Κάποιο λουρί 'σφυρίζει' όταν το αμάξι δουλεύει στο ρελαντί. Ο θόρυβος δεν γίνεται πιο δυνατός όταν πατάω το γκάζι.
Αύριο θα πάω στο μάστορα να δούμε τι έχει.
Καμιά ιδέα ???
Printable View
Κάποιο λουρί 'σφυρίζει' όταν το αμάξι δουλεύει στο ρελαντί. Ο θόρυβος δεν γίνεται πιο δυνατός όταν πατάω το γκάζι.
Αύριο θα πάω στο μάστορα να δούμε τι έχει.
Καμιά ιδέα ???
Λουρι? αν το εντοπισεις βαλτου πουδρα. θα σταματησει να σφυριζει
Στο κανει καιρο αυτο?
Μηπως ειναι κανα ρουλεμαν..
Μπορεί να ευθύνεται και κάποιος τεντωτήρας Κώστα. Στο ΤΤ είχα πολύ συχνά αυτό το πρόβλημα με σφύριγμα-κροτάλισμα στο ρελαντί λόγω του τεντωτήρα του ιμάντα δυναμό. Όταν έθετα σε λειτουργία τον κλιματισμό, ο θόρυβος γινόταν πιο έντονος. Δοκίμασέ το.
P.S. Δεν έχεις αλλάζει τροχαλίες να υποθέσω?
Όχι πρόσφατα. Το αμάξι δουλεύει 1 φορά / βδομάδα.
Ρουλεμάν Σπύρο ? Από τι ?
Νομίζω Κώστα ότι είναι το ένα από τα δύο λουριά που είναι μπροστά στην εισαγωγή, πίσω από το fan. Θα βάλω λίγο πούδρα αύριο, αλλά όπως καταλαβαίνεις δε μπορώ να βάλω παντού καθώς το χέρι δε φτάνει μέχρι κάτω.
και εμένα λόγο ακινησίας το έκανε αυτό κώστα...αυτές τις μέρες που το κυκλοφόρησα
σχεδόν κάθε μέρα εξαφανίστηκε...βασικά εμένα το σφύριγμα το έκανε για κάνα 5λεπτο
και αυτό σπασμοδικά...δλδ μια σφύριζε, μια σταματούσε. μόλις περνούσε κάνα 5λεπτο
6λεπτο, εξαφανιζόταν...επαναλαμβάν , αυτό γινόταν κάθε φορά που το έβαζα μπρός,
μια φορά στο 10ήμερο...
Θωμά το άφησα σήμερα να δουλέψει στο ρελαντί για κάνα 1/2 ώρο. Ο θόρυβος παρέμεινε. Σαν ένα πουλάκι που κελαηδάει κάνει. Λες να το πάω καμιά βόλτα να δουλέψει λίγο ε ??
Έχει να βγει καιρό...
Ακινησια ειναι, το ιδιο εκανε και εμενα.
Μετα απο μια βολτα στο δρομο θα στρωσει.
Μην ασχολεισαι.
Βγαλτο βολτα.
Το ρουλεμαν μπορει να θελει και λάδωμα δεν ειναι απολυτα οτι εχει χαλασει.
Φιλος με Ε39 του εκανε θορυβο και νομιζε καποιο λουρι πηγε στον μηχανικο του εριξε λιγο WD40 Και Οκ!
Συνήθως αμα πατηνάρουν και ζεσταθούν οι ιμάντες σταματάνε να σφυρίζουν γιατί πιάνουν πρόσφυση. Το πιθανότερο είναι να θες Κώστα καινούριους ιμάντες και σφύξιμο ο εντατήρας. Επίσης, ο εντατήρας έχει ρολεμάν, ίσως να είναι απο εκεί αλλά δύσκολο αλλά όχι απίθανο να είναι κάποιο ρολεμάν
Μωρε δε μου το δινεις εμενα μια βδομαδα, να το πας για rebuild υστερα να καθαρισεις με τους θορυβους;
Ναι εχεις δικιο σε αυτο που λες ειδικα ο φιλος μου που το κυκλοφορει μια φορα το 2μηνο..Παντως ο μηχανικος του ειχε πει οτι θα το αλλαξουμε αργοτερα δεν ειναι κατι αναγκαιο.
Παντως πρεπει να δουλευεται τα αυτοκινητα σας παιδια και ειδικα τωρα που ξερενονται απο το κρυο.
Μηπως εχει να κανει με την τρομπα νερου ?
Ετσι ειναι παιδια,εγω το εχω σχεδον 3 μηνες ακινητο πλεον-μονο μικρες μετακινησεις στο γκαραζ του κανω οπως ολοι οι παλιοι λενε οτι η ακινησια μπορει να γινει υπο συνθηκες και χειροτερη απο την φθορα που εχει το αμαξι κατα την μετακινηση.Σιγουρα ενα αμαξι που καθεται επι μακρον θα αεχισει να βγαζει προβληματα,σιγουρο.
Ξεράθηκε το λουρί ή χαλάρωσε ο τεντωτήρας (αν δεν έχει σταματήσει να στο κάνει όταν το έβγαλες βόλτα)......
Άλλαξε το λουρί ή σφίξε τους τεντωτήρες ;)
Και μην το αφήνεις να κάθεται μέρες.... Είναι αμαρτία αυτά τα μοτέρ να χαλάνε απο την ακινησία (το να μένει ένα αμάξι παροπλισμένο δεν σημαίνει οτι το προστατεύεις απο ζημιές....)
Ιμάντας λογικά είναι.
Κώστα μην αφήνεις το αυτοκίνητο να δουλεύει πάνω από 2 λεπτά ρελαντί (εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο) είναι ότι χειρότερο για τον κινητήρα και ειδικά για τον S54.
Γενικά τα μάνουαλ λένε ότι δεν κάνει να τα δουλεύουμε στο ρελαντί, αλλά θα θελα και γω να μάθω το λόγο που ο S54 είναι ευαίσθητος με το θέμα αυτό.
Παίζει να ισχύει λόγω οτι αυτά τα μοτέρ είναι πουσαρισμένα και κάπου πρέπει να εκτονωθούν.... Όπως έλεγε ο πατέρας μου "στα δυνατά μοτέρ πρέπει μια στο τόσο να τους τα δίνεις για τα καλά"
:th_Laie_67-1:
Ρε λιγο βαζεις στο χερι σου πρωτα. Οχι να αδειασεις το μπουκαλι οπου ναναι
https://4.bp.blogspot.com/_I9Sr4Bb46...ss006-full.jpg
ΡΟΥΛΕΜΑΝ Κωστα
Το αλλαξα και ησυχασε απο το θορυβο
Θα βγει μια καλή βόλτα αύριο και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ όλους!
Βγαλτο!
Τωρα που κανει κρυο δουλευει και ποιο{ανετα}καλα!:original:
Στα καινουργια αυτοκινητα τα μανιουαλ το γραφουν ξεκαθαρα. Ξεκιναμε αμεσως, με χαμηλες ταχυτητες. Το ζορισμα μετα που θα ζεσταθει το λαδι....
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1137
Ζεσταμα αυτοκινητου.
15 λεπτά να το ζεστάνουν και 1.5 ώρα στην εθνική για να το ξεμπουκώσουν..........
Είπαμε μην το παρακάνουμε
και όμως...υπάρχουν πολύ σχολαστικοί τύποι που νομίζοντας ότι κάνουν
καλό απο την σχολαστικότητα τους, κάνουν κακό...στην αρχή όταν το
είχα πρωτοπάρει και εγώ το άφηνα κάνα 10λεπτο να δουλεύει...διάβασε
απο'δώ μίλα απο'κεί κατάλαβα πως δεν κάνει να δουλεύει τόση ώρα στο
ρελαντί ακίνητο το αμάξι...