Δείτε το βασικό εξοπλισμό της BMW Σειράς 5 Sedan.
Δελτίο τύπου BMW Group
Printable View
Δείτε το βασικό εξοπλισμό της BMW Σειράς 5 Sedan.
Δελτίο τύπου BMW Group
Αρκετά φορτωμένο στην βασική έκδοση.
Η λειτουργία Follow Me Home τι είναι ;
απο τιμες ξερουμε τιποτα?????
Το θεμα ειναι αν μπορεις να τα ενεργοποιησεις (τα φωτα) απο το τηλεχειριστηριο. Εχει αυτη τη λειτουργια το S60 που εχουμε. Πολυ βολικο. Ειδικα οταν ψαχνεις το αυτοκινητο σε καμια αλανα το βραδυ, η εχει λασπες/νερα γυρω γυρω και θες να τα βλεπεις για να μην τα πατησεις.
Γιατι, ως γνωστον, οποιος νυχτα περπατει, λασπες και σκατα πατει :D
στο Ε63, πατωντας το κουμπι του κλειδωματος ενω το αυτοκινητο ειναι ηδη κλειδωμενο, αναβει ο εσωτερικος φωτισμος και τα φωτακια κατω απο τους καθρεπτες.
Nαι. Αναβει την πρωτη σκαλα στα φωτα, τα πισω φωτα θεσεις, και αν εχεις, και τα φωτα κατω απο τους καθρεφτες. Επισης αναβει τα φωτα μεσα, στην οροφη και στα ποδια των επιβατων.
Το γαματο ολης της υποθεσης ειναι οτι εχει κουμπι στο τηλεχειρηστηριο, ωστε να μπορεις να αναβεις τα φωτα χωρις να χρειαστει να ξεκλειδωσεις το αυτοκινητο. Ειναι το κιτρινο κουμπι:
https://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...d=110553739764
δεν έχει xenon ή κάνω λάθος?
Προχθές πήγα να δώ την νέα 5αρα,το αυτοκίνητο είναι αλλού,αν και το Test Drive αργεί πολύ να γίνει,μια μικρή βολτίτσα καταφέραμε και κάναμε εντός της αντιπροσωπίας,εστω και αυτό το λίγο το αυτοκίνητο με εντυπωσίασε,και απο εξοπλισμό αλλά και από κινητήρα,αν και όλοι οι κινητήρες είναι προς το παρόν 3λιτροι 5,23 5,28 5,30 κλπ.περιμένουν από το νέο έτος και τους 2λιτρους,από εξοπλισμό τι να πώ ταχύτητες στο τιμόνι,αυτόματο παρκάρισμα,εξυπνοι φωτισμοί,δέρμα,αισθητήρες στο φούλ,και άλλα πολλά,αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι η τιμή ενος πλήρης Navigation με ολα τα confor επάνω,και μόνο 12000¤,οσο για τις τιμές με αυτά που ήθελα εγώ για 5.23 εβγαινε στα 69000¤,το 5.30 στα 85000¤ και αυτά για τα χρώματα ανθρακί,και ασημί νομίζω,γιατί σε μαύρο και σε ασπρο υπολόγισε +8000¤ με 9000¤ λόγο φόρου πολυτελείας,τα άλλα χρώματα ταξινομήθηκαν χωρίς φόρο,όποτε καταλαβαίνετε τι γίνετε...όσο από παραγγελίες μέχρι τώρα βλέπω έχει αρκετές...
Μου φαίνεται από τα 65000¤ αλλά δεν είμαι σίγουρος,αυριο θα έχω τα χαρτιά σπίτι και μπορώ να σου πω....
Νέα Σειρά 5
523i 3,0 204 59.231
528i 3,0 258 70.834
535i 3,0 306 88.277
550i 4,4 407 117.266
520d 2,0 184 59.818
525d 3,0 204 74.279
530d 3,0 245 87.160
https://www.youtube.com/watch?v=wrDC...eature=related
Ξεκινά με 11,000 ¤ παραπάνω απο την αντίστοιχη βασική έκδοση της Ε-Class δηλαδή ; :shok:
Aπ΄ότι είδα οι merc ξεκινάνε από 48,800 ¤.
Οσοι αμφιταλατεύονται ανάμεσα σε αυτά τα δύο, η διαφορά είναι αρκετά μεγάλος ανασταλτικός παράγοντας ώστε να επιλέξουν την 5άρα.
οι τιμες ειναι υψηλες διοτι πρεπει να υπολογισουμε και τα εξτρα...
μια 520-523 θα φτανει και θα ξεπερναει τις 60-65 χιλιαδες...
ενω μια 530-535 θα ξεπερνα τις 100!
με 60-65 χιλιαδες αγοραζεις Μ5 Ε60 σε αριστη κατασταση... (λιωμενα υπαρχουν και με 45-50 μπορει και πιο κατω...)
δυστυχως σε αυτη τη χωρα ολα τα τραβαει το αυτοκινητο...
ξαναγυρισαμε πολλα χρονια πισω...
Δηλαδη Σταθη πιστευεις οτι η BMW ειναι αμοιρη των ευθυνων της;
Αν υποθεσουμε οτι τα αυτοκινητα στην Ελλαδα πωλουνταν εντελως αδασμολογητα τα μοντελα της bmw θα ηταν κελεπουρια;
Γνωμη μου ειναι πως τα bmw ειναι τσουχτερα με ή χωρις φορους.Γι αυτο αλλωστε παιζουν τοσα πολλα bmw 20 ετιας τοσα μπαξιματα και τοσες μετατροπες
τα bmw παντα ηταν πανω απο μεσο ορο σαν τιμη αγορας...
και σαν κοστος προφανως... δεν ειναι το ιδιο φτιαγμενα οπως αλλα αυτοκινητα της ιδιας κατηγοριας.
αρα δεν ειναι τοσο η bmw που επηρεασε τις τιμες προς τα επανω, αλλα η φορολογια.
απο γενια σε γενια, παραδοσιακα υπηρχε μια μικρη αυξηση... η οποια δικαιολογουταν με διαφορους τροπους (νεο μοντελο, περισσοτερα στανταρντς κλπ)
αλλα με τα τελευταια μετρα, οι τιμες εκτοξευθηκαν...
δεν ξερω αν με τη σημερινη οικονομικη κατασταση, την ψυχολογια, τις προοπτικες κλπ ειναι πολλοι ανθρωποι διατεθημενοι (ακομα και αν τα εχουν) να δωσουν πανω απο 100 χιλιαδες (παλια 35 εκατομμυρια) για ενα τριλιτρο...
και να ειχα τοσα λεφτα και ανθηρη να ηταν η ελληνικη οικονομικη κατασταση θα προτιμουσα ενα μεταχειρισμενο Ε60 Μ5.
Απο την αλλη οσο υψηλη κι αν ειναι η φορολογια αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα, αν το δεις απο θεμα κυβισμου κι οχι εξοπλισμου τα αντιστοιχα merc ειναι φθηνοτερα.
Σκεψου και οτι ο Ελληνας εχει πιο ψηλα στη συνείδησή του τη merc(οχι εμεις οι bmwδιστες)....
Αρα και οι εταιρειες με το τροπο τους οδηγουν τον Ελληνα στο να αγοραζει απαξιωμενα μεταχειρισμενα της Γερμανιας
Τα BMW δεν είναι αυτοκίνητα της. Συνεπώς θα είναι πιό ακριβά. Εάν όμως προσθέσεις στην εργοστασιακή το κέρδος εισαγωγέας και αντιπροσώπου και το φπα, φτάνεις στη γερμανική λιανική.Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο kplc16
Το πρόβλημα είναι ότι οι κοντόφθαλμοι υπερμαλάκες που παίρνουν τις αποφάσεις δεν καταλαβαίνουν ότι τα έσοδα αυτά θα είναι περί τα 400¤ εκ κάτω σε σχέση με πέρυσι. ΌΛΟΙ χαμένοι
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εμένα πάλι γιατί δε μου φαίνεται και τόσο πλούσιος ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης?
Και οι τιμές ΠΟΛΥ τσιμπημένες ρε γμτ. Θα μου πεις, με το νέο ΦΠΑ η βασική 316Ci κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ, δε θα φτάσει η 5άρα τα 70+?
Έχει δίκιο ο Νίκος, πήγαμε 20 χρόνια πίσω.
Νομίζω η διαφορά αρχικής τιμής ανάμεσα σε bmw και mercedes είναι μάλλον δικαιολογημένη. Αφενός τα κυβικά του εξακύλινδρου και αφετέρου η ποιότητα συναρμολόγησης και υλικών σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου.
Ο συνειδητοποιημένος θα πληρώσει τη bmw. Δεν έχουμε παρά να δούμε μιά Ε60 πενταετίας με 100.000 χλμ δίπλα σε μιά ανάλογη Ε200. Η Merc είναι σαφώς πιό κουρασμένη.
Η περισσότεροι από εμάς, απλά θα περιμένουμε να περάσει 5ετία πριν τη βάλουμε στο χέρι ...:thumbsup:
παιδες εχω μια απορια..κοιτουσα το φυλλαδιο του νεου F10 (528) και εχω μια απορια....ο ελεγχοσ δυναμικης οδηγησης τι κανει ακριβως???γνωριζει κανενας???
Αν η 523 είναι κατά 11.000 ευρώ ακριβότερη από την αντίστοιχη σε ιπποδύναμη και εξοπλισμό Ε200, η διαφορά κατά τη γνώμη μου μόνο δικαιολογημένη δεν είναι, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι η ποιότητα της bmw είναι λίγο ανώτερη (κάτι που δεν το νομίζω μιας και η καινούρια Ε είναι έτσι κι αλλιώς κορυφαία ποιοτικά).
Η λίγο καλύτερη συναρμογή και το πιο αφρώδες υλικό πχ, δεν δικαιολογούν επουδενί μια διαφορά της τάξης του 15-20%, τη στιγμή μάλιστα που η Ε μια ζωή ήταν μπροστά σε πωλήσεις από την 5άρα (αφού η άνεση στην κατηγορία αυτή είναι βασικότερη για τους περισσότερους από την πιο σπορ οδική συμπεριφορά).
Μάλλον και σε αυτή τη γενιά η Ε θα είναι η νικήτρια των πωλήσεων.
Πάντως, οι νέοι φόροι έχουν εκτοξεύσει κυριολεκτικά τις τιμές των premium αυτοκινήτων (και όχι μόνο). Σε λίγο καιρό, το να βλέπουμε καινούρια μοντέλα στους δρόμους θα είναι σπανιότερο και από τις συλλεκτικές αντίκες...
εχω μπει και στα δυο και νομιζω οτι η BMW εχει καλυτερο εσωτερικο...αλλα οπως ειπες ενα ταμπλο δε δικαιολογει τετοια διαφορα....ο φορος πολυτελειας εχει εκτιναξει την τιμη και η τιμη κτησης δε δικαιολογειται σε καμια μα καμια των περιπτωσεων....κριμα γιατι πιστεω οτι to F10 θα μπορουσε να τα παει καλα στις πωλησεις...ιδωμεν αν και νομιζω τι στην ελλαδα ειναι χαμενο το παιχνιδι
Ο έλεγχος δυναμικής οδήγησης γίνεται με το πάτημα ένος κουμπιού,η ρύθμιση αυτή επηρεάζει τη συμπεριφορά απόκρισης του πεντάλ γκαζιού και της υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης,βελτιώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την δύναμη,επίσης μπορούν να ρυθμιστούν και τα χαρακτηριστικά απόσβεσης των αμορτισέρ,σε συνδυασμό με τα προαιρετικά συστήματα ελέγχου πλαισίου,το Adaptive Drive και το δυναμικό έλεγχο απόσβεσης.....
το dynamic drive ειναι ενα συστημα ηλεκτρονικου ελεγχου της αναρτησης με τη βοηθεια ειδικων αμορτισερ και ενεργων αντιστρεπτικων.
αυτο που κανει ειναι να υπολογιζει την πλευρικη επιταγχυσνη οπως το αυτοκινητο μπαινει σε μια στροφη και με τη βοηθεια εγεφαλου, των αμορτισερ και των ενεργων αντιστρεπτικων να κραταει το αμαξωμα χωρις κλισεις...
πολυ ωραιο συστημα, συνδυαζει την ανεση στην ευθεια που προσφερει μια μαλακη αναρτηση, με την ακριβεια και τις μειωμενες κλισεις στις στροφες που προσφερει μια σφικτη αναρτηση...
https://www.bmw.com/com/en/newvehicl...namicdrive.jpg
https://www.bmw.com/com/en/newvehicl...amicdrive.html
https://www.bmw.com/com/en/insights/...mic_drive.html
στην ελλαδα τουλαχιστον,πιστευω οτι θα επικρατησει η μερσεντες........
απλα λογω κυβικων και φυσικα τελων κυκλοφοριας,ασφαλειων κλπ.
Αλλο 270 ευρω τελη και αλλο 800-1.000+η αναλογη αυξηση στα ασφαλιστρα,λογω κυβικων....
Πιστευω οτι κατι τετοιο συμβαινει στην ελλαδα....
Και στο φιναλε η μερσεντες,ειναι ενα αξιοπρεπεστατο αμαξι,με οτι συνεπαγεται αυτο!!!