Αρχικό μήνυμα απο
Monsta
Μπράβο Γιάννη για τη προσπάθεια. Χαίρομαι πραγματικά να βλέπω κόσμο να προσπαθεί μόνος του και να ασχολείται με το αυτοκίνητό του.
Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο, στη 5η φωτό (πάνω σειρά και τέρμα δεξιά) όπου είναι το 'τελικό' αποτέλεσμα του Γιάννη, φαίνεται ξεκάθαρα ότι η λαμαρίνα έχει πλέον όχι μία γούβα αλλά 'κυματάκια' ........κάτι σαν τους κοιλιακούς μου ένα πράμα.
Και είναι απόλυτα φυσιολογικό, επειδή το σημείο που ήταν η ζημιά είναι αφενός πολύ σκληρό και δεν μπορεί να 'σηκωθεί' ομοιόμορφα, από την άλλη όπως πολύ σωστά είπε ο Δημήτρης παρακάτω η λαμαρίνα έχει ξεχειλώσει από το μπαμ και αυτό δεν μπορεί ποτέ να έρθει στο 100%, ούτε στο 95% αν δε μπει χέρι φανοποιού.
Η μέθοδος pdr (paintless dent repair) είναι μία τέχνη που διδάσκεται στο εξωτερικό και είναι ιδανική για επαναφορά λακούβας μικρού μεγέθους πχ χαλάζι, ενώ με τα απαραίτητα εργαλεία (λεβιέδες) που μπάινουν ΜΕΣΑ από τη λαμαρίνα μπορεί να επισκευαστεί και μεγαλύτερου διαμέτρου λακούβα. Πάντα βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο η εμπειρία του τεχνίτη, το σημείο της λακούβας αλλά και η λαμαρίνα του αυτοκινήτου για το τελικό αποτέλεσμα.
Ακριβώς Δημήτρη μου, η λακούβα του Γιάννη ήταν πολύ μεγάλη και η λαμαρίνα έχει παραμορφωθεί. Αν ο Γιάννης θέλει το τέλειο αποτέλεσμα, το αμάξι θα πάει σε φανοποιό.
ΓΙΑΝΝΗΗΗHHHΗΗΗΗ, φέρε τα εργαλεία σου. Το Σάββατο έχει Cars, Coffee & CDR*
*Complimentary Dent Repair.......by Yiannisssssssss.