ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΟΣ Ν54.
Printable View
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΟΣ Ν54.
Η εναμιση με δυο χιλιαρικα σκετη μηχανη στις μαντρες.
ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!
Ένα απο τα πιο ενδιαφέροντα μοτέρ που έβγαλε η BMW ever! https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N54
εχει βαλει κανεις τετοιο μοτερ σε Ε46;
μπορει ο Στρατος να μας πει τι λιτρα καιει αυτο το μαραφετι;
Για το τελευταιο αν κρινεται σκοπιμο ας ανοιχτει το απαραιτητο thread
Χμ μήπως εννοείς τον Ν52;
Γιατί πέρα από το turbo και το πόσο εύκολα παίρνει άλογα δε βρίσκω ούτε κάτι το καινούριο (πέρα από το HPI, και το τούρμπο) ούτε το καινοτόμο.
Αντίθετα με τον Ν52. (ο οποίος είναι ΕΝΤΕΛΩΣ νέος κινητήρας, και όχι ανασχεδιασμός άλλου (του Μ54 πχ))
δεν ειναι ετσι ακριβως οι τιμες ενταξει μια κομπλε μετατροπη 330 αγορα μονο χωρις περαστικα παει κοντα στα 4000-4500!!!! αλλα οταν λεμε ολα ολα οτι χρειαζεται ενα αμαξι!!!μοτερ σασμαν εγκεφαλο πλεξουδα κοντα στα 2000
πας στο παπαδοπουλο που πηγε ο Βασιλης.Απο αυτα που θα σου πει υπολογισε μειον 5% εως 10%. Εγω τη δουλεια την εκανα περισι με 5000+δηλωματα+ δικα μου.
Ο Μορμον φετος την εκανε .
Γνωστος καταφερε κι εσπασε 330 γνησιο(στροφαριζε στις 6000 με 1+ λιτρο λαδι λιγοτερο).Για επισκευη αστο
Για αντικατασταση μοτερ του ζητησαν 3000 +μηχανικο.
με μενα γελας η με τους αριθμους;
εγω γελω με τους παλιατζηδες κι αυτοι ξεκαρδιζονται με μας τους κοτσους
τα νουμερα που λεω ειναι αληθινα και παλαβα
στο ebay ειναι λιγο καλυτερα τα νουμερα.αλλα αναλαμβανεις και το ρισκο της πατατας.Ρισκο υπαρχει και στην Ελληνικη αγορα.
οχι βρε φιλε μου (θυμισε μου λιγο το ονομα σου) υπογραμισα με ποιον γελαω αν δεις!!!!!!!!
Ναι εγγυση δεν το συζητω μοτερακια με ουτε 7.900 χλμ ολα . . .
Τεσπα . . .
metaxeirismenos n 54 mazi me ta turbo kanei gyro sto 5 ari sti germania paidia , to koitousa prin apo kamia evdomada .
tora apo katanalosi? exartatai aytomato piloto kai 160 10-11 lit.
terma gazi kai 300 36,5 litra, 100 km gyro sta 6,5 7 litra .
xodrika oso pio poly bouliazeis to gazi toso tha to pliroseis
Γυρω στις 5000 έχει η αγορά μόνο ορμού, χωρίς εγκέφαλο και τουρμπίνες
https://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-...Q5fAccessories
Η εγκατάσταση σε Ε46 είναι σχεδόν αδύνατη αφού ο εγκέφαλος του αυτοινήτου ελέγχει μέχρι και το τελευταίο λαμπάκι. Η δυσκολία υπάρχει στο ηλεκτρολογικό κομμάτι και όχι στο μηχανικό τόσο
Εχει γίνει στο παρελθόν σε Ε46. Είναι εκτεταμένη μετατροπή και το μόνο εμπόδιο είναι φυσικά το υψηλό κόστος
exei mpei o v10 kai sto e92 .exv dei foto apo kati tetoia .bebaia den xero tipota gia to ti protoxreiazetai na kaneis gia na ta katafereis
τελικά σε Ε90 -Ε92 απο τερακύλινδρο (316-320)γίνεται μετατροπη σε εξακυλινδρο χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα;Φαντάζομαι πως τα προβλήματα θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά.Το εχει επιχειρήσει κανείς και με τι αποτέλεσμα;
Και σε Ε90 έχω δει κάτι παρόμοιο με το γνωστό V10 κτήνος της hartge.
Αλήθεια, γι'αυτό που ρωτάει ο φίλος από πάνω, ξέρετε τίποτα?
Πόσο περίπου να κοστίζει μια μετατροπή σε 330 (δε μιλάμε για τον biturbo οπου το κόστος θα είναι αρκετά υψηλό), μόνο μηχανικά (χωρίς δηλαδή αναρτήσεις, φρένα κλπ, αλλά κινητήρα, εγκέφαλο, πλεξούδα και ό,τι άλλο είναι απαραίτητο)?
μπααα το κοστος δεν θα πεσει ευκολα γιατι για να γινει μετατροπη χρειαζεσαι ολοκληρο αυτοκινητο!!θες ολοκληρη την πλεξουδα του αυτοκινητου απο μπρος μεχρι πισω ολα τα μηχανικα και οτι σκατολοϊδι ηλεκτρονικο εχει το αμαξι!!! αλλιως θα εχεις συνεχεια προβληματα με λαμπακια και χαζακια!!!!!
ναι το θεμα ειναι οτι για να βρεις ολοκληρο αυτοκινητο δεν ειναι και τοσο ευκολο(νομιμα) συνηθως για να βγει ενα τοσο καινουριο αμαξι για ανταλλακτικα εχει χοντρο χτυπημα οποτε............ δυσκολα ανταλλακτικα κομπλε!!!εννω ακομα και στα Ε46 οταν κανεις μετατροπη τα μισα ειναι πχ απο 330 2002 μοντελο και τα αλλα μισα ειναι απο 330 2004 δεν υπαρχει προβλημα εφοσων δεν μπλεκονται στη μεση τα ηλεκτρονικα!!!! στα Ε90 να θες να κλ@σεις που λεει ολογος πρεπει να το δηλωσεις στον εγγεφαλο και αν το δεχτει τοτε ναι μπορεις!!!!!!σε καποιες συζητησεις που ειχα με ανταλλακτικατζηδες μηχανικους και ηλεκτρολογους αυτο λεγανε οτι ειναι πολυ δυσκολη διαδικασια δεν ειναι βαλε βγαλε οπως τα προηγουμενα!!και ειναι και πολυ δυσκολο να βεις κομπλε μετατροπη να παρεις!!!