Γνωριζει κανεις τι γινεται απο θεμα επισκευης σε περιπτωση ζημιας σε carbon οροφη Μ3 η Μ6 ??
Ας πουμε οπως μια βαθεια γρατζουνια η πτωση αντικειμενου με αποτελεσμα "τραυματισμο" του βερνικου και του ανθρακονηματος .
Printable View
Γνωριζει κανεις τι γινεται απο θεμα επισκευης σε περιπτωση ζημιας σε carbon οροφη Μ3 η Μ6 ??
Ας πουμε οπως μια βαθεια γρατζουνια η πτωση αντικειμενου με αποτελεσμα "τραυματισμο" του βερνικου και του ανθρακονηματος .
Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση Νίκο. Να σου πω την αλήθεια δεν μου έχει τύχει να επισκευασουμε κάτι σε ανθρακόνημα, πέρα από κάτι τριψίματα από scotch brite στον ουρανό ενός Μ6 που διορθώθηκαν κατά ένα μεγάλο ποσοστό με ντουκοχαρτάρισμα και γυάλισμα.
Δε γνωρίζω αν υπάρχει τρόπος επισκευής αν η γρατζουνιά είναι πιο βαθιά από το βερνίκι, αλλά μπορώ να μάθω όταν επιστρέψω.
Πάντως όταν έρθει η ώρα της βαφής φυσικά και ΔΕΝ μιλάμε για <τοπική επισκευή>.
Νίκο, συμβαίνει συχνά να έχεις τρύπα στο βερνίκι.
Είναι σημαντικό να την "κλείσεις" με βερνίκι γιατί αλλιώς το νερό μπαίνει μέσα και σε λίγο καιρό θα ξεφλουδίσει όλη η οροφή.
Ένα σετ επισκευής χρώματος της BMW (με τα μπουκαλάκια-πινελάκια) είναι ότι πρέπει.
Γενικότερα και άν έχει πιο μεγάλη ζημιά (μεγάλη γρατσουνιά), μπορείς να το τρίψεις και να περάσεις ειδικό βερνίκι για κάρμπον.
Άν έχει πολύ μεγάλη ζημιά, αλλάζεις οροφή.-
Απ όσο ξέρω Αλέξη το βερνίκι που μπαίνει στο ανθρακόνημα δεν διαφέρει από αυτό που μπαίνει στο υπόλοιπο αμάξωμα.
το κάρμπον το περνάνε απλά μια καλη αλοιφή.
αυτό το γυάλισμα που έχει το κάρμπον είναι
η ρητίνη που κολάνε τα φύλλα κάρμπον με το
φοάμ που βάζουν ενδιάμεσα.
αν τυχόν βγεί με ανωμαλίες, απλά τρίβεται για
να ισιώσει και μετά το περνάνε μια αλοιφή.
Οντως το καρμπον οροφης ειναι κανονικα βερνικωμενο.
Στη οροφη μου εχει αφαιρεθει περιπου 2 εκατοστα βερνικι στην ακρη της.
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις....θα ηταν ενδιαφερον να μαθαιναμε και πως ειναι πιασμενη ο οροφη στις κολωνες......με ποντες το βλεπω αδυνατο....κολλητη μηπως ?
Νίκο, στα E86 που θυμάμαι δύο DIY περιπτώσεις αλλαγής οροφής σε aftermarket carbon οι οροφές είναι κολλητές.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Όπως λέει και ο Γιώργος πιο πάνω...... είναι κολλητή η οροφή χωρίς πόντες.
Ποντες στο καρμπον ειναι λογικα αδυνατο. Μονο κολλητο η βιδωτο φανταζομαι αλλα σιγουρα οχι βιδες στην οροφη .
Παντως σε συνθηκες καθημερινης χρησης και φθορας η οροφη αυτη πρεπει να ειναι πολυ ποιο ανθεκτικη απ τη συμβατικη εννοωντας περιπτωσεις ζημιας πλην του βερνικου .
Είναι φοβερή εγκατάσταση Νίκο.
Σκέψου πως το εμπρός και πίσω μέρος συρταρώνει σε υποδοχές επάνω στο πλαίσιο.
Κατα την κατασκευή υπάρχει η αρχική -πατούρα- δηλαδή γλώσες γύρω-γύρω στον ουρανό.
Κατόπιν μπαίνει η οροφή και μετά ποντάρονται στην πατούρα τα μεταλλικά φιλετάκια που την κρατάνε σταθερή στη θέση της.
Στην όλη διαδικασία, χρειάζονται 2 διαφορετικές κόλλες, ένα καθαριστικό και συγκεκριμένο εργαλείο που ρίχνει την κόλλα.
EDIT...
Ορίστε, εδώ είναι όλο το κόλπο.
https://www.realoem.com/bmw/showpart...01&hg=41&fg=30
η οροφη απο οτι καταλαβα
μπαινει με μια ειδικη κολλα η οποια πρεπει να πολυμεριζεται με το φως!
εξου και το μπλε φως στο μηχανημα!!
λάμπες U.V ονομάζονται ψηλούλη...
το στέγνωμα είναι ακαριαίο...η συγκεκριμένη μέθοδος
δουλεύεται πολύ και σε τεράστιες παραγωγές στο τμήμα
του βαψήματος.
αν θελει καποιος carbon οροφη very easy απο τας Αγγλιας μεριας!