Καλησπερα.Επειδη ειμαι προ μεγαλων αποφασεων μηπως γνωριζει καποιος για ενα κιτ κομπρεσορ Rotrex της CCR απο Δανια αν αξιζει? Δινει τιμη στα 3000 περιπου για 210 αλογατα.Ο rotrex σαν κομπρεσσορας τι λεει?
Printable View
Καλησπερα.Επειδη ειμαι προ μεγαλων αποφασεων μηπως γνωριζει καποιος για ενα κιτ κομπρεσορ Rotrex της CCR απο Δανια αν αξιζει? Δινει τιμη στα 3000 περιπου για 210 αλογατα.Ο rotrex σαν κομπρεσσορας τι λεει?
Σε τί κινητήρα σκέφτεσαι να βάλεις τον Rotrex ?
Επίσης συνοδεύεται απο πρόγραμμα και είναι ολοκληρωμένο κιτάκι ή είναι σαν αυτό εδώ -> https://cgi.ebay.de/Eaton-Kompressor...item3cb17d2c24 ???
σε τι μοτερ φιλε μου?? Η ess παντως για το Μ52tub20 δινει 250 αλογα αλλα ζηταει 5000+. Φανταζομαι για το Μ52tub20 μιλας, απο οτι ειδα στο γκαραζ σου 46ρι 320 CI προ facelift.για λετε για λετε.......
μπορει γι αυτο ρωταω κιολας!!! Αλλα αν εγω ειχα τον 2.2 δεν θα εδινα 3000 για 40 αλογα!!!
https://www.ccr-racing.com/shop/supe...-kit-220p.html
μαλλον για το διλιτρο μας λεει ο φιλος μιας και τα αλογα που λεει στο παραπανω site ταιριαζουν ....
Ναι συγνωμη που δεν το διευκρινησα.Μ52 διλιτρος.Το ψαχνω απο ολες τις μεριες μπας και δεν τον αλλαξω γιατι ειναι σε πολυ καλη κατασταση και το λυπαμαι αλλα δεν εχει το κατι παραπανω που θελω.
Φιλε μου επειδη ειμαι ομοιοπαθης, με το ιδιο μοτερ με το δικο σου και σε παρα πολυ κατασταση και εμενα, εχω και εγω τις ιδιες ανησυχιες! Σιγουρα βλεποντας και συγκρινοντας επιδοσεις γερνω και εγω προς τον ess ο οποιος ειναι ενα safe και δοκιμασμενο upgrade για τα μοτερακια μας. Δεν μπλεκουμε με μετατροπες, δηλωματα, αγνωστα μοτερ κτλ και πιστευω οτι τα +100 αλογα θα μας δωσουν αυτο το "κατι παραπανω" που ζηταμε.......τα 5000 ευρω ομως δεν ξερω ποιος θα μας δωσει !!! Παντως κι εγω το λυπαμε να του κανω αλλαγη μοτερ!
Αν φτανανε τα 5000 ευρω καλα θα ηταν για τον Ess.Ζηταει 5700 και κατι,βαλε και εξοδα να ερθει εκτελωνιστει,εργατικα να μπει πανω ε και για μια πιο ελευθερη εξατμισουλα να το πω το νουμερο?Αν ειναι να φτασουμε την αξια του αυτοκινητου για να παρουμε 50-70 αλογακια και πολλα σου λεω δηλαδη...δεν νομιζω οτι αξιζει.
Δεν ειπα οτι δεν αξιζει τα λεφτα του ο ess τα αξιζει μια που απο οτι εχω δει ειναι ενα ολοκληρωμενο κιτ.Οταν ομως εχεις ενα αυτοκινητο αξιας 10000 ευρω δεν μπορεις να δωσεις αλλα τοσα για να μπορεις να κανεις μια αξιοπρεπη προσπεραση.
Πιστεύω ότι ο ess είναι για όταν έχεις 330 αντε 325 ... Όταν έχεις 320 και μάλιστα Μ52 η λύση είναι μετατροπή . Θα δώσεις λιγότερα λεφτά θα είσαι εργοστασιακος και θα έχεις συνολική αναβάθμιση ! Φρένα , 6αρι σασμαν , διαφορικο !
Αγαπητε Φωτη αν θημαμαι καλα το ονομα σου μαλλον για εκει οδευω.Ασε που οδηγησα 330 και ειχα τις καλυτερες εντυπωσεις(Θανασακη ακους?).Οποιος εχει καποια ακρη(οικονομικη ε?)μου τη λεει και μενα!!
Φιλε βαλε εναν 3.0 πανω και με 6αρι σασμαν που ειναι σκυλια μοτερ και ασ΄το 2λιτρο στην αδεια δεν θα εισαι ο πρωτος......και θα εισαι και ικανοποιημενος.
Σπυρο συγνωμη που σε μπερδεψα ειχαμε μιλησει τοτε για το dynavin.Deepblue ειπα οτι ειναι ολοκληρομενο απλα πολυ ακριβο για το μοτερακι που εχω.Τωρα οντως και να το αλλαξω το μοτερ ποιος θα το μαθει?Εδω το προηγουμενο που ειχα φωναζε απο μακρια για διλιτρο τουρμπισιο.5 χρονια που το ειχα δεν με ειχε σταματησει κανενας.Βεβαια τοειχα δηλωσει (και πληρωσει ακριβα)βλακοδως.Αλλα δεν την ξαναπαταω.
Μεχρι και Μ3 μπορεις να το δηλωσεις .....
Μιά σχετικά οικονομική λύση είναι να βρεις ένα Μ54 2,2, οι τιμες είναι πολύ χαμηλότερες από τα 3λιτρα. Το λέω επειδή είπες πως δεν ψάχνεις πολλή περισσότερη δύναμη αλλά απλά περισσότερη. Αυτά έχουν και 6αρι σαζμαν.
Αυτο ειναι σχετικο, το ρισκο της κατασχεσης και φυλακισης (μαλλον εξαγορασιμη βεβαια αλλα για ποιο λογο ολο αυτο?) υπαρχει, οσο μικρο και να ειναι.
Δηλωσε το 2.2 6cyl τουλαχιστον, γιατι ενας να σε σταματησει που κοιμηθηκε στραβα ή δεν μαμησε καλα χθες το βραδυ (ή απλα κανει σωστα τη δουλεια του), αμα δει 6cyl με 4cyl αδεια μαλλον θα χασεις το αμαξι και θα τρεχεις.
thumb
Ειχα καλη καλη εμπειρια με ροτρεξ στο παρελθον σε μοτερακι 1.3 και δεν τον βρηκα λιγο. Η αισθηση που δινει περισσοτερο πλησιαζει το τουρμπο παρα μηχανικο υπερτροφοδοτη(στην περιπτωση μου). Προσωπικα ειχα πολυ εντονο ξεσπασμα μετα τις 4.000. Ισως ηταν και θεμα προγραμματος αλλα και θεμα της πιεσης υπερπληρωσης που αυξανονταν γραμμικα μεχρι τον κοφτη. Μου ειχε διπλασιασει την ισχυ και την ροπη παντως.
Η δυναμομετρηση του jimny ειχε δειξει 130 ιππους τροχο και περι τα 18 κιλα ροπη αν θυμαμαι καλα.
ο ess ειναι εγγυηση στις bmw. Δεν νομιζω καποιος να εχει να τους προσαψει κατι αρνητικο.
Η αλλαγη κινητηρα ειναι ισως η πιο συνετη λυση. Το αυτοκινητο και ιπποδυναμη θα εχει και εργοστασιακη αξιοπιστια θα εχει. Αν το μπλοκ ειναι το ιδιο η διαδικασια του δηλωματος μπορει να παραληφθει... Αν δεν ειναι μπορει να δηλωθει το μικροτερο της συγκεκριμενης σειρας μπλοκ(πχ 2.0 για Μ52, 2,2 για Μ54 κλπ)...
Βρε Φανή ο άνθρωπος έχει εξακυλινδρο απλώς είναι Μ52
Το αιφον πήρε πρωτοβουλία φίλε
Εγώ να παρατηρήσω βέβαια ότι ακόμα ο φίλος δεν μας έχει πει για πιο κιτ μιλάει (αν είναι κιτ ολοκληρωμένο απο κάποιο βελτιωτή) ή αν σκέφτεται να το φτιάξει απο το μηδέν, κομμάτι κομμάτι και απλά ρώτησε για τον κομπρέσσορα σαν μάρκα...:think::morningcoffee:
<!-- ΟΦΦ ΤΟΠΙΚ -->
:shok::shok::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
<!-- ΟΦΦ ΤΟΠΙΚ -->
Άλλος από δω ... Βρε βασιλακη διάβασε το πρώτο ποστ , λέει ο άνθρωπος για το κιτ της ccr !απλά χρησιμοποιεί rotrex
Kαλά έχουμε λαλήσει μου φαίνεται...:S:S:S
Τhanks Σπύρο...:D
Αυτό το κιτάκι με ενδιαφέρει και εμένα, για τον Μ52Β28TU (Ζ3).
Μου κάνει εντύπωση που δεν αναφέρει κάτι για πρόγραμμα.
Είναι δυνατόν να παίζει έτσι χωρίς πρόγραμμα ?
Ο downing atlanta έπαιζε χωρίς πρόγραμμα στα Μ42/Μ44.
Η τιμή καλή είναι στα 3000.
Έχει κανείς άποψη για τα κιτ g-power ?
Κόστος και τι άλογα δίνουν ?
Εγώ θέλω 60 άλογα όχι παραπάνω, και χαμηλό κόστος.
Active autowerke, VF engineering κτλ. έχουν υψηλό κόστος.
:thumbsup:καλησπέρα μπηκα σε ένα άλλο σάιτ που είχαν αναφερθεί για τον ροτρεχ και απο ότι κατάλαβα δεν διάβασα κάποιο αρνητικό σχόλιο.Τό ότι είναι κομπρέσσορας πασπατού δεν πάει να πει ότι είναι για πέταμα.Δίνει και 3 χρόνια εγγύηση.Τώρα επειδή δεν αναφέρθεικε πουθανά είναι πλήρες το κιτ μαζί με πρόγραμμα η τρεχαγυρευόπουλος?Ότι αφορά τον εσσ ΄στην τιμη της πλήρης μετατροπής αυτή τη στιγμή αγοράζω και ένα δεύτερο 3,30 (γιατί κακά τα ψέματα οι τιμές έχουν ξευτιλιστεί.)Οπότε μην τρελαθούμε είπαμε πεταμένα λεφτά είπαμε να κάνουμε τη κα....λα μας αλλά όχι και να:ranting2::ranting2:με. Για μένα μια λογική τιμή ενός κομπρεσορα κομπλέ και τοποθετημένο δεν θα έπρεπε να ξεπερνουσε τα 3000ευρώ.Απο κει και πάνω παιζουν ρουλέτα στοιχηματίζωντας τη καψούρα του καθενός.Εχω κατι γνωστους γερμανία θα τους βάλω να ρωτήσουνε.:warriorsmiley::warriorsmiley:
Φιλε Βαγγελη , η αγορα ειναι μεγαλη οι επιλογες πααρα πολλες το ιδιο οι τιμες και οι κομπρεσορες και τα τουρμπο.
Το θεμα ειναι τι θες να κανεις,ποσο αξιοπιστο θα ειναι τι δυναμη θα σου δωσει.
Η Εγγυηση δε θα σου καλυψει το μοτερ αλλα τη βλαβη του κομπρεσορα.
Οτι αγοραζεις εχει εγυηση.
Με αυτα βεβαια που σου λεω δεν παει να πει πως ο Ροτρεξ ειναι κακος.
Το θεμα ειναι να ξερεις τι θες.
Δε νομιζω κανενα να στοιχηματισε στην καψουρα μου για να παρω τον ess η τον οποιο κομπρεσορα.
Ειδα μου αρεσε το αποτελεσμα και αποφασισα να δωσω πιο πολλα χρηματα.
Αν ηθελα να παρω ενα ακομα αμαξι με αυτα τα χρηματα η μια αλλη μοτο θα το εκανα.
Το ζητουμενο ειναι τι θες να κανεις.
Τωρα αν αγορασεις 330 με 6000 δε ξερω κατα ποσο θα ειναι ενα σωστο αμαξι και αν θα χρειαστεις αλλα 6 για να το φερεις στα ισα του.
Οταν ομως ψαχνεις για βελτιωση το κανεις γιατι θες περισσοτερη δυναμη και οχι αλλο ενα αμαξι.