Συνεργασια BMW- SAAB - Δια χειρός MINI το Saab 9-2
Δια χειρός MINI το Saab 9-2
Τη δική της απάντησης στα δημοφιλέστατα αυτοκίνητα πόλης αναμένεται να δώσει μέσα στα επόμενα χρόνια η Saab, εξελίσσοντας τη νέα της πρόταση σε συνεργασία με τη BMW
https://i1001.photobucket.com/albums...o/saabmini.jpg
Σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται η συνεργασία της Saab με την BMW στην εξέλιξη ενός νέου αυτοκινήτου πόλης. Αυτό τουλάχιστον αποκαλύπτουν οι δηλώσεις του Victor Muller, σύμφωνα με τις οποίες η σουηδική φίρμα θα επιλέξει την ασφαλέστερη οδό της συνεργασίας, ώστε εν καιρώ κρίσης να περιορίσει το κόστος εξέλιξης ενός νέου αυτοκινήτου.
«Θα μπορούσαμε να κατασκευάσουμε το 9-2 μόνοι μας, κάτι τέτοιο ωστόσο δεν είναι λογικό», επισήμανε το νέο αφεντικό της Saab, επιβεβαιώνοντας παράλληλα ότι η ιστορική φίρμα του Trollhattan πρόκειται να περάσει στην παραγωγή ένα φιλόδοξο, σχεδιαστικά, coupe που θα βασίζεται στο νέο 9-3.
Επιστρέφοντας στο 9-2, από την επικείμενη συνεργασία της Saab με την BMW και πιθανότητα με τον γαλλικό όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών PSA αναμένεται να προκύψει μια νέα, εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα, η οποία με τη σειρά της πρόκειται να φιλοξενήσει μια σειρά μοντέλων με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν το «μικρό» Saab και η νέα γενιά του MINI, με το πρώτο να ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα των μακρινών προγόνων του, εξασφαλίζοντας ένα ακόμη πλεονέκτημα απέναντι στο απρόσωπο παρουσιαστικό του σημερινού Audi A1.
πηγη : in /Auto Express
Με κινητήρες BMW τα μελλοντικά Saab!!!
Σε μια μεγάλη συμφωνία προχώρησαν οι BMW και Spyker τις προηγούμενες μέρες, για την προμήθεια κινητήρων της πρώτης προς την Saab από το 2012.
Η Saab Automobile εδώ και λίγους μήνες ανήκει στην ολλανδική Spyker.
Η σχετική συμφωνία, αφορά στην προμήθεια υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων BMW προς τα νέα μοντέλα Saab. Σε δύο χρόνια περίπου, η γερμανική εταιρεία θα παραδώσει τους πρώτους τετρακύλινδρους turbo κινητήρες 1,6 λίτρου, στην νέα γενιά του 9-3, ενώ είναι πολύ πιθανό να παρουσιαστεί και ένα ακόμα μοτέρ για το 9-5.
Όπως ανακοίνωσε ο CEO της Saab Automobile, Jan Αke Jonsson, οι κινητήρες της BMW και η καινοτόμος τεχνολογία αυτών, για μεγαλύτερη απόδοση και εξοικονόμηση καυσίμου, θα αποτελέσουν ένα μεγάλο βήμα για την αναγέννηση των μοντέλων Saab!!! Κοινό μυστικό είναι πλέον ότι προχωρούν οι συζητήσεις ανάμεσα στις δύο εταιρείες αναφορικά με την παραχώρηση κινητήριων μονάδων προς τη σουηδική μάρκα, αλλά και ενός νέου δαπέδου πάνω στο οποίο θα βασιστεί το επερχόμενο 9-2 της Saab.
Πολλές ωστόσο πηγές αναφέρουν πως η σύναψη συμφωνίας ανάμεσα στις δύο αυτές αυτοκινητοβιομηχανίες έχει ήδη συναφθεί και το μόνο που μένει τώρα να γίνει είναι η επισημοποίηση της. Με βάση πάντως τα όσα έχουν δει μέχρι και αυτή τη στιγμή το φως της δημοσιότητας, και με δεδομένες τις δεδηλωμένες, εδώ και καιρό, κινήσεις των Σουηδών της Saab για ανεύρεση… δωρητή όσον αφορά το δάπεδο και τις κινητήριες μονάδες του επερχόμενου 9-2, η BMW αναμένεται να προσφέρει στο τελευταίο τόσο το δάπεδο του γνωστού μας Mini, όσο και τους γνωστούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου των 1,6 λίτρων που το κινούν σήμερα, που αντίστοιχα αποδίδουν 184 και 112 ίππους.
Τα ίδια δημοσιεύματα μάλιστα αναφέρουν πως οι Σουηδοί πρόκειται να συνδυάσουν τον πρώτο εκ των δύο κινητήρων της BMW, με τροποποιημένο ωστόσο management και χαρακτηριστικά απόδοσης, με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο έχει ήδη εξελιχτεί για λογαριασμό της Saab σε συνεργασία με την GM, στην περίπτωση του ολοκαίνουργιου 9-3 που θα παρουσιαστεί μετά το λανσάρισμα μιας ανανεωμένης στα σημεία έκδοσης του.
Βραβείο σε τέσσερις κινητήρες!!!!!!!
Το BMW Group έχει δημιουργήσει τη δική του σχολή στην εξέλιξη των κινητήρων και η φετινή βράβευσή του στον διαγωνισμό International Engine of the Year Awards, αποτελεί μία ακόμη απόδειξη της υπεροχής του.
Ο γερμανικός όμιλος διακρίθηκε σε τέσσερις από τις οκτώ κατηγορίες κυβισμού. Ανάμεσα στους κινητήρες που βραβεύθηκαν ήταν βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες με τέσσερις, έξι και οχτώ κυλίνδρους.
Το κουαρτέτο της επιτυχίας περιλάμβανε τον V8 κινητήρα της BMW Μ3, τον εν σειρά εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα με TwinPower Turbo, άμεσου ψεκασμού και VALVETRONIC, που χρησιμοποιείται στις σειρές 1, 3 και 5, τον τετρακύλινδρο diesel με TwinPower Turbo των μοντέλων Χ1, xDrive 23d και 123d και τέλος τον τετρακύλινδρο Twin Scroll turbo του ΜΙΝΙ Cooper S.
Η μεγάλη ποικιλία των βραβευμένων κινητήρων αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της υψηλής τεχνογνωσίας του ομίλου. Τα βραβεία του διαγωνισμού έχουν καθιερωθεί από το 1999. Από τότε πάνω από 50 νίκες έχουν κατακτήσει οι κινητήρες των μοντέλων BMW και ΜΙΝΙ.
Μεταξύ των κινητήρων μαζικής παραγωγής που έχουν διακριθεί στον διαγωνισμό είναι ο τετρακύλινδρος 1,6 λίτρων του ΜΙΝΙ Cooper S, που φέτος σημείωσε την τέταρτη νίκη του. Την ερχόμενη χρονιά, εκτιμάται ότι σειρά θα έχει ο πρόσφατα λανσαρισμένος διάδοχος αυτού του κινητήρα στην κατηγορία κυβισμού 1,4-1,8 λίτρων. Πέραν της τεχνολογίας Twin Scroll και του άμεσου ψεκασμού βενζίνης που έχει κληρονομήσει από τον προκάτοχό του, ο νέος κινητήρας έχει επίσης μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων και ισχύ 184 ίππους. Επίσης, είναι ο πιο αποδοτικός κινητήρας στην κατηγορία του.
Η πρώτη νίκη στην κατηγορία των κινητήρων 1,8-2,0 λίτρων πήγε στον ισχυρότερο τετρακύλινδρο diesel της γκάμας BMW. Ο πλήρως αλουμινένιος δίλιτρος με TwinPower Turbo και άμεσο ψεκασμό common rail έχει ισχύ 204 ίππους. Ο V8 της Μ3 4,0 λίτρων, ισχύος 420 ίππων, κέρδισε το τρίτο συνεχόμενο βραβείο στην κατηγορία κυβισμού μεταξύ 3,0 και 4,0 λίτρων. Εκτός από τις εκπληκτικές επιδόσεις, οι ειδικοί επεσήμαναν την άριστη λειτουργία των συστημάτων Auto Start/Stop, ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης και των άλλων τεχνικών της φιλοσοφίας BMW EfficientDynamics.
Στην Ελλάδα, η BMW, όπως και άλλες μάρκες που διαθέτουν μοντέλα υψηλού κυβισμού, έχει πληγεί από την άδικη φορολογική επιβάρυνση των αυτοκινήτων. Οι προσπάθειες των στελεχών της εστιάζονται στην αύξηση των πωλήσεων των βασικών εκδόσεων μερικών μοντέλων.
Ειδικότερα, το βάρος δίνεται στις 116i (1.600 κ.εκ. 122 ίπποι), 316i (1.600, 122 ίπποι), 318i (2.000, 143 ίπποι), 320i (2.000, 170 ίπποι) και 520i (2.000, 170). Οσον αφορά τα SUV, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην Χ1 sDrive 1.8i με το μοτέρ 2.000 κ.εκ. ισχύος 150 ίππων. Πρόκειται για την πισωκίνητη έκδοση, που στερείται των πλεονεκτημάτων του συστήματος τετρακίνησης.
Είναι μια καλή επιλογή για όσους κινούνται κυρίως στο αστικό περιβάλλον. Η τιμή του βασικού πακέτου καθορίστηκε στις 30.350 ευρώ. Για τους έχοντες διατίθεται και η Χ1 xDrive25i (3.000 κ.εκ. 218 ίπποι), με αρχική τιμή 46.900 ευρώ, που συνοδεύεται με όλες τις επιπλέον επιβαρύνσεις (τεκμήρια, υψηλό κόστος χρήσης, περιορισμένη δυνατότητα μεταπώλησης κ.ά.).
Θα συνεργαστούν τελικά Saab και BMW;
Η συνεργασία θα βοηθήσει στην εξέλιξη του νέου μικρού της Saab
https://i760.photobucket.com/albums/...8D8E9BAC22.jpg
Η Saab συνεχίζει πυρετωδώς τις διαπραγματεύσεις για τη διεύρυνση της συνεργασίας με την BMW και στον τομέα της χρήσης αμαξώματος.
Έτσι μετά από την επισημοποίηση της χρήσης υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 1,6 λίτρων από τη BMW, η σουηδική εταιρεία κινείται όσο πιο γρήγορα και αποδοτικά μπορεί ώστε να ολοκληρώσει την εξέλιξη του νέου μικρού αυτοκινήτου με τον κωδικό 9-2 που θα μας παρουσιάσει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Ο CEO της Saab μάλιστα, Victor Muller δήλωσε στο βρετανικό ειδικό τύπο ότι: «Η BMW θα αποτελούσε τον ιδανικό συνέταιρο!». Ακόμη δεν έχει επισημοποιηθεί τίποτα, όμως στην προσπάθεια αυτή φαίνεται να επικεντρώνεται η Saab, αφού η νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα που εξελίσσει η BMW για το δικό της νέο μικρό μοντέλο, φαντάζει ως ιδανική επιλογή.
Ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς το συνδυασμό κορυφαίων οδικών χαρακτηριστικών και ασφάλειας που αναμένεται να έχει, τα οποία επιθυμεί να υιοθετήσει αντίστοιχα και η σουηδική φίρμα.
:thanks:
Πηγή: autotriti.gr