Απλα φοβερο... οι ζαντες απιστευτες...και ο μπροστινος προφυλακτηρας πρεπει να ειναι ολα τα λεφτα...
απολαυστε...
https://www.youtube.com/watch?v=UBYF82qb13I&feature=sub
Printable View
Απλα φοβερο... οι ζαντες απιστευτες...και ο μπροστινος προφυλακτηρας πρεπει να ειναι ολα τα λεφτα...
απολαυστε...
https://www.youtube.com/watch?v=UBYF82qb13I&feature=sub
Πριστηκε και ο ασσος!!!
Το χρωματακι το ήθελα πιο «κόκκινο» για να χτυπάει πιο πολυ!
WTF
:shok::shok::shok::shok::shok::shok:
Ολα καύλα, μον αμουουουρρρρρ, που έλεγε και ο ποιητής.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Παλι για 4η φορα το ξαναειδα....κακο πολυ κακο σημαδι.......και ακομα δεν το ειδα ολοκληρο........:thumbsup::thumbsup::thumb sup:
https://bmw-stuff.blogspot.com/2007/10/bmw-m1.html Αυτος θα ειναι ο μπροστινος προφυλακτιρας.... ;)
Γνώμη μου είναι οτι τελικά δεν θα απέχει πολύ εμφανισιακά απο το 135.!!
Κοιτα συμφωνα με το βιντεο στο mpower το αμαξι ειναι τουμπανο, τελειος διαφορετικο απο το 135......στα δικα μου ματια......
Το δικό σου το έχεις κάνει πιο τούμπανο απο αυτό ! (χαχαχαχα)
https://www.youtube.com/watch?v=Vo5c-wqcAd8&feature=related"]https://www.youtube.com/watch?v=Vo5c-wqcAd8&feature=related
Τι ερωτας ειναι αυτος με τα μονοπιστονα εμπρος φρενα!!!!, εδω το 135 και εχει εξαπιστονα.....:shok:
Στο τελικό στάδιο εξέλιξης και δοκιμών είναι το αυτοκίνητο, ενώ η επίσημη παρουσίαση του θα γίνει στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2011.
Επίσης, παρόλο που η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία για την BMW 1 Series M Coupe, το μοντέλο όπως όλα δείχνουν θα έχει: τετραπλές εξατμίσεις, φουσκωμένα φτερά, θηριώδη ζάντες, και «άγριους» προφυλακτήρες με μεγάλες εισαγωγές αέρα εμπρός για την ψύξη του κινητήρα και του συστήματος πέδησης.
Από την πλευρά του το εξακύλινδρο υπετροφοδοτούμενο σύνολο αναμένεται να αποδίδει μεταξύ 335 και 350 ίππων, οι οποίοι θα μεταδίδονται αποκλειστικά στον πίσω άξονα.
Τέλος, τα τελευταία νέα που έχουν διαρρεύσει και σίγουρα αποτελούν την έκπληξη, είναι πως το μοντέλο είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με την παραγωγή του να μην ξεπερνά τις 2.700 μονάδες, και τη διάθεση του να γίνεται αποκλειστικά στις αποχρώσεις: Alpine White, Jet Black και Valencia Orange Metallic!
πηγη:4τ
Ωραίο φαίνεται,αλλά εγώ σαν Βασίλης δεν θα το έπαιρνα ποτέ...
Σε μία άλλη χώρα, με τιμές Γερμανίας ή Αμερικής και χωρίς τα φορολογικά να αλλάζουν κάθε χρόνο μπορεί και να το έπαιρνα. Από την άλλη με τα ίδια χρήματα μάλλον μπαίνει στα χωράφια μτχ Ε92 Μ3.
Παραμένει όμως εντυπωσιακό !
ΑΝ εχει και το Μ μπλοκε της Μ3, το θελωωωωωωωωω. Σε αυτο το θαυμασιο περτικαλι.
K@ΒΛ@ ! ! !:eek::worthy::tt1::notworthy:
Φαίνεται πως έδωσαν πολύ μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια στη σχεδίαση.
Οι ζάντες είναι ΖΑΝΤΑΡΕΣ :shok:
Το μόνο που ίσως λείπει είναι ένα φουσκωμένο καπό όπως στο 92 Μ3.
https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=450005
Το ποσταρω εδω γιατι δεν το ειδα στο site του EVO. Ο Chris είναι για μενα μακραν ο καλυτερος της γενιας του, ηλικακά ο νεότερος απο τους εν ενεργεία βαρβατους γραφιαδες.
Για μενα προσωπικα που τον διαβαζω απο το 2000, και για ολους οσους τον παρακολουθούν, γνωρίζοντας τι αυτοκινητα εχει αγορασει, οχι απλα τεσταρει, ειναι βαρύνουσα η άποψή του.
Το καινούριο teaser...
Step 2..
https://www.youtube.com/watch?v=lr9Z0v1Reuw
Αντε τωρα να πουλησει μετα απο αυτο το η Audi το RS3...
Ναι σίγουρα από οικονομικής, απλά καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες!
Αυτό έχει ποοοοοολύ ενδιαφέρον.
Για κοιτάξτε για τι ιπποδύναμη μιλάνε.....
https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=457707
Το να εχει η US version με την Euro version 110 αλογα διαφορα ξεχασε το! Συνηθως τα US spec εχουν κατα τι λιγοτερα αλογα λογω πιο αυστηρων προδιαγραφων ρυπων! Βεβαια αυτο το Ν54 platform με τα 450 αλογα ακουγεται ενδιαφερον! Αλλα να εχουν το ιδιο βασικα μοτερ το Μ1 με το Μ3? Και αυτο μου φαινεται κομματακι δυσκολο. Θα πρεπει να περιμενουμε λιγο καιρο για τα σχεδια της BMW στο τι μας επιφυλασσει για τη καινουργια Μ3
Η συνδεση που κανει αυτός που ποσταρει με το καινουργιο Μ3 ειναι αστήρικτη.
Αλλα η λίστα ειναι ξεκαθαρη. Τι ειναι who knows
Τι ζανταρες ειναι αυτες ρε παιδια!!Δεν θα ηταν ασχημο και σε πορτοκαλι χρωμα σαν τις 2002ti....τι λετε?
450 αλογα απο τριλιτρο με φιμωμενες εισαγωγες, καταλυτες euro 5, αθορυβο κτλ σημαινει οτι θα πρεπει να δουλευει σε μεγαλες πιεσεις στα 1.5+ bar. Δεν νομιζω να βγει μοτερ παραγωγης που να δουλευει τετοιες πιεσεις λογω μειωμενης αξιοπιστιας.
Εδω οι Ν54 με τελειωμενες τουρμπινες και ενα καρο βελτιωσεις δεν φτανουν σε αυτα τα νουμερα. Και ουτε νομιζω οτι θα βαλουν τιποτα δρακουλες για τουρμπινες ωστε να μπορουν να δουλεψουν χαμηλοτερη πιεση αφου τους ενδιαφερει η αποκριση απο αυτον κινητηρα και παρα πολυ μαλιστα! Για σειρες Μ μιλαμε. Ειμαι και εγω αρκετα περιεργος τι ειναι τουτο το Ν54 με 450 αλογα
Πάντως για 450 άλογα μιλάνε για το νέο Μ3 που ΘΑ βγεί 2012-2013...
Λοιπον, κατι μου βρωμαει ασχημα σε αυτη τη φωτο, και αυτο ειναι ο κωδικος του κινητηρα. Κατ' αρχην, οριστε πως ερμηνευεται η ονομασια καθε κινητηρα:
https://img819.imageshack.us/img819/2308/enginedoc.jpg
https://img189.imageshack.us/img189/8470/enginedoc1.jpg
Αυτο που θελω να τονισω ειναι οτι ο χαρακτηρας (6) ειναι εκει για να διαχωριζει τις διαφορες εκδοσεις του ιδιου κινητηρα με διαφορετικες υποδυναμεις.
Επισης, συμφωνα με τη 2η σελιδα, η εκδοχη του 3λιτρου Ν54 με τη μεγιστη υποδυναμη ονομαζεται Ν54Β30Τ0. Αυτη ομως ειναι η ονομασια της εκδοχης με τα 340 αλογα. ΔΕΝ γινεται να εχει την ιδια κωδικη ονομασια με καποια εκδοχη με 450 αλογα. Αν υπηρχε καποια εκδοχη με 450 αλογα on the way τοτε θα επρεπε να ονομαζεται Ν54Β30Ο0 αυτη με τα 340, ωστε με τα 450 να ονομαστει Ν54Β30Τ0 συμφωνα με το παραπανω εγγραφο.
Και το σχολιο του γνωστου Scott27 σχετικα με την ολη ιστορια με τα 450 αλογα:
https://www.germancarforum.com/1-ser...tml#post490332