https://www.youtube.com/watch?v=OWKa...0&feature=fvsr:thumbsup::thumbsup:
Printable View
https://www.youtube.com/watch?v=OWKa...0&feature=fvsr:thumbsup::thumbsup:
To βλέπω και το λυπάμαι! δεν γλυστράει και η άσφαλτος στο parking και τρώνε τρελά ζόρια τα πάντα!:crying:
Δεν το εχει ο τυπος. ΤΟ αυτοκινητο το εχει!!!!thumb
οποιος αγορασει απο αυτον ....τον ηπιε
Ειναι χωρις xenon φαναρια ή ειναι η ιδεα μου..??
Υπηρχε τετοιο Μ3..?? (νομιζω μονο στα csl γινοταν αυτο..)
ρε τι λετε ολοι πατε καλα???????????
ετσι πρεπειιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ιιιιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εκει λιώσιμο να το ευχαριστιέσαι οποτε το καβαλας!!!
αλλιώς πάνε πάρε merc E200.....
Ωραιος ο παιχτης . . .
Αλλα αν ψαξουμε καλυτερα εχει ακομα ποιο σκληρα videos!!!!
ε δε νομιζω να φτιαχτηκαν γι αυτο... μη τα παραλεμε κιολας...
για γρηγορη οδηγηση στο δρομο και στην πιστα... οχι για τετοια χρηση...
το λυπαμαι το αμαξακι να τρωει τοσο ξυλο, και σαφως ποτε δε θα το εκανα στο δικο μου αυτο...
μωρέ άμα το λαστιχάκι είναι για αλλαγή, μια χαρά τα κάνεις και αυτά.
το μοναδικό που είναι για λύπηση είναι το διαφορικό...την ακούει εύκολα
με τέτοια χρήση...αλλά και πάλι πουλάνει και καινούρια:)
νομιζω οτι ο τιτλος που εβαλε ο θωμας τα λεει ολα
ΤΡΕΛΛΟ ΚΑΨΙΜΟ!
Οκ, κοίταξε πόσο απλά θα το διαπιστώσεις κι εσύ :original:
Τα αυτοκίνητα αυτά δεν φτιάχτηκαν για οδόστρωμα "ελληνικών" προδιαγραφών.
Εκει που τα "σπάνε" δοκιμάζοντάς τα, τέτοια καλή ..ίσως και καλύτερη άσφαλτο έχουν..
Αυτοκίνητο που έχει 350 άλογα με μπλοκέ και ανεβάζει 8άρες (και βάλε) από το εργοστάσιο είναι αυτοκίνητο "ειδικής" χρήσης.
Αυτό που βλέπω στα video clips είναι ένα είδος ειδικής χρήσης ..η μεγαλύτερη χαρά για ένα καλοσυντηρημένο Μ thumb
Κρίμα τόσο κάψιμο. Η ασφαλτος είναι πάρα πολύ καλή για να κάνει αρκουδιές χωρις λόγο.
Και μετά απορείτε γιατί πάμε και αγοράζουμε Μ3 με 22.000 και αν έχει 30.000 πέφτει τρελό παζάρι. Και αν έχουν χαλάσει τα μέταλλα του στροφάλου, και αν έχει μπόσια το διαφορικό?... Συνηθησμλενες ερωτήσεις πρίν απο την αγορά μεταχειρισμένου Μ3
του tassos,μ'αρεσε πολυ!
μάγκες είτε έτσι είτε αλλιώς, ένας ιδιοκτήτης ενός τέτοιου αυτοκινήτου αργά η γρήγορα
θα το σκίσει.
και εγώ στο δικό μου, βέβαια όχι τόσο άσχημα έχω ασελγίσει ουκ ολίγες φορές.
το θέμα είναι πόσοι ιδιοκτήτες αλλάζουν τα απαραίτητα, μετά απο πολές ώρες σκησίματος.
θυμάμαι τις ημέρες πρίν το βάλω για επισκευή, το έσκιζα όσο μπορούσα - όπου μπορούσα.
και γιατί όχι άλωστε???όλα τα σινεμπλόκ - αναρτήσεις - 2 ψαλίδια κτλ κτλ με περίμεναν
στο συνεργείο για να τοποθετηθούν. το μοναδικό που είναι να λυπάται κανείς είναι το
πάτωμα που δυστηχώς την ακούει εύκολα. τα υπόλοιπα αλλάζονται όλα. και δεν ισχύει
το δεν λυπάμαι το αμάξι, αλλά δεν λυπάμαι τα λεφτά. είπαμε...όλα αλλάζονται.
υγ. τουλάχιστο ο τύπος είναι σε κλειστό χώρο και κάνει τις μα.........ες του και όχι σε
δημόσιο δρόμο και πλατείες με ανυποψίαστους περαστικούς και άλλα αυτοκίνητα, όπως
είμαστε οι περισότεροι ζάγκαροι, συμπεριλαμβανουμένου και εμένα...
Σωστόοοος....εξάλλου τι έκανε λίγο λάστιχο έκαψε!!!
Ο κάθε ιδιοκτήτης το κάνει ό,τι θέλει το αυτοκίνητό του, απλά όταν αγοράζουμε οποιοδήποτε μεταχειρισμένο πρέπει να συνειδητοποιούμε ότι έιναι Μετα-χειρισμένο κ όχι καινούριο...Οι φθορές πάντα θα υπάρχουν, το κακό είναι να δώσεις μεγάλο ποσό για ένα δήθεν καλό μεταχειρισμένο και να σου βγεί "παρτάλι"
είτε λίγο είτε πολύ όλα έχουν...εκτός και αν έχει περαστεί ολοκαίνουριο.
ωραίο το μπλοκέ του ///Μ3 αλλά έχει και αυτό τον νταλγκά του.
το κενό στο διαφορικό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι αναπόφεκτος παράγοντας.
όσο για τις τιμές, κάποιοι ξεβράκωτοι απλά χάλασαν την αγορά και μας πείρε όλους η μπάλα.
πιο φτηνά σου βγαίνει πλέον ένα ///Μ3 Ε46 απο ελλάδα απο ότι στην γερμανία.
δεν μπορω να καταλαβω ...γιατι δυσανασχετουν με την συγκεκριμενη χρηση?...εγω παντως αν ημουν κατοχος μ3 και με αναλογο πορτοφολι ,για την σωστη συντηρηση του..χειροτερα θα του εκανα! αν ηταν να σκεφτω ...μην χαλασω το ενα ,,μην χαλασω το αλλο..και ηθελα να κανω οικονομια...θα επαιρνα ενα ριμαδι και θα του σκιζα τον πατο...! εφοσον το παλικαρι, εχει μ3 και το γουσταρει...καλα κανει και παει με τις παντες...αυτος ειναι ο σκοπος του μ3...να σου κανει τα γουστα
παντως σε αυτο που λεει ο φιλος πιο πανω θα συμφωνισω και γω,πολλες φορες απ το να προσεχουμε το αμαξι μην το βγαλουμε εξω γιατι βρεχει μην παμε εδω μην παμε εκει μην πατησουμε λιγο παραπανω το γκαζι μην μην μην χανουμε την ουσια και νομιζω οτι δεν χαιρομαστε το αυτοκινητο οπως πρεπει!! το εχουμε μονο να το βλεπουμε και να λεμε ουαου τι αμαξαρα εχω!!και στην τελικη τι κανουμε?το προσεχουμε σαν τα ματια μας για να το πουλησουμε και να λεμε στον υποψηφιο αγοραστη,φιλαρακι το αμαξι το βλεπεις χαρτι στο δινω να φανταστειες πανω απο 5000 στροφες δεν το εχω παει!!και?τι εγινε?εμεις δεν το χαρηκαμε και ο αλλος που θα το παρει θα το χαρει και με το παραπανω και θα ειναι και ευτυχισμενος!!!!!!
πολυ καλα τα λες φιλε!!!
Πολύ λάθος χρήση.....
https://www.youtube.com/watch?v=H3WsX16J0kw
αφου το ζητάει ο οργανισμός του...
πχ....
μπαίνω στο δικό μου...το πάω ήρεμα και ωραία...της σπάω τα νεύρα...νευρική με γκρίνια πηδάει απο δω και απο εκεί....χτυπάει κάνει θορύβους....
αλλάζω mod την πάω τάπα φωνάζει ψηλά στριγκλίζει δείχνει απίστευτη ηρεμία στον κώλο της οταν τον φέρνει δίπλα στο τζάμι τα φρένα της δαγκώνουν άγρια και αφήνει σημάδια παντού....το μουγκρητό απο μπροστά σου δείχνει την κατάσταση της υγείας της και η δικιά μου αδρεναλίνη στα ύψη με ιδρωμένα χέρια να της χαϊδεύω το τιμόνι και να ακούει κάθε εντολή του γκαζιού με ηρεμία και χωρίς αντιρήσεις....
μπαίνει στο γκαράζ να κοιμηθεί ήρεμη μετά απο ενα τρελό workout....μέχρι την επόμενη φορά....thumb
εχεις απολυτο δικιο Νικο!!καταρχην το αυτοκινητο εχει προβλημα
1 βγαζει συνεχεια ασπρο καπνο απο πισω που σημαινει οτι καιει λαδια
2 δεν παει ισια με τπτ μαλλον θελει ευθυγραμμιση και τπτ αλλαγη ψαλιδια σινεμπλοκ κλπ
3 δεν ανεβαζει σωστα στροφες μαρσαρει συνεχεια και δεν κραταει σταθερες στροφες
4 τσιριζει συνεχεια μαλλον εχει αρπαγμενο ρουλεμαν τροχου
αν δεν το προσεχεις το αμαξι ετσι κατατανταει:hystericalbs1::hystericalbs 1:
Εδω συμφωνούμε απολύτως...
Το m3 ακόμη και σε απόλυτα εργοστασιακή μορφή είναι ένα αμάξι που δυσανασχετεί να πηγαίνει αργά, είναι ένα "κακό" αμάξι σε αργούς ρυθμούς!
Την αξία του την καταλαβαίνεις όταν λυσσάς στην οποιαδήποτε ενδιαφέρουσα διαδρομή. Άλλο όμως να το οδηγάς όπως του αρμόζει σε "ανεβασμένους" ρυθμούς και άλλο να κάνεις donuts σε parkings! Όλοι κάποτε σκίσαμε στα donuts το πρώτο μας πισωκίνητο αλλά στο m3 τέτοια κακοποίηση χωρίς ουσία πιστεύω πως δεν αρμόζει, είναι φτιαγμένο για πιο ωραία πράγματα!!!
εγω θα συμφωνησω με τον φιλο στην αρχη που λεει οποιος πειρε μ3 ναι δεν θελει να κανει τετοια καλυτερα να επερνε Ε200 ....ΕΓΩ παντως πειρα μ3 γιατι ειναι ενα αμαξι που μου τα κανει ολλα και ταξιδακια και λεζαντα και παντες και ζβουριδια.. https://www.youtube.com/watch?v=ae5WZ1D_kfc συντηρηση μονο παιδια μην ξεχανμε να κανουμε.....αν και ποναει στην τσεπη η συντηρηση του πισω τμηματος αλλα για να εχουμε μ3 πιστευω οι περισοτεροι θα μπορουμε να ανταπεξελθουμε και στη συντηρηση...
Eγω μαλλον δε θα μπορεσω να το πουλησω ποτε....με τα βιντεο μου που κυκλοφορουν στο διαδικτυο! :original:
ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!:rally:
[QUOTE=manos///3;75964]Eγω μαλλον δε θα μπορεσω να το πουλησω ποτε....με τα βιντεο μου που κυκλοφορουν στο διαδικτυο! :original:
ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!:rally:[/QUO
ΦΙΛΕ ΜΑΝΟ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΧΡΗΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΜΑΣ...ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΤΙ ΠΟΛΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ Μ3 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΡΑΚ......ΕΠΙΔΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΣΗΜΕΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΝΤΡΙΦΤΑΡΕΙ Η ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΕΣ...ΠΑΝΤΩΣ Η ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΜΠΛΟΚ ΚΛΠ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ