μπροστα δισκοφρενα 300X22
πισω δισκοφρενα 294X19
Οι διαστασεις ειναι για το ε46 320 cabrio.
Σας διαβεβαιωνω πως τα συγκεκριμενα φρενα ουτε κατα διανοια δεν επαρκουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Ειναι απαραδεκτα
Printable View
μπροστα δισκοφρενα 300X22
πισω δισκοφρενα 294X19
Οι διαστασεις ειναι για το ε46 320 cabrio.
Σας διαβεβαιωνω πως τα συγκεκριμενα φρενα ουτε κατα διανοια δεν επαρκουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Ειναι απαραδεκτα
Μητσο...τι χρηση κανεις παλικαρι μου? Κανε μια περιγραφη του τι εννοεις!
Σπυρο το αμαξι το εχω για καθημερινο και δεν το βαζω ποτε σε πιστα.Αυτο που μπορω να πω ειναι πως μπαινει πολυ ευκολα το Abs και επισης δεν σταματαει το αμαξι με τπτ.δεν μπορω να στο εξηγησω καλυτερα παρα να σου πω οτι τα φρενα ειναι κατηγοριας πεζο 307 1.4 μη σου πω και χειροτερα.Αν κανεις βολτα και χρειαστει να φρεναρεις θα τρομαξεις
Πρώτη μέρα που έκανα τη μετατροπή σε 2,2 πήγα να το τρέξω έτσι να το χαρώ στην εγνατία οδό. Έπιασα πάνω από 200, οπότε όταν χρειάστηκε να πατήσω φρένο επειδή πλησίαζα όχημα, επιβράδυνε πολύ αργά. Σταθερά αλλά αργά. (Και δεν πατούσα πολλά απότομα φρένα νωρίτερα. Φυσιολογική οδήγηση έκανα μέχρι την στίγμη που περιγράφω παραπάνω).
Προσωπικά μιας και ένιωσα αυτό που λέει ο Μήτσος, τον καταλαβαίνω και για αυτό το λόγο και εγώ έβαλα τα φρένα από 330.
και γω το ιδιο θα κανω Γιαννη.330 μπροστα μου εχουν πει τιμη καινουρια οσο τα πληρωσες και συ περιπου
Επειδη με 320ci ,αν και δεν εχω, εχω κανει αρκετα χιλιομετρα. Μπορω να εχω και εγω μια αποψη. Και διαφωνω με την αποψη σας...τουλαχιστον ετσι οπως εχω καταλαβει μεχρι στιγμης...
Ισως να χρειαζονται κι αλλα χλμ για να το καταλαβεις.Παντως στα 3 χρονια που το εχω το αυτοκινητο ειναι το μονο του μειον για εμενα και ειναι και κατι που με τρομαζει.Δεν εμπνεουν καθολου εμπιστοσυνη.Και το εχω πληρωσει αυτο...
Τα λαστιχα μου και με τις 17αρες που ειχα ηταν αριστα(και ειχα και conti sport contact 3)αλλα και με τις 19αρες που εχω τωρα ειναι αριστα(ουτε 6000χλμ δεν εχουν,pirelli p zero 235-265 μπροστα πισω).Ηλπιζα οτι θα βελτιωθει λιγο η κατασταση με την αλλαγη σε τοσο μεγαλη διασταση αλλα ματαια...:thumbsdown:
Σκέφτηκα πολύ σοβαρά να αλλάξω φρένα και εγώ, μέχρι που ο μηχανικός μου έβαλε κάτι τακάκια διαφορετικά απο αυτά που φοράει μαμά.
Βελτίωση πολύ μεγάλη με γελοίο κόστος.
Μόνο πρόβλημα ότι την ακούνε όταν ζεσταθούν πολύ.
Το Abs μπαίνει αρκετά συχνά πράγματι, αλλά πλέον δεν με πολυαπασχολεί γιατί η αίσθηση ειναι καλή.
Θεωρώ ότι τα φρένα είναι ένα μεγάλο μείον στο αυτοκίνητο μου.
(ζάντες 17 και λάστιχα Michelin Pilot premacy)
Μητσο εχω κανει γρηορα χιλιομετρα σε αθηνα πατρα ... Λοιπον ,να σου πω 2-3 πραγματακια να μου πεις τι εχεις κανει , αν τα εχεις κοιταξει...
Σωληνακια μηπως εχουν φθαρει και ξεχειλωνουν
Υγρα μηπως εχουν μαζεψει υγρασια και βραζουν ευκολα
Ευθυγραμμιση...μηπως εχεις μεγαλη καμπερ πχ?
παιδια να ρωτησω κατι με βαση αυτα που διαβαζω,το οτι μπαινει συχνα το abs σημαινει οτι δεν ειναι καλα τα φρενα??????????μηπως σημαινει οτι εχουν δυναμη να φρεναρουν αλλα τα λαστιχα ο δρομος κλπ ειναι σε ασχημη κατασταση με αποτελεσμα να μην φρεναρει και να γλυστραει οποτε μπλοκαρουν οι τροχοι - λειτουργει το abs!!!!!!!αν ηταν χαλια τα φρενα δεν τηα εμπαινε ποτε το abs και θα συνεχιζαν να γυρνανε οι τροχοι!!!! επισης οτι τα φρενα την ακουνε καποιες φορες εχει να κανει και απο τι ταχυτητες φρεναρουμε,παραδειγμα με Α4 Q φιλου φρεναραμε απο 220 - 0 και τα φρενα βρωμησανε απ το πρωτο κιολας φρεναρισμα!!!!!! δλδ δεν ειχαν για 2ο !!!εχετε δλδ αντιμετοπισει τετοιο προβλημα????? εγω με Ε46 4θ και 4 ατομα μεσα με τερμα αποσκευες (μεχρι και στο πατωμα του συνοδηγου ειχε πραγματα)και κατεβαινοντας τον Πραλο με 18αρια 225-255 δεν εκαναν κιχ με διαστασεις ακριβως ιδιες με του Δημητρη!!!!!!και δεν κατεβαινα καθολου χαλαρα πιστεψτε με!!!!!!!!!!
Παντως ουτε και γω ειμαι ευχαριστημενος (Ζ4 2λιτρο)
Στην αρχη (πριν παρω το σιροκο) εβλεπα που πολλοι ελεγαν για το θεμα αυτο στα BMW αλλα χωρις μετρο συγκρισης, ε δεν ενοιωθα προβλημα.
Μεχρι που οδηγησα το σιροκο και καταλβα τι θα πει φρενα. Η μερα με τη νυχτα.
Το πως μου κακοφαινεται τωρα δεν λεγεται. Λες και παταω σκληρο σφουγγαρι....
Παιδιά τι να σας πω. Προσωπικά δεν αισθανόμουν ασφάλεια και έβαλα τα μπροστινά φρένα του 330. Τώρα όπως και να το περιγράψουμε κανείς δε θα μπορεί να καταλάβει το πως αισθανόμασταν τουλάχιστον εγώ και ο Μήτσος, και όποιος άλλος. Προσωπικά έβαλα τα 330, και ησύχασα. Η μέρα με τη νύχτα σε διαφορά κτλ. Πιθανόν έτσι όπως κάθομαι και το σκέφτομαι (γιατί όσο είχα το 16άρι κινητήρα μέσα δεν είχα πρόβλημα), μήπως επιρεάστηκα από το μεγαλύτερο βάρος του 6κύλινδρου και να ένιωσα τελείως διαφορετικά; Ίσως. Δε ξέρω....
Μήτσο, καλύτερα βρες μεταχειρισμένες δαγκάνες, και πάνε πάρε καινούργιους δίσκους και τακάκια.
konas πάντως εγώ όσο είχα τα 316 φρένα, είχα δοκιμάσει brembo δίσκους με ferodo τακάκια και ήμουν πολύ ευχαριστιμένος...
Γιάννη πες μας λίγο τον συνδυασμό, δίσκοι τακάκια, που θεωρείς καλύτερο για κανονική χρήση......
Αυτο ακριβως ...για αυτο λεω πειγραψτε οσο πιο καλα μπορειτε τι ενοειτε ''δεν εχω φρενα''
Αν μπαινει abs καθε λιγο και λιγακι σημαινει οτι μαλλον δεν εχετε προσφυση.
Ο λογος μπορει να ειναι φθαρμενα ελαστικα, υψηλοι δεικτες ταχυτητας στα ελαστικα μεαποτελεσμα να μην ζεσταινονται ευκολα, εσφαλμενη ευθυγραμμιση πχ. αυξημενη γωνια καμπερ ωστε να μην εχουμε αρκετη επιφανεια τριβης στην ευθεια...
Αν τα ελαστικα ειναι μια χαρα τοτε πρεπει να κοιταξουμε τα υγρα και τα σωληνακια...τα υγρα θελουν αλλαγμα καθε δυο χρονια αντε τρια, μετα μαζευουν υγρασια και βραζουν...
ΤΑ σωληνακια μπορει να λαστιχαρουν πολυ...(να ξεχειλωνουν υπο συνθηκες)
Μπορει να χρειαζεται εξαερωση το κυκλωμα των φρενων...
Σε αυτοκινητα οπως το 46αρι η εξαερωση πρεπει να γινεται στο διαγνωστικο της εταιριας!!! ο λογος ειναι οτι μονο ετσι ανοιγουν οι βαλβιδες του abs ωστε να φυγει και απο εκει ο εγκλωβισμενος αερας! (υπαρχουν και συνεργεια που εχουν αναλογα μηχανηματα , δεν ειναι ανγκη να πατε στην αντιπροσωπια)
...αυτα για τις δυλειτουργιες...Μετα μπορει να θελετε να πατε σε μια light βελτιωση ...Το το τριπτυχο ειναι γνωστο!
Σωληνακια ,υγρα , τακακια...Αντε αμα θελετε και δισκους!
Με ολο το θαρρος αλλα οποιος θελει ας ρωτησει τον fanisk τις εντυπωσεις του απο τα νεα του φρενα!
Εμπρος: Zimmerman 286x22mm drilled 115¤
Πισω: Zimmerman 280x10mm drilled 105¤
Σωληνακια: Goodridge εμπρος-πισω 77¤
Υγρα Φρενων: ATE Super Blue Racing Dot4 12¤
Τακακια: BMW (Textar) εμπρος-πισω 120-130¤ ?(δεν θυμαμαι ακριβως)
Ειχε αναψει λαμπακι φρενων, και απο το ψαξε-ψαξε σχετικα με το τι τακακι να βαλω ωστε να βγαζει λιγοτερη βρωμα, να φρεναρει καλυτερα ή εστω τα ιδια με τα μαμα, και να υπαρχει ετοιμοπαραδοτο, εκανα σχεδον 1000 χλμ με αναμμενο λαμπακι(καθυστερησε η παραγγελια)!
Ηρθαν τα παραπανω, και επειδη δεν κρατιομουν (λογω των 1000χλμ φοβομουν μηπως μεινω απο φρενα, οδηγουσα πολυ συγκρατημενα), πηγα να τα βαλω αμεσως.
Ο ενας δεν μπορουσε εκεινη τη μερα, ο επομενος ειχε αλλα τακακια αλλα δεν μπορουσε, τελικα κατεληξα στον 3ο μαστορα, ο οποιος ναι μεν μπορουσε εκεινη τη μερα, αλλα προτεινε τα μαμα(textar) γιατι ειπε πως δεν χρειαζοταν κατι παραπανω το συγκεκριμενο αμαξι.
Πριν την αλλαγη, με καλυπταν μια χαρα τα φρενα, αλλα σε καλες στροφοδιαδρομες εχανα συντομα το "καλο" φρενο που ειχα. Αρκετες φορες φοβαμαι οταν το πιεζω, και ενω μπορω να στριψω χωρις φρενο με τα συγκεκριμενα χλμ που εχω, αυθορμητα το παταω αλλοτε πολυ και αλλοτε λιγο. Φρενακιας λοιπον..
Μετα την αλλαγη, δεν ξερω αν ειναι ψυχολογικο ή οχι, αλλα νιωθω οτι φρεναρω καλυτερα. Στις ιδιες διαδρομες(Σουνιο,Διονυσος), με το ιδιο φρενο στα ιδια σημεια, νομιζω πως "αντεχει" περισσοτερο.
Επισης γλυτωσα μια καραμπολα 4 αυτοκινητων στη λ.Βουλιαγμενης οπου σταματησα πραγματικα στον ποντο!!! Δεν ξερω αν πριν την αλλαγη θα σταματουσα το ιδιο ή οχι, αλλα αφου σταματησα ενα δαχτυλο απο τον μπροστινο μου..καλα ειναι!
Ισως με αλλα τακακια, να φρεναρω ακομα καλυτερα. Θα δοκιμασω στην επομενη αλλαγη.
Ισως να μην εκαναν τη διαφορα οι δισκοι, αλλα τα σωληνακια και τα υγρα.
Να πω πως το "σφυριγμα" των πισω δισκων (κατι σαν χρρρρρρ) στην αρχη ηταν εκνευριστικο, πλεον δεν με απασχολει αλλα ακουγεται αρκετα.
Ειπαμε Φανη...το σφυριγμα πισω ειναι επειδη ειναι συμπαγεις!
υ.γ δεν ειδα πουθενα να αναφερεις τον εμπνευστη! χαχαχαχαχα
Γεια σου συνονόματε από την όμορφη Κρήτη. Πριν κάνεις το οτιδήποτε καλό θα ήταν να πας σε μια αντιπροσωπεία να το βάλουν στο διαγνωστικό για να ελέγξουν το εγκεφαλάκι του ΑΒS αν έχει τυχόν σφάλματα και μετά να αρχίζεις να πειραματίζεσαι με το οτιδήποτε. Είχα το ίδιο πρόβλημα σε Ε36 με το παραμικρό επενέβαινε το ABS μέχρι που όταν το έβαλα στο διαγνωστικό μου έδειξε ότι είχε πρόβλημα ο εγκέφαλος του ABS με αποτέλεσμα να τον αντικαταστήσω. Βέβαια και το θέμα της πρόσφυσης όπως πολύ σωστά σου αναφέραν τα παιδιά είναι πολύ σημαντικό (ποιότητα ελαστικού - δρόμου) αλλά δεν χάνεις και τίποτα για μια διάγνωση.
Νice Φάνη!:D Καλό μπαξιματάκι του έκανες...:)
μια ερωτηση με βαση τη βελτιωση που εκανε ο φιλος fsnisk,οι δισκοι ειναι zimmerman δλδ οτι φοραει το αυτοκινητο απο την μαμα του(με τη διαφορα οτι ειναι τρυπητοι),τα τακακια textar παλι τα ιδια με τα μαμα το υγρο φρενων Dot 4 ok δεν παιζει και τοοοσο τραγικγο ρολο η μαρκα και η μονη βασικη διαφορα ειναι τα σωληνακια υψηλης πιεσης που εβαλε ο φιλος!!και ειδε τοοοσο μεγαλη διαφορα??????μηπως λεω μηπως(ας κανω λιγο τον δικηγορο του διαβολου)ειναι ψυχολογικο το θεμα και οχι τοσο η ουσιαστικη βελτιωση?????
ΥΓ σε καμια περιπτωση δεν θελω να προσβαλω τον φιλο ως προς την βελτιωση που εκανε ουτα να την απαξιωσω,απλα μια ερωτηση κανω σε εντελος φιλικο επιπεδο!!!!
Τα σωληνακια απο μονα τους κανουν διαφορα. Εστω και μονο σωληνακια να βαλεις θα δεις αποτελεσμα.
Ολα τα αλλα βοηθανε επισης.
Εγω παντως το ξαναλεω. Εχω εναν δρομο συγκεκριμενο οπου μονο με το bmw μπαινει το abs. Οχι εξ αιτιας προβληματος απλα παταω πιο δυνατα τα φρενα γιατι δεν μου εμπνεουν εμπιστοσυνη. Ειναι αδιανοητο να θελεις να - τσιμπησεις- φρενο πριν μια στροφη και να νοιωθεις το βαρος του αμαξιου να ζοριζει τους δισκους. Οι δισκοι μου για να μην το ψαχνω τωρα με διαστασεις ειναι οτι φοραει το 323 απο μαμα αεριζομενοι. Εχω οδηγησει στον ιδιο δρομο 320 με γκαλφερ και ηταν μεταμορφωση. Για εμενα ειναι αξιωμα τα 46αρια δεν εχουν φρενα για υψηλες απαιτησεις.
Αν καποιος θελει να ξεκινησει με κατι ας βαλει σωληνακια πρωτα παντως.
εκει που λες στη μεταμορφωση το παθαινω κι εγω αυτο με το abs...
αρα μηπως οφειλεται στο οδοστρωμα και οχι στο αυτοκινητο?????????(η διαφορετικα διαφορα ηλεκτρομαγνητικα κυματα αγνωστης προελευσης επιρεαζουν τα συστηματα των bmw!!!!!!ζουν αναμεσα μας,,σηκωθητε τωρα απο κρεβατια καναπεδεσ.........)
λογικο ειναι ρε σταματη με το πατημα να ενεργοποιείται το abs...
φορας και 45 νουμερο παπουτσι...
Σαφεστατα κουβεντα κανουμε!
Καταρχην για τα υγρα υπαρχει σχετικο θρεντ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=147 .Dot dot 4 διαφερει...Ασε που και μονο που αλλαζονται βλεπεις την διαφορα...ειπαμε καθε δυο χρονια!
Επισης να πω οτι η bmw για το 46αρι εμπιστευεται την ATE και σε δισκους και σε τακακια. Η σειρα τις zimmermann με τις τρυπες ειναι λιγο πιο σκληροι!
(ειναι πρωτη τοποθετηση στα γρηγορα mecedes, ενω οι απλοι στα audi) Σε τακακια η textar ηταν επισσημος προμηθευτης της BMW ...
κι ομως η textar kai h ATE ηταν επισημοι προμηθευτες της BMW σε τακακια και πλεoν (απο πολυ εγκυρη και εμπιστη πηγη και εξακριβωμενο )ο προμηθευτης της σε τακακια ειναι η jurid!!!! ναι η ΑΤΕ προμηθευει δισκους και η zimmerman επισης!!!υπαρχουν πολλες παραλαβες σε αντιπροσωπειες οι οποιες ειναι zimmerman και αποδεδειγμενα θα πω οτι ειναι πιο μαλακοι και παρουσιασαν πολλες φορες στραβωματα κλπ!!!!!!!(για τους τρυπητους δεν μπορω να εκφερω γνωμη δεν τους ξερω καν)οσο για το DOT εγω που αλλαξα υγρα και εβαλα γνησια ηταν dot4 !! δεν ξερω τι ειχε το αυτοκινητο απ το εργοστασιο!!!!
(και μια λιγο of topic ερωτηση,οταν αλλαξα υγρα δεν εκανα εξαερωση με το διαγνωστικο της bmw την εκανε ο μηχανικος μου με το παραδοσιακο τροπο πατα/ασε κλπ. λετε να υπαρχει προβλημα?την εχω κανει την αλλαγη εδω και ενα χρονο και δεν μου παρουσιασε τπτ το αυτοκινητο με τα φρενα)
Δεν επιμενω για τα τω συνεργασιων των εργοστασιων...ετσι και αλλιως σε οποιον τους συμφερει πανε... Εχεις δικιο για του zimmermann οτι ειναι πιο μαλακοι.Αλλα για τους απλους ! Dot 4 φορουσες απο το εργοστασιο.Διαβασε το λινκ που εβαλα πιο πανω.
Τωρα για την εξαερωση εχεις κανει εντος εισαγωγικων μιση δουλεια! Δηλαδη ναι μεν με τον κλασικο τροπο γινεται εξαερωση ,αλλα δεν γινεται και στην μοναδα του abs.Αρα εκει υπηρχε εγκλωβισμενος αερας που τωρα προφανως υπαρχει και στο υπολοιπο κυκλωμα.Αν καποια στιγμη θελησεις να κανεις θα δεις το πενταλ σου πιο αποφασιστικο και με πιο πρασεκτικη την παρεμβαση του abs.Αν πας σε καποιο συνεργειο που να μπορει να στο κανει ,το κοστος δεν ειναι μεγαλο! Μην τρελαινεσαι ...
δλδ καναμε ''τσομπανια''!!!!οποτε αν ειναι ετσι λεω να κανω ξανα μια αλλαγη ολα τα υγρα για να ειμαστε οκ ετσι κι αλλιως το κοστος των υγρων δεν ειναι μεγαλο!!!!!!
Εγώ πάλι στην 320 Ε90 είμαι αρκετά ικανοποιημένος από τα φρένα! Μόνο η αίσθηση δεν με τρελαίνει, αφού σου δίνει την εντύπωση ότι πρέπει να πατήσεις μέχρι τέρμα το φρένο για να πιάσει, αλλά σαν απόδοση είναι μια χαρά. Μήπως φοράει μεγαλύτερους δίσκους από τα Ε46? Επίσης στα Ε46 είναι αεριζόμενοι μπρος πίσω?