καλησπέρα σε όλους.Θέλω να κάνω την εξής ερώτηση μου έχουν πει ότι μπορώ να ανεβάσω τις στροφές του κόφτη.και ρωτώ αν τις ανεβάσω στις 7700 θα έχω πρόβλημα?Υπάρχει περίπτωση (να τον πάρω στα χέρια) τον κινητήρα?Ευχαριστώ:thumbsup::thum bsup:
Printable View
καλησπέρα σε όλους.Θέλω να κάνω την εξής ερώτηση μου έχουν πει ότι μπορώ να ανεβάσω τις στροφές του κόφτη.και ρωτώ αν τις ανεβάσω στις 7700 θα έχω πρόβλημα?Υπάρχει περίπτωση (να τον πάρω στα χέρια) τον κινητήρα?Ευχαριστώ:thumbsup::thum bsup:
Το εννοείς μπορείς να ανεβασεις ;
Αυτό γίνεται μόνο με προγραμμα ...
Το να τις ανεβασεις μέχρι τις 7000 οκ δεν έγινε και τίποτα , και θα κερδίσεις και κάτι ψιλά ...7700 σε ένα μαμά μοτέρ δεν θα κερδίσεις απολύτως τίποτα ... Με μαμά εκκεντρα , ελατηρια κλπ ξεχνά το !!!
Αν μιλάμε για Μ42, στις 7700 δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ΜΗΝ το πάρεις στα χέρια.
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Όμως εννοείτε οτι θα γίνει με πρόγραμμα,και ο κινητήρας του είναι ο Μ44.Το ξέρω φίλε ECO 3-4-8 οτι πάει καλήτερα απο 320 αλλά μου την έσπασε σήμερα ένας φίλος μου με HONDA V-TEC.Γι΄αυτό σπάστικα έτσι γ@@@ω τα v-tec:ranting2::ranting2:
Αλλη η φιλοσοφια των χοντακιδων!!Καλυτερα να στη σπαει αυτος παρα να σου σπαει το αμαξι!
Οπως ειπαν και οι παραπανω φιλοι μεχρι 6900-7000 οκ για παραπανω αστο καλυτερα ειναι κριμα για ενα Vtec να το παρεις στα χερια.
Εκτος του οτι θα δωσεις και ενα σεβαστο ποσο για το προγραμμα.
Κοιτα τα χοντα είναι σπουδαια μοτέρ αλλα πρέπει να χρησιμοποιούμε πάντα το σωστό εργαλείο για την αναλογη δουλεία.
Το οποιο χοντα, MAZDA ( με εξαιρεση το s 2000 και το CRX 1st gen) μόλις βγεί απο την έκθεση είναι απλά ένα προσθιοκίνητο banjai....το is θα είναι is και αργότερα όπως και ένα 2002 tii είναι κατι που όλοι θέλουμε.....όταν ήμουν 25 χρονών το αυτοκίνητο που όλοι ήθελαν ήταν το CRX.....πρέπει να είσαι καργα αυτοκινητομανής για να σου αρέσει ακόμα (εμένα ακόμα μου αρέσει...) ή πχ το RX-7 ΤΟΥ 1993 ......
Θα δεις μεγαλώνοντας ότι τα αυτοκίνητα που θα σου αρέσουν θα είναι συνήθως πισοκίνητα....
Σήμερα έψαξα για να σου βρώ το 318is μου φωτογραφημένο απο τον ασφαλιστή (γιατι ο βλαμμενος παρακινημένος απο αλλον θεομουρλο μέλος του φορουμ) του είχα μεικτή!!!
Όταν το πούλησα καταστεναχωρήθηκα.....το είχα παρει με 13000 χλμ μοντελο του 1998 με μαύρο δέρμα.....ακόμα το γουστάρω, οπότε μη σκας για τα hot hatches....η ΒMW ανήκει σε άλλο επίπεδο...
Ετσι κι αλλοιως πολλα saxoralla μας πατάνε κατω....
Κακώς που τα λέτε έτσι..........
Έχω από τις 5 το απόγευμα με τον παπ@ρ@ να τον πείσω μην τυχών πάει και κάνει καμιά τέτοια παπ@ρι@, του έλεγα θα τον πάρεις στο χέρι και θα ψάχνουμε για μηχανή..... Τίποτα αυτός, θα το κάνω έλεγε, αποφασίστηκε να πάρει και τις δικές σας γνώμες......
Αποτέλεσμα??
Μένει ως έχει :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Τελικά η απόφαση πάρθηκε, δεν αξίζει να προχωρήσω..........
Απλά μου την έσπασε που ενώ εγώ είχα 3η και είμασταν δίπλα δίπλα, αυτός ακόμα φόρτωνε 2άρα, μετά μας χαιρέτησε !!!:hystericalbs1: :hystericalbs1:
[QUOTE=xaris_318is;133025]Τελικά η απόφαση πάρθηκε, δεν αξίζει να προχωρήσω..........
άει γειά σου!!thumb
μια μικρη μπουκαλιτσα θα σε κανει ευτυχισμένο....
ζιγκλερ 60αρι,, δυο νουμερα ψυχροτερα μπουζι,,εγκεφαλακι νος για
να μην βαρεσεις κανενα κοφτι με τα νος ενεργα και σε χαιρετησει το μοτερακι σου..κοστος με λιγο ψαξιμο 1200-1300ευρα ΟΛΑ....δεν σπαει με τοιποτα πριν απο τις 400μπουκαλες πιωματος..μην φοβου τα παλια μπεβερια!!
εκανα βολτα με κατι αναλογο και δεν το περιμενα..με τοσα λιγα λεφτα
ποσο καλα και αξιοπιστα θα περνας...και οταν λεω αξιοπιστα 3χρονια του εχει πιει το αιμα...κοστος μοτερ μ44 500ευρα!!για τους απιστους θωμαδες....
τοιποτα αλλο δεν σε συμφερει...πιστεψε με....
Αυτα τα "κολπα" με το νος ειναι νομιμα??(Μην γελασει κανεις!!!Ρωταω γιατι δεν ξερω!!)
Ναι όταν είναι καλά κρυμένα χαχαχαχαχαχα.
Μη μασας φιλε, Κι εγω vtec εχω και το ψαχνω για να παρω e30.
Ο καθενας ας χαιρεται το αμαξι του οπως ειναι.
Με το να ανεβασεις απλα στροφες δε θα κερδισεις τιποτα περα απο ηχο, που θα σε κανει να νομιζεις οτι πας πιο γρηγορα. Αν ανεβασεις πολυ τις στροφες τοτε οπως σου ειπαν οι βαλβιδες θα αγκαλιασουν τα πιστονια πριν προλαβουν να κλεισουν και θα παρεις το μοτερ στο χερι.
Τα Β16 φτανουν 190 αλογα ατμοσφαιρα ευκολα και τα Β18 210 χαλαρα με ΦΠΕ. Η φιλοσοφια των γερμανων ειναι τα 6κυλινδρα τα οποια δεν ευδοκιμουν στην ελλαδα λογω φορολογιας. Χιλιοπαιγμενα, χιλιοειπομενα. ;)
ακόμα μια καλή λυση είναι να βάλεις έναν s50 κ μετά θα τον χαίρετας εσύ από το παράθυρο
κ πολλους άλλους