καλησπερα παιδια ..ακουω γνωμες.. bmw e36 coupe 318is...τουρμπισμα γυρω στα 230 η μετατροπη σε 328?
Printable View
καλησπερα παιδια ..ακουω γνωμες.. bmw e36 coupe 318is...τουρμπισμα γυρω στα 230 η μετατροπη σε 328?
καλησπερα σου.
Οι γνωμες διιστανται.
Εχει συζητηθει πολυ το θεμα σε διαφορα θρεντ.
Με 2 λογια:
η μηχανη σου σε τι κατασταση ειναι? καλη και την ξερεις? Το τουρμπο που θα μπει? εχεις εμπιστοσυνη?
Αντιστοιχα και για την μετατροπη....τα τέλη κυκλοφορίας???
Βλεπεις ειναι πολλες παραμετροι. Οπου νοιωθεις πιο σιγουρα πας
318is η μηχανη ειναι τελεια και ο μαστορας πολυ καλος..
θεμα μετατροπης θα κατσει αδηλωτο
επειδη μπηκα σε ενα τουρμπατο is γυρω στα 230 μου αρεσε παρα πολυ..πολυ καλο γαζακι μεχρι εκει..αλλα θεμα συγκρισεις σε θεμα καυσιμο?αξιοπιστια?
μονο μοτερ θελει αν δεν φυγει
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1162521/
Tα φρενα του 318is ειναι ιδια,με του 328 και του Μ3USA με τα 240 αλογα,στα μπροστινα και ιδια με του 325 πισω.Καλο θα'ναι ν'αλλαξει φρενα αν το τουρμπισει,αλλα δεν θα σκοτωθει με τα ΟΕΜ φρενα κιολας!Εξαρταται τι θες απ'τ'αμαξι σου....Αν ειχε ταμπουρα και μονες δισκοπλακες μπροστα θα ηταν επιτακτικη η αλλαγη,τωρα οχι.
Συνονοματε,το τουρμπισμα του 318is με αποδοση γυρω στα 230hp δεν ειναι απλη υποθεση και θα ξεφυγεις σε budget σε σχεση με τη μετατροπη σε 328....Απλως στη πρωτη περιπτωση θα'σαι νομιμος,στη 2η οχι αφου δεν θα το δηλωσεις....Για καταναλωση μην το συζητας καν!Μακραν οικονομικοτερο το 28αρι!
Eχω υπερκυβισμενο μοτερ απο 2.2 σε 2.9(σφυριλατα) με κομπρεσορα ess (γι μεχρι 400 αλογα) σαλιγκαρι. προγραμματισμενο.
κι εχω βγαλει 299 αλογα με 0,5 χωρις intercooler, εισαγωγες απο ανθρακονηματα για μειωση θερμοκρασιας.
φοραω μπλοκε 75% με βημα 4,07 ξεκολαει πολυ καλα.
εμπειρικα (γιατι το εχω ζησει και το τουρμπο)
Ο κομπρεσορας ειναι καλυτερη επιλογη απο το τουρμπο, οταν προκειται για εξακιλυνδρο, κανει και φανταστηκο ηχο.
πληροφοριακα και μονο..εμενα φιλοι μου που τα εχουν κανει υποστηριζουν οτι πολυ καλυτερος κινητηρας για turbisma και ασπαστος..ειναι ο 1.8λτ 115 αλογα...και οχι ο is που ειναι λιγο πιο ευαλωτος...βεβαια με τα ιδια πραγματα ο is βγαζει 20-30 αλογα πανω αλλα..ειναι και λιγο πιο ευαισθητος!
φιλε με μια gt3076 στο 0,7 εχει λιγο κατω απο 400 αλογα...με μια πιο χοντρη φλατζα για να ριξεις συμπιεση εισαι υπερασφαλης ...το εχουν σηκωσει και 1 bar με καλες βενζινες βεβαια πραγμα δυσκολο για ελλαδα...τωρα για το κοστος ειναι περιπου 4500 ευρω που δεν ειναι και τραγικο αν αναλογιστεις το κερδος δε υποδυναμη
φιλε μου αυτα τα μοτερ δεν ειναι ουτε 20vt ουτε 2.0tfsi και tsi και να χαμε να λεγαμε ,για αυτα τα κυβικα ακομα και η 3076 ειναι μικρη πιστεψε με...ενταξει δεν θα δουλευει και σαν diesel αλλα απο τις 4000 μεχρι τις 6500 θα σκοτωνει ...μην ξεχνας δε μιλαμε για οβερ μιλαμε για σταθερη πιεση μεχρι τον κοφτη
Θα σου πω ενα απλο παραδειγμα περα για περα αληθινο...Punto GT με 250hp σφυρηλατο με 28αρα,με ευρος λειτουργιας 2700-7200 ηταν μακραν μπροστα απο ιδιο αμαξι,με τα ιδια ακριβως πραγματα αλλα με Τ35 και 280hp και ευρος λειτουργιας 4000-7200.Δεν ειναι παντα η μεγιστη ιπποδυναμη πανακεια....Στο 1ο δεν προλαβαινες ν'αλλαζεις ταχυτητες,το 2ο βαριοταν να γεμισει....Στο θεμα μας τωρα:αμα ειναι να'χεις τοσα κυβικα και να χαραμισεις την ομοιογενεια τους και το ευρος αποδοσης του μοτερ γιατι εχεις στοχο τα 400hp με stock μοτερ,μαλλον εχεις λαθος αμαξι....
αν παω για 28αρη ο λαφογιαννης ειναι ο πιο φθηνος ..τι γνωμη εχετε για το συνεργειο αυτο?
μακρυαααααααααααααααααααα ααα...............
ωχχχχχχχχ γιατι?
παιδιά, τα υπόλοιπα με pm
Δεν επιτρέπεται η δημόσια δυσφήμιση, ακόμα κι αν παρατίθενται ονόματα (τα οποία εμείς δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε, ούτε είναι στη δικαιοδοσία μας να εξετάζουμε την εγκυρότητά τους) και αποδεικτικά στοιχεία από αυτόν που ζημιώθηκε...
με PM λοιπόν και πείτε ότι θέλετε! thumb
οκ πειτε μου παιδια pm ....εχω ακουσει διαφορα
28αρι με ενα light τουρμπο παιζει ευκολα κοντα στα 400; ....χα!χα!χα!.....με αλουμινένιο μπλόκ;......δεν νομίζω να υπάρχει κάτι τέτοιο!!!!!!!!
οσο αστειο και αν σου φαινεται ισχυει και για να μη σου λεω και δε πιστευεις σου δινω λινκ απο ατομα που το εχουν κανει και σε μ54 οχι μονο σε μ52
https://www.turbo-garage.com.ua/projects.php
https://techniquetuning.com/e36328turbo.html
https://techniquetuning.com/bmw-e46-330-st2-turbo.html
https://www.icsperformance.com/perfo.../e36328ts.html
100% κανεις λαθος.......το 316-318 εχει μονες δισκοπλακες μπροστα και ταμπουρα πισω ή δισκοπλακες παλι μονες στα 316 τα τελευταια και σε ολα τα 318.Εχεις δει εσυ 6κυλινδρο με ταμπουρα πισω???Η μονες δισκοπλακες μπροστα????Και εισαι και bmwdakias.....απο 318is εως 325 ειναι ολα ιδια και το 328 εχει τα ιδια μπροστα αλλα πισω διπλες αεριζομενες 275mm....Ψαξε λιγο στο realoem.com θα σε βοηθησει πολυ.....
Μάλλον εννοούσε 46αρι ο Σάββας που είναι τα ίδια φρένα μπροστά από 316 έως 323
Εχεις δίκιο 1000% κ γω στο δικό μου post που δικαιολογώ τον Σάββα λάθος έκανα (άνθρωποι είμαστε) αλλά το διορθώσα αμέσως μόλις το θυμήθηκα γιατί τα ε46 είχαν ίδιου διαμέτρου αλλά μόνες δίσκοπλάκες πίσω σε κάποια 4 cyl