Ένα βιντεάκι και μερικές φωτό από το ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ Μ8 Prototype που κατασκεύαστηκε ποτέ και πρόσφατα παρουσίασε η BMW στο Μόναχο.
https://www.bmwblog.com/2010/09/13/b...-m8-prototype/
https://www.youtube.com/watch?v=uM52...layer_embedded
Printable View
Ένα βιντεάκι και μερικές φωτό από το ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ Μ8 Prototype που κατασκεύαστηκε ποτέ και πρόσφατα παρουσίασε η BMW στο Μόναχο.
https://www.bmwblog.com/2010/09/13/b...-m8-prototype/
https://www.youtube.com/watch?v=uM52...layer_embedded
Ίσως απο τους μεγαλύτερους θρύλους για την BMW και το Μ division :original: :original: :thanks: :thanks:
τι κινητηρα φοραει?τον ιδιο με του 850csi?
όχι...thumb
https://forums.bimmerforums.com/foru...d.php?t=169358 thumbthumbΠαράθεση:
It is a double VANOS engine (albeit the older, mechanical type, like the S50B30 Euro), and
the engine was never developed with the M8 in mind. The M8 engine was a prototype V12 (separate engine project) that they only built one of, and it was inferior to the S70/2 in terms of weight, packaging, and output/displacement.
For whomever asked, the S70/2 is the same engine used in the V12 LMR and the X5-LM, although it was in a different state of tune for each application
prototype...no tuv...no engine.
Που εισαι ρε Γιωργάρα να στηρίξεις τα επιχειρήματά μου;
Τι εννοείς φίλε μου "no engine"?Δεν το κατάλαβα...:(
Πάντως το αυτοκίνητο είχε κανονικά γερμανικές πινακίδες απ'όσο είδα στις φωτό...:shok:
https://www.bmwblog.com/wp-content/u...21-655x438.jpg
Που ειναι ο Βαγγνερ, που ειναι ο Πουτσίνι, που εχει παει ο Οκτωπενήντας;
Το καλύτερο M car ever!!! Απολαύστε το!!!:worthy::worthy::worthy:
https://www.youtube.com/watch?v=znrARdv3F_0
:wacko: ζαλιστικα λιγο με τον καμεραμαν....αλλα ειναι και η θεα του 12κυλινδρου //Μ που σε ζαλιζει ακομη πιο πολυ!!!:thumbsup:
Αυτο μαλιστα Γιωργαρα ειναι //Μ8!!!!:thumbsup:
πρεπει να ειναι τρομερο μοτερ!!ξερει κανεις ποσα αλογα ελεγαν ??γιατι βλεπω φουλ καρμπον εισαγωγες κλπ.Μακαρι να μπορουσα να το ακουσω μια φορα!!
https://www.youtube.com/watch?v=pJAXDtbP59o
Παράθεση:
Originally envisioned as a Ferrari competitor, only a single prototype BMW M8 was ever produced, equipped with a special 550 bhp (410 kW; 558 PS) version of the S70 engine, essentially a bored out version of the M70 with experimental multi-valve cylinder heads. A common misconception is that this engine powered the McLaren F1. However, when this was suggested to McLaren's designer Gordon Murray, the idea was rejected because the engine was too heavy and long for the McLaren F1