λοιπον
εχουμε
k&n, Green , BMC ,pipercross αυτα γνωριζω
ποιο κατα τι γνωμη σας το καλυτερο για το M3?
Printable View
λοιπον
εχουμε
k&n, Green , BMC ,pipercross αυτα γνωριζω
ποιο κατα τι γνωμη σας το καλυτερο για το M3?
Το stock με πολυ συχνες αλλαγες, καθως οι δρομοι μας ειναι αρκετα βρωμικοι. Οτι αλλο, αν εχει λαδι κινδυνευει ο MAF. Απο τα παραπανω αν διαλεγα θα εβαζα το BMC (που το ειχα και για αρκετο καιρο πανω στο αυτοκινητο μου) αν και δεν νομιζω οτι υπαρχουν και σημαντικες διαφορες μεταξυ τους.
ΜΑΝ......παλια και πετυχημενη συνταγη.....τα χρησιμοποιω πολλα χρονια...
σα το μαμα δλδ.
και εγω συμφωνω με τον turbodog bmc μαζι με αυτο που πηρα απο τον ιδιο...
https://store.bimmerworld.com/bimmer...6-m3-p924.aspx
υπαρχει και αυτο
https://www.machtschnell.com/product...product_id=231
εγω φοραω 2 χρονια το k&n!!
βασικα για εμενα ιδια ειναι ολα!!!
Sprint filter Competition: Πιο ελεύθερο από το μαμά, από ίνες πολυεστέρα (όχι βαμβάκι) ξηρού τύπου (χωρίς λάδι και κινδύνους για MAF).
kn για εμενα αυτο φοραω και εγω
παπαρα που δεν σηκωνεισ τηλ.........ολα ειναι ιδια τα φιλτρα αυτου του ειδουσ.η κ&ν η bmc που τα προτιμαν οι περισσοτεροι.εγω προσωπικα εχω κ&ν αλλα τωρα θα αλλαξω σε bmc.
δεν εχω τηλ. μου το φαγανε μπαμπεσικα....
Τι διαφορά κόστους έχει απ το μαμά κ αξίζει η αλλαγή αυτή ?
stock.
k&n και μάλιστα το έχω χωρίς λάδι...καθαρισμένο και στεγνό...κανένα μα κανένα πρόβλημα.
BMC ειναι και το ΟΕΜ του csl.
αν και οτι και να βαλεις τα ιδια πραγματα ειναι. διαφορά μηδεν.
γι αυτο καλυτερα το μαμα και με ενα καθαρισμα την εισαγωγη το αμαξι ειναι κομπλέ.
Σε δυο διαφορετικές συγκριτικες δοκιμές που έχω δει με πάνελ φίλτρα διαφορω εταιριών kn, bmc, green, jr, simota κλπ ... Το πιο ελεύθερο και στις δυο βγήκε το green. Οι μετρήσεις ήταν και στο δρόμο και στο δυναμομετρο . Οι διάφορα ανάμεσα στο στοκ και στα αφτερ ήταν μικρή ! Ακόμα μικρότερες ήταν οι διάφορες ανάμεσα στα επώνυμα αφτερ μάρκετ ... Διαφορά παρατηρήθηκε σεβαστή στην τοποθέτηση σκουπας ... άρα όπως καταλαβαίνετε , οι σημαντικές απώλειες είναι από την διαδρομή που ακολουθεί ο αέρας ( τι διάμετρο έχει , πόσους πνιχτες έχει κλπ ) αλλά και από την θέση εισόδου του που παίζει καθοριστικό ρόλο στην θερμοκρασία του !
Στα πάνελ φίλτρα το μόνο που μπορούμε να μεταβαλουμε είναι τις τρύπες ανα τετραγωνικό ! Και πόσο να τις αυξήσουμε ; Και πόση διάφορα να δούμε από μια επιφάνεια 20*20 ;
αρα παμε για green!!!!
εχω ενα green ελαφρωσ μεταχειρισμενο.
To δικό μου με Κ&Ν πήγαινε χειρότερα από ότι με το γνήσιο φιλτρο. Τόβαλα και τοβγαλα 2 φορές γιατί δεν το πίστευα. Είτε λαδωμένο είτε καθαρό πήγαινε χειρότερα. Τώρα φοράω γνήσιο απλώς ειναι ΜΑΝ αντί για ΒΜW. Για το ΜΑΝ δεν μπορώ να πω αν ειναι καλύτερο γιατί ταυτόχρονα άλλαξα μπουζί και φίλτρο βενζίνης.
ηρθε και το φιλτρακι σημερα εκ Αγγλιας μεριας μαρκας green αφου τελικα ειναι το ποιο
ελευθερο απ oλα τα aftermarket! εχει ενα γουργουρισμα παραπανω..
ηρεμα εσυ εεεε
Εγω εβαλα της green καμια διαφορα και οταν το καθαριζω ψεκαζω ελαχιστο λαδακι.
Ουτε λιγο ετσι απο μακρυα?Παντως εχω κανει κοντα στα 40,000χλμ το εχω πλυνει 5-6 φορες και κανενα προβλημα ποτε
To καθαριζω με το κιτ της kn που εχει και το λαδι μαζι.Απλα το λαδι το ριχνω απο τη μερια της εισαγωγης και οχι του μοτερ και ριχνω πολυ λιγο.Λογικα για να κραταει την σκονη αυτο το λιγο χρειαζεται
Εγω παλι λεω πως η χρια αλαξε...μολις γυρισα απο νυχτερινη βολτα..
εγώ μετά την αγορά το ΚΝ το μόνο που κατάλαβα, είναι πως άλλος ένας τρόπος για
να πετάξεις κάποια λεφτά στο συγκεκριμένο αμάξι, είναι να βάλεις άλλο φίλτρο αέρος.
του κώλου τα εννιάμερα και σε δουλειά να βρισκόμαστε...