκριμενο αμαξι...αν εχει 2α,3η σταθερα 1.2ct bar...ισως εχει νοημα..αλλα στις παραπανω σχεσεις που εχουν over 1.4 ισως δεν πρεπει...βασικα τα βλεπεις απο το μπαρομετρο και κρινεις αναλογα...που θα αλλαξεις...αν ξεφουσκωνει πολυ (0.8bar κοφτη) δεν εχει νοημα!!!
παντως να σημειωσω κατι που μου φαινεται πολυ λαθος.....αν ο μαραβελιας στο χει ρυθμισει 1η, 2α ,3η με 1.2 και στον κοφτη μου φαινεται πολυ υπερβολικο και ισως μειωνεις την ζωη της τουρμπινας πολυ....για να καταλαβεις τι λεω..ειχα μπει σε φιλου ibiza 1.8T με κο3s που ειχε βγαλει σε αυστηρο δυναμομετρο 235 αλογα (πρωτο σταδιο χωρις intercooler) και προγραμμα xxelixis (πολυ πιεσμενο..καθαρο κοντραδικο) και μεχρι κοφτη κρατουσε 0.9-1.0 bar...ενω σηκωνε 1.7 over!!!
για να συνοψισω...οι μικρες τουρμπινες δεν εχουν νοημα στροφαρισματος...η παροχη τους τελειωνει πολυ πιο νωρις απο τον κοφτη...αρα στην κοντρα δεν χρειαζεται κοφτες...
Eχει μονο και μονο επειδη πεφτει σε πιο δυνατη περιοχη η επομενη σχεση.
Κ η διαφορα ειναι μεγαλη.
7100 σηκωνει και δεν ειναι οτι τραβα τρελα μεχρι εκει. Αλλα οταν το κρατας ξεκινα πολυ καλυτερα η ταχυτητα που ακολουθει.
Δεν εχω ανακατευθει με τις ρυθμισεις του αυτοκινητου να σου πω, μιας και δεν ειναι δικο μου, απλα το βουταω που κ που.
Ο οδηγος του εβγαλε με το προηγουμενο τουρμπο πανω απο 200.000 χλμ(δεν θυμαμαι ειλικρινα ακριβως ποσα) ενω με αυτο εχει καμια 30.000.
Φανταζομαι θα ξερει πως να το κρατησει...
Παντως γενικα, η Κ04 δεν αντεχει να κρατησει στον κοφτη τις πιεσεις που αναφερεις.
Ακομα και στις σχεσεις που δουλευει over η πιεση στον κοφτη πεφτει επειδη δεν επαρκει η παροχη της Κ04.
τι να σου πω, θα το κοιταξω με πρωτη ευκαιρια.
και πως το λες, με το γκαζι σανιδα στην αλλαγη η αφήνεις και ξαναπατας?
Λοιπόν, το αυτοκίνητο δουλεύει ως εξης: 1,2,3η 1.2 μπαρ σταθερά μέχρι τον κοφτη, 4,5,6η 1.4 σταθερή η οποία πέφτει μετά τις 6200 και σταθεροποιείται στα 1.3 μπαρ στον κοφτη γιατί εκεί δυστυχώς τελειώνει η τουρμπίνα. Στα μηχανολογικού επιπέδου τώρα, η κ04-015 το max flow rate είναι 210 γραμ./δευτ. Αυτό σημαίνει ότι με τα οποία περιφερειακό κι αν έχει το αυτοκίνητο, αυτή τη τιμή δεν την ξεπερνά. Η κ03ς έχει 170 γραμ./δευτ. Ανάλογες λοιπόν θα είναι και οι μέγιστης ιπποδυναμιπποδυναμεις που μπορούν να επιτύχουν οι δύο τουρμπίνες. Η 28/71 (προφανώς σε αυτή θα αναφερεστε, γιατί μόνο αυτό το μοντέλο από την σειρά 28 δουλεύει και φουσκώνει σωστά στον 20vt) έχει 260 γραμ/δευτ. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να φτάσει τα 1.7 μπαρ στον 1.8 και να κρατήσει 1.6 μεχρι τον κοφτη, όμως δεν αντέχει η μηχανή τέτοια πίεση, το πολύ μέχρι 1.6 στις μεσαίες και 1.4 στον κοφτη αντέχει, οποτε γιατί να έμπαινε μια τουρμπίνα που θα έδινε σχεδόν το ίδιο ψηλά, ενώ χαμηλά θα ήταν ψόφια; όσον αφορά το τράβηγμα του αυτοκίνητου δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά δεν το λες και ψόφιο... ενδεικτικα έχει ανοίξει με καινούργιο s3 και στην τετάρτη έφευγε με έναν καποιο ρυθμό... όσο για τα διάφορα βίντεο, καλο θα είναι να ξέρει κανείς και τις συνθήκες, πχ μια ελαφρά κατηφόρα βελτιώνει αρκετά τα νούμερα, ενώ μια ανηφόρα τα χαλάει λίγο...
οταν πας σε 28αρα οπωςδηποτε μπιελες πιστονια..στροφαλος αντεχει...και φυσικα πας για 100 αλογα πανω..απο τωρα..λογικο το lag...
και παλι φυσικα ειναι πολυ η πιεση στον κοφτη θεωρω...ταπεινη μου γνωμη..
εγω τωρα αυτο που θα αλλαζα ειναι εξατμιση 63.5μμ με αλλαγμενο downpipe...και αγωνιστικο καταλυτη (και 100αρης δουλευει)..θα βοηθησει το αμαξι στα πολυ ψηλα....
intercooler????
Ιντερκουλερ δεν εχει και πρεπει να μπει. Και θα ειχε ηδη μπει απλως ειναι χειμωνας ακομα και τρεναρεται...
Τωρα για εξατμιση. Ενταξει... Κανεις μας δεν κυνηγαει τη μια καροτσα.
Ουτε το χουμε κανει επαγγελμα.
Δεδομενου οτι δεν δημιουργει προβλημα η υπαρξη της εργοστασιακης, καλο θα ηταν να αποφευχθει η εξτρα φασαρια της εξατμισης.
Το αυτοκινητο ειναι εκπληκτικα ησυχο και σε προιδεαζει για να οργωνεις αβερτα αυτοκινητοδρομους με 250+. Χαλαρη μουσικη καυσιμο στο ρεζερβουαρ και δεν κοβεις για κανενα λογο.
Κριμα ειναι να το χασει για να παρει μια δυο καροτσες σε μια κοντρα...
Με ενισχυμενα τα εσωτερικα μηχανης το πραγμα αλλαζει... Οντως εκει μπορεις να δεις τα πλεωνεκτηματα της gt28/71R 0.62A/R. Το θεμα ειναι οτι αλλαζει κατα πολυ και το κοστος... Κοιτα, συμφωνα με αυτα που εχω ακουσει, αν ακολουθησεις τον δρομο του big turbo,τοτε θα πρεπει να εχεις 7000E στην ακρη, να δωσεις τα 4000E για ενισχυση μηχανης, περιφεριακα και τουρμπο και τα υπολοιπα 3000E για ζημιες που θα γινουν απο καταπονημενα εξαρτηματα πOυ ειχες και δεν αλλαξες στην φαση βελτιωσης...και ειναι πολλα, ο συνηθεις υποπτος σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι οι βασεις μηχανης (ιδιως στα μπροσθιοκινητα...). Προσωπικά πιστευω οτι η επιλογη της ΚΚΚ Κ16 ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ TTRS ειναι καλυτερη αλλα σαφως ακριβότερη επιλογη απο την gt28. Ο λογος ειναι απλος, και οι δύο τουρμπίνες έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά, όμως η Κ16 ανοιγει απο τις 2500 για τα καλά στον 1.8τ... Πάντως ο δρομος του big turbo δεν είναι ευκολος αν θέλεις να κάνεις κάτι καλό και αξιόπιστο... Πχ, θα πρέπει να αλλάξεις κάρτερ για να χωράει περισσότερο λάδι και να προλαβαίνει να ψύχεται, θα πρέπει να βάλεις αεραγωγό γιατι τα θερμικά φορτία της τουρμπίνας θα συσωρεύονται κάτω από το καπό και θα μειώνουν δραστικά τον χρόνο ζωής των πολλαπλασιαστών σου, θα πρέπει να βρείς κατάλληλο λάδι για την μηχανή σου, το οποιο σε συνθήκες τραμπουκισμου θα πρέπει να μπορεί να λιπαίνει έδρανα και κουζινέτα...αλήθεια, τι ιξώδες να χρησιμοποιήσεις...?θα ζητήσεις απο 4 εμβολάκια να κάνουν αυτα που κάνουν 10 η και 12 σε νορμάλ συνθήκες, αντε πες 8 στην περίπτωση μιας Μ που ήδη χρησιμοποιει το πιο ανθεκτικό (απο όλες τις απόψεις) λάδι για την λίπανση του κινητήρα... Τέλος πάντων αν θες να το κάνεις, όπως λέει και ο φίλος μου με το εν λόγω α4, "αυτά ή θα τα λύσεις ή απλά θα τα προσπεράσεις και θα συνεχίσεις", θα έχεις και άλλα προβλήματα να αντιμετωπίσεις, οπώς πχ, επειδη θα έχεις βάλει υπερμεγέθη μπεκ, το πρωι όταν θα είναι κρύο και θα κάνει παγωνιά, θα σου πεταεί μαυρίλες απο πίσω... Αυτά όμως ειναι προβλήματα που μπορεις να τα ανεχτεις, αλλα σε καμμία περίπτωση δεν θα αφήσουν τον βολτάδικο χαρακτήρα στο αμάξι σου.. Όσων αφορα τον Μαραβέλια, ο Χρηστος με το α4 έχει μιλήσει αρκετες φορες με τον Άγγελο, τον προγραμματιστη, απ'ότι μου έχει πει ο Μαραβέλιας κάνει safe προγράμματα, αν όμως του το ζητήσεις θα σου φτιάξει και "επικίνδυνα" αλλα θα σε ενημερώσει για το τι μπορει να συμβει. Εντελώς ενημερωτικά εν έτη 2003 έφτιαξε ενα skoda με κ04 set up το οποιο με σφιγμένη waste gate σήκωνε 1.6 στις μεσαίες και κράταγε 1.5 περίπου μέχρι τον κόφτη 7500 και έβγαλε σε αυστηρο dyno 240-250 ίππους στον τροχο και φυσικα γάζωνε στον δρόμο. Αν όμως του ζητήσεις να σου βάλει ένα προγραμμα για ταξίδι, τότε στο ίδιο set up θα βάλει ταβάνι τα 0,8 μπαρ μετα τις 6000...λογικό... Πάντως το συγκεκριμένο α4 κρατάει πίεση μέχρι ψηλά και γι αυτο αποδίδει σαν ατμοσφαιρικο, αν δηλαδη ανοίξει ρολ 2(πχ) και στις μεσσαίες παει τα ίδια με ένα ατμοσφαιρικό, στις υψηλές 6300-7100 θα εξακολουθήσει να δίνει το ίδιο. Το βίντεο ίσως αδικει το αυτοκινητο, η πραγματική του δύναμη (οση έχει τέλος παντων,τουρμπο,ξετουρμπο 1800 κβ είναι...) φαίνεται στο τέλος του βίντεο που στην ρεπριζ 6ης κάνει το 160-200 σε περίπου 12-13 sec...
Πετρο εγω μαζι σου. Παραυτα ας μη θεοποιουμε κανενα προγραμματιστη.
Ολοι καλα κανουν τη δουλεια τους μεχρι να βρεθει ενας καλυτερος.
Η αληθεια ειναι οτι ο συγκεκριμενος εχει πολλα χρονια στο χωρο και εχει εμπειρια ειδικα σε αυτα τα μοτερ αλλα μεχρι εκει.
Μην του κανουμε και διαφημηση.
Αν μας εδινε τζαμπα προγραμματα και διορθωσεις προγραμματος σε καθε μοντα μαλιστα.
Αλλα αν ειναι να σκας 150αρικα για μια διορθωση... Αστα να πανε...
Εγω λεω να ψησεις το Χρηστο να βαλει miltek που ειπε κ ο nik200 πιο πανω. Βγαζουν ωραιο μπασακι. Και να σταματησει εκει η δουλεια.
Ρε μπαγασα μαζεψες μανι μανι ενα κουστουμι 14.000 γιουρα...
Χαζο μου ακουγεται ακομα και να το σκεφτεις...
Δεν ειναι χιλιες φορες προτιμοτερο να το κανεις μετατροπη RS4 αντι να μπλεξεις τα μπουτια σου με ολα αυτα που περιγραφεις?
Miltek?????Να βάλω εγω τετοιο πράγμα στο αμάξι μου??? εεεεε συγνωμη, ήθελα να πω ότι ο Χρήστος ποτέ δεν θα έκανε κάτι τέοιο...:th_Laie_67-1:
Η αλήθεια είναι ότι σήμερα όλοι οι προγραμματιστες το ίδιο είναι, εξαρτάται απο την πελατία του καθενός για το πόσο επιφυλακτικός θα είναι στις υψηλές πιέσεις...μετά απο όλα αυτα... τζάμπα λεφτα τα θεωρω,,,καταλήγεις να βγάζεις βίντεο για νά πίσεις τον εαυτό σου ότι δεν πήγαν χαμένα...:whistle: