Πάλικαρια μήπως ξέρει κανένας εαν είναι εύκολη η μετατροπή απο ντιζατο σε ηλεκτρογκαζο του m54 που θέλω να βάλω αυτό το μοτέρακι στο 36αρι μου? Κ έχω κολλήσει με αυτό το θέμα
Printable View
Πάλικαρια μήπως ξέρει κανένας εαν είναι εύκολη η μετατροπή απο ντιζατο σε ηλεκτρογκαζο του m54 που θέλω να βάλω αυτό το μοτέρακι στο 36αρι μου? Κ έχω κολλήσει με αυτό το θέμα
για ποιο λογο ???
Μεγαλύτερη ισχύ περισσότερη ροπή απο 28αρι κ πιο φτηνός στη αγορά απο τι s5x, πιο νέος κ καίει κ λιγότερα απο τι τα 6πεταλούδα σίγουρα, το θέμα είναι πόσο θα μου βγει αυτή η μετατροπή του γκαζιου που σίγουρα γίνετε αλλά πιο είναι το κόστος κ εαν γίνετε σωστά μην έχω πρόβλημα ύστερα αυτό είναι το μεγαζήτημα η μήπως καλύτερα θα ναι να κοίταξω σε s50 μεριά?
Το μοτερ πες μπηκε.Το γκαζι το εφτιαξες.Αντε και εβαλες και το καντραν.Με το προγραμμα και τα ηλεκτρονικα του 46???? τι θα κανεις εκει?
Θα μου πεις "καποιον θα βρω να μου το φτιαξει".Συμφωνω.Ρισκαρεις ομως την βελουδινη μαμα λειτουγια ενος 28ριου ή Μ σε κουμπωμα και λειτουργια με την ασαφεια ενος Μ54 απο αλλο σκαρι???
Εγώ έχω e36 compact με μοτέρ M54B30 και δεν είχα και ούτε έχω με το ηλέκτρογκαζο κανένα πρόβλημα......όλα δουλεύουν άψογα από την πρώτη ημέρα της μετατροπής!
Η τοποθέτηση 28άρι μοτέρ από e36 σε e36 καρότσα είναι πολύ εύκολη μετατροπή αλλά τα μοτέρ αυτά είναι παλιά και ότι σημαίνει αυτό! Τώρα όπως λέει ο mk52 ότι με 2-3 βελτιωσούλες θα πάρει 40 άλογα...και με τι κόστος κι αν τα πάρει μπορεί να γίνει έστω συναγωνίσημο του 3λιτρου;
Η εμπειρία μου λέει οχι!
Άμα μπορείς δωσε λεπτομερήες τι μοντέλο είναι το κομπακ σου(φαντάζομαι τούμπανο έχει γίνει) απο ποιο μοντέλο έβαλες τον m54 τι χρειάστηκες για την μετατροπή εκτός τα συνηθισμένα (μοτέρ πλεξουδα κ τέτοια) με εγκέφαλο κ τα ηλεκτρικά είχες κάποιο πρόβλημα πχ με το ιμμοπιλαϊζερ κάποια δυσκολία το ηλεκτρογκαζο μπήκε κουτί ή έκανε κάποια πατεντα
Το πιστεύω με ελαφρόμενο βολαν+δίσκο πλατό αλλο βήμα αλλη εισαγωγή εκκεντροφορους εξάτμιση πρόγραμμα θα πηγαίνει καλά το 28αρι αλλά θα πάει πολύ το μαλλί κ θα ξεφύγει λίγο πολύ απο τις μαμα ρυθμίσεις το μοτορι νομίζω τότε συμφέρει να παω σε s50 εαν αποκλείσουμε τ λύση τον m54
Λοιπόν το αυτοκινητό μου είναι μοντέλο του 99 και το μοτέρ είναι από e46. Την μετατροπή δεν την έκανα εγώ αλλά ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου που το πήγα. Οσο αφορά τα ηλεκτρικά ο ηλεκτρολόγος δεν αντιμετωπισε πρόβλημα κανένα αφού δεν ήταν η πρώτη φορα που το έκανε χωρίς πατέντες. Το μόνο που ήθελε ήταν την υπάρχουσα πλεξούδα του αμαξιού μου. Το ιμμομπιλαιζερ αλλάχτηκε επειδή είχε βάλει ''χέρι'' η BMW σε άλλη μετατροπή που είχα κάνει, διαφορετικα δεν θα χρειαζόταν! Επίσης 6άρι κιβώτιο και πολλά άλλα που φορά το αμάξι μου χωρίς κανένα πρόβλημα! Επίσης είμαι από Αθήνα και δεν θα έχω την χαρά να δείξω στον mk52 ότι η δύναμη και του m54 δεν συγκρίνεται με το m52 του ενός vanos!!! Δες την φωτό στο γκαράζ μου.
το δικο μου φιλε ειναι διπλοβανο απλα εχω φιλο που ειχε μονοβανο και ξερω πως παει...ενδεικτικα αυτη τη στιγμη σου λεω οτι το δικο μου με πιο κοντο διαφορικο προγραμμα εξατμιση και εκκεντρα ειναι πολυ μπροστα απο 3λιτρο ζ4...σιγουρα δεν αντιλεγω στην ομορφια του διαφορετικου και της πατεντας απλα λεω οτι δεν ειναι τοσο τραγικη η διαφορα οσο φενεται απο τη διαφορα στα αλογα
Σκέψου το δικό μου με κόντο μπλοκέ διαφορικό και 1200 κιλά βάρος πως παει......
Συγνώμη αλλά ξέρω τι έχω στα χέρια μου και σιγουρα δε έχω πρόθεση να ειρωνευτώ κανέναν απο εσάς! Απλά δεν κάθεται στον δρόμο με όλα τα καλά του στησίματος!!!!!
Θα ηταν ακομα πιο ενδιαφερων αν μπορουσατε και οι 2 να αναφερετε τις καταναλωσεις που εχετε.
Καλα τα αλογα και η δυναμη κλπ αλλα ετσι οπως πηγανε τις βενζινες :thumbsdown:
οποιοδηποτε μοτερ "κυνηγας" ,"τρωει" !!!
το 3λιτρο καιει λιγοτερο παντως απο το 28αρι
Υπάρχει ακόμα ένα θέμα στο 36αρι μου δεν έχω immobilazer θα χω κάποιο πρόβλημα στο να μπει ο m54 γνωρίζει κάποιος?
Κανένας?
και γω εχω ενα ε36 εχω παρει μετατροπη m54b30 και ψαχνω ηλεκτρολογο..μπαινει και ειναι η καλυτερη μετατροπα...δεν συγκρινεται με 28αρι....καινουργιο μοτερ πιο δυνατο και τρομερες ροπες .......
αν βρειτε ριξτε ενα τηλ σε μηνυμα να τον παρω να δω τιμουλες
Κάπου εδώ στο φόρουμ σχολιάζαν μια αγγελία με ε30 που φοραέ μοτορι απο m3 ε46 μήπως μπορούν οι mοd οι κάποιο καλοί συμφόρουμητες να μας δώσουν το link
Δεν του βαζεις ενα s54 csl ...xi xi xi
https://www.youtube.com/watch?v=ruXPZOUaeVA
παιζει ενα μοτερακι σαλονικα μερια....
εχεις δικιο ε46 φοραει μοτερ κσι επισης και ταμπλο το πουλαει στο car αλλα ειναι καλαματα εκει μαλλον το εφτιαξε https://www.car.gr/classifieds/cars/view/899660/
και με το δηλωμα??
Μ54 δεν εχει φορεθει ποτε σε 36.
Η κανω λαθος?
εγω θα το αφησω 316 δεν εχω προβλημα
Όχι δε κάνεις λάθος δε φορέθηκε πότε μόνο τα τελευταία z3 ε36 τα πρόλαβαν ούτε τα s50-s52 τα m3 έχουν αλλο σασι κ έτσι στ πραγματικότητα δε φορέθηκαν πότε στο σασι του ε36 316-28 αλλά τα δηλώνουν άμα θες με κάποιο πόσο μπορείς να βρεις άκρες
ps άμα έχεις ήδη 328 ε36 δήλωνετε κανονικότατα ο m54
Για δωσε μας τα φώτα χροιάστηκες τίποτα αλλο εκτός απο τ κλειδιά? Τα κλειδιά πως τα παράγγειλες με αριθμό πλαισίου στο οποίο ήταν το μοτορι η σε αυτό που μπήκε? Μου φαίνεται θέλει να αλλάξεις κ το μύλο τισ κλειδαριας στο τιμόνι η άλλαξες όλες τις κλειδαρες τι έχεις κάνει?
Βαλε καλυτερα ενα Μ52ΤUB28 να εχεις υσηχο το κεφαλι σου και να μπορεις να το πουλησεις αργοτερα.
δεν συκρινοντε τα μοτερ ρε παιδια μπορει να δυσκολευτεις λιγο παραπανω με το μ54β30 αλλα αξιζει...γνωμη μου
σιγουρα πιο καλο το 30αρι αλλα για μενα θα μπασταρδεψει πολυ το αμαξι μετα!κι εγω πριν βαλω το μ3 σκεφτομουνα για μ5 απο ε34 αλλα τελευταια στιγμη το μετανιωσα.ασε τις πατεντες για τα ηλεκτρικα που θα θελει.για τον σ50β30 δεν το σκεφτεσαι καθολου?στα ιδια λεφτα εισαι...:thumbsup:
μπα παλιο και επισκευη παει πολυ σε μ.......θα καιει πιο πολυ κιαλλα πολλα κατα......