καλησπερα παιδια.. εχει ενα φιλαρακι ενα ε36 σαν το δικο μου...και θελει να βαλει μοτερ απο 330 ε46 λογο πιο καινουργιο και καλες επιδοσεις... τι λετε θα μπει ..... και απο ηλεκτρολογικα...
Printable View
καλησπερα παιδια.. εχει ενα φιλαρακι ενα ε36 σαν το δικο μου...και θελει να βαλει μοτερ απο 330 ε46 λογο πιο καινουργιο και καλες επιδοσεις... τι λετε θα μπει ..... και απο ηλεκτρολογικα...
Δυστηχως δε μπαινει θα εχεις προβλημα με τα ηλεκτρικα !!!!
Δε ταιριαζουν οι γενιες των ηλεκτρικων.
Απο κει και μετα...πατεντες γινονται σιγουρα, ομως αν καποιος σου πει πως θα το κανει κατι θα σου κρυψει κατι δε θα δουλευει οπως πρεπει και θα το ανακαλυψεις οταν θα εχεις δωσει ενα σκασμο χρηματα.
Καλυτερα να βρεις ενα 2.8 απο Ε36.
και εγω για 328 λεω ποσο κοστιζει περιπου ξερουμε η μετατροπη???
μπαινει το τριλιτρο σε ε36.το εχω δει στο συνεργειο που παω το δικο μου.
Το μοτέρ Μ54Β30 μπαίνει σε ε36 αρκεί να δεις το garage μου και θα καταλάβεις. Δουλεύει εδώ και 4 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα!!!!!!!
Βρε τα πάντα μπαίνουν και παντού!! Γνώσεις - χρήμα - όρεξη χρειάζεται!!
Το θέμα είναι αν συμφέρει να κάνεις κάτι τέτοιο και το σίγουρο είναι ότι δεν συμφέρει, επομένως πας σε 328 και ησυχάζεις!
δεν ξερω τι σου λενε οι παραπανω φιλοι!
αλλα μπαινει!!!!
εδω γνωστος μου εβαλε σε e36 coupe μοτερ σαζμαν απο e46 m3 και δουλευει κανονικαααααααα!!
αν εισαι απο Θεσ/νικη μπορω να σου πω καποια τηλ να πας για να ρωτησεις!
Παιδια οκ . . .
Οτι θες μπαινει αλλα. . .
Ποιο ειναι το σωστο για αυτο το αμαξι σωστα ; ; ;
Δεν λεω δουλευει αλλα εχω καποιους ενδυασμους . . .
Η καλυτερη επιλογη σε αφτα τα λεφτα που θα διαθεσεις για ενα 330 ειναι ενα το Μ3 με
τα 286 ps καθαρες δουλειες και πολυ καλη δυναμη . . .
Συγνωνη, να ρωτησω κατι? Αν ειναι να ξεφυγει τοσο η δουλεια, δεν αξιζει να κοιταξει κανεις και το μοτερ του Ε36 Μ3? Στο κοστος δε νομιζω να υπαρξει μεγαλη διαφορα με τον Μ54Β30.
Υπαρχει καποιος συγκεκριμενος λογος που δεν μπαινει στο παιχνιδι?
στους μ54...υπαρχει και το παραθυρακι...να το δηλωσεις ως διλιτρο και ας ειναι 3λιτρο! το μοτερ του μ...κανει μπαμ και θα πρεπει να δηλωδει ως εχει...!αποψη μου ,το μοτερακι απο το μ ειναι ...ιδιαιτερη περιπτωση..με αρκετα ακριβα ανταλλακτικα και αν δεν το ξερω απο πριν (δηλαδη περιπτωσεις τροπετου στον παγκο τις απορριπτω), δεν υπαρχει περιπτωση να το βαλω επανω! αν εβρισκες καποιο ''γνωστο'' μοτερακι...Μ....τοτε ναι..
sorry αλλά τα κάνουν και άλλοι...
διότι το συγκεκριμένο αμάξι είναι του θαλή και του κώστα, που τυχάνει να είναι
και το συνεργείο που πάω το αυτοκίνητο μου...μάλιστα πριν κάνα 20ήμερο το
οδηγούσα μαζί με τον κωστή που κόντεψε να ανοίξει την κουκούλα και να
πηδήξει έξω απο το αυτοκίνητο :D:D:D...
πλάκα έχει πάντως που στον s54 έχουν φορεμένο το 5άρι σαζμάν του Ε36 ///Μ3 και το διαφορικό του.
η τρίτη πάει 200+ ενώ με δευτέρα και 20 χιλιόμετρα ξεκινάς να κάνεις μπάντες
και παίζεις στις μεσαίες περίπου στα 100 χιλιόμετρα, αφού πάει μέχρι 140 η ρημάδα!!!!!! πολύ γέλιο το υβρίδιο μιλάμε!!!
το ιδιο ισχυει και για μετατροπη απο 316 Ε46 Μ43 σε Μ54 330? δηλαδη θελουν αλλαγμα ηλεκτρικα κτλ και δεν μπαινει ευκολα?
ψηλουλη το πρωτο 36αρι με μοτερ μ3 ε46 το εκανε ο ηρακλης και το συνδεσε ο σακης ο ηλεκτρολογος!
φιλε μουφα και εγω απο 316 Μ43 το εκανα μ54 330!
3μερες δουλεια ειναι! παιχνιδακι για ενα καλο μαστορα!
Εγω δεν ειπα πως δε γινεται ειπα πως πατεντες γινονται ομως δε θα ταιριαξει να δουλεψουν σωστα ολα τα ηλεκτρικα.
Ομως μια και υπαρχουν γνωστες που ξερουν πως να το κανουν καλο θα ειναι πριν το κανεις να σου εγγυηθουν γραπτως πως ολα θα δουλευουν οπως το μαμα !!!!
Αν παρεις το οκ τοτε προχωρα.
το 36αρι ειναι μαυρο ειναι το ιδιο το αυτοκινητο του Ηρακλη και το συνδεσε ο σακης!
χρησταρα προσωπικα τα εχω δει και τα δυο!
το μαυρο το ειδα στο σακη που εκανε τις συνδεσεις
και το κοκκινο το καμπριο στο θαλη που εκανε τις συνδεσεις ο αδερφος του ο κωστας!
ναι μητσακο αυτο!!!
ετοιμασου για την κυριακη!!
οκ θα σας περιμενω!
Καλα αν κατσουμε και ψαξουμε τωρα θα βρουμε πολλα τετοια 36αρια . . .
Μην ξεφευγουμε και απο το θρεντ . . .
Να κανω μια ερωτηση? Το Ε36 με Μ54 πως θα δηλωθει?
εδω αρχιζουν τα δυσκολα γιατι ο νομος λεει οτι πρεπει το μοτερ που θα βαλεις να ειναι max 25% μεγαλυτερο σε κυβισμο και ιπποδυναμη απο αυτο που ηδη αναγραφει η αδεια κυκλοφοριας του αυτοκινητου.Το θεμα της ιπποδυναμης το προσπερνας ευκολα γιατι η διευθυνση συγκινωνιων δε δινει μεγαλη βαρυτητα στην ιπποδυναμη.
Για το θεμα συμβατοτητας Ε36 καροτσας και Ε46 κινιτηρα δεν υπαρχει λογικα προβλημα γιατι το μοτερ ειναι πιο καινουργιο αρα και λιγοτερο επιβαρυντικο για το περιβαλλον.
Το Ε 46 ηταν σε παραγωγη ως 2λιτρο εξακυλινδρο το ετος 2000 δηλαδη ως μεταγενεστερο του Ε36.Οποτε ειναι δυνατον να δηλωθει και το Ε36 ως διλιτρο.
Τα πραγματα μπερδεουν για μ3 μοτερ ειτε αυτο προερχεται απο Ε46 ειτε απο Ε36.Ακομα κι αν το αυτοκινητο δηλωθει σε αυτη τη περιπτωση δια αλληλογραφιας σε πιθανο ελεγχο που θα υποστεις απο αστυνομια ή ασφαλιστικη εταιρεια μαλλον θα εχεις προβλημα
:banana:
οπως γνωριζουμε ολοι οι Μ54 με τους Μ52 εμφανησιακα ειναι ιδιοι!!!!!!!οποτε.........πολυ ευκολο να δηλωθει 2λιτρο 2.5 2.8!!!!!!!
....με σημαντικη διαφορα στην εμφανιση το... 2ο vanous το οποιο κανει καραμπαμ [στον Μ54] και το οποιο ''λειπει'' απ' τον Μ52...
ναι και οταν το παει στο ΚΤΕΟ θα του πουν που ειναι ρε φιλε το 2ο vanos?????????
Μ54 δεν μπηκε ποτε σε ε36 Νικο οποτε δεν δηλωνεται με την καμια
αρα αυτο που εχω δει ειναι αδηλωτο;
νομιζω ομως οτι το μοτερ Μ54 σου δινει τη δυνατοτητα να ξεγλιστρισεις επειδη ειναι νεοτερης τεχνολογιας.
ασχετα με τα δηλωματα νομιζω οτι το 328 ειναι καλυτερη περιπτωση για το ε36.
και κατι τελευταιο που ακουσα απο το mormon, ζητανε απο τη διευθυνση συγκοινωνιων χαρτι εγκρισης απο την αντιπροσωποια της ΒΜW.Σου βγαζουν το λαδι για να στο δωσουν.
οχι δεν σου βγαζουν το λαδι απλα δεν στο δινουν!!!!!!!!!εεεε το 1ο ειναι ρε Νικο που ειναι αδηλωτο η το τελευταιο????
επειδη τα προβληματα ειναι πολλα παμε για ενα 28αρη .... ξερετε απο γνωστους ποσο κοστιζει πανω κατω η μετατροπη????